Tatlıbal'dan THY personeline TİS öncesi zam müjdesi

    Çok beğenilenler

  • Trenkalktı 26 Ekim 2021, Salı 00:07:05 İsterseniz eski maaşların 2 katını yeni anlaşma ile vermeye başlayın pilotlar bu gidişat ile Türkiye’de kalmayacaklar. Dolar kuru ortada, ülkedeki enflasyon ortada, ekip planlamanın davranışları ortada, insanlık dışı uçuş ve dinlenme süreleri ortada. Bu havuç bir kez 2018’de yenildi bir daha da yenilmez. Ne zaman ki şartları hem maddi (dövizle maaş) hem de manevi (düzgün planlanmış uçuş ve dinlenme süreleri, hakkaniyetli kokpit ortamı ve upgrade imkanı vs.) yurtdışı işe aynı seviyeye gelir o zaman burada çalışmak düşünülebilir. Gelecek 15 ayda Ortadoğu’da yer alan sadece 5 firma 4500’ün üstüne pilot alımı yapacak. Sadece THY’yi değil çalışanınına bu dönemde iyi davranan (onlarda charter ve kargo) birkaç firma hariç tüm diğer havayollarını kötü günler bekliyor. 4
  • Hahaha:)) 26 Ekim 2021, Salı 16:11:49 Ne oldu THY yönetimi? Sıkıştınız di mi? Dün de Emirates 600 tane pilot alacağını söyledi. Öncesinde zaten Flydubai ilan açtı. Bunlar daha iyi günleriniz. Sırada uzak doğu var. Bu saatten sonra solda Aycı, sağda da Ekşi oturur, uçurursunuz uçaklarınızı. Hak yiyiciler sizi! Yaptıklarınızı, olanları hiçkimse unutmuyor, unutmayacak da. 8
    • Kaçan 26 Ekim 2021, Salı 20:33:02 Kurtulur 1
    • Bence 27 Ekim 2021, Çarşamba 02:11:59 Hostesler ucurur ucaklari artik :)) 15
  • Tüm yorumlar

  • Geçmiş olsun 28 Ekim 2021, Perşembe 18:36:52 Tam maaşa falan geçilmeyecek,iki yıldır kelime oyunları ile uyutuluyorsunuz,alışın artık tam maaş dediğiniz şey bu. 5
  • Legolas 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:50:45 Pilot uçaktan sorumlu, her hangi bi kaza Kırım da tüm sorumluluk ona ait, %50 kesinti yapılıyor, teknik de keza öyle, herhangi bi prosedürü atlasa tüm sorumluluk onda ve bu teknikten de %50 kesinti yapılıyor, ama cabincrewin tek yaptığı kapıları gösterip su dağıtmak, ha bi de story atıp I Love Aviation etiketleri tagları yapmak, hiç bir sorumluluğu yok, aynı işi Cafe de çalışan garson da yapar, maaş kesintisi ise sadece ve sadece %35 , pilottan ve teknikten %50şer kes, kabinden %35 kes ve maaşlar İçin en çok da kabin ağlasın hiç bişe yapmamasına rağmen. valla ben de kabinci olsam ben de bu şartlar altında I Love Aviation diyip story çeker kahvemi izler maaşımı alırım. Ne güzel dünya be. Kabin maaşları acilen düşürülmeli. Kendini kokpit ve teknikle bir gören hatta daha değerli gören kabinciler hadlerini bilmeli. Şirket içinde huzur sağlanması isteniyorsa bence yapılması gereken Budur. 20
    • TKTEK 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:17:33 teknisyenden 30 kesildi 7
  • Adam haklı 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:50:34 Pilot uçaktan sorumlu, her hangi bi kaza Kırım da tüm sorumluluk ona ait, %50 kesinti yapılıyor, teknik de keza öyle, herhangi bi prosedürü atlasa tüm sorumluluk onda ve bu teknikten de %50 kesinti yapılıyor, ama cabincrewin tek yaptığı kapıları gösterip su dağıtmak, ha bi de story atıp I Love Aviation etiketleri tagları yapmak, hiç bir sorumluluğu yok, aynı işi Cafe de çalışan garson da yapar, maaş kesintisi ise sadece ve sadece %35 , pilottan ve teknikten %50şer kes, kabinden %35 kes ve maaşlar İçin en çok da kabin ağlasın hiç bişe yapmamasına rağmen. valla ben de kabinci olsam ben de bu şartlar altında I Love Aviation diyip story çeker kahvemi izler maaşımı alırım. Ne güzel dünya be. Kabin maaşları acilen düşürülmeli. Kendini kokpit ve teknikle bir gören hatta daha değerli gören kabinciler hadlerini bilmeli. Şirket içinde huzur sağlanması isteniyorsa bence yapılması gereken Budur. 8
    • müthiş fikirler 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:32:49 bence kabinden kesilen maaşlar acilen kokpite aktarılmalı. Kaptanlar kokpitte otururken çok yoruluyorlar o yüzden tgs'ye verilmeyen ikramiyelerde onlara verilmeli. Kaptanlar ayda en fazla 40 saat uçmalı. Yorulmasınlar. Ayrıca "I love aviation" diye story atmaları ve en az 3000 görüntüleme almaları da sağlanmalı. Kabin ekibi, yer görevlileri ve teknisyenler kaptanlara tapmalı. Teşekkürler. 12
    • 112 Ap0 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:38:24 Hadi pilotumu anlarımdanda kendini nimetten sayan tamirci.senin yaptığın işi sanayide 3000 tlye yapıyorlar... 23
    • Acilen 31 Ekim 2021, Pazar 01:29:50 Hem de acilen ha, seni karikatür seni..üstteki mesajınla bunu üst üste koyup katlıyor her bir harf kadar seviyoruz seni... 0
  • Bu yorumun altına 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:46:07 İmzamı atarım, beğenmemiş kimse ama adam gerçekleri söylemiş 1
  • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:12:53 Keşke bu saçma kıskançlığından kurtulmanın anlayan anlıyor da anlamayan böyle cahil kalıyor...yazık!!!kabin memurluğu şu içer misiniz diye sormaktan ibaret olsaydı zaten inanın 2999tl verirlerdi.Ama değil...kabin memurları vasıfsız değil ki..ben sadece İngilizce biliyorum lisans mezunuyum kabinde en vasıfsız benim düşünün gerisini ..3-4 dil bilen,kendi mesleği olan,yüksek lisansı olan bir çok arkadaşım var inan... 12
    • Tatlı bal 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:52:59 17 18 19 maddeleriyle isten atılan personelin dosyaları mahkemelerde dolu madem sendikayiz diyorsunuz nasıl personelin işinden atılmasına seyirci kalıyorsunuz...... 0
  • Delikanliya 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:50:45 Hamle yapan olur merak etmeyin hakkımızı yedirecek değiliz... 0
    • Delikanlıya 30 Ekim 2021, Cumartesi 16:28:37 Atıyorlar sendikayi aradığımızda avukata yönlendiriyorlar sendikanın avukati telefonda bağırıyor anlaş diye böyle mi hak savunuluyor 0
  • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:42:20 Pardon?Kabin memurları vasıfsız değildir hepsinin mesleği var inanın bu iş öyle göründüğü gibi kolay değil maaş da gozyn kalıyorsa gel sen de yap çok kiskaniyorsan?!Kimsenin kimsenin maaşında daha doğrusu hakkında gözü kalmasin!!!yok öğretmenlerin tatili,yok kabin memurlarının maaşları,yok pilotların maaşları...kimse kimseye bedava maaş vermiyor inan!Herkes istediği mesleği yapabilir ona göre de para kazanır.birakin artık doymuyorlar muhabbetlerini... 15
  • Matematik dehası 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:10:57 Kesintinin %10 nu geri almış biri şu kendini bişey sanan herife matematik öğretsin %6 geri aldık kesintiden. 5 6 bine 80 90 saat uçuş yapan memurlar var enflasyon her şey aldı başını gidiyor illa birinin bir uçağı çakması mı gerekiyor neyi bekliyorsunuz 4
  • utanmaz 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:54:31 Zam diye ortaya çıkma önce kesintileri geri al Sonra zam diye ortaya çık İnsanda biraz sıkılma utanma olur 5
  • Herkese soruyorum lütfen cevap? 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:25:03 Arkadaşlar kabinciler bu kadar maaş icin ağlıyor ya artık cidden gözüme batmaya başladı, yani astronomik rakamlar almak istiyorlar ama yaptıkları özel bir hizmet de yok, çıkış kapıları sağda, kemerlerinizi takın, su ister misiniz demek icin bu kadar maaşı kim kime verir ? Şimdi sorum şu, bu kadar maaşlardan ağlayan kabincilere bi mail gelse, artık maaşlarınız 2999 tl dese tk, kaç tanesi istifa edebilir ? Edemezler çünkü kim gezecek ? Edemezler çünkü hangi işi yapabilirler ? 1247
    • Münakaşa 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:17:36 Siz ne işle uğraşıyorsunuz ? 6
    • Anonim 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:37:05 2.999 ?? :D Aldıkları para gözüne batıyorsa, hiç almasınlar. Neyse kabin memuru olmaya hazırlanan bir genç olarak yapıyorum bu yorumu. Adamların doğru düzgün bir tatili bile yok biliyor musun? Bir yakınım kabin memuru olduğundan biliyorum bunu. Kadın tatil gününde bile evde hazırda bekliyor. Onların ev nöbeti oluyor ve her an çağırılmaya hazır olmalılar. Ayrıca belli çalışma saatlerinden çok, bu meslek esnek çalışma saatlerine sahip olduğundan gecenin ikisinde ya da sabahın dördünde uçuşları olabiliyor. Kabin memurları uçuş alanına en az bir kaç saat öncesinden giderek tüm kontrolleri yapmak zorunda. Eğer bir yolcu rehaf içinde yolculuk yapabiliyorsa, bunun sebebi o uçaktaki kabin ekibidir ve kabin memurları sandığınız gibi çay kahve ikram edip, kemerleri taktırıp arkaya giderek keyif çatmıyor. O arka kapıda oradan oraya bir sürü işleri oluyor. Oturmaya zamanları bile olmuyor. Ayrıca o gün her ne zorluk yaşadıysa, belki de babasını kaybetmiştir mesela. Mutlaka gülümsemesi ve bunu bir gram olsun belli etmemesi gerek. Belki başka çalışanlar tarafından bu bir sorun olarak algılanmaz ama bir cabin crew bunu yaparsa eğer, sonuçları ağır olur. Her uçuş bitimi kabin memurlarının değerlendirildiğini biliyor muydun mesela? İşini her uçuşta titizlikle yapmalısın. Sence o gün içerisinde ki uçuşlarda kaç tane huysuz yolcuyla başa çıkmak zorunda kalıyorlar? Sırf keyifsiz diye sinirini kabin ekibinden çıkaran tipler var. Ayrıca o uçak içerisinde gerçekleşen doğum ve ölümlerle yine kabin ekibi ilgileniyor. Bunun zorluğunu kavrayabiliyor musun? Herhangi bir acil durum karşısında bir kabın memuru önce yolcunun güvenliğini sağlamalı ve gerekirse canını feda edebilmeli. Bunu herkes yapar mı sence? Günümüzde hâlâ uçak kaçırma olayları oluyorken hem de..daha anlatamadığım bir sürü zorluk varken bu işi herkesin yapabileceğini düşünmen, beni agresif bir tavıra itti doğrusu. İstifa eden ya da işten çıkarılan kabin memurlarına gelelim şimdi de. Bunların epey bir kısmı ABD ve Kanada gibi ülkelerde çalışmaya gitti. Bir kısmı şuan flydubai veya benzer şirketlerde mülakatları tamamlayıp davet edildi. Kabin memurlarının %60 'ı zaten öğretmen. Kimisi Almanca öğretmeni ve kimisi de İngilizce öğretmeni. Alternatifleri olmadığını mı düşünüyorsun hâlâ? İlerideki meslektaşlarımın asla böyle bir aşağılanmaya gelmesini izleyemem ben. Şuan o küçümsediğin kabin memurunu olmak için ingilizceyi su gibi konuşsan yetmiyor biliyor musun? Desen ki ben ingilizce biliyorum, yüzüne gülerler senin. Ben şuan sırf ikinci dil olsun diye mesela liseyi şehrimin en köklü dil alanında hep iyi üniversitelere mezun etmiş okulunda okudum. İngilizceyi daha lisedeyken öğrendim. Şuan Dokuz Eylül Üniversitesi 'nde sırf ikinci dil olsun diye Almanca Öğretmenliği okuyorum ben. Dört yıllık bir bölüm olduğundan, her sene sonu gidip başvurup mülakatlara girip şansımı deneyeceğim. Belki de bir kaç sene sonra iki dil değil, üç dil isteyecekler. Bu mesleği yapması kadar, olması da zor bence. Tüm bunlara rağmen hâlâ benim gibi canla başla işine sarılan ve mesleğine aşık olan kabin memurları varken, onları işinden soğutlamayalım isterseniz. :) 6
    • Anlamadığın mezvu şu 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:45:52 Kabindekilerin çoğu en az bir dil biliyor.uc dil bilen bile var aramızda.%99 u üniversitesi mezunu.gel seni bı ABD uçuşuna götüreyim.jetlagi gör,yolcunun tavırlarını gör,yeri geldiğinde hasta annenin ailenin yanında olamadığını gör,emeklilik diye bir hakkın olmadığını,belki bir ay sonra sağlığın ek vermediği için işten atılma ihtimalini gör ondan sonra konuş bu maaş fazla mı az mı?? 6
    • Herkese soruyorum lütfen cevap diyene, Cevap 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:00:50 Anadilim gibi 2 dil biliyorum.4 yıl üniverste okudum 3 yıl Roma da çaliştim 2999tl ye gel sen çaliş kabinde de ondan sonra su ister misiniz diye sor! Yaptığımız işi küçümsemeniz sizin ne iş olsa yaparım abi mantiğinizdan kaynakli. Ülkenin durumu ortada bunun sorumlusu biz değiliz. Gel sen uç o fiyata gece gündüz demeden ayda 90 saat basinca maruz kal. Aile ve sosyal hayat düzenin olmasin! Kimse babasinin hayrına çalışmıyor elbette yaptiğim işin riskine göre hakkımı talep edicem. Şu anda kazandiğimi freelance çalişarak zaten kazanırım.Maaşimdan kesilen vergi hakkında fikrin var mı?asgari ücretin 2 katı Sizin gibilerin yükü bizim omuzlarımızda.Milli sermayeye olan katkımız hakkında falan da fikrin yok.Para kazanamiyorsan bu bizim suçumuz değil, düzeni sorgula ya da kafanı kullan nasıl para kazanırım diye.Gezmek falan da önceliğimiz değil, zaten bu işe girmeden önce Avrupa yı kariş kariş gezmişim. Sen daha hayatında atlas görmemişken ben yurtdişinda yaşiyordum. Yatılarda da kimse gezmiyor herkes istirahat derdinde.Hakkınızı arayın ya da alternatif yollar arayın para kazanmak için. Kabini de kokpiti de bir düşürürün artık dilinizden. Kompleksiz bir hayatla bir an önce tanışmanizi dilerim... Sevgiler... 8
    • Tk17 fo2 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:45:50 Yorum gibi yorum. Hislerime tercüman olmuşsun. 3
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:25:03 Senelerdir burada yorum okurum fakat sizinki kadar dislike alan bir yorum henüz okumadım. Tebrikler. 1
    • BB 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:33:36 Size tavsiyem, yapılan işi bu kadar küçümsemeden ve basit görmeden önce biraz araştırın. Baştan belirteyim kabın memuru değilim ve kabin memurluğu hiç yapmadım.Söylediğiniz şeyler kabın memurunun dışarıdan görünen ve çok basite indirgediğiniz işleri. Unuttuğunuz yada görmek istemediğiniz birçok işi ve sıkıntıları var. Mesela hicbirsey yapmayıp sadece bu kadar sık uçsa bile aldıkları radyasyon, sürekli değişen vücutlarına aldıkları hava basıncı, sağlıklarını başka mesleklerde çalışan insanlara göre çok daha hızlı kaybetmeleri. Mesela aldıkları ve sürekli tazelenen ilk yardım eğitimleri ile yeri gelip insan hayatı kurtarıp yeri gelip doğum yaptırmaları, Mesela düzenli bir aile hayatlarının olmamasından dolayı ne bayram ne özel gün gibi mefhumlarinın olmaması, uçağın içinde bin çeşit insanla muhatap olmalari ( herkesin çok mükemmel uyumlu, sakın olmadığını iyi biliyoruz),kendi hayatında bir sıkıntısı olsa bile o uçağın içerisine girdiği zaman güleryüzlü olmak zorunda olması, düzenli bir beslenmelerinin olmaması,uçağın içerisinde ayaküstü yemek yemeleri. Şimdi diyeceksiniz ki o kadar para alıyorlar, işte o yüzden o kadar para alıyorlar, yani sizinde dediğiniz gibi yaptıkları iş sadece çay kahve vermek kadar basit olsaydı, söylediğiniz gibi olurdu. 5
    • 3000lik memur 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:37:24 Haklısın dostum üç bin liraya kimse bırakamaz işi, iş onları bırakır. 10
  • Asım 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:22:13 TGS’de isyan had safhada ,kimse oralı değil İkramiyeleri geri verip maaşlarda iyileştirme yapılmalı Çok geç olmadan!!!! 3
    • Hadi canım 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:42:01 Kapı orada!!!!! 6
  • Kurthan 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:20:53 Herkes işine baksın Hava-iş bu zor dönemde iyi işler yapıyor 46
    • Ne gibi? 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:23:44 Mesela? 0
  • employers 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:00:32 isterseniz gidebilirsiniz :) 31
  • Km normal kaslı insan gibi 27 Ekim 2021, Çarşamba 09:38:59 %50 zamla maaşımı isterim yoksa giderim o kadar...çok ararsınız sonra işi ve şirketi sahiplenmeyen faslilarin eline kalınca 6
    • Faslilar 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:11:35 Senin 5 katın vasıflı. Kıskanma da çalış dil öğren 5
  • Aklımızla dalga geçmeyin 27 Ekim 2021, Çarşamba 08:49:02 100 liralık maaş 30% kesinti ile 70'e düştü. %10 "zam" ile 77'ye çıktı. Hesabı buna göre yapın lütfen.. 2
  • Fo 37 27 Ekim 2021, Çarşamba 08:39:12 Yüzde 50 kesintili maaşa yüzde 10 zam yapınca yüzde 5 geri almış oluyorsun. Lise matematik yeterli bunun için... 1
  • Karşılıksız kalmayacak derken? 27 Ekim 2021, Çarşamba 04:23:39 2019 maaşına dönüş, + üzerine enflasyon farkı, + 2 yıldır yapılan kesintilerin iadesi, + %10 refah payı iyileştirmesi, + tüm personele 2 şer brüt maaş ikramiye teşekkür ödemesi olacak heralde….Yoksa kalkıpta sadece şimdiki maaşı %20 artırırsanız halen daha 2019 maaşına dönememiş oluyoruz. Enflasyonu vs de saymıyorum…. Bence insanların aklıyla dalga geçmeseniz iyi olur. ‘“Fedakarlığımız Karşılıksız kalmadı”” diyebilmemiz için yukarıda saydıklarım ödenmeli. 2
    • Vatkalı kemancı 27 Ekim 2021, Çarşamba 13:47:18 Valla yorumu ayakta alkışlıyorum ağzınızdan bal damlıyor.inşallah diyelim. 0
  • Size soruyorum 26 Ekim 2021, Salı 23:16:57 Özellikle de maaşlardan şikayet eden kabincilere; Arkadaşlar şirket maaşınızı 2999 tl ye çekse ne yapabilirsiniz ? İşi bırakabilir misiniz? Pardon da nereye bırakıyorsunuz hangi işi yapacaksınız ki başka? O yüzden burada ağlamayın maaşınıza şükredin herhangi biri de yapar yaptığınız işi sonuçta uçağı herkes uçuramaz ya da bakımını herkes yapamaz ama herkes kabinci olabilir. 41
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:39:47 Üç sene önce dışarıda 6500 TL alan biriydim.yuksek lisans sahibiyim.thy daha büyük şirket diye girdim üstünden 3 sene geçmiş şuan 3 sene önceki sirketimdeki maaşı alıyorum.3 bine o yolcunun kahrını çekecek adam bulamazsın.sunexpresste çalışan arkadaşim bile AnadoluJet yolcusundan dert yanıyor bir de THY yolcusunu gorse 3
    • İyi de 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:15:58 Tamam da güzel kardeşim, ne iş yapıyorsun yani özel bi yetenegin mi var ? Sokakta ki adam da Yapar yaptığın işi. Kafedeki garson da yapar. Onlar 3bin alıyor senin farkın ne? Bence gereksiz yüksek maaşlarınız. 3
  • Memur 26 Ekim 2021, Salı 22:05:32 Şu bir hafta , 1 ay egiitm alıp bekletilen ya da hiç eğitime başlamayan pilot aday adaylarindan bazıları UZMAN istihdam edildi. Allah daha iyilerini versin.Amaaaaa.. fakaaatt... diğer lisans , mühendislik mezunlarını niye memur alıyorsun ? Sendika bunu da sorsa ya keşke 0
  • Körfez Shawarma Derneği Mensubu 26 Ekim 2021, Salı 21:34:06 Arkadaşlar üzgünüm, Kendiniz ettiniz kendiniz buldunuz. İnstagramda Porşlu üniformalı fotolar, Yatılarda saksafonlu tekne paylaşımları, Kadın pilotların NoRush videosundaki evler,arabalar, Pandemide yatayata aldığınız maaşlarla villalarınızın bahçesindeki barbeküler. HH montu sırtına geçiren yelkenci, Maaşı ykb hesabında gören bmwci,mercedesçi oldu. Bunları nereden biliyoru... Snapchat, facebook, instagramda fenomensiniz ya oradan... 19
    • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:00:41 Ne alaka!!!!!!! Hemdiyorsan ki burası muz cumhuriyeti ewt haklısın… 0
  • Nasıl yani 26 Ekim 2021, Salı 21:17:49 Feragatin %10 u nasıl geri alınmıştı anlamadım. %50 den sonra %10 verirsen totalde %45 kesintiye denk gelir. Hakkı böyle savunuyorsanız helal olsun ne diyim 1
  • Tgs 26 Ekim 2021, Salı 20:39:46 Ezilen TGS çalışanları ne olacak 1
    • 60 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:37:54 TGS çalışanı yalnız hissetme kendini, hür iradende hava iş’e üye ol gerisini düşünme o iş senin parmaklarının ucunda e-devlet üzerinde üyelik işlemini gerçekleştir. 2
  • Ver 26 Ekim 2021, Salı 20:38:34 Ver asgari ucreti, bence herkes asgari ucrete razi kimse gitmez 18
  • Hic 26 Ekim 2021, Salı 20:35:03 Hic utanmiyor 0
  • Kokpit 26 Ekim 2021, Salı 18:49:53 Hangi maaş ? Koronadan sonra yarıya indirdiğiniz maaş mı? Çiftbase yapıp yarı maaşla çalıştırdığınız maaş mı? Hangi maaş ? 0
  • :)) 26 Ekim 2021, Salı 18:47:43 Dünkü emirates in 600 tane pilot alacağız haberinden sonra anlaşılan THY yönetimi tutuşmuş. Gece yarısı kamyoncuyu aramışlar. Sabah açıklama yap zam yapıyoruz demişler. Hahhaah :)) size baktıkça eğleniyorum THY yönetimi. Ne oldu kamyoncuya bu açıklamayı yaptırdınız diye başvurularımızı geri mi çekicez? Çok beklersiniz. Sizin yüzde 15, yüzde 10 zamlarınıza kalmadık. Bizden size sadaka olsun. 2023 te görüşmek üzere 1
    • Hakkı 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:22:38 Kamyoncu babandır 30
  • Kazanılmış hak 26 Ekim 2021, Salı 17:52:59 Benim paramı bana zam diye kakalamaya çalışıyorlar. Bunun üzerinden bir de başarı demeye çalışıyorlar. Emeklerimizin karşılığını elbet eninde sonunda alacağız. Şirketimizi seviyoruz elimizi taşın altına soktuk , bunu kokpit kabin teknik ve emeği geçen herkes adına söylüyorum. Bu zor günlerde dimdik , alnı açık duran , görev seçmeden uçan ve çalışan tüm çalışma arkadaşlarıma kendi adıma teşekkür ediyorum. 1
  • 777 göbeksiz c1 26 Ekim 2021, Salı 17:19:30 Devrem basvurumu yaptim simdi onlar düsünsün 1
  • Tgs sofor 26 Ekim 2021, Salı 17:16:57 Yav hep thy çalışanları diyosunuz gözümüz yok alsinlar hepsinin hakkı alacaklara tabi lakin birazda iştirak olan şirketlerinde düşünün örneğin tgs çalışanları ikramiye verilmediği gibi maaslar dada ciddi kesintiler yapiliyo bunu neden gündeme getiriyorsunuz gelsin arkadaş gündemde dursun 1 yildir ikramiye veriliyo 1 yildir 15 gün çalış. 15 yat vardı bunun tamamı iskur dan yani bizim odediklerimizden verdiler ve tgs ve ona benzer şirketlerin hiç bir kaybı olmadı zarar ettik diyolar neyin zararini ettik bizim ikramiyeleri ize ve maaslari iza göz diktiler lutven diyorum bunu gündeme getirin yeni yılda ikramiye verilsin verilmese burdan bütün havalimani çalışanlarını is yavaşlatma ve greve gitmeliyiz herkeze sesleniyorum duyun artık geçinemiyorum kiralar faturalar üstüne birde kış geliyo doğalgaza derken yeme içme bakalim nolacak boyle 1
  • 777cpt 26 Ekim 2021, Salı 16:24:17 Kardeşim sen dalga mı geçiyorsun?ne zammı !! Artistlik yapmayın .bizler ne yapacağımızı biliyoruz.normal maaş,2 yılık fark,pazar paralarımız ,yol paralarımız,yatılarda geçirdiğimiz ekstra ücretlerin hepsini istiyoruz.haa bunları şimdi alamaz isek bile,sonra alıcaz,nasılmı? Zaman gösterecek. 9
    • Ced 26 Ekim 2021, Salı 16:51:31 Sen kendini ne sanıyorsun bee 24
    • Hijyen seti 26 Ekim 2021, Salı 18:36:55 THY bünyesinde pazar mesaisi almayan 2 başkanlık var uçuş ve kabin diğer tüm birimler almaya devam ediyor bunu neden kimse dile getiremiyor sendika aynı sendika değil mi 1
    • Danışıklı Dövüş 26 Ekim 2021, Salı 18:59:00 Arkadaşlar yine danışıklı bir dövüş izliyoruz. Zaten kesintinin üzerine %15 zam yapılacağı Eylül sonunda belliydi (şirketin fikriydi) Allah nasip ederse yılbaşında da yeni TİS ile eski maaşlara dönülmesi (muhtemelen ek %30 zam daha) planlanıyor. Sendika ile “çetin pazarlık” görünümü verilip zammın yapılması Şubat-Mart’ı bulabilir. Belki bu yazdıklarım gerçekleşince hala sendikaya inanan arkadaşlarımız sendikanın aslında nasıl bir kukla olduğunu anlar. Sendika şirket ne derse onu yapan bir kurum arkadaşlar gözünüzü açın artık 0
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:48:15 24 saat mesai yap,pazar günü mesai yap,normal düzenden fazla çalış,hala %10 diyor ya...pilotlar ve kabin memurları sayesinde(tüm çalışanlar TGS,teknik ,temizlik vs hepsi dahil tabiki) kar yaptı şirket lutfen herkese hakkı verilsin... 0
  • Delikanlı 26 Ekim 2021, Salı 15:54:19 Bu kadar huzursuz mutsuz rahatsızsan şirketler ilana çıktı. Hemen şirketten de sendikadan da istifa et. Bu işler yorum yazarak olmaz. Hamleni yap 186
    • Fwz 26 Ekim 2021, Salı 18:41:46 Sende 16.30da turnikeden çıkışını bekle...herkes çok kızgın...merak etme fırsatını bulan herkes gidecek 'kalanlarda sadece yatcak,uçuşa gidecek boş günlerinde kendine gelmeye çalışacak ,çünkü sistem öyle Bi sıkışacakki .2018i mumla arayacaksınız....şimdi bayıltıncaya kadar uçulan sistemde biraz adam gidince kalanlarda daha fazla dayanamayacak ve sistem iskambil kağıdı gibi çöküp kilitlenecek.... 1
    • Guri Gagarov 27 Ekim 2021, Çarşamba 03:29:14 Kalacağız hakkımızı da alacağız adamım, öyle "ya sev ya terket" zekasızlığı yok bizde, bu ülkede hak hukuk içinde Kardeşçe yaşamak da mümkün, halkın menfaatlerini 3-5 kişiye peşkeş çekmeseler bu topraklar da thy de hepimizi ihya eder, gözünü aç sana insanca yaşamayı çok görenleri gör artık, asıl SEN hamleni yap, bu adamların boş nutuklarına kanma.... 2
  • Aslanlar yine sahned 26 Ekim 2021, Salı 15:52:52 2 senedir kuzu olanlar piyasa açılınca yine aslan kesilmiş. Sizi tutan mı var arkadaş. Bezdirdiniz be ne gözüdoymazlarsınız. Bakıyorum her haberin altında pilot carlıyo. Yahudi gibi üstün ırk sanıyo tabi kendini. Bu yerde çalışan da pandemide köpek gibi çalıştı. Biraz yere inin, özünüze dönün 216
    • Yorumsuz 26 Ekim 2021, Salı 17:23:15 Pilotlar olarak yahudi de olduk.. bu yorumu yazan kardesim seni Allah a havale ediyorum.. hesabini verirsin 1
    • Turnikeci 26 Ekim 2021, Salı 17:37:52 Ver kardeş lisansa ödediğim 1 milyon TL'mi, ver uğruna bıraktığım Y. Lisans doktoramı, ver kardeş girdiğim onlarca sınavı, geçtiğim 100 küsür simülaötürü, ver sürekli ailemden ayrı gece uçuşlarında geçen zamanlarımı... Vs vs.. Ver bunları ya da gel sen de olabiliyorsan ol, olamıyorsan da sus ve sayemizde alabileceğin zamma saygı duy. İnsanlar ses çıkarıyorsa bu carlama değil hak aramadır, gel birlik ol, hakkımız olanın çalınmasına izin verme! 2
    • Ya sabır 26 Ekim 2021, Salı 17:44:56 Gidiyoruz zaten kardeşim, sen de sayemizde şakkadanak %10 zam alacaksın. Güle güle harca 1
    • Sen?? 26 Ekim 2021, Salı 18:59:35 2 senedir kuzu olanlar aslana döndü de sen hala kuzusun onu napıcaz? 1
    • Yürüüüü 26 Ekim 2021, Salı 18:59:54 Yahudilik din ırk değil 6
    • Sanane 26 Ekim 2021, Salı 19:08:42 Sanane benim maaşımdan, sanane benim kazancımdan, tüm gün otur, getyik yap, kahve iç, torpille gellebilecek en iyi konumda oldugun için oturduğun yerden beleşe para kazanıp mesai saati bitmeden kapıda sıraya geçiyorsun, bidw çok iş yapıyormuş gibi afra tafra, sen ne yaparsan yap, milyon tane bilet sat, milyon noktaya uçuş aç, binlerce çalışan al, o uçağı kullanacak birileri olmazsa yaptıkların boşuna,bu şirkete para kazanmasını sağlayan en temel unsur uçucu ekip, sağlık ve hayatımızı ortaya atıyoruz, siz napıyorsunuz ? Sabah 9 aksam 1630 sonra eve, bizim gece gündüzümüz yok, ben bilet satamam( istersem satarım ama), sende uçak kullanamazsın (istesen de uçuramazsın) elma ile armutu ayırmayı bilelim.bu şirkete para kazandıran uçucu ekip, saygı duyacaksınız. Yaşayamadığınız hayatları yaşayanlara kin ve nefretle söylemleriniz zavallı ve acınacak olduğunuzun bir belirtisidir. Belle şunu kafana sok artık, bi bitmediniz..anlamadığın şeylere yorma kafanı, otur kahveni iç.. 7
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:53:29 Ben kabin memuruyum asla pilotun maaşında,öğretmenin tatilinde olmadı gözüm...neden olsun?!!Gözüm varsa pilot da olurum istesem,öğretmen de olurum.Sen böyle diyemiyorsan boş yapma burda...bedava vermiyorlar pilotları o maaşları... 0
  • Bu ayıp bize yeter 26 Ekim 2021, Salı 15:46:25 Hala kamyoncu zihniyetli sendikanın bir üyesiysen önüne atılandan memnun olur, şunun ağzının içine bakarsın. Hiç mi dik duramayacağız? Yarın bir gün bu sendikanın üyesi olduğunuza utanacaksınız. 6
  • Dağayısı 26 Ekim 2021, Salı 15:19:29 Beyler&Bayanlar yerlerinde sayanlar Bırakın hesap yapmayı ne yaptıysak boş çıkmadı mı... Yatırıma başlayın Hem kendiniz için hem de aileniz... Çok sevin sağlıcakla kalın Dağlarda görüşmek üzere... 6
  • ŞİYAR 26 Ekim 2021, Salı 15:14:32 Arkadaşlar açıklamayı okumayı bile bilmeyen hele anlama kapasitesi olmayan kaptan arkadaşlara özel açıklama yapılır havasende okuma anlama becerisi olan anladı sesi kesildi kaldıki havasen yabancı kaptanların maaşına göz dikmişken kabin memurlarını düşünen havaiş iş sendikasına çamur atmaktan başka bişey yapmıyorlar yazık 104
    • bb 26 Ekim 2021, Salı 17:53:02 bu trol de yeni türedi 0
    • Cahil misin? 26 Ekim 2021, Salı 18:59:30 Açıklamada %10 iyileştirme diyor aldık diyor. Hesap ortada. Kimi kandırmaya çalışıyor. Boş boş savunma yapma. Işin sonunda ortalama bir kaptan bu şirkete maaşından yaklaşık 1500000tl feragat etti. Sen ne yaptın da kaptanlara aklın sıra laf atiyorsun. 0
    • Kabin 26 Ekim 2021, Salı 20:12:23 Memurlarını düşünen mi :) 1
    • KPT 27 Ekim 2021, Çarşamba 00:47:01 Kabin bizim kader arkadaşlarımız,onların haklarını havaiş koruyor diye yorum yapıyorsan sen git havaiş in kum sahasında oynamaya devam et,dün kendilerine güvenen kpt ları sattılar,yarın da kabini satacaklar,sizin içinizden olmayanlar sizi anlamazlar,TATLIBAL avam kamarasından sizi anlamaz o sadece koltuğunu düşünür,yancıları da farksız. 1
  • PANDEMİK 26 Ekim 2021, Salı 15:14:16 Pandemide işsiz kalan birçok havacılık çalışanları oldu. Birçok uluslararası havayolu şirketleri önce işçi çıkardı sonra maaşlardan kesinti yaptı. Daha yeni yeni işlerine dönmeye başladılar. Ülkemizde birçok kişi ücretsiz izin parasıyla geçinmek zorunda kaldı. Azıcık vicdan lütfen. 65
    • Pandemik kardeş 26 Ekim 2021, Salı 17:32:08 Pandemik kardeş biz eskisi gibi çalıştık, eskiden bi farkımız yok, thy dünya 3. Süymüş ya sefer sayısında o operasyonu gerçekleştiren birileri var, birde yabancılar ücretsiz izine çıkarıldı kimse işinden olmadı derken 6 ay ücretsiz izine gittiler!! 0
    • Pandemik akıllısına 26 Ekim 2021, Salı 22:17:00 Sen o pandemide evdeyken ben 40-50 saat uctum. Ailemize virüs bulaşır gitmeyelim diyemedik. Risk ala ala kuş gibi maaşa uctuk. Sen evinde oturup netflix izliyordun hatırlatayım. Aklını kendine sakla. 0
  • Tatlıbal’a 26 Ekim 2021, Salı 15:03:29 Sen sözüne özüne ve güvenilmez bir insansın. 7
    • Arkadaşlar 26 Ekim 2021, Salı 15:40:48 Arkadaşlar yorum yapıyoruz ok. Ama şahsi hakaret boyutuna taşımayalım. Biz bu değiliz. Haklıyken haksız duruma düşürüyosunuz bizi. Böyle yorum yaparak cehaletinizle bize zarar veriyosunuz. 106
    • Lan artist 26 Ekim 2021, Salı 15:43:02 Git sendikaya da klavyeden değil teketek yüzyüze öğretsinler sana. Yiğitçe, adını yazarak, meydana çıkarak. İnsan analiz etmeyi bilmeden güvenilmez falan. Acaba sen kaç kuruşluk insansın? Bak adam demiyorum 169
    • Özü mü ? 26 Ekim 2021, Salı 15:56:19 Özünü nerden gördün lan 116
    • Hayırdır 26 Ekim 2021, Salı 15:57:05 Evlenicem diyip almadımı seni :)) 162
    • Kabinciye 27 Ekim 2021, Çarşamba 02:12:20 Neden sectiniz oyleyse? 1
  • Kaptan maaşları 26 Ekim 2021, Salı 14:31:41 Kaptanlarımızın yüksek maaş alması tabiki de gerekiyor (yuzde elli maaş uzerine yuzde 30 pandemi kesintisi yiyien yani 3500 tl maaş alan muhasebe memuruyum) kaptanlar kokpit tabi yüksek alsın ama , bazı kaptanlarımızın maaşları yurtdısı piyasasıyla kıyaslamasını anlayamıyorum kacırdıgım bir nokta mı var ? Sanki tüm Türkiye olarak yurtdısı piyasasına uygun maaş alıyoruz avrupada amerika da aldığımız maaşın bir karşılığı var sanki de bir tek kaptanlarımız diger havayollarına göre düşük maaş alıyor? Aldıkları maaş 2-3 bin usd ediyormuş vs de e benım 350-400 usd ediyo hani amerikaya gitsem 2 gün geçiremem? Karışlık yaratmak için bu yorumu yazmıyorum dediğim gibi kaçırdığım bir nokta varsa hakaret etmeden yazın lütfen 132
    • Global bir meslek 26 Ekim 2021, Salı 16:57:26 Mesleğin getirdiği imkanlar nedeniyle farklı ülkelerde çalışmak kolay. Durum böyle olunca piyasa sadece lokal para birimi ve alım gücüyle değil küresel olarak belirleniyor. Vietnamda alım gücü çok yüksek değil ama pilotlara verdikleri maaş yüksek kalıyor aynı şekilde çin veya normalde halkın alım gücünün çok yüksek olmadığı ülkelere bakarsan genel olarak durumun bu olduğunu görürsün. Şimdi 4 saat mesafede burada aldığı maaşın 4-5 katını kazanma imkanı varken insanlar neden burada kalsın? 0
    • Uluslararası 26 Ekim 2021, Salı 16:58:39 Ben yazayım, şimdi sen amerikaya gidip bu işi yapamıyorsun ama pilotlar gidip dünyanın her yerinde bu işi yapabiliyor, o yüzden burda o maaşı alamaz ise oraya gitme hakkını kullanır. 0
    • Hakaret Etmeden Yazayım 26 Ekim 2021, Salı 16:59:41 Sevgili muhasebeci kardeşim, Bazı meslek erbaplarının uluslararası arenada karşılığı vardır. Yani gittikleri her ülkede rahatça iş bulabilirler (Pandemi öncesi). Pilotluk da böyle bir meslektir. Dünyanın her ülkesinde pilota ihtiyaç vardır (Pandemi bir gün bitecek). Tecrübeli bir kaptan pilot hangi havayoluna giderse gitsin kısa süreli bir company conversion eğitimi ile sol koltuğa oturur ve o uçağı uçurur. Bunun da bir rayici vardır. Yani özetle yetiştirmesi bir servete ve uzun yıllara mal olan ve tüm dünyada (bazı ülkeler hariç ve bazı ülkelerde lisans dönüşümüyle) geçerli bir lisansa sahip kaptan pilotları lütfen diğer meslek gruplarıyla kıyaslamayalım. Bunu hava civa olsun diye yazmıyorum. Dünya kurulduğundan beri bir düzen var. O düzenin temel kuralı da şu: Eğer yaptığın işi senden başka yapan insan sayısı azsa maddi manevi değerin artar. Umarım anlatabilmişimdir güzel muhasebeci kardeşim. 0
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 17:10:04 Kaçırdığın nokta kaptan ile kendi mesleğini bir tutman. 0
    • Piyasa 26 Ekim 2021, Salı 17:43:55 Pilot piyasası futbolcu piyasası gibidir, futbolcu nasıl dünyanın heryerinde futbol oynar pilotta dünyanın heryerinde pilotluk yapar! Türkiyede oynayan futbolcu uluslararası para birimiyle kendini karşılaştırır diğer bazı mesleklerde de öğledir. Thy bilgi işlem bölümünü ayırıp başka bir şirket yaptı bu pandemi döneminde! Neden ? Çünkü bilgisayar mühendisliği ve yazılımcılıkta uluslararası bir meslketir ve bu yüzden maaşları diğer herkes gibi kesilince basıp istifayı gittiler, thy de bu insanlar olmadan olmayacağı için departmanı ayırıp başka nir şirket yapıp normal maaş ödemelerine devam etmiştir! Tr de dolar bazlı maaş veren airline ve bussiness havacılık şirketleri TL ile verenlerden sayıca fazladır! Yurtdışında da durum aynıdır! Bazı yüksek konumlu yöneticiler dahi sınır kapısından çıktığı andan itibaren sıfırdan başlarken , yazılımcılar, futbolcular ve pilotluk gibi meslekler uluslararası piyasada da var olan iş tecrübeleriyle işlerine kaldıkları yerden devam ederler! 0
    • bb 26 Ekim 2021, Salı 17:54:11 kardeş sunexpress pegasus act mng yurt dışı mı? 0
    • Aliyorsun zaten 26 Ekim 2021, Salı 18:20:49 Ama aldiginin yarisindan cogu vergi olarak kesiliyor,o yuzden maasimiz boyle.disardakiler bizi cok para kazaniyor biliyor cunku brut maaslar allah allah,vergilerin nereye gittigi de malum Not:ben de memurum 0
    • Madem sordun 26 Ekim 2021, Salı 18:25:45 Kokpit ekibi yurt dışında rahatlıkla 4-5 katı maaşa iş bulurken siz bulamıyorsunuz. Dünyada 20-30 farklı milletten muhasebecinin çalıştığı bir şirket var mı mesela? Dünyada yeterli muhasebeci yok diye bir haber gördün mü herhangi bir ülke için? 0
    • Fwz 26 Ekim 2021, Salı 18:47:02 Futbolcuda euro bazında cukka alıyor.köprüler ,otoyollar,yap işletlerin hepsi usd bazında devlet garantisi altındadır.arabana koyduğun yakıt ,evinde kullandığın ampulün elektriği hepsi dövize bağlı...şimdi uluslararası arenada çalışan bir meslek grubunu dışarıdaki eşdeğerleriyle kıyaslamak gayet normal ..kaçırdığın çok nokta var... 0
    • Mantık 26 Ekim 2021, Salı 18:50:11 Nasil bir mantik ? Pilotluk uluslararasi bir meslektir, ucak ayni ucak basvurup gidebiliyorsun.sen de gidebiliyorsan git memur olarak. 0
    • memur 26 Ekim 2021, Salı 19:11:36 kolay bulunan ve uluslararası geçerliliği olmayan adam düşük maaş alır. neden kafanız basmıyor acaba? hala pilotun neden dünya ile aynı maaşı aldığını 2018'de öğrenemedin mi? 0
    • memur 26 Ekim 2021, Salı 19:11:36 kolay bulunan ve uluslararası geçerliliği olmayan adam düşük maaş alır. neden kafanız basmıyor acaba? hala pilotun neden dünya ile aynı maaşı aldığını 2018'de öğrenemedin mi? 0
    • :) 26 Ekim 2021, Salı 20:10:53 kacirdigin o kadar cok nokta var ki 0
    • Anlaşılmayan 26 Ekim 2021, Salı 22:36:15 Var tabi kaçırdığın bişe güzel kardeşim. Pilot olmak için belli bir kalifikasyon olması gerekliliği, ve buna sahip olsan bile pilotaj eğitimi için ciddi ücretler ödemek gerekliliği var. THY pilotaj eğitimi için 140 bin Euro ya imza attırıyor. Bir Fırst officer in maaşı 2000 Euro civarı. 70 ay sıfır ücret alarak çalışmak anlamına geliyor. Var mı senin mesleğinde böyle bir durum güzel kardeşim? 0
    • Cevaben 27 Ekim 2021, Çarşamba 00:04:15 Kaçırdığınız nokta şu. Onların yaptığı işin uluslararası geçerliliği var. Yani Amerika’da da geçerli, Çin’de de geçerli, Afrika’da da geçerli. Eğitimleri , sertifikaları, hepsi uluslararası. Dilediği zaman eğer talep varsa elini kolunu sallaya sallaya gider. Dolayısıyla orada alabileceği maaşı talep etmesi gayet normal. Eğer talep yoksa zaten mecburen buradaki şartlarda devam eder. 0
    • Cpt. 27 Ekim 2021, Çarşamba 00:33:54 Degerli arkadasim, Gercekten bir cevap aradigina inandigim icin vakit ayirip yaziyorum. Ben kendimi ustun gordugum icin degil sadece aciklamak icin soruyorum, bu ulkede yapmis oldugunuz isi yapabilecek hazir egitimini almis kac kisi var? Bu bir. Ikincisi de mesleginiz yurt disinda denklik goruyor mu? Cevaplari benim vermeme gerek yok. Siz verdiginiz zaman kacirdiginizi anlayacaginiza inaniyorum. Saygilarimla. 1
    • Kaçırdığınız nokta 27 Ekim 2021, Çarşamba 02:25:04 Sizin yaptığınız işi kucumsemiyorum ancak pilotluk global olarak karşılığı olan bir iştir. Yapılan işin bedeli alınan risk ile de doğru orantılıdır. Ve bunun global olarak bir karşılığı vardır. Pilotlar da bunu beklemektedir. Sizin işinizin karsiligi da asla sizin aldığınız aas değildir. 3500 TL ile yaşamaya mecbur birakiliyorsunuz 0
    • Yurtdisi 27 Ekim 2021, Çarşamba 03:07:49 Kptlar ve kabin ekibinin yaptigi is uluslararasi bir is oldugu icin tabiki kiyaslamasi yurtdisina gore yapilmasi dogaldir. 0
    • bi düşün bakalım 27 Ekim 2021, Çarşamba 09:04:50 Kokpit dünyanın her yeride iş bulur güzel kardesım ama sen gidip amerikada muhasebecilik yapamazsın. kıyas bu yuzden olablir mi? 1
    • Hostes 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:02:32 Ya başkalarının maaşlarına takılmayın kendinizi yükseltin kardeşim.Binlerce liraya lisans al mesela,günlerce bilmem hangi ülkede karantina kal vs..ondan sonra ülkemizin standartlarını konuşalım.. senin maaşın az ve sana yetmiyorsa başka Bi mesleği seç...bize yetmiyor biz hakkımızı alamadığımız düşünüyoruz DEGERLI PILOTLAR VE DEGERLI KABIN EKIBI ARKADASLARIM O KADAR. NOKTAYI GORDUN INSALLAH 0
  • Sadece kokpit ve teknik hak etti 26 Ekim 2021, Salı 14:00:02 Bu süreçte zammı Da iyileştirmeyi de kokpit ve teknik hak etti, pandeminin en yoğun dönemlerinde hostesler kabinciler sıcak evlerinde kahvelerini yapıp netflix de dizi film izleyip story çekerken teknikciler hangarlarda, kokpit de kargo ucuslarındaydı, gerektiğinde gitti aşı getirdi ülkeye. Şimdi kimse teknik Ve kokpitin kabinle aynı oranda zam alacağını söyleyemez! Zaten kesinti aynı Oranda yapılmamıştı! Ben buradan tk yönetimine sesleniyorum; kabin maaşını 2999 tl olarak belirlerseniz hem şirket kar eder hem de merak etmeyin hiç bir kabinci işi bırakamaz çünkü bırakınca yapacak başka işleri yok seçenekleri de yok, şirketi kar a geçirmek istiyorsanız ve kokpit ve tekniğe yapacağınız iyileştirme icin kaynak yaratmak istiyorsanız eğer kabincilerin maaşlarını 2999 tl bandına çekin emin olun hepsi tıpış tıpış işe gelir maaşlarını kabul ederler çünkü başka yapacak işleri yok. 163
    • Ha ha ha 26 Ekim 2021, Salı 16:46:09 Sen uçakla uğraşıp ardından evine giderken biz oda hapsi otellerde kaç gün geçirdim dışarı çıkıp bı hava almadan,sigara icemeden haberin var mı? pandemi zamanı tahliye adı altında virüslü ortamda nasıl çatır çutur uctuk haberin var mı? 1.5 gün uçaktan hiç inmeden git gel yaptık haberin var mı? Yok ozaman hiç konuşma.sen emekligine kadar çalışıp emekli olacaksın burdan bizim o şansımız da yok 3
    • Merhaba 26 Ekim 2021, Salı 16:50:42 Yer hizmetleri kardeşim. Merhaba. 3
    • Kabinden 26 Ekim 2021, Salı 18:53:50 Kokpitle teknik kendisi mi bütün operasyonu yaptı? Hangi birimde hangi pozisyonda çalışıyorsunuz bilmiyorum ama bilmediğiniz işler hakkında bu şekilde açıklama yapamazsınız. Tahminim teknik çalışanısınız bu yüzden kapsamlı düşünemediğiniz gibi yanlı yorum yapıyorsunuz. Ayrıca benim cebime girenden size ne? Daha çok çalışın daha çok kazanın. En önemlisi başkalarının kazandığına bakmayın kendi hakkınızı savunun ki daha iyi yerlere gelebilin. 6
    • Adamf/o 26 Ekim 2021, Salı 19:03:13 Abi adamın dibisin. Kabin yan gelip yatarken anamızdan emziğimiz süt burnumuzdan geldi. Şimdi bi de önceden iki kaza yapmış 737-max. uçaklarla uçuruyorlar (hatalar düzeltildi2 defa düşmüştü ) canımızın önemi yok. maaşımız yok . Arabaya benzin atacak para kalmadı. Halimiz perişan….! 8
    • Artı 26 Ekim 2021, Salı 19:03:32 Artık olarak load masterlar, bütün cefayı lm ler çekti 0
    • Teknikle girecem 26 Ekim 2021, Salı 19:44:53 Baslarim tekniginize.hangi kaportaci disari cikmis nerden kuruyorsunuz bu hayalleri?hic open day gordun mu kaportaciya?kokpitede kabinede var peki size tgsden bir farkiniz yok bu sirkete ait degilsiniz 4
    • :) 26 Ekim 2021, Salı 20:18:46 :)))) 1
    • Vay arkadaş 26 Ekim 2021, Salı 20:46:07 Herkesin iyi olmasını istemek varken talebinize bir bakin. Bu nasil bir kiskancliktir yahu? sizin gibi kötü niyetli insanlar yüzünden bir adım ileriye gidemiyoruz. 2
    • Sadece kokpit teknik mi? 26 Ekim 2021, Salı 21:09:32 Yazik şirkette böyle bencil insanlarla çalışıyoruz. Yapılan tahliye uçuşlarında,koronun en başında uçakta korona kapıp hastanelik olanlar kabin memuru değil...Kabinde en büyük risk altında çalışanlar kabin memurları değil. Arkadaşım senin tabirinle şirketteki 4000 pilotun hepsi mi çalıştı ki? Ya da tekniğin? Böyle düşünmek senin aciz fikirli olduğunu gösterir. Utandım seninle aynı şirkette çalışmaktan. Kimse korona da keyfinden evde oturmadı.Hepsi mecburiyettendi. O yüzden biz,siz ayrımcılığı yapacağına bir an önce her şey eskisi gibi olsun de... 2
    • Kardeşim 26 Ekim 2021, Salı 21:49:43 Kardeşim sende bunu hak etmiyorsun emin ol hakkını ara 2
    • Kabinci ne demek 26 Ekim 2021, Salı 23:48:27 Haklısınız 3 aylık kapanma döneminde dar gövde geniş gövde bütün uçaklar kargo uçuşu yaptı. 2
    • Mike 27 Ekim 2021, Çarşamba 02:04:21 Bi denesin şirket 200 yolcuya 4 kişi uçurmayı 2
    • tgsli-laz 27 Ekim 2021, Çarşamba 02:35:37 2.999 epey fazla 999 tl ideal. yalnız bir kural var, kabin memursuz yolcu uçaklarında kargo dahi götüremezsin. zira bu uçaklarda o dönem çalıştı. diğer yandan yönetime buradan seslendiğinde duymazlar, biraz cesaretin var ise yönetim mail adresine bu talebini mail at, epey bir kısmı ABD veya Kanada gibi ülkelere çalışmaya gitti. bir kısmı şu an flydubai veya benzer şirketlerle mülakatları tamamladı, davet edildi.. kabinin yarısı zaten öğretmen... hani alternatifleri yoktu kardeş?... emin misin. 2
    • ... 27 Ekim 2021, Çarşamba 06:11:19 Catlamaya devam teknıkcı 3
    • Ok 27 Ekim 2021, Çarşamba 08:33:00 Tmm 2
    • Alayınıza cevap 27 Ekim 2021, Çarşamba 10:17:54 Arkadaşlar teknik değilim, fo olmama rağmen yapılan haksızlığa göz yumamadım sadece. Adamların hangar da canı çıkarken siz napıyosunuz? Kemerleri takın, çıkış kapıları sağda, su ister misiniz??? Bunlar hariç bişe yaptığınız mı var? Yok efendim tahliye uçuşlarına katılmışlar , insanlar can derdinde o tahliye uçuşlarında siz olmadan binemezlerdi yani uçağa öyle mi? Yani siz olmadan o uçuşlar yapılmazdı ? Harbiden bayılıyorum sizin bu “fedakar” cabin crew showlarınıza, benim burada bahsetmek istediğim olay gerçekten yaptığınız ekstra bir olay yok, 1 hafta da kabin memuru yetişiyor, sokaktan geçen herhangi birine bir kez göster yapar zaten. Ama siz bizden çok teknikten çok ağlıyorsunuz maaşlara, ben şirketin yerinde olsam gerçekten sizin maaşlara iyileştirme yapmam bunu da ciddi diyorum. İsraf çünkü. Ayrıca yatıya gidip dışarı çıkamayan arkadaş, aynılarını kokpit de yaşadı hala da yasıyor... bu bahane değil. 7
    • :) 27 Ekim 2021, Çarşamba 11:22:54 Bana hala teknikci diyenlere tek kelime etmek istemiyorum, ben tekniğin hakkını savundum diye teknikci oldum.. arkadaşlar bakın madem bu kadar şikayetçisiniz maaşlardan neden istifa etmiyorsunuz ? Birisi diyor ya hani kabinciler öğretmen falan, istifa edin o zaman kardeşim. Alamazsınız bu kadar maaşı hiç bir İşte yatarak kazanamazsınız bu kadar. Gidin Amerika yatılarına , Bali’de tatil yapın, Tayland da file binin. Başka hangi işi yaparken yapabileceksiniz bunları? Hem de sadece ve sadece su alır mısınız, çıkış kapıları sağ tarafta diyerek. Ayrıca kabinci olmadan uçuş olmaz diyen arkadaş gerekirse formaliteden tek kabinci uçulur, sanki çok bi iş yapıyormuscasına onlarca kabinci var bi uçuşta. Ben tek basıma yaparım hepinizin yaptığı işi. Siz hepiniz toplansanız benim yaptığımı yapamazsınız ama.. 3
  • Tk 26 Ekim 2021, Salı 13:57:12 Bunun adi zam degil! Alinmasi gereken para. Zammis he gorursem soylerim 2
  • abd kucağındakine 26 Ekim 2021, Salı 13:47:08 senin gibiden thyde stewardda olmaz da kim bilir kimin torpiliyle girdin kimlerin hakkını yedin sizin gibilerden bir halt olmaz zaten.hakettiğinizi bulacaksınız yolda kalacaksınız.Allaha şükürler olsun ieltsim 8 istediğim şirkete de girerim.kalifikasyonun yetmediği konularda herkes adına konuşma. 3
  • Kabin 26 Ekim 2021, Salı 13:43:10 Kokpiti de planlamasi dq hep kabinden gecma ve asgari ucrete razilar vasifsiz olduklarini biliyorlar 40
  • Kabin 26 Ekim 2021, Salı 13:43:10 Kokpiti de planlamasi dq hep kabinden gecma ve asgari ucrete razilar vasifsiz olduklarini biliyorlar 27
  • Skpk 26 Ekim 2021, Salı 13:41:54 Daha cok skpk doldurursunzi herseye razisiniz ne isterlerse verirsiniz vasifsiz ucuvulqr anca galleyde muhabbet edin 20
  • Fo aglama 26 Ekim 2021, Salı 13:39:58 Toplu halde gecmedinizmi Hava ise bir Aralik ayinda bak geldiginiz nokta P3 olunca kaptan oldum saniyorsunuz, artik kaptanlik gecisleride yok 2 yilda 20 tane, beter olun 49
    • oh oh 26 Ekim 2021, Salı 19:13:58 zamlar pilotlara gidecek ooohhhh. 0
    • vah vah 26 Ekim 2021, Salı 20:12:17 sen kendini boyle avut:) 0
  • Operation 26 Ekim 2021, Salı 13:25:10 Maaşı en çok şoför ve muavinin aldığı bir şirketten bahsediyoruz... 3 liralık adama 10lira verip maaşını 6 ya düşürürsen yine konuşur yine 10liraya getirsen tekrar konuşur 30 günün 10 günü çalışırlar , sadece 1 sene arabalarını yenilemeyip bi arsa daha alamadıkları için sürekli sağda solda mağdur edebiyatı yaparlar... Sen dua et geçen sene 2020 Nisan - temmuz arası sadece kçö almadın yoksa çöplerden kağıt toplamaya başlar onu da Fox TV ye haber yaptırırdın 114
    • Operasyon 26 Ekim 2021, Salı 19:59:05 Yukarida kabinci diyen bi arkadas vardi ona cevabini verdim. Sen ucucu bile degilmissin , hic ugrasmayacagim o yuzden. Ama istersen sadece 1 ayligina bir kabin memurunun yerine gec , soz kriter falan istemeyecek kimse. Sadece gor diye ama sanslisin cunku bu imkansiz bir sey ve hic bir zaman gerceklesmeyecek :) Oturdugumuz yerden konusmak hostur ama edep de ulasilmasi zor bir mecradir vesselam. 1
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:22:16 Şoför ve muavin otobüste olur ama bunu anlamak için belli bir kapasite gerek...ayrıca madem öyle sen de şoför ol,gel sende muavin ol ne diye carliyon burda..Tabi olabilirsen...Torpille gelen 1-2 kişi yüzünden bütün uçurumlara laf atmayın hepsi bileğinin hakkıyla geldi. 0
  • Çok basit. 26 Ekim 2021, Salı 13:22:53 Ben zam istemiyorum. 2018 maaşımı geri verin yeter. 28
  • Mr. Sweethoney 26 Ekim 2021, Salı 12:56:47 Beyefendi kullanıcı ismini özellikle 'ak' olarak kısaltarak koymuş.Üye olduğu vakıfların hepsi hükümetin arka bahçesi kuruluşlar.Bir de bunları açık açık belirtmiş utanmadan. Dünyanın her yerinde sendikalar işveren ya da yönetim karşıtı, işçi yandaşı olur, bizde rengi sarı, yönetimin yalakası bir sendika! Her yönetimde mutlaka yolsuzluklar, adam kayırmalar olmuştur ancak şimdiki kadar alenen kaypaklık yapanlar görülmemiştir. Sendikasın sen, çalışanın hakkını koru, biraz utan, ar, namusun olsun! 1
  • Sevgili arkadaşlar 26 Ekim 2021, Salı 12:46:02 sevgili arkadaşlar, güvendiğiniz insanların ,geçmişte sözünü tutmuş insanların, geçmişi tertemiz size hiç zararı dokunmamış insanların sözüne güvenin. Tam tersine ise sakın güvenmeyin. “Şöyle olcak böyle olcak, 2 sene,tipte kaptanlık,maaşlar şöyle olcak” vs . İlk önce sözü kim demiş ona bakın. Sonra inanın yada inanmayın. Sonra ne yapacaksanız yapın. Sakın süslü sözlere inanmayın, icraate bakın. 6
    • KPT 26 Ekim 2021, Salı 14:53:47 Kimse sana ve sendikanın söylediklerine inanmıyor TATLIBAL.Herkes senin sana güvenen kaptanları nasıl sattığını gördü,senin sendikanın pilot temsilcilerine de kimse güvenmiyor,onlarda arkadaşlarını sattı,sana ve onlara güvenen kpt ların iş akidleri fesh edildi,yalan söylemeyi bırakın,kaybettirdiğiniz yüzde ellileri ve maaş zamlarını kazandıramayacağınızı herkes biliyor,kelime oyunlarından vazgeç. 0
  • P E T İ M İ S T 26 Ekim 2021, Salı 12:44:08 Helal sana Dayı ye bu haybecilerin parasını!!!!! 42
  • bb 26 Ekim 2021, Salı 12:39:35 ali kemal kaç pilot istifa etti bu ay sendikandan? 5
    • Heh heh 26 Ekim 2021, Salı 13:00:31 Tepkisiz insan surusunden bir sey cikmaz vallahi ben olsan asgari ucret dayatirim, bir kurus fazla vermem, kabini yatilarda 3 kisi ayni odada yatiririm kahvalti vb asla vermem, vasifsiz insan surusu bir giklari cikamaz 41
    • Bb ye 26 Ekim 2021, Salı 15:37:48 Etme kardeşim. İşler açılmaya başladı yine aslan kesildiniz. Pandemide sendikada ağlıyodunuz. Tüm dünya bataktaydı kaçacak yeriniz de yoktu. Şimdi burjuvalık geri geldi. Güvenme gençliğine… 68
  • Tatvan briç klübü 26 Ekim 2021, Salı 12:34:15 Eski maaşlarını (dolar üzerinden) geri isteyen pilotlar. Şirket biliyor ki siz o maaşları diğer havayollarına giden arkadaşlarınız sayesinde aldınız. Şirket daha fazla kayıp olmasın diye zam yaptı, yurtdışında çalışabilecek kalitede bu kadar pilot barındırdığından bihaberdi, onlar da acı gerçeği geç olsa da öğrendi, hazıra konanlara da yapılan zam diyetleri oldu. Şimdi burada kendini yurtdışında uçabilecek seviyede gören dilenciler gururlu pilot rollerinde isyan edip gideriz kaçarız edebiyatı yapıyorlar. Buyrun gidin gidebilene seçim sizin. O zaman ben de soruyorum haydi cevaplayın ;ilk dalgada neden gidemediniz? O zamanki adaletsizlik ve az maaş dokunmadı mı? Kurulu düzeniniz tatlı mı geldi yiğenim ? O göz kırptığınız (2022 ya kadar alım yapmayacak olan) körfez şirketleri pandemide toplam 2500 pilotu işten atarken Thy size evde yatarken para ödedi. Size kötü günde sahip çıkan şirketinize hakaretler edeceğinize ya istifa edin evde oturup alım bekleyin beğenmiyorsanız, sonra ilk krizde, ilk unstabilinizde, ilk pas geçmenizde sizi kovacak ya da kurula çıkaracak arap şirketlerine gidersiniz. Ya da yediğiniz kaba pislemeden yavaş yavaş hakettiğiniz maaşa yapılacak zamlarla kavuşursunuz. 63
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 12:26:39 Demek ki pilotlar değerli kalmasınlar diye tuttuklarını gore sen kıskançlıktan çatlasın da böyle kardeş ben de hostesim ama haklıya haklı diyecen.Yalniz ben burda kabinin hak etmediğini söyleyen pilotları anlayamadım biri bana açıklasın gerçek isminle karşımda... 0
  • aliveli 26 Ekim 2021, Salı 12:28:11 Ne fedakarlığı yapmışlar merak ettim açıkcası??? 3500 lira maaş ile bütün işi yapan TGS personeli ne yapmış o zaman??? 105
    • Tgs 26 Ekim 2021, Salı 13:01:00 Ths satilacak yakin da bence baska is arayin 5
    • Tknk 26 Ekim 2021, Salı 13:55:02 Amma meraklisin sen baskasiyla kendini bir tutmaya. Ucak temizlikcilerinin bile akli fikri baskasinin maasinda. Cahillik adini soyadiniz olmus sizin. 0
    • Tknk 26 Ekim 2021, Salı 13:56:06 Adam bilet ciktisi aliyor, birisi ucaga zarar vere vere masa siliyor butun isi bunlar yapiyormuş.sizi kim kandiriyor ? 2
    • Komik 26 Ekim 2021, Salı 16:26:35 Tgs niye satsınlar önce cargoyu alacaklar THY elinden kısa sürede satarlar Zaten sonra bakacaklar milletten çekinmezler SE onuda satarlar 0
    • Bütün iş 26 Ekim 2021, Salı 16:31:11 Ben bu "bütün işi biz yapıyoruz" sözüne takigim :) kalan goygoya mi geliyor? Mesela boarding memurları tüm yolcuyu alınca, gate'i kapatıp topluca uçağa gelip iş bolumu yapiyo, bugün biz uçalım Ahmet abi,siz kabine bakın, aslı sen amir ol fln kapıyı kapatıp gidiyosunuz :) 1
    • Tknk'e 26 Ekim 2021, Salı 23:46:24 Kardeşim biz sadece bu yorumu yapan arkadaşa sitemimizi dile getirdik yoksa işini hakkıyla yapip masayı silen bilet kesen emekçi kardeşlerimize laf söylemek ne haddimize? Onlar da operasyonun bir parçası ve olmazsa olmazları. Aslolan trolleri gerçek emekcilerden ayırmak. 0
  • tatlıbal efendi 26 Ekim 2021, Salı 12:20:41 Masalı bırak da pandemi dönemi sen ve yanındakilerin üyelerin aidatlarıyla ödenen bol sıfırlı maaşlarında kesinti oldu mu,lüks hayatınızdan feragat ettiniz mi onu anlat ! 1
    • Efendi 26 Ekim 2021, Salı 15:55:39 Edebini bozma efendiler… 29
  • Km1-2-3-4-5-6-7 26 Ekim 2021, Salı 12:16:25 Beni daha çok rahatsız eden bu anlamsız trajikomik açıklamayı Twitter üzerinden yapmış olması . Twitter hesabım yok olsa bile bu şahsı takip etmek aklıma gelmez . 2
  • Yeni Normal 26 Ekim 2021, Salı 12:14:25 Yeni Normal dedikleri maaştan pilotlar memnun değil ilk fırsatta kaçma planı yapıyor, yurt dışı şefleri memnun değil bir çok istifa var, yer personeli kan ağlıyor maaşı kirasını bile ödemiyor.. Kim memnun bu yeni normalden ? Şirket aidiyet duygusunu yitirtti personeline. Herşey geri gelir belki ama bu gelmez. Bunu anlayacaklar.. 1
    • Anca 26 Ekim 2021, Salı 13:01:45 Asgari ucret bak demedi demeyin yarin asgari uvret alacaksiniz 38
    • Onlara birşey olmaz 26 Ekim 2021, Salı 14:06:44 Şimdiye kadar stokladiklarini stokladilar,Avrupa Amerika'daki yerleri de hazır,hayat zalimlere güzel 2
  • unutmadık 26 Ekim 2021, Salı 12:14:10 Pilotlar sendikayı ziyerete geldiğinde ortalıktan kaybolan bir sendika başkanısın sen. 5
  • TİS 26 Ekim 2021, Salı 12:11:44 Sendika kazanım yapmak istiyorsa yol ve yemek yardımlarını daimi yapmalı. Sağlık sigortalarının kapsamını aileleri de kapsamalı. Banka promosyon gelirinin personele dağıtılmasını sağlamalı. Erkeklere de kreş yardımı almalı. 3
    • Tis 26 Ekim 2021, Salı 22:32:01 Derdin bu mu ? Adamlar hayatını almış elinden derde bak. Akbil de full olsun tamam. 0
  • herkes hesabini yapsin 26 Ekim 2021, Salı 11:53:14 yurt disinda ortalama 150000 olan kaptan maasi burda 120000 civari olmadigi surece ekipleri kalmaya ikna edebilceginizi sanmiyorum 6
    • Bizdekikler 26 Ekim 2021, Salı 13:02:33 Vasifsiz hicbirsey yapamazlar 50
    • Dewamke 26 Ekim 2021, Salı 14:13:07 O zaman kapı orda hadi Yallah begenmedigin Arapların yanına haydee 28
    • Yuh 26 Ekim 2021, Salı 15:25:30 Yapilacak yuzde 20iyilestirme ile fo35000,330kaptan 50000,memur 9000-12000,purser 16-17000 kazanacak ustune ikramiye ve yilbasinda yuzde 10iyilestirme arti enflasyon farki,bir de pazar mesailerinin geri donusu olacak.Yilbasinda bu ucretler fo 45000,kaptan 60000,memur 11-13000,purser 18-20000olacak.Budur.Fazlasini beklemeyin.zaten bu sekilde bile kaptan maasi 7-8000Dolara cikiyor ki bu sevimsiz sendikaya ragmen enazindan gecim sıkıntısından kurtulacağız.emniyetli uçuslar. 330FO 25
    • Yılbaşı 26 Ekim 2021, Salı 20:04:27 Kaptan için,ikramiye,pazar mesaisi,harcırah,maaş,herkese olduğu gibi yüzde 30iyileştirme ve enflasyon farkı ile maaş:90000tl yi bulacak:Bu da eşittir 10000dolat civarı.işine gelmeyen gider!Net 2
  • Allahaşkına ALLAH rızası için 26 Ekim 2021, Salı 11:52:57 Elinizi vicdanınıza koyun yahu!Siz Allah sin iman bahseden dilinden düşürmeyen her fırsatta adaletten kul hakkından bahsedenler değilmisiniz?Bu nasıl adalet bu nasıl düzen bu nasıl pişkinlik?Aramızda intihar etmeyi düşünenler var Çetin beyin yazısının altında yorum yazan bir arkadaşın yazdıgını okudum içim acıdı sizin hiçmi vicdanınızı yok?Örnek veriyorum pandemi öncesi 1000$ alan bi personel şuan kqç dolar maaş alıyor siz bunun hesabını yapamayacak kadar cahilmisniz?Bunları hesaplayamayacak kadar cahilseniz neden orada oturup koltuk işgal ediyorsunuz?Bir diğer konu maaşlardan bunca kesinti yapılırken siz neden aidatlardan kesinti yapmadınız?Zammış!Zam?Ne zammı kardeşim ne zammı?Benden kepçe ile kestiğini çay kaşığı ile geri veriyorsun oturmuş müjde diye ilan ediyorsunuz!Size yazıklar olsun!Ödediğimiz aidatlar bizden size helal değildir!Kira ulaşım yiyecek herşey %150 zamlqnmış siz bize eski maaşları bile veremiyorsunuz!Allah ıslah etsin hepinizi! 4
    • Seni de 26 Ekim 2021, Salı 15:43:52 Allah seni de ıslah etsin 35
  • Dolarla kazan, TL ile maaş ver 26 Ekim 2021, Salı 11:42:43 Biletleri satmaya sıra gelince USD üzerğnden iş tutmayı çok iyi biliyorsunuz. Maaşa sıra gelince yabancı firmaların 1/3'ünü verin... Bu sendikada sanki bi işe yarıyomuş gibi poz verip duruyor. Gel diyolar geliyosun, git diyolar gidiyorsun, imzala diyolar imzalıyosun. Yalandan neyin pozunu veriyosun. Laf dinlemesen mahkemelerde terör örgütü destekçisi diye yargılanırdın. 1
  • Yuh be 26 Ekim 2021, Salı 11:34:36 Aynı amaçlı ikinci görüşme.... Yazılan cümle aynen bu... Yuzde 10 belki 15 demek istiyor bu belli... 0
  • Yuh be 26 Ekim 2021, Salı 11:34:30 Aynı amaçlı ikinci görüşme.... Yazılan cümle aynen bu... Yuzde 10 belki 15 demek istiyor bu belli... 0
    • Şiyar 26 Ekim 2021, Salı 15:12:30 Okuma anlama kabiliyeti düşün kaptan şaşırdım 5
  • Numara bitmez 26 Ekim 2021, Salı 11:26:53 Mümkün olduğunu düşünmüyorum ama farzedelim kesilen %50 iade edildi, ki bu mevcut maaşa %100 zam yapılarak olur. Hemen yeni vergiler getilir. Bu senaryo çok tanıdık zaten. 0
  • Net 26 Ekim 2021, Salı 11:07:54 %50 kesintiyi geri getirmek, kestiklerine %100 zamla olur. %50 zam yapıp işte eski maaşlar deme gafletinde bulunmazlar umarım. Alırken bodoslama daldınız milletin cebine. Hiç kademe kademe alamadınız. Verirken %10, %10.. 0
  • Muzo 26 Ekim 2021, Salı 10:49:50 "THY personelinin pandemi döneminde yaptığı feragatin yüzde 10'unu Temmuz ayında aldıklarını" ayıp ayıp. utanmadan bir de marifet gibi övünmüş bununla. sen önce 2 senelik kaybı telafi ettir, sonra övünürsün yaptıklarına. 1
  • Maaşlar 26 Ekim 2021, Salı 10:42:13 Yapılan protokol ile maaşlarımız "geçici" olarak indirilmedi. Kalıcı olarak kesintilerle belirlenmiş maaşları almayı biz kabul ettik. Şirketin gözünde şu an gördüğünüz rakamlar bizim gerçek ve kalıcı maaşlarımızdır. O nedenle de bu yeni rakamlar üzerinden yeni "zamlar" yapılmaktadır. Eski maaşınızın %5 i falan yok artık, yeni maaşınızın %10 u var. Bu şekilde konuşmalarının nedeni bu. Ama o zaman yaratılan algı "geçici bir süre kesintili maaş sonra da eskiye dönüş" şeklindeydi. Tartışmamız gereken konu, açıklanan "yalan" enflasyon, artan döviz ve diğer şirketlerin maaşları gibi konuların bir araya getirilip piyasa koşullarında hakkımız olan "yeni" maaş zamlarının yapılmasını nasıl sağlayacağımızdır. 3
    • Maaşlar diyene 26 Ekim 2021, Salı 21:59:53 O şirkete göre oyle canım. Bana gore değil. İşime gelmezse de burada ucmam. Sana yeni maaşınla ve zammınla mutluluklar. 2
  • Sevgili kardeşim 26 Ekim 2021, Salı 10:41:11 Bir gecede edevlet'te yapacağın sendika değişimiyle ocak ayında işverenin karşısına geçip hakkını kendin ararsın. Hala geç değil. Pazarlığı kendin yaparsın. Oturup bu adamlardan medet ummaktan bıkmadın mı? Hakkını savunmadığını düşündüğün için geçmişte bunu yaptın. Senin hakkını yiyenlerle elele poz verip sırıtanlar bunlar değil miydi? Toplantılar yapıp esip gürleyen, tehdit eden, bugün senin boğazına girmesi gereken parayı ceplerine indirenler bu işveren değil miydi? Yasal hakkını kullan, sendikanı değiştir. Sesini çıkarma, işyerinde propaganda yapma, işine bak ama temsilcini yolla söke söke hakkını alsın. Oturup buralarda ağlaşma. Başkasının senin için birşeyler yapmasını bekleme. Yasal hakkını kullan. Yasalara uy ve korkma. Bu haramileri hayatından çıkar. FTL'yi dayattılar. Tadil protokolle FTL'yi onaylayan bu sendika değil miydi? Senin paranı cebine indiren, FTL tutmadığı için her muafiyeti SHGM' den alan bu işveren değil miydi? Kendin mücadele etmezsen kimden ne bekliyorsun? 2019 gelirlerini referans gösterip maaşını durmadan gasp eden şirketin önünde koyun gibi bekleme. 2100 yılına kadar kağıt üzerinde 2019 cirosunua ulaşmamak bunların elinde. Dürüst olacaklarına hala inanıyor musun? Biz elimizi taşın altına koyduk lakin yıllardır öyle melül melül bakıyorsun sevgili kardeşim. Bunlardan kopmayıp sonra dönüp hala bize laf etmekten de geri kalmıyorsun. Kendine güven, geçmişte senin için de mücadale edip canı yanan arkadaşlarına saygı duy ve gel artık. 0
  • Dolar 9.60 26 Ekim 2021, Salı 10:07:26 Değil kesilen yüzde 30'un bir kısmını geri almak, doların artışı yüzünden eriyen maaşımızı bile telafi etmez yüzde 10. Çocuğu şekerle kandırmaya benziyor sizin işiniz. Yüzde 100 zam ile eski maaşımıza döneriz ancak. 0
  • Dinle 26 Ekim 2021, Salı 09:52:26 100 birime %8.45 enflasyon alsaydık maaş 108.45 olacaktı. 50 birime %18.45 alınca maaş 59.225 oldu. Yani güncel kesinti oranı (108.45-59.225)/108.45=%45.4 yapılan iyileştirme sadece %4.6 2
  • Önemli Bilgilendirme 26 Ekim 2021, Salı 09:48:58 Zam %15, sendika bunu bilmez çünkü haberi yok. Ay başı da değil Kasım maaşında. Bunu da bilmez çünkü sendika personel maaşı ile ilgilenmez onun tek ilgisi aldığı aidatlar. O yüzden onun adı bundan sonra aidat-sen! Yapılan iyileştirmeler tis öncesi yönetimin aldığını geri vermesidir ne bir zamdir ne de sendika kazanimidir. 2
    • Doğruysa 26 Ekim 2021, Salı 12:28:16 %15 mi olsun %20 mi olsun konusunda tartışıyorlar (sohbet ediyorlar) mış. 1
    • Kılık 26 Ekim 2021, Salı 15:46:16 Sen ne cahil adamsın. Çalışmadan para almayı haketmeyi mi düşünüyorsun? Tüm dünyada sistem böyledir. Anlaşma yapılır o tarih itibariyle sen verdiğin emeğin karşılığını alırsın. İstersen evde yat ben sana gönderiim maaşşş 20
  • Zam değil iade 26 Ekim 2021, Salı 09:47:14 Israrla verilene zam diyorlar. Oysa biz belirli bir süre için hakkımızdan feragat ettik. Bize zaten kendi maaşımızı geri iade ediyorsunuz o kadar. Daha biz zam almadık. 1.5 senedir enflasyon farkı hariç zam görmedik. Henüz kesintimiz iade edilmedi. O iade edildikten sonra almadığımız dönemsel zamlarımız var daha. Bu arada yüzde 30 kesintiyi yuzde 10 yüzde 10 şeklinde ödeyip yüzde 30 geri verdik denirse de yine yanlış olacak matematiksel olarak. 0
  • MAT 26 Ekim 2021, Salı 09:33:47 %50 kestigin birseye %10 yapinca %5 yapar bize matematik oyunu yapma kardesim paramizi verin! 1
  • @TeHaYe6 26 Ekim 2021, Salı 09:09:15 THY çalışanlarının problemi belki ilk başlarda kesilen maaşlardı. Ancak zaman içersinde eksikliğin sadece maaş değil aidiyet, iyiniyet ve en önemlisi güven olduğu da ortaya çıktı. Sayın Tatlıbal tüm bu eksiklikleri vereceği bu müjde ile gidereceğini ve sendikayı yavaş yavaş, THY de çok yakında terk edecek olan kararlı pilotları vazgeçirebileceğini zannediyorsa çok ama çok yanılıyor. Uçuş ekiplerini sadece para ile geri kazanırım stratejisi bundan sonra işe yaramıyacak. 1
  • Neden sasiriyorsunuz 26 Ekim 2021, Salı 09:07:39 Sasirmaya gerek yok. Ucucu maaşları zaten dusurulmek isteniyordu. Bunu da durduk yere yapamayacaklari icin oturup bu yolu buldular. Kepceyle alip az az kasikla verirsek kimse anlamaz bir de ustune sevinirler diye plan yaptilar. Suan onu uyguluyorlar. Yoksa onlar da cok iyi biliyor 100 birimden %50 kesip, %10 geri verince aslinda keisntinin %10 unu vermis olmayacaklarini. Mukemmel plan taslaga döküldü, simdi de uygulaniyor. Gecmis olsun. Haramin bogazlarinda dugumlenecegi gune kadar bekleyin 0
  • Emirates 26 Ekim 2021, Salı 09:00:56 K/m Hepsi emirates e basvurdu aslangiç KM maaşı 2660 euro KA maaşı 4200 euro purser Maaşı 5500 euro.. he birde 14 kisi ucuyorlar minimum 7
    • ABD yolundaki 26 Ekim 2021, Salı 11:14:23 Yapma gözünü seveyim, körfez şirketlerinde uçabilecek kualifikasyon varmı bizde, benden ABD’de garson olur,bulaşıkçı olur,uber şöförü olur, bebek bakıcısı olur, Emirates’te steaward olmaz. 51
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 11:30:08 Ben de başvurdum. TOEFL 109 DLA 95 :) 2
    • Güldürdün 26 Ekim 2021, Salı 11:34:44 Bu şirketten pilotlar gider uçak teknisyenleri gider ama kabinciler hiçbir yere gidemez bunu şirket herkesten daha iyi biliyor 11
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 11:37:22 Adamlar elektrik su faturasından kuru temizlemeye kadar karşılıyor. Yılda 2 kez 30 gün ailen bile gelip Dubai'de şirketin ücretsiz verdiği konaklama tesisinde kalabiliyor. Her Mayıs'ta 10bin ile 50bin TL arasında değişen bonus ekstra olarak hesabına yatıyor. 30 takvim günü iznin var. Konaklamada bilinenin aksine sadece mutfak ve oturma odası ortak. Herkesin yatak odası kendine. Emirates cabin crew diye aratma yapıp pay and benefits kısmını iyi okuyun. 0
    • Gurbetçi Ka 26 Ekim 2021, Salı 12:43:48 Şirket arayışında olan arkadaşların yolu şansı açık olsun. Fakat bu para aşkı yüksek maaş düşkünlüğünüz çok antipatik. Huzurlu çalışma ortamından iş arkadaşları arasında olması gereken saygıdan kimse bahsetmiyor. Para para para . Bütün hayalleriniz paradan ibaret Türklerin yurt dışında barınması zor nerde nasıl davranılır bilmezsiniz inşallah medeniyeti öğrenirsiniz oralarda. Yurt dışında Türklüğü en vasat haliyle temsil ettiğinizi biliyoruz görüyoruz duyuyoruz . Tek motivasyonunuz yüksek maaş .. buralardan insan muamelesi görmek için gidiyorum diyen yok Saydığınız maaşlarla yeni beyin satın alırsınız . Bol şans dilerim 17
    • ABD yolundaki 26 Ekim 2021, Salı 13:45:13 Abd yolundaki Arkadaş Thy deki pilotlardan daha iyi kaptan, Kabin ekiplerinden daha candan, Teknikten ve yer personelinden daha özverili personel bulamazsın.. Bizi yıllarca siz baska yerde calisamazsiniz yetersizsiniz dediler.. Thy personelinin hepsi cok degerli ve ozeldir.. Problem personelde degil nerede oldugunu biliyoruz.. 0
    • Abd yolundaki TIRROLE 26 Ekim 2021, Salı 15:38:51 Bu isle alakan olmadığı boş Trol olduğun o kadar belliki 8
  • Meşaleleri yakın 26 Ekim 2021, Salı 08:58:04 Seçim yakın o gün geldiğinde ağlayarak günlüğünüze yazıcaksanız bu günleri parmaklıklar ardından 3
  • EN AZ %50 ZAM OLMALI 26 Ekim 2021, Salı 08:50:44 İKİ KELİMEYİ BİR ARAYA GETİREMEYEN SENDİKADAN %50 TALEP ETMEK AKIL İŞİ DEĞİL AMA .ŞİRKET VERMEK İSTEMEZSE SENDİKA %1 BİLE ALAMAZ. ÇALIŞANIN ARKASINDA DUR SENDİKA 1
    • Sarışın sendika 26 Ekim 2021, Salı 12:49:37 Neden dursunki arkanızda her türlü parasını alıyor.Dümenden arabuluculuk yapıyor para zaten garanti. 0
  • KOKPİT KABİN :) 26 Ekim 2021, Salı 08:46:24 YERDE ÇALIŞAN OPERASYONU YÜRÜTENLER DE VAR BU ŞİRKETTE SADECE SİZLER YOKSUNUZ AÇLAR 90
    • kokpit kabin’e 26 Ekim 2021, Salı 14:06:15 siz de hakkınızı savunun, kim tutuyor? Kokpit yada kabinden kim yer personeli için kötü bir yorum yazıyor? desteklemiyor? Maaşına göz dikiyor? Ama uçuş personeli harici herkesin uçuşa nefreti her 10 yorumdan en az 5’inde var.! herkes kalbinin ekmeğini yer, ben ekmeğimde gözü olana hakkımı helal etmiyorum, Allah görüyor 0
  • Onurlu Kaptan 26 Ekim 2021, Salı 08:45:42 4000 bin pilot var bunların 3300 ü hava iş üyesi 700 ü ise havasen üyesi veya hiçbir yere üyeliği yok ( ama kazanımlardan nemalanmak için bu arkadaşların tamamı havaişe dayanışma aidatı ödüyorlar -ah menfaat ve çıkar sen nelere kadirsin-) . Merak ettim ve havaişe sordum, havaişe hem üye değil ve hem de dayanışma aidatı da ödemeyen onurlu ve gururlu kaç kişi var diye . El- Cevap bir kişi dahi yok bir daha söylüyorum bir kişi dahi bile yok... Yahu sizde hiç mi onur haysiyet yok hem o kaptan yiyeceksin hem o kaba pisleyeceksin. Ya üye olur destek olursun ya çıkarsın davan için döğüşürsün. Yani kısacası havaişe dayanışma aidatı ödeyen bir pilotun bu ve diğer platformlarda havaişe laf ediyorsa ciddi bir ahlak sorunu vardır. Mevlana ne güzel demiş ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün... 59
    • Bilmeden Atma Dostum 26 Ekim 2021, Salı 11:18:46 Hava işten çikip dayanişma aidati ödenmesinin sebebi mevcut sistemde iş kanununa tabi olmayan pilotlarin haklarini korumasi içindir.yillarca verilen emeklerin hiç olmamasi için bunu yapmak zorundasin bu sistemde. Bunun onurla veya delikanlilikla bir alakasi yok dostum...Bilmeden Atmayalim.. 4
    • Cehalet 26 Ekim 2021, Salı 11:55:45 Bu devlet korumasıdır mevcut sendika ile görüşlerin uyuşmasa bile devlet sana dışardan aidat ödeyip kazanımlardan faydalanmanı sağlar, bu bir haktır! Kıdem tazminatı ve diğer kazanımlar için bu mantıklı bir iştir, zaten gemileri yaktıysan sendikaya dayanışma aidatı ödemiyorum yerine şirketten ayrılman daha mantıklıdır. 1
    • Ücret karşılığında alınan varlık/hizmet 26 Ekim 2021, Salı 12:25:08 :) 3
    • Onurlu kaptana! 26 Ekim 2021, Salı 13:18:08 Onurluluk anlayışınızı sorgulayın derim. İnsanların baglı oldugu sendikayı eleştirmesinin nesi onursuzluk. Peki sizin yolunuz yordamınız nedir? Davanızı nasıl savunuyorsunuz? Ciddi olarak merak ettim… 0
    • Fo 26 Ekim 2021, Salı 16:07:15 An itibariyle var olmadığımı öğrendim. Evet ne üyeyim ne dayanışma saçmalığını ödüyorum. 0
    • Haklarımı Koruyorum Diyenlere 26 Ekim 2021, Salı 19:16:41 Çarklar dönüp kasalar dolduğu sürece düzen müzen değişmez arkadaşlar, unutun o işi. Ya o sendikadan çıkıp her şeyi göze alıp aidat falan ödemeyeceksiniz, ya da mevcut vaziyetten şikayet etmeyeceksiniz. Bu dünyada değişim istiyorsan değişime önce kendinden başlayacaksın. Tarihte hiçbir hak savaşılmadan, kayıp verilmeden kazanılmamıştır. Sevgiler 0
  • 320fo 26 Ekim 2021, Salı 08:43:05 Sendikadan istifa ettim. Bence tüm çalışanlar bunu yapmalı. Bu sendikaya aidat falan ödenmez. Bunca zamandır çektiğimiz yeter. Yapabileceğimiz tek şey sendikaya aidat ödememek. E-devletten hemen şimdi istifanızı verin lütfen. 2
  • Yorumsuz 26 Ekim 2021, Salı 08:42:29 Siz hala birbirinizi yiyin Koca pandemi boyunca gece gündüz demeden evden değil gerçek ise gelerek her riske boyun eğerek çalışan alt kadro pardon size göre taşeron hatta şirket sizin babanızın ya bize ne oluyor biz kiramı veriyoruz evmi bakıyoruz cocukmu var değil mi herşey sizin üzerinize yazıklar olsun böyle adalete yazıklar olsun böyle devrana herşeyi geç şu verilen yemek parasını bile sadece THY persoleneline yaptınız bu dünyada olmasa bile diğer dünyada hakkım haramdır.... 0
  • Yorumsuz 26 Ekim 2021, Salı 08:42:29 Siz hala birbirinizi yiyin Koca pandemi boyunca gece gündüz demeden evden değil gerçek ise gelerek her riske boyun eğerek çalışan alt kadro pardon size göre taşeron hatta şirket sizin babanızın ya bize ne oluyor biz kiramı veriyoruz evmi bakıyoruz cocukmu var değil mi herşey sizin üzerinize yazıklar olsun böyle adalete yazıklar olsun böyle devrana herşeyi geç şu verilen yemek parasını bile sadece THY persoleneline yaptınız bu dünyada olmasa bile diğer dünyada hakkım haramdır.... 3
    • İstek 26 Ekim 2021, Salı 12:28:51 TGS yi sen seçtin A.O yu seçemedin çünkü Üni mezunu değilsin Dil bilmiyorsun Üni mezunuysan bile vasıflı bir bölümden değilsin bu yüzden ne kadar ekmek o kadar köfte güzel kardeşim , haksız değilsin lakin taşeron mantığını özelleştirme mantığını bu ülkeye getirip uygulayanlara hakkını helal etme önce 1
    • Istek yazan kişi 26 Ekim 2021, Salı 12:55:10 Adamda tam senin dediği demiş sadece sizin gibiler ve üniversite okuyanlarmı super yaşayacak hep bu ülkede yani ötekiler hep kuru ekmekmi yesin?İnşallah birgün öyle birşey olurki o küçümsediğin insanlara muhtaç olursun sende..!!!!! 6
    • Kaptan 26 Ekim 2021, Salı 15:18:16 Beğenmediğiniz,eğitimini küçümsediğiniz insanlar olmasa uçakta WC kokusu bile o işi size yaptırmaz. Birde 50 binden 25 bine düşünce hayatı kararır bazılarına ama 3 bin alırken 2 bin alan hala ayakta dimdik durur.SORUN hiçbir emekçi birbirini küçümsemeden omuz omuza olamaması... İslam devrimdir algılamak istemeyen KURAN okumayandır yada öğrendiği doğrularla amel etmiyordur. Bunu neden yazdım din adına zulm Yapanlar KURAN’nı okumak ve anlamaktan sizi alıkoymasın. Selam ,saygılar... 9
  • Ferhat 26 Ekim 2021, Salı 08:30:05 Bu şirketin mimarlarından Yüklenici personellerede bir müjdeli haberler verseniz çok güzel olurdu dimi ? 0
  • UP 26 Ekim 2021, Salı 08:12:31 Halen vize takip sefliginde UZMAN olarak gozuken sendika baskani , pilotlarin ve hosteslerin “kesilmis” maaslarinin bir kisminin iadesini “zam” “basari” gibi cumlelerle anlatiyor . Birinci gürleme “flydubai” ilaninda , ikinci gurleme “emirates” haberlerinde oldu . Ucuncusu , kokpitten yuzlerce ayrildiginda olacak ama o da nafile kalacak . Bu arada pazar mesailerine bakan hakim degismis diyorlar dogru mu ? Galiba Şırnak’tan geldi yeni hakim ve davayi usul yonunden geri cevirdi ve hersey basa dondu . Bunla ilgili bilgisi olan var mi ? Ya da icerde milyonlarca dolar pazar mesaisi birikti , haber var mi ne zaman alacagiz ? . Bu arada sevgili Airporthaber “bu zam degil” … “hakkimizin parca parca iadesi” . UP uygulamasi > Sendika Baskani Soyadi > Iste feragat Iste ferasetttt … 3
  • Aidiyet duygusu nedir diyenlere 26 Ekim 2021, Salı 08:09:24 Aidiyet duygusu, bir kaptanin aldigi tek bir kararla sirketine BIR gunde binlerce lira kazandirmasidir. Gri alanla arizalarda sirketin yaninda karar vermesi ve operasyona devam etmesi, fazla yakit almadan operasyon yurutmesi, rotada kisayol istemesi, alcalmayi yuksek veya dusuk suratte degil de econ da yapmasi, hatta aylardir tip mudurluklerinin bagirdigi tek motor taksi yapmasi vb gibi.. Bunlari her ay 20-40 bacak ucan bir kaptan her ucusunda yaparsa minimum 100 kilo yakittan 2000-4000 kg yakit yapar ki o da 2000-4000 usd yapar. Her ay. Gorunmeyen bu maliyetleri pilot maaslarina yansitmadiginiz, iş barisini tekrar olusturmadiginiz surece sirket ayni sarmaldan kurtulamaz. Duyurulur.. 2
    • ??? 26 Ekim 2021, Salı 09:53:12 valla sadece flap seçimimiz 100 kg etkiler. var gerisini sen düşün 2
    • Bos 26 Ekim 2021, Salı 09:54:29 Bos konismussun, yakita kim bakiyor, akillari fikirleri senin harcirahinda aldigin yevmiyende 3
  • Yemezler 26 Ekim 2021, Salı 08:00:00 Ne oldu sendikadan ayrılmalar başlayınca tutuştun gibi!! 0
    • Kim ayrildi 26 Ekim 2021, Salı 09:56:02 Kim ayrildi hakikaten merak ettim, boyle tepkisiz bir millet benim calisanim olsa vallahi herseylerini alirim, asgari ucrete kabin memuru fo ucururum 5
    • Esas 26 Ekim 2021, Salı 11:53:35 Sene başında eski maaaşlar gelmesin sendikada üye kalmayınca görücez onları 0
  • Sarı sapsarı sendika 26 Ekim 2021, Salı 07:37:14 ATİLLA AYCİN i arıyoruz nerdesin Atilla kurtar bizi bu kan emicilerden, yalandan yazıp oynuyorlar. İnsanları aptal yerine koymayı bırakın. Ödediğimiz aidatlarla büyük maaş alan sendikacılar hakkım haram olsun 6
    • Atilay 26 Ekim 2021, Salı 09:23:04 Atilla değil. 0
    • denize düşen 26 Ekim 2021, Salı 14:59:55 Bu atilay kabin kokpit delege sayısı fazla çıkıyor diye her thy daki birime eşit delege olmasını sağlayan atilaymı 0
  • FO 26 Ekim 2021, Salı 07:35:20 Aidat kesintileri %1,5 tan %2 ye çıkacak demedi demeyin 2
    • Asgari 26 Ekim 2021, Salı 13:40:40 Fo lqr ve memurlar asgari ucret almali kaptanlara 10 dolar fazla versen yeter 4
  • Zam değil , kesinti iadesi. 26 Ekim 2021, Salı 07:13:12 Nasıl bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. En son tam maaşı 2020 Mart'ta aldık yanlış hatırlamıyorsam. Sonra %30 kesinti başladı. Şuan kesinti iadesi yapılıyor. 2020 Nisan'da kur ve enflasyon farkı yansıtılmazsa zam demenin bir anlamı yok. 3
    • Maasim 26 Ekim 2021, Salı 09:56:54 Su an kur consinden Maasim Pandemi oncesinin 25% i 0
  • Bu tosuncuk 26 Ekim 2021, Salı 07:07:48 Yeni Tiste pazar paralarını komple kaldıracak, görürsünüz 3
    • Zaten 26 Ekim 2021, Salı 08:24:16 Kalktı.mahkemede de savunulmuyoruz 0
  • Skandal ! 26 Ekim 2021, Salı 07:06:15 Zahmet olmuş %10 vermekle, gören de daha önce %30 kesinti olmamış da ekstradan normal maaşın üstüne %10 almış zanneder. THY nin hiçbir şirketinde insanlarda aidiyet duygusu kalmadı. Zaten liyakatsizlik almış başını gidiyor. Millet deli gibi şirket arayışında. Diğer şirketlere CV gönderen gönderene. “Mazlumun zalimden öcünü alacağı gün, şüphesiz zalimin zulmettiği günden daha çetin olacaktır.” [Hz. Ali r.a] 5
  • Hahaha 26 Ekim 2021, Salı 06:56:24 %10000 de versen kopardim zincirlerimi gidiyorum. Zincirlerimizden baska kaybedecek neyimiz kalmistiki. Ilker sol koltuga kemal sag koltuga ucururlar ucaklari. 8
    • Sag koltuk 26 Ekim 2021, Salı 09:58:03 Sag sol ne versen kabul ederler,ozellikle sag koltuk, hakkiniz asgari ucret 9
  • Yaziklar olsun 26 Ekim 2021, Salı 06:50:40 Sosyal medyadan iletişim, ne kadar kurumsal. Miktarı bile açıklayamıyor, çünkü şirket henüz kendisine tebliğ etmemiş. Önümüzdeki ay istifaların durumuna göre bir miktara karar verip sendikaya bildirirler. O köstebekler de şunu kazandık falan diye akılları sıra şov yaparlar. Kaçtan pazarlık yapıyorsun, yiyorsa söylesene 4
  • İlahi 26 Ekim 2021, Salı 06:48:47 Bu anlaşmış yine. 2
  • Ay başından itibaren 26 Ekim 2021, Salı 06:46:24 Yani Aralıkta görürsünüz diyor 2
  • Karşılaştırma 26 Ekim 2021, Salı 06:26:56 Sene 2019 ( dolar 5.30 , p4 maaşı ortalama 8000 usd. ) Sene 2021 dolar 9,60 , p4 maaşı 2300 usd ) Yüzde 10 zammını al kafana sürersin. Bu kafayla pilot kalmaz. Net. İyi günler herkese 1
  • P4 26 Ekim 2021, Salı 06:17:40 Müjde mi ! Önce benden2 senede kesilen yaklaşık 1 milyon var. Onu vereceksin. Sonra maaşımı 2019 daki 8-9 bin usd ye cekeceksin. Once normale donelim sonra konusalım. Siz sadaka mı veriyorsunuz insanlara ? Benden kesilen paralar nereye gidiyor ? Siz p4 leri mumla arayacaksınız. Elinizde zaten p4 kalmadı. Bakalım p4 olmadan o ucakları kimle nasıl ucuracaksınız. P5 lerin ucamayacagı yerlere kaptan kaptana ucusları cok gördük. O gunler yakın ! Geçinemiyoruz be , thy pilotu olarak rezil haldeyiz! 19
    • Ne p4 müş 26 Ekim 2021, Salı 08:09:44 Arkadaş biz diye konuşacaksın p5 ne 10
    • Ne esip gürlediniz be kardeşim 26 Ekim 2021, Salı 09:18:03 P4 de p4. Milyon oldugunu bana matematik ile hesap et yaz lütfen tamam hak ara ama 3 katı yazarak değil. 9
    • P5 e 26 Ekim 2021, Salı 09:36:44 Çünkü c kategoriye ucamıyorsun. Şu an ben 80 saat ucarken sen 30 saat ucuyorsun. Benim kaptanlığım geldi sen yeni mezun oldun. Yeni mezunun p5 olması 1 ay. Senin p4 olman en az 3 sene anladın mı dostum. Ben p5 i küçümsemek için yazmadım. Şirketin p4 ihtiyacına dikkat çekmek için yazdım. Sen neden celalleniyorsun. Büyü önce biraz tecrube kazan biz derim, sen merak etme. Neden bahsetmeye calıştığımı bile bilmiyorsun daha! 2
    • p4 muu 26 Ekim 2021, Salı 11:10:26 selam p4 arkadasim kidemli p3 abin olarak derim ki meslektaslarina yanlis gozle bakiyorsun o ucakta oturmaya yetkili tum pilotlar guvenle indirir ucagini merak etme 19
    • Doğru demiş 26 Ekim 2021, Salı 11:12:35 Çünkü p5 yanında c1 olmadan hiçbir yere ucamaz. Şirketin ihtiyacı olan tecrubeli pilottur. 100 saatlik fo ile 4500 saatlik fo bir değil ARKADAŞ! Sen önce mahallendeki arkadasına hitap eder gibi etmemeyi öğren! 6
    • Erkan Amir 26 Ekim 2021, Salı 12:13:41 Hayırdır P4 nereye gidiyorsun? Birileri alım mı açtı yoksa gururunla istifa mı edeceksin ? 18
    • Erkana 26 Ekim 2021, Salı 13:07:10 Sen kabine gec bir çay getir kardeşim hadi işin olmayana burnunu sokma 2
    • P4 26 Ekim 2021, Salı 13:34:00 Biz asgari ücretle çalışıyoruz ama gel ben sana bakarım sofraya 3 tabak fazla koyarım , 3 yorgan yaparız salonda kalırsınız... Haftada 1 gün 150tl yevmiye ye gidiyorum oraya da beraber gideriz ayda 600tl de nargile paran çıkar fena mı 13
  • Fft 26 Ekim 2021, Salı 05:28:54 Arkadaşlar temmuzdan aralığa kadar olan kayıplar peşin verilecek maaşlar tam hayırlı olsun 35
    • Tatlı 26 Ekim 2021, Salı 08:25:53 Rüyalar.uyanınca su içersin 0
  • Cpt 26 Ekim 2021, Salı 03:28:52 ACT 3000$ zam yapmış şuan bizim 3 Katı maaş alıyorlar görelim sizin zammı bakalım 1
  • Yine şirketle el ele vermiş 26 Ekim 2021, Salı 03:24:47 Bizim yüzde 50 maaşımız kesildiğinde dolar 4.65 di sayın bıyıklı. Şuan dolar 9.70 sen hangi yüzde 10 zamdan bahsediyorsun enflasyon canavarına zaten 9 aydır yenik düşüyoruz yine esip gürlemeleriniz boşa 3
  • Ryanair737 26 Ekim 2021, Salı 03:13:26 Kokpit ekibi odadaki fili görmeli: elinizdeki tek güç bu sendikaya aidat ödememek. Başka bir gücünüz yok. Gidip yakasına yapışamazsınız, dava açamazsınız, isyan edemezsiniz. Tek gücünüz var: aidat ödememek. 2000 kişi aidat ödemesin bak nasıl tıpış tıpış yapması gerekeni yapıyor. Nerdeyse 1 maaşa denk gelen kıdem tazminatını korumak için şu adamları zengin ediyorsunuz. Akıl mantık işi değil. Tekrar söylüyorum, sendikaya aidat ödediğiniz sürece kokpit sürünür. Başka çareniz, çıkışınız yok. 2
    • Zannetmiyorum 26 Ekim 2021, Salı 11:03:23 Aidatlar ödensin veya ödenmesin, sonuç değişmez. Sendika hür iradeyle mi yönetiliyor? Grev yapmanın yasak olduğu bi ülkede olduğumuzu hatırlatırım. Sendika şirkete biraz diş gösterse vatana ihanetten yargılanırlar. THY yöneticiler de bunu gördüğü için, burdan güç bularak istedikleri gibi at koşturuyor. Yozlaşmanın kaçınılmazları... 2
  • no subject 26 Ekim 2021, Salı 02:50:12 Kokpitte eski maasa, yani 1 Nisan 2020’deki maaslara donmek icin %82 zam yapildiginda anca donuyor. Yalniz soyle bir durum var, Nisan 2020’de dolar 6.65 iken, su an dolar 9.65, neredeyse %50 artti, Covid oncesi maas bile %50 eridi. Kisaca ne yabanci gidisini, ne de 50 yas alti, Ingilizcesi olan yerli pilotlari tutabilirsiniz. Yok ama siz hala zammi ay basina sarkitip, sark kurnazi zekanizla kâr ettiginizi sanin, yerde kalan ucaklari gelir kendiniz ucurursunuz artik. 1
  • First officer Ziya 26 Ekim 2021, Salı 02:48:59 Avrupaya uçuyorum, uçağa valiz yükleyen adam benden çok kazanıyor. Kokpit üyeleri tek tek istifa etmeye başladı diye tutuştunuz herhalde. Sen kamyonculardan aidat almaya devam et kardeşim 5
  • Çok saolun 26 Ekim 2021, Salı 02:33:42 Başkanın. Allah sizi başımızdan eksik etmesin sayenizde işimizden olmadık kötü günlerde hep yanımızda oldunuz. Pandemi maalesef ki tam gaz devam ediyor böyle bir ortamda bile bizim için sabah akşam koşturup zam alıyor çalışanlara ümit ve ışık saçıyorsunuz. Sizi şirketimize genel müdür olarak görmek en büyük dileğim. 179
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 10:03:48 Yağcılıgi anlarımda azıcık düşün be adam.sirket istesede binlerce kişi çıkaramadı kasada para yoktu.ayrica bir kişi maaşına iki kişi çalıştırdı.niye çıkarsın ki adamların işine geldi.azicik matematik,azıcık mantık yahu 0
    • ŞİYAR 26 Ekim 2021, Salı 15:19:33 Havaiş gümbür gümbür geliyor 5
  • %80 26 Ekim 2021, Salı 02:32:11 Bir Clio alamıyoruz ev kira semt te kira .. 3
  • K/a 26 Ekim 2021, Salı 02:08:29 Biri şuna yapilan %10 iyileştirmenin %5 e denk geldiğini hatırlatsin.aramizda para toplayıp matematik dersi aldiralim bari 1
    • Efo 26 Ekim 2021, Salı 08:59:55 Hocayla anlaşır derse girmez parayı kırışır... 0
    • kermes 26 Ekim 2021, Salı 09:25:59 zaten topluyoeuz aramızda parayı fazlasıyla. gösterişe harcayacağına alıversin dersini kendi 1
    • %4.6 26 Ekim 2021, Salı 09:47:02 4,6 ya denk geliyor. 5 değil. Aradaki o hesaba katmadığımız 0.4 lük fark. Kişi başı ortalama 150 lira farkeder. Toplamda 750 bin lira ediyor aylık bu yüzde 0.4 lik fark. 0
    • Çok iyi 26 Ekim 2021, Salı 11:40:34 Yorum gerçekten nasıl bi kafa yaşıyorlar hiç bilemiyorum 1
  • Flybird 26 Ekim 2021, Salı 01:42:38 Trasi bırakın çalışanların coktugunuz paralarını geri verin pazar mesailer yol paraları yakıt masrafları hakkım varsa haram olsun haram zıkkım olsun..kimse ne yolcu takıyor ne başka bisey 0
  • Yakışıklo 77 FO 26 Ekim 2021, Salı 01:30:16 Kabinciye her ay 2 tane kolajen, yılda bir kez estetik hakkı verin. Biz kokpit olarak en az %100 maaş istiyoruz. Pursura kedi maması verin ve FO dan sonra pas uçağa binsin. Stivirt kabinciye bişey vermeyin. 84
    • Muşmula77 fo 26 Ekim 2021, Salı 08:13:02 İsteyen kolojen alır isteyen kedi maması sanane milletin parasından.Hadi sen o paralarla spor araba alıp kız düşürmeye çalış 3
    • Çok yakışıklı olmayan FO 26 Ekim 2021, Salı 08:26:31 Birlikte çalıştığın -ki ben çalışan olamayacağını düşünüyorum- insanlara karşı bu hisleri besliyorsan gerçekten sözün bittiği yerdeyiz demektir. Sizin gibi insanlarla birlik olup hiçbir şey için mücadele verilemez. Umarım yalnızca acınası bir trolsünüzdür. 5
    • Sana ne verelim :) 26 Ekim 2021, Salı 13:59:06 Sana kesinlikle kına bir yerlerine yakman için ve tıpa,onu niye verdim sen anlarsın ;)) 1
  • Dalga 26 Ekim 2021, Salı 01:23:23 Mı geçiyorsun? 1
  • Cpt 26 Ekim 2021, Salı 01:22:37 Kokpit dört gözle bekliyor. 19
  • personel 26 Ekim 2021, Salı 01:22:13 biri şuna basit matematik öğretsin. Kafası alırsa 2
  • %10 26 Ekim 2021, Salı 01:15:26 Dalga mı geçiyorsun sen… 2
  • Zam 26 Ekim 2021, Salı 01:13:16 Kasımda %20 ocakta +%20 tisdede enflasyon farkı verilir. %10 alınmıstı . Şimdi gelelim hesaba 100 olan maaş 50 e düştü.%10 ile 55 oldu. %20 ile 66 oldu. Sonra bir %20 ile 79 oldu. Sonucta yüzde 50 zam yaptık diycekler ama hala 79 alarak %21 kesintili maaşla çalışmaya devam 3
    • Hesap eksik 26 Ekim 2021, Salı 11:45:56 Enflasyon ve dolar kuru hariç olarak doğru. Para pul oldu. 2019 senesi 2019 da kaldı. O maaşların ustunden çok sular aktı. 2 senede hersey 4 kat arttı. Enflasyonu eklemeden hesap eksik olur. 0
  • Hesabını bilmeyen bakkal 26 Ekim 2021, Salı 01:13:10 100 birime %8.45 enflasyon alsaydık maaş 108.45 olacaktı. 50 birime %18.45 alınca maaş 59.225 oldu. Yani güncel kesinti oranı (108.45-59.225)/108.45=%45.4 yapılan iyileştirme sadece %4.6 0
    • Enflasyon 26 Ekim 2021, Salı 09:08:35 Enflasyonu niye sayıyorsun kardeş 8
  • Delukanlu 26 Ekim 2021, Salı 01:08:24 Zam yaparken herkese, keserken ucus ekibinden... Bu kadar da acıkca nefret etmeyin be ucuculardan... Onlar olmasa sıfır kazanır bu şirket 5
  • Yazık yazık 26 Ekim 2021, Salı 01:06:10 Zam sadece yüzde 15 imiş... Sadece doların artışı ile 2 günde zarar 15 den fazla... 2
  • Akil yoksunlari 26 Ekim 2021, Salı 01:04:59 Rabbim bunlara once vicdan versinin !!!! Insanlarin akli ile dalga geciyorlar resmenn yaa once aldigin yuzdeyi geri verirsin sonra ne kadar zam yaptigina bakarsin 100liranin %50 ile 50 liranin % 50 si esit mi siz cahilsini diye karsinizdakini de cahil saniyorsunuz !!!! 2
  • Haklar 26 Ekim 2021, Salı 01:00:23 Haklar kazanilit kimse kimseye hak vermez akilli olun 1
  • TİS 26 Ekim 2021, Salı 00:54:27 Çalışanın hakkını aramak bu kadar zor mu? Kaç aydır neredeydiniz? Seçim yaklaştı tabi, iş yapan sendikaymış gibi görünmek için zaman kolladınız. Seçime "BİZ BAŞARDIK" diyerek girmek için çalışanları madur etmek yakıştı mı size? 2
  • Matematik 26 Ekim 2021, Salı 00:52:43 Daha 4 işlem yapmayı bilmeyen bir sendikamız var. Yüce Allah yardımcımız olsun. Verilen zammın ne kadar olduğunu bile hesap edemiyor nasıl TIS yapacak merak ediyorum. 1
  • Yuzde 10? 26 Ekim 2021, Salı 00:47:36 Yuzde 10 un vurgulanmasi cidden mide bulandirici. Yani senaryo yuzde 15 yaptik bi oncekinden daha iyi seklinde olacak tahminim. Eger boyle bir dalga gecme tekrarlanirsa ilk isim e devlete girmek olacak!!!!! 7
    • bb 26 Ekim 2021, Salı 00:59:03 hala üyesin yani bu sendikaya? bravo gerçekten size herşey mübah 4
    • Helal olsun 26 Ekim 2021, Salı 01:39:53 Hadi organize olalim artik “LUTFEN”. Eger komik bir oran gelirse kokpitte soylenmek yerine sendikadan topluca ayrilalim. 1
    • gerçekler acıdır 26 Ekim 2021, Salı 03:36:28 Şimdiye kadar yaptıklarına daha doğrusu yapamadıklarına ses çıkarmayıp sendikada kaldın ama zam olmazsa çıkarım ha bizde yedik 3
  • daha cok 26 Ekim 2021, Salı 00:43:09 vereceksiniz daha dur bu baslangic ama yinede gidiyoruz 2
  • Fo 26 Ekim 2021, Salı 00:40:42 Enflasyon(gerçekte olan), ve döviz kurlarını göz önüne alırsak, % 10 değil, yüzde 2 ye falan denk geliyo herhalde. Kimse kimseyi aptal sanmasın bi zahmet. 4
  • %10 degil 5 26 Ekim 2021, Salı 00:39:52 100 lira maaşı 50 liraya çevirip %10 zam yapınca 55 lira eder. Yani %45 kesinti devam ediyor. Şimdi kalkıp %10 iyileştirme sağladık demeyin %5 lik bir iyileştirme oldu, bu hesapla %50 zam yapıp kesintiyi bitirdik derseniz şaşırmam, 3
    • Aynen oyle olcak 26 Ekim 2021, Salı 01:41:25 Yuzde 10 neden vurgulandi saniyorsun??? 1
    • Yanlış 26 Ekim 2021, Salı 06:21:36 Bu yuzde 45 lik kesinti , enflasyon , dolar ve alım gücünü hesaba katmazsak gecerli. 2 senede fiyatlar nereden nereye geldi. Kesinti cok daha fazla. Sadaka veriyorlar sanki müjdeye bak 2
    • Yüzde 5 değil 26 Ekim 2021, Salı 06:32:46 Yüzde ,4.6 ya geliyor detaylı hesaplayınca. Maaşlar zaten 100 birimden 108,45 birime çıkacaktı. Bunun yerine 118,45 birime çıkardılar. Yani arada yüzde 9,22. Ee kokpit kesintisi de girince 4,6 küsür zam almışız demek ki … 2
  • Km 26 Ekim 2021, Salı 00:36:33 Enflasyon harici eski rakama gelmek için kabine yüzde 40 gerekiyor. Şimdi en az 20 ocakta da kalan 20yi bekliyoruz 7
    • Kokpit 26 Ekim 2021, Salı 06:38:09 Kabin için umarım en kısa sürede normale dönüş olur yüzde 40 gelir. Ancakkk… Kokpite neredeyse yüzde 90 zam gerekli eski maaşa dönmek için. umarım kokpite fazla oranda zam açıklandığında kabindeki arkadaşlar bunu anlayışla karşılar ve aylardır zaten daha fazla kesintiyle uçulduğunu unutmazlar. Aramızdaki bağ kopmasın, tek temellim. 8
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 09:12:59 Kesinlikle size daha çok yapılmasından yanayım kaptanım. Azdan az çoktan çok gider. Geri gelirken de öyle olmalı. 2
    • Kokpite 26 Ekim 2021, Salı 11:28:36 Kaptanım, kimsenin kimsenin rızkında gözü yok emin olabilirsiniz. Gerçek bir thy calısanı 10 yıllık ka olarak sizin hakkınızın yendiğini kabin olarak biliyoruz. Kabin ekibinin size yapılan zama öfkelenmesi anlayıssız davranması söz konusu olamaz hatta aksine mutlu oluruz. Lütfen artık kafanızdaki şu algıyı güncelleyin. Kimse yarısta değil herkes hakkını arıyor. Sadece “kendi” hakkını. Olay bu. 1
    • 26 Ekim 2021, Salı 11:50:20 hala kaptana yalakalık peşinde 13
  • Km7 26 Ekim 2021, Salı 00:34:07 Kiralık doordash, ubereats ve Grubhub hesapları bulunur. Amerikaya gelen olursa uygun fiyata verilir. 5
  • uçucu 26 Ekim 2021, Salı 00:33:00 biri şu arkadaşa "enflasyon farkını niye indirimli maaş üzerinden aldığımızı? buna niye sessiz kaldıklarını? nasıl olur da hala pazar paralarını alamadıklarını? " sorabilir mi acaba? daha çok soru var da bu 3 üne cevap versin yeter şimdilik. 1
  • Km 26 Ekim 2021, Salı 00:30:42 I hope so 11
  • Yalancı 26 Ekim 2021, Salı 00:30:16 Sadece yüzde 5 geri verdiler, onu da sen almadın lutfettiler….. 2
  • Manidar 26 Ekim 2021, Salı 00:29:44 Emirates 600 pilot alacağını duyurunca sari sendikanın konuşması tesadüftür dimi 5
    • Yok 26 Ekim 2021, Salı 01:43:10 Secim meselesi biladerrr 1
  • Km 26 Ekim 2021, Salı 00:29:06 Alın sadakam olsun yüzde 10unuz.zaten dolar geldi 6.9dan 9.80e hala aynı oyalama.yüzde 10 geri gelecek.batsın yüzde 10unuz.böyle şirkete başlarım dolarla kazanıp sürekli enayi gibi sömürülmek.hiç hevesim kalmadı ne şirkete ne ülkeye ne hayallerime hepsi bitti hiç yemesem bile maaşı ev alamayacak haldeyim.ki bu iş max 50 yaşına kadar sonra gayrimenkulde olmayınca resmen ortada kalacaz.Allahım bir çıkar yol ver. 0
  • %10 Değil %5 26 Ekim 2021, Salı 00:27:44 Matematik gerçeği söyler. 100 liralık maaş %50 indirilince 50 liraya düşer. 50 liralık maaşa %10 zam yapınca zam 5 lira olur. Yani indirimin 5 puanını geri vermiş olursunuz 10 puanını değil! 10 puanını geri vermiş olmak için mevcut maaşa %20 zam gerekirdi... 0
  • Hakiki Q 26 Ekim 2021, Salı 00:27:29 % 25 + Pazar Mesai +Yol parası gelmedikte sonra hicbirsey anlam ifade etmiyor. Boş kıvranmayın ne kadar ekmek o kadar köfte artık...Gelin Harcirahsiz taipeiye siz gidin !!!!!! 3
    • Km 26 Ekim 2021, Salı 01:25:18 Arkadaşım benim matematik öğren bira.suan eski maasin %71.5 unu aliyor kabin.%25 değil %41 civarı olursa eski maaşa döner 0
    • Inanmiyorum!! 26 Ekim 2021, Salı 01:45:49 Gercekten yuzde 25 e okay olduguna inanmiyorum. Bu hale getirmisler yazik. En az yuzde 50 olmali ennnn azzzz! Diger soylediklerin hakkimiz zaten tartismaya acik degil 2
    • Hakiki Q 26 Ekim 2021, Salı 10:05:43 Arkadaşlarım ben matematik biliyorum da sizi de anlıyorum ancak bu şartlarda boşa söylenmek istiyorum 50ler 60lar bunlar günahını vermez...Ama mevcut şu durumda 25 + yukardaki haklarımızı versinler bir nebze tansiyonumuz düşer ateşimiz stabile döner. 0
  • Tutuşma sinyalleri 26 Ekim 2021, Salı 00:26:57 Hesapta da bir yanlışlık var sanırım. Yuzde 50 ye duşürülen bir maaşa yuzde 10 arttırma olunca eski maaşın yuzde 5 ini kazanmış olmuyor musunuz? 8.45 zaten enflasyon farkıydı.. Sendika başkanı değil, siyasi figür sanki. Müjde için neden aybaşı beklenir ki? Hep zaman kazanma çabaları. Az kaldı sizden kurtulmamıza. Hergün bir sürü arkadaşımız sendikadan istifa edip dayanışma aidatı sistemine geçiyor. Siz hala yüzde 5 lerle müjdelerle konuşun.. 0
    • Dayanisma 26 Ekim 2021, Salı 01:46:50 Aidati nedir? Biri aciklasin lutfen. Hemen bende geceyim 0
    • Kokpite sor 26 Ekim 2021, Salı 10:11:58 Akademiciler hariç, kokpitin neredeyse tamamı bu sendikadan çıktı Dayanışma Aidatı ödüyor. Herhangi birine sorarsanız anlatır. 0
  • Km 26 Ekim 2021, Salı 00:18:08 Eski maasimiza dönmek için %41 zam almamız lazım.umarim yine %10 yapıp sonra ovunmezler.bu arada pazar mesajları ne oldu sendikaaaa.bi bilgi versen zahmet olacak sana 1
  • bb 26 Ekim 2021, Salı 00:15:42 nasıl yüzde 10’unu geri aldık kardeş? yüzden 50 kesersen 50 kalır. 50’ye yüzde 10 zam yaparsan 55 olur. nasıl yüzde 10’unu geri almış oluyoruz. herkesi kendin gibi ilkokul mezunu sanıyorsun galiba. 0
  • EYVAH EYVAH 26 Ekim 2021, Salı 00:14:30 Kazığın yağlısı geliyor. Kesintili maaşların üzerine yüzde 10 dan sonra yüzde 15 daha ekleyecekler sonrasında buna yalandan enflasyon artış oranı koyup bize yutturacaklar...Arkadaşlar hesabı kitabı iyi yapın . . . Mevcut sendikadan bir hayır gelmeyeceğini çocuklar bile biliyor. Sorun bakalım şu an 500 küsur Müdür bilmem kaç tane Başkan kesintili maaş alıyorlar mı diye ? ? ? Hatta üst yönetimin aylık maaşları açıklansın bir bakalım . . . Finalde kaybımız büyük olacak hele TİS de tam komedi olacak...Saygılar 6
  • Zam bekleyen kesim 26 Ekim 2021, Salı 00:14:27 Yalnız hatrı sayılır sayıda zam bekleyen ve bi nebzede olsa işlerin düzelecegini umut eden bi kesim var, bu zam %100 den aşağı olursa onlarda umudunu tamamen kaybedip çıkış yolu aramaya başlar. 1
  • Kim tutar 26 Ekim 2021, Salı 00:12:16 Hadi bakam geliyor gelmekte olan 0
  • ŞİYAR 26 Ekim 2021, Salı 00:10:53 Havaiş sendikası olmasa herkes kös kös oturup bekleyecek biraz cesaretli olun gidip sendikanızın yanında durun birlik olun şirket kimle uğraştığını görsün haklı davasının devamlı yanında olan havaiş sendikası ve istediğini alan mükemmel başkanı tebrik ediyorum 161
    • Bi bitmediniz 26 Ekim 2021, Salı 11:36:26 Bu trollükler size daha çok kaybettiriyor. Kömürle oy almaya benzemez bu. 1
    • Allah’ına kurban 26 Ekim 2021, Salı 15:15:27 Reisin yanındayız tüm şer odaklarına rağmen 6
  • Cpt 26 Ekim 2021, Salı 00:08:43 Insallah %45 dir ancak dolar zararini kurtarir. 1
  • Dolar kuru 26 Ekim 2021, Salı 00:08:10 %15 zam alsak 2021 ağustos ayına dönüyoruz. Ki onu bile yapacaklarını sanmam. %350 zam yaparlarsa emirates, flydubai maaşlarına yaklaşmış oluyorlar. 3
  • Trenkalktı 26 Ekim 2021, Salı 00:07:05 İsterseniz eski maaşların 2 katını yeni anlaşma ile vermeye başlayın pilotlar bu gidişat ile Türkiye’de kalmayacaklar. Dolar kuru ortada, ülkedeki enflasyon ortada, ekip planlamanın davranışları ortada, insanlık dışı uçuş ve dinlenme süreleri ortada. Bu havuç bir kez 2018’de yenildi bir daha da yenilmez. Ne zaman ki şartları hem maddi (dövizle maaş) hem de manevi (düzgün planlanmış uçuş ve dinlenme süreleri, hakkaniyetli kokpit ortamı ve upgrade imkanı vs.) yurtdışı işe aynı seviyeye gelir o zaman burada çalışmak düşünülebilir. Gelecek 15 ayda Ortadoğu’da yer alan sadece 5 firma 4500’ün üstüne pilot alımı yapacak. Sadece THY’yi değil çalışanınına bu dönemde iyi davranan (onlarda charter ve kargo) birkaç firma hariç tüm diğer havayollarını kötü günler bekliyor. 3
  • Dalga geçiyor 26 Ekim 2021, Salı 00:06:44 O verilen yüzde 10 u değil verilen memurlardan 6.5 Di matematikte mi bilmiyorsunuz. Cebe indirirken matematiginiz güzelde bize gelince mi kötüleşiyor? Köylü kurnazlari 4
  • 737 cpt 26 Ekim 2021, Salı 00:04:55 kes traşı şirket yandaşı. daha matematik bilmeyen kamyon sendikası başkanı. kesintili maaşa yaptığın yüzde 10 yüzde 5 eder. sen kimi kandırdığını sanıyorsun? doları, yalan enflasyonu saymıyorum bile. gi de cek si niz! sandık yakın, kaçmaya bakın! siz cahilleri başa getirdikleri gibi sandıkta indireceğiz oralardan. kaçmanın planını yap sen. 2
  • Sirket calisani 26 Ekim 2021, Salı 00:03:40 En az pandemi oncesi maasimiza donulmeyen her gorusme kifayetsiz ve kuru gurultuden oteye gecmeyecektir..Yuzde 15-20 ile karsimiza gelmeyin.Bu fedakar personelin yenen hakkina,pandemi zamani mesai mevhumu olmaksizin ucmasina, yitip giden aidiyetine,2 yildir kendileriyle dalga gecilmesine bir cozum olmayacaktir ama en azindan herkese bir nefes aldiracaktir.. 1
  • Memur 26 Ekim 2021, Salı 00:01:05 %10 vermişlermişmiş. %10 daha verirler anca. Sadakaya ihtiyaç yok. Ne verirseniz verin aidiyet duygusu artık hiç olmayacak. 1