THY çalışanlarına ücret iadesi resmen duyuruldu

    Çok beğenilenler

  • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:47:05 Yüzde 300 zam yapabilir misiniz? Yapamayacağınıza göre:) yüzde 25 ne la cocuk mu eglendırıyorsunuz 52
    • XO 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:54:13 Hala zam diyrlar kendi paramiza 3
    • 1.5 iskender 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:58:33 Yüzde 300 zam alacağın bir yer varsa biz seni tutmayalım, söyle sağdan sağdan ilerle ve bekleme yapma lütfen 835
    • Teknik 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:02:15 Düşünki hiç vermediler şükretmesini bilin bence biz napalım kesintili maaşlarla 10 katı daha fazla çalışıyoruz ya siz ayda kaç gün çalışıyorsunuz nankörlük bu 360
  • Kokpit 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:45:11 Kokpitle hostesi bir tutan sirket 354
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:50:02 Sen kokpit değilsin. Kokpite daha çok verilecek, verilmeli. Adamların bileğinin hakkı. 201. Dönem km'den pilotlarımıza selam olsun. Aramızı açamaz troller. 16
    • Aynen 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:51:40 Utanmasalar ayni oranda zam verecekler. Emirates’ten katar’dan ders alsinlar. 10
    • Cvp 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:52:12 Kabine %20 kokpite %50 zam yapılmalıydı. Bu şirketin bel kemiği pilotlardır 31
    • Mahmut 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:59:55 Bu tarz yorumları Yazanların tamamı ne kokpitte ne de kabinde çalışıyor. Amaçları nifak sokmak. 11
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:03:39 Bı bitmediniz yahu.tamam kokpit tabiki fazla kazanacak ama nedir şu kabinle alıp veremediğiniz.yapilan geri iade ile sen benim 3-5 katim para alacaksın.helali hoşta olsun.daha çok alın hakkınızdır ama kabin kabin diye diye itici oluyorsunuz 12
    • Bir tutsa gene iyi 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:05:46 Kabinden kesilen yüzde 35 Kokpitten kesilen yüzde 55 Kabine yapılan zam 20 Kokpite yapılan zam 25 Bir tutmak mı yoksa kabini daha değerli görmek mi? 6
    • 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:07:48 kabini teknikten üstün tutması peki ? 16
    • JHON 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:08:19 1 ayda eğitilen sorumluluğu olmayan sadece THY'de pohpohlanan bir iş kolu ile en az 2 yılda eğitilen, tüm sorumluluk üzerinde olan bir iş kolunu aynı kefeye koymak ancak gelişmemiş ve liyakatlı insanların azınlıkta , cahillerin çoğunlukta olduğu 3. 4. dünya ülkelerinde görülür. 36
    • Kabin 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:09:31 Fark ne pardon ? Biz uzayda mı yaşıyoruz ? Geçim sıkıntısını sadece kokpit mi yaşıyor ? 14
    • Kabin 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:09:31 Fark ne pardon ? Biz uzayda mı yaşıyoruz ? Geçim sıkıntısını sadece kokpit mi yaşıyor ? 10
    • re 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:26:48 cok haksiz bir durum bence kabin daha degerli 12
    • Öyle olmuyor 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:31:57 Hacı şirket bir tutmuyor. siz kendinizi bizimle bir tutuyorsunuz... Mesele kokpitin %25 alması mı? Yoksa aramızda farkın sadece yüzde 5 olması mı? Yani senin zihniyetine göre biz hiç almadan sadece size yüzde 25 yapsalardi mutlu olacaktın öyle mi??? Allah beyin versin. Ne deyim. Size bu vizyonla bu bile çok.... 8
    • Tuttururlar 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:32:49 Cango hadi Fly Dubai seni bekler . 8
    • Istenmeyen personel 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:39:10 En azından kokpit le aynı üstünde değil ama bakım personelinden çok çok daha değerliler dünyanın hiçbir operatöründe stewardess bakım personelinin üstünde değil thy yine bir konuda daha zirvede yolcuya hizmet o yolcunun uçuş güvenliğinden daha değerli (tabi uçak aynı uçak olduğundan tüm uçuş ekibinin güvenliğinide kapsıyor) havacı bile sayılmayan metal iş kolu teknik dewamke 12
    • SKP 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:39:37 Neden hostes insan değilmi sen evini geçindiremiyorsun da hostes geçindirebiliyormu . Zaten bu düşünceleriniz yüzünden bu durumları yaşıyoruz. 10
    • Kokpit 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:43:21 Kabinde çalışan arkadaşlarımla aynı kaderi paylaşıyoruz beğenmiyorsan yol boydan boya 7
    • eşit 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:47:58 eşit olsa yine iyi 1
    • Ayın elemanı 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:54:42 Kokpitten korona zamanı %35 kesip sözde zam yaptık diye gelip %25 zam yapıyorsunuz . Enflasyonu göre %300 kokpite zam yapmanız gereken yerde çocuk kandırır gibi üç kuruşa avutuyorsunuz. Ben en büyük pişmanlığımı bu şirkette sözleşme imzalayarak yaptım. Olurda bu mesajımı yayınlarsalar buraya dürüst bir insan olarak yazdığımı bilin. Hayatta başka hiç bir pişmanlığım olmadı. 0
    • Haklısınız 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:58:06 Kabin en azından ingilizce biliyor:)) 21
    • Ka 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:08:24 Kokpitle hostesi ayıran pilot sonrada Crm den bahsedersin 10
    • dayıya 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:14:22 bak kabin ve yer personeli diyor ama sen ısrarla anlamak istrmiyorsun. sadece kabin zam alıyor sanki! ondan sonra neden birlik olmuyorsunuz diye ağlıyosun! 7
    • Oh oh oh 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:14:33 Çatırdı sesleri magmadan bile duyuluyor.İkinci araba mı ne alsam acabaaaa? 11
    • hostes 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:18:40 Yolcu uçağı hostes olmadan da uçmaz, kokpit olmadan da. Bu iş ekip işi. Eğer siz de uçucu personel olsanız böyle cahilce bir yorum yapmayı düşünmezdiniz. 10
    • King 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:24:33 Ekip yemek vermediği zaman ağlama sonra 18
    • Okuman yok galiba 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:33:49 %5 fazla vermişler çok konuşma 11
    • Extra 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:37:50 Kabin kadar başına taş düşsün 13
    • Ayıptır 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:38:14 Kardeşim herkes ekmeğinin peşinde. Bırakın kabini kokpiti tekniği. Sen hakettiğin maaşı alamıyorsan suçlusu kabin ekibi değil. Al bak açılmış ilanlar kimse seni burda zorla tutmuyor. 7
    • K/A 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:43:22 Madem öyle,kokpit olarak örgütlenin sadece 1 saat iş yavaşlatma yapın,yerse...Bu maaşı Kabin'e borclusun.Galiba sen yenisin :))) 25
    • . 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:45:24 Zoruna mı gitti 12
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:48:12 Kapı orda beğenmiyorsak buyur patron EK ve QR seni bekliyordu aylık 100k dirheme 12
    • Simendifer 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:25:59 4 sirmali gorene kadar hersey id numarasina gore olmalidir diyen amir gelmis crm den bahsediyor. Kuran' da bile yazar HIC BILENLE BILMEYEN BIR OLUR MU. En bos pilot bile havacilikta en dolu kabinin en az 1000 kati bilgilidir. Bir de indikten sonra ilkokul seviyesindeki ingilizce anonsla kendinizi kokpitle hic yaristirmayin derim. 3
  • Tüm yorumlar

  • GINA GELDI 02 Kasım 2021, Salı 21:45:10 Aşağıdaki seviyesiz yorumları gördükçe insan 23 yıllık deneyemi yaşadığı havacılık adına çok üzülüyor. Birisi demiş ki şirketi Kokpit kabin ve teknik taşıyor diğeri sokaktan toplanır. Çok üzüldüm bu düşünceye. Bir dahaki operasyonu sadece bu şekilde yürütün bakalım nasıl oluyor. Dispatch olmasın, SOCC olmasın, HUB olmasın, Kargocusu olmasın, harekatçısı olmasın, Yolcu Hizmetleri olmasın. Bu ne kadar çirkin bir düşünce yapısıdır. Sizinle aynı şirkette çalıştığıma içten üzülüyorum. Bu şirketin Kaptanı da değerlidir, İstasyoncusu da comailcisi de. Bırakın bu kalkık burunlu halleri. Yazık size 0
  • Zam mı, Havaİş mi? Güldürmeyin 30 Ekim 2021, Cumartesi 20:48:36 Siz hakikaten bir sendika olduğuna inanıyor musunuz? Burası Türkiye. Ne sendikası! En büyük sendika kaliteli pilotların, özellikle iyi yetişmiş genç pilotların ayrılmasıdır. Onlar geçen defaki gibi zokayı yutmayacaklar, uyandılar. 2
  • Teknik taşeron 30 Ekim 2021, Cumartesi 14:06:18 Taşeron olarak çalışan teknik elemanları da birileri görsün artık 0
  • Eğitim 30 Ekim 2021, Cumartesi 09:49:03 Hep alınan eğitim aynı mı yok kabin 2 ayda yetişir gazelleri 1 yılda pilot oluyor ömrünün sonuna kadar rahat ediyor Bir kabin memuru 2 ay eğitim alıyor ama sonrası çok zor bir işi yıllarca yapıyor ömrünün sonuna kadar sağlığını 2 aya veriyor Boş dttn zrt sesi gelir ancak 1
  • Yer Çalışanı 28 Ekim 2021, Perşembe 17:58:20 Buradaki herkes önlerine gelene forma imza attı ve Ocak2022'ye kadar maaşlarından feragat etti. Ocak'ta tekrar kesintiye imza atarız veya normale döner maaşlar. Yaptığımız anlaşmanın süresi dolmadan ara ara atılan bu adımlar bir nebze olsun bizi rahatlatacak adımlardır. Havaiş'ten çok memnun olmayabiliriz ama şuan için sendikamız bu ve bir şeyler için uğraşan insanlar var orda da. Memnun olmadığımız durumlar varsa yine hep birlikte uğraşarak düzeltebiliriz. Hiç kimsenin elinde sihirli değnek yok ki anlık düzelmeler yaşansın. Sürekli memnuniyetsiz olarak bir yere varılmaz. Gelin gidelim Sendikaya konuşalım desen adam üşengeçliğinden gelmez ama burada her gün zam ister. Herkesin elini taşın altına koyup mücadele etmesi lazım. 12
    • Form 31 Ekim 2021, Pazar 01:25:32 Önüne gelen form yasal mıydı? Bunun bir cevabını alalım en baştan tekrar başlayalım. Sendika ne yapıyordu şirket personele özel mail atarken? Sendika niye var? Şirket benim maaşım üzerinde tek taraflı tasarruf yetkisini kullanamasın diye sendikalı çalışanız! Dava edilebilir bir istek şirketin yaptığı yasal değil zaten, güzel anlatıyordun ama bu anlattıkların bu ülkede masal belki Mürkiye diye bir ülke varsa orda olabilirliği vardır. Üşengeçlikten değil, haklı inançsızlıklarından insanlar hareket etmiyor, etse damgalanacak zaten birde. 1
  • Km6 28 Ekim 2021, Perşembe 14:40:05 Fo maaşları 2999 lira olmalı yemekleri 1 öğün verilmeli uçuşlarda... 11
    • 320fo 28 Ekim 2021, Perşembe 22:53:15 Çayım sade olsun canım sen bu işlere kafanı yorma 10
  • Bull 28 Ekim 2021, Perşembe 13:40:52 Bir tane kokpit üyesi bu saatten sonra havaiş te kalmamalı. Tamamen haklarımız gasp edildi. 2
    • Audi a8 29 Ekim 2021, Cuma 09:21:00 Baskanim bu arada sizin audi a8 in de modeli eski kaldi. Yenisini mi alsaniz acaba? Bizi daha iyi temsil edin istiyorum!!! 1
  • QR dan sevgilerle 28 Ekim 2021, Perşembe 12:56:33 Arkadaslar QR da fo lar tk kaptaninin iki kati maas aliyor, bilginize :)) 4
    • Kamil 28 Ekim 2021, Perşembe 20:21:29 QR Kod mu 2
  • Kokpit / kabinci 28 Ekim 2021, Perşembe 12:51:33 Şu rumuzla yazanlar sendikanın paralı uşakları ,kokpit ve kabin kader birliği yapmış teknik ile birlikte bu şirketi taşıyan sac ayaklarıdır. Gerisi sokaktan toplanır 9
    • SALLAMA 28 Ekim 2021, Perşembe 17:50:10 6 senedir buradayım boş yapma trol görmemişsin sen 3
  • Polyanna:) 28 Ekim 2021, Perşembe 12:27:01 İlk okuduğumda geriye dönük farkları vereceklerini düşünerek bir an mutlu olmuştum. Offff offfffff:((() 1
  • Kabinciler cidden sıktı artık 28 Ekim 2021, Perşembe 10:57:57 Harbiden artık sıktınız zaten hiç bi iş yaptığınız yok gelmiş astronomik rakamlar alıyorsunuz yazık günah şirkete milli servetimiz boş yere astronomik rakamlar veriyor... 3.000 tl olmasın 5bin tl olsun valla uçacak milyon tane kabinci bulunur... gayet de iyi mülakatlar yaparak kendini yetiştirmiş insanlar işe alınabilir. Bence şirket bunu değerlendirmeli gerçekten yazıktır israftır kabine verilen para.. 115
    • Serhat 28 Ekim 2021, Perşembe 11:36:20 Ya arkadaş; Kabinci dediğin kişilerden değilim ama sana ne ki onların maaşından neden bu kadar kafayı takıyorsun? Emin ol şirket kime ne maaş vereceğini iyi bilir.Saygilar 14
    • Kpt 28 Ekim 2021, Perşembe 12:42:11 Kabinci ne demek , konuşmayı öğren önce . Çok iyi işse gel sende yap 9
    • Azıcık akıl fikir 28 Ekim 2021, Perşembe 12:57:54 Herkes hakkını alsın kimse mağdur olmasın tabii ki, ama şunu demeden de geçemeyeceğim. Sırf aynı uçakta görev yapıyor diye kendi işini kokpit ekibiyle bir tutabilen kabin ekibinin cehaleti gerçekten göz kamaştırıyor. Bitirilen okullar, alınan eğitimler, yetiştirme maaliyetleri, uluslararası normlar falan hiçbiri önemli değil evet, sen haklısın kabin memuru arkadaş. Hasta bakıcı doktorla, bekçi mühendisle aynı olmalı mesela, çalışma ortamları aynı ya hani. 33
    • Azıcık akıl fikir e 28 Ekim 2021, Perşembe 13:26:38 Tüm kaptanlarim çok değerli lakin bu yorumu yapan sen ego bozuntusu kendini 10yilda yetişen doktorla bir mi tutuyorsun? Hayırlı günler 11
    • Planlamacı 28 Ekim 2021, Perşembe 17:50:18 İşe ilk başladığımda ben de senin gibi düşünüyordum ama işin aslı öyle değil. Bu insalara verilen paralar olur da ömrü hayatında bir kere kaza kırım görürse orda işini iyi yapsın diye veriliyor. Bir nevi sigorta pirimi gibi düşün. Ayıca bir tüpün içinde 20 saat kalmak emin ol 5bin tl ye yapılacak iş değil. Yolcu olarak otursan yoruluyorsun. Şirketin verdiği imkanlara nankörülük yapmayan, kötü uçuş çıktı mı bile bile rapor almayan, işini hakkıyla yapanlar verilen maaşı hakediyor. 2
    • Azıcık akıl fikir helal olsun 28 Ekim 2021, Perşembe 17:51:31 Valla harika yorum gel de bunları memurlara anlat 2
  • Anonim Savaşları 28 Ekim 2021, Perşembe 10:56:55 İsimler gizlenince insanların içindeki pislik nasıl da açığa çıkıyor. Kabinci kokpiti, kokpit kabinciyi aşağılamış hep. Gizli kalacağını bilseniz gerçekte de para için neler yapmayacaksınız kim bilir? Mesaide yüzüne gülüp anonim yorumda çirkeflik yapabilıyorsanız terbiyenizi bir sorgulayın. Şunların %1ini kendi isminizle zikredemeyecek karakterdesiniz. Bırakın da düzgün eleştirileri okuyalım boş kalabalık etmeyin sayfada. 11
    • Boşuna uğraşmayın 28 Ekim 2021, Perşembe 11:15:48 Sen kafayı yorma ne kabin ne kokpit birbirinin arkasından böyle konuşmaz. Biz birbirimizi iyi biliriz. Trollük yaparak ortalığı karıştırmaya çalışıyorlar ama sökmez! 9
    • Kabin-Kokpit 28 Ekim 2021, Perşembe 14:07:22 Birligi ayridir. Ucucu personel olmaktir, kader birligi yapmaktir. Mesela egitimleri tam , duzgun hic bir kaptan kabinci demeyecegi gibi hic bir kabin memuru da mesai arkadaslarina karsi benzer ithamlarda bulunmaz. Bunu yapan olursa bilin ki gercek bir havaci degildir, olamamistir. 5
  • Kıdemli Fo 28 Ekim 2021, Perşembe 10:39:56 Bu şirket tecrubeli fo ların gitmesiyle kıymetinizi anlar ancak. Zam yaparken kokpit denmedi kaptan fo ayrımı yapıldı. Kesilirken kokpit dendi. Şimdi kabin amiri fo ile aynı maaşta. Hala yuzde 32 eksik maaşa tam ucuyoruz. Bu şirketin en değersiz çalışanı first officerlardır. Yakında anlarsınız değerimizi. Kaptan kaptana ucurursunuz. Tabi kaptan da kalırsa! 10
    • X 28 Ekim 2021, Perşembe 13:51:43 Maaslardan haberın yok anlasılan. Bı ucusta rıca et de bı amırın bodrosuna bak. Fo maasına yaklasmadıgını bıle gorursun 9
    • Amirin bi sorumluluğu mu var? 28 Ekim 2021, Perşembe 15:39:59 Ne alaka ? Amirin bi sorumluluğu mu var ? Adam koskoca uçak uçuruyor can taşıyor arkada kakara kikiri yapan amirle aynı maaşı mı alsın? 18
    • Amirin sorumlulugu 28 Ekim 2021, Perşembe 23:11:31 Yolcu taşıyan havayolu şirketinde uçak uçtuğu sürece o havayolunun yolcu memnuniyetini ve güvenliğini sağlayarak şirketin ilerlemesini büyümesini sağlamaktır. Havayollarının yüzü kabin ekipleridir temel taşı kokpit ekibidir. Gayet açık ve net 3
  • Çocuk kandırın siz 28 Ekim 2021, Perşembe 07:43:01 Sen zammı versen nolur alım gücü aynı mu ayrıca ıkı sene oncekinden bugüne %40 enf zammı en az bunlarıda ver 1
  • Siz de gelin 28 Ekim 2021, Perşembe 07:33:38 Kaptanlar HAVASEN’e geçiyor akın akın. Gelin Kabin memuru, Kabin Amiri arkadaşlarım. Siz de akın akın gelin. Gelin ki, eski hatalardan ders almış olalım. Yoksa bu matematik bilmezlerle işimiz iş, sonumuz karanlık… 2
  • Ali 28 Ekim 2021, Perşembe 05:20:05 Rahmetli kemal sunal 45 sene once ne güzel söylemiş.. Benim ki niye eksik gurban?Onlar sendikali...Eee Bende Harranliyim...45 senedir hala ayni canım Turkiyem.. 2
  • 320 fo’ya 28 Ekim 2021, Perşembe 00:37:59 Senin matematik de zayıf 1
  • Olmaz 28 Ekim 2021, Perşembe 00:18:58 Eski maaşlarımızı istiyoruz artı enflasyon farkı 0
  • KPT 27 Ekim 2021, Çarşamba 22:05:29 İş yaptım diye ortaya çıkıncaya kadar sana ve sendika kpt larına güvenip iş akdi fesh edilen kpt ların şirkete iadesi için uğraş ver,eski maaşlara dönüşü sağlat,TİS zamlarını ayrıca al görelim,pazar mesailerini verdir,geçmişe dönükleri ödet.Madem sendikasın bunları yerine getirttte o zaman görelim seni. 0
  • W 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:21:19 Kaptan yalakası kabinciler hayırdır sizi hor gören görmemişleri savunmak size mi düştü 14
    • X 28 Ekim 2021, Perşembe 13:52:46 Bir birbirimizi savunuruz kardes. Hor goreni hic görmedim. Ha burda kaptan rumuzu ıle yazan troller dısında... 3
  • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:45:31 Bu zam gitme isteğimi bitirmedi. Bu zamma kanıp geçmişi unutan kokpitteki mestektaşım hata içindedir. Dün ne ise bugunde aynıdır. Geçmişi unutan zarardadır. Meslek onuru için ben başvurumu yaptım. Baska ilan olsun yine yapacam basvuru. İsterse %200 zam/iade yap, bu iş bitti. Bizi adam yerine koymadınız. Bunu unutmucam ve sizde unutmayın degerli kaptanlarım. Aldanmayın bu zam/iade ve degerliymişiz gibi ifadelere. Sıfır maaş alan kişileri veya kçö dönemlerini unutmayın. Kış geçti ama iyi üşüttünz 2
  • CAT III 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:27:31 1) Temmuz ayinda maaslarimiza %10 iade edilmedi, sizlerin ifadeniz ile, kesintili maaslarimiza “ ZAM!” yaptiniz. 2) Simdi bu yapilan yuzde 20-25 lik artislar gercek anlamda iade mi yoksa yine sizin tabirinizle zam mi belli degil. Bunu bile dogru durust ogrenemiyoruz. 0
    • KA 29 Ekim 2021, Cuma 05:47:02 Nasıl bir yönetimse dışarıya ağdalı laflar ama aslı öyle değil. Kesintiden önceki maaşı baz alırsak ki mantıken öyle olmalı onun üstündeki eksiltmeyi azaltıp tekrar maaş hesaplamalan gerek. Bir yere zam diye açıklama yapmış diğer tarafa kesinti iadesi. Yani zam yapıyorlarsa, gerçek maaşımıza iade edilmediği için ifade edilenle ele geçecek arasında yine fark var, kesintili maaşa zam yap dur. Matematiği iyi bilir bunlar... 2023! 1
  • Beğenin ki insanlar okusun 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:19:47 Zamlardan sonra eski maasa gore kesinti oranları; Kokpit %31.5 Kabin %10.62 Yer %3.75 Yorum size kalmış! 25
    • Mesailer 28 Ekim 2021, Perşembe 09:40:32 Yaaa bizim pazar mesaileri ne oldu o ne olacak neden kimse bunu sormuyor yillardir uzerine yatilan 2
    • Beğenenem 28 Ekim 2021, Perşembe 11:34:26 Çünkü yanlış hesaplamışsın kardeş 8
    • Matematik 28 Ekim 2021, Perşembe 20:56:23 ŞART! 0
  • Nav Accur Downgrad 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:17:12 Pandemi oncesi maaslarimiza, kesinti yapilmamis gibi dusunup tum enflasyon farklari yansitildiktan sonra , % 25 kesinti yapilmasi “ % 25 KESINTI IADESI” anlamina gelir. Ancak mevcut sartlara %25 zam yapmak, kesintinin iadesi olmaz. Gonderdikleri mailde herzaman ki gibi belirsizlik hakim. Gorecegiz. 2
  • Maaş 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:16:43 Kabin amirinin ikinci pilottan daha çok kazandığı tek şirket sizce hangisi? Doğru bilene %? İADE var. 64
    • KA 28 Ekim 2021, Perşembe 13:31:05 Bugün 14:00 utc ekip tahsis önünde ol, bordronu aç, bekle gelicem. Kolpaci ucgagitci trol bozuntusu seni 7
    • Şubuo 28 Ekim 2021, Perşembe 13:35:04 Maaş yarıştırmayı ya da kıyaslamayı bırakta asıl hakkın olanı ara, onunla ilgili konuş! Sanki kabin amiri 10.000 alıyorsa sana 10.001 verince her şey düzelmiş mi olacak? Hakkın olanı mı almış olacaksın? Hakkını ara gerçek hakkını, bırak milletle kıyası.. 7
    • Saçmalama 28 Ekim 2021, Perşembe 14:22:43 Fo saçmalıyorsun kendi maaşın niye düşük diye şirkete sor , kabin amirinin maaşından sanane , tabiki daha yüksek alacaksın o senin hakkın ama bu niye bu kadar alıyor demek senin haddin değil , insanların işe başlayış ve hakedişleri toplamında bugün daha azını alıyor zaten hepimiz öyle , sen ve diğer fo lar başvurun dubaiye şartlarınız düzelsin , böyle akılsızca fikirler kokpitten çıkmış olamaz diye düşünüyorum , sağlıcakla . 6
  • Körfezin kavalcısı 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:57:58 Körfez şirketleri 2500 adam attı, kalanları kesik ücretlerle iş kaybetme stresi altında kesik maaşlara 110 saat uçurdu hala da bir kısım kesinti devam etmekte. Thy kesintili maaşları çok uzattı doğrudur ama ayda 20-30 saat uçurdu ve kimseyi atmadı. Şimdi de zam üstüne zam yapıyor. Ben hayatımda bu thy pilotları kadar memnuniyetsizini doyumsuzunu görmedim, Allah doyursun gözlerini. Yönetimin yerinde olsam kaptana 45 fo ya 35 verir arkama bakmam giden gitsin uçan bulunur. 166
    • Fo 28 Ekim 2021, Perşembe 09:46:59 Sayın bilirkişi şu bilgilerinizi referans vererek paylaşsanız da biz de mutlu olsak. 3
    • Limitüstü 28 Ekim 2021, Perşembe 10:21:05 Ben her ay 100 saat uçtuğum için beni ilgilendirmeyen durum 2
    • Korfezi tam bilmeden 28 Ekim 2021, Perşembe 10:38:10 Biraz sallamisiniz biraz degil baya.. korfez thy den 4 kati fazla aldi pandemide de suan da.. 2
    • 777 28 Ekim 2021, Perşembe 11:17:21 777 filosuna gelseydin keşke pandemi başında 0
  • Yannick 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:50:49 Ciddi olarak soruyorum Yer hizmetleri denildi Tgs varmı bu zam işinin icinde ? Yoktur degilmi ? Yoksa bir havacı olarak Olmali diye düşünüyorum 23
  • Mühendis 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:30:43 1 Temmuzdaki %10 iade ile maaşlar %76,45 e gelmişti. Şimdi %20 iade ile maaşlar %91,74 e çıkmış oldu. Daha %8,26 daha alacak var. Bu da bi %9 daha zam yapılmasını gerektiriyor. 28
    • Bu size 28 Ekim 2021, Perşembe 10:17:31 Yeter fazla bile 24
    • İade falan yok. 28 Ekim 2021, Perşembe 10:58:59 Temmuzda da şimdi de iade falan yok. Mevcut maaşa zam yapıldı sadece o kadar. Yeni temmuzda iade %5,şimdi de %10 ve %12,5 oldu. Yani kabin %20 kesinti ile kokpit %32,5 kesinti ile uçuşa devam ediyor. 3
  • KM8 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:28:41 Kabin memurlarına 2999 TL verilmesi gerektiğini yazan kokpit personellerine soruyorum, km maaşı istediğiniz gibi asgari ücret olursa sizce kim gelir km olarak uçmaya? Hepimiz üniversite mezunu, nerede nasıl davranılması gerektiğini bilen insanlarız. En azından büyük çoğunluğumuz böyle. Kimseyi küçümsemek istemem ancak 2999 TLyi kabul edecek insanlarla uçarken siz kendinizi rahat hissedebilecek misiniz? 2999 TLyi kabul edecek kalibrede kabin memurlarının, kaprisinizde size kafa göz dalmayacağına, çayı kahveyi suratınıza atmayacağına güvenebiliyor musunuz? Bir garson muhabbetidir gidiyor, siz hiç hayatınızda bir restoranın mutfağında yarım saat bulundunuz mu? Şirkete girmeden evvel 4 sene restoran işletmeciliği yaptım. Hem de en bilindik zincir otellerden birinde. Orada çalışan personelin muhabbetini hiç işitmediğiniz için bu kadar kolay garson benzetmesi yapıp 2999 TL diyebiliyorsunuz. Sırtınız dönük oturduğunuz insanların anlaşması zor insanlar olmasını istememeniz lazım. 32
    • Beri bak 28 Ekim 2021, Perşembe 10:05:06 Kargo yolcudan daha çok kazandırıyor biliyosun. Ve orada kabine ihtiyaç yok. Söyleyeceklerim bu kadar. Elbette paranızı alın hatta 29999 tl maaş alın ama kokpitin emeğine dil uzatıp maaşına göz koymayın. 25
    • Merak etme 28 Ekim 2021, Perşembe 10:18:54 Biz sizi idare ediyorsak onları daha kolay idare ederiz 19
    • O kadar doğru ki 28 Ekim 2021, Perşembe 10:29:59 Doğru söze ne denir. Alkış sadece. 7
    • Pilot yorumları 28 Ekim 2021, Perşembe 10:55:25 Onu yazan pilot değil kardeşim, sen rahat ol. 6
    • W 28 Ekim 2021, Perşembe 13:56:13 Her trollun yazdıgına ınanma kardes. Her gun beraber ucuyoruz bızım aramızda o tıpler yok sukur. 4
  • Müjdeye bak 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:22:29 Evvela önce indiregandi yaptığınız maaşımızı, pazar paralarımızı, yol paralarımızı geri verin. Sonra zammı konuşalım. 3
  • Öncelikle 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:13:04 Normal maaşımızı verin . Sonra zam yapın. Bu kabul edilemez. 6
  • Hepinize bir soru soruyorum lütfen cevap verin; 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:11:34 Şimdi bu kabine yapılan %20 zam yapılmasaydı , THY kabincilere bir mail atıp pandemi şartlarının sürdüğünü, işten çıkartma yapmamak adına kemer sıkma politikası yapacağını ve bu yüzden kabin maaşlarını 2999 tl bandına çektiğini kabincilere mail yoluyla söyleseydi ne olurdu? Emin olun hiç biri işi bırakamazdı. Çünkü böyle kebap bi iş bulamazlar. Bu işi bırakırlarsa nasıl gezecekler ? Yurtdışında fillerin üzerine nasıl binecekler Tayland da? Yazık yani bu şirket bu ülkenin, alt tarafı tea or coffee diye soran, çıkıp kapılarını göstermek haricinde bişe yapmayan personele zaten hali hazırda kesintili hali bile oldukça yüksek şekilde maaş verilirken ne gerek vardı bu zamlara ? Bu zammı yapacağınıza asıl şirketin bel kemiği olan kokpit ve teknik ekibe daha da çok yapsaydınız olmaz mıydı? Kokpitin zam oranını yüzde 35-40 yapsaydınız tekniğe de 30-35 oranında zam yapsaydınız şirkette ki huzursuzluk azalmaz mıydı? Unutmayın sayın yönetim bu şirket icin asıl önemli , eğitimli kategori kokpit ve tekniktir, bir teknik veya kokpit personeli kolay yetişmezken bir kabinciyi 10-13 gün de yetiştirebilirsiniz. Hatta bence 10-13 gün bile değil bi garson getirin, gösterin bir kez ne yapması gerektiğini, emin olun daha iyi yapar en azından bu işin , bu imkanların daha çok değerini bilir işine sahip çıkar. Şimdi birileri gelip kabin vasıfsız değil 1-2 dil biliyorum der, Antalya da ki garsonlar 3-4 dil biliyor arkadaşlar. Hiç kimse kusura bakmasın ama kabinciler şirkete büyük bir yük oluyor, maaşlarını asgari ücrete çeksek de çalışmaya tıpış tıpış gelecekleri icin bu zam bence çok yüksek ve gereksiz... umarım bu yanlıştan dönülür. Eğer şirket kabincilerin gitmesinden korkuyorsa hiç korkmasına gerek yok yerlerine daha iyisini 1 hafta içinde bulur . Ama kokpit ve tekniği bulamaz... 114
    • Kabinciye 28 Ekim 2021, Perşembe 09:43:00 Ne iciyorsun nasil bu kafaya geliyorsun saskinim disarida elinde lisansi olup bekleyen cocugun yasinda kac kisi var bir bilsen keske sirket yasa gore yollasa da gencleri alsa daha fazla kullanir hem oyle degil mi yerismis elinde lisanslilarla dolu disarisi bir haftalik egitimle baslar onlarda 6
    • Kpt 28 Ekim 2021, Perşembe 10:44:17 Şu yorumu yazan sendikan değilse ne olayım. Kaptanlar hızla sendikayı terk ediyor onları durduramıyorlar. Şimdi kabin de giderse ne yaparız diye şimdiden aralarını açalım çalışması. Ben bir kaptan olarak kabinle gurur duyuyorum pek çok şirkette uçtum bizim gibi işimi profesyonel yapan yok. Tamam içlerinde iyi olmayanlarda çok çok az var ama bizde yokmu. Bu ikiyüzlülerin yazdıklarına bakmayın biz bir bütünüz. Saygılarımla. 7
    • Pikachu 28 Ekim 2021, Perşembe 10:59:06 We see you. 3
    • Gercek Kahramanlar 28 Ekim 2021, Perşembe 14:17:04 Kpt nickli kaptanim yorumunuzu gozlerim yasararak okudum, ne kadar begensek azdir. Kabin ekipleri ve Kokpit ekiplerinin profesyonellikleri, egitimleri ve gorguleri ile deyim yerinde ise harikalar yaratiyor olusuna her defasinda sahit oluyoruz. Bizi bir butun kilan da bu olgular degil midir zaten ? Gercek,isini duzgun ve severek yapan ucucu personel olarak her daim gorevimizin basinda gururla duruyor, Türk Sivil Havaciligi'ni goklere ve her daim daha ileri tasiyoruz, tasimaya devam edecegiz. 4
    • Boş 29 Ekim 2021, Cuma 06:14:09 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Game Over 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:05:55 Eski maaşımın % 25 ini direk yatıracakmısın yoksa şark kurnazlığı yaparak bizi aptal yerine koymaya devam mı edeceksin şu andaki maaşın üstüne %25 size %25 maaşınızı iiade ettik anlamına mı gelir .Bunların matematiği Türkçesi akıl İhsan ile açıklanacak bir demeci yok. Maaş eskiye dönse ne olacak halk 2 yılda %300 fakirleşmiş. Ama olsun siz daha iyi bilirsiniz Kaderin üstünde bir kader vardır bu kadar mazlumun ahı varken gelecek kaderinizden korkun … 6
  • Helal olsun laf cambazlığına 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:48:22 Herkes çok mutlu oldu tabi anlıyorum da bu tewtte yazan ne açıklıyor saatlerdir düşünüyorum anlamadım. Varsa anlayan açıklasın 0
  • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:43:13 Hepsini iade edin hadi bakim hatta bundan sonra maaşımı dolar üzerinden istiyorum i want to paid in USD yani yoksa gidirem 14
    • Seni kim alır 28 Ekim 2021, Perşembe 10:20:52 Tk dan başka ? Bi gitsene bişi denicez 4
  • Doco yonetim 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:38:13 Siz ne yapmayı planlıyorsunuz ? Yinemi duymamazlıktan geleceksiniz 0
  • Fc 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:37:29 Doco nerdesin ses ver 1
  • Doco 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:36:40 Doco duyuyormusun doco? Bizde insanız sabrımız tükeniyor artık birşey yapın biz hiçbir şey almadik.duymamazlıktan gelmeyin... 3
  • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:16:19 Şaka mısınız siz ya? Hala eski maaşa mı yeni maaşa mı yüzde 25 diyorlar. Eski maaşı unutun unutun. Adamlar unuttu siz hala unutamadınız. Yattılar üstüne o işlerin çok oldu. 5
  • Kaçış başlıyor 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:16:14 Fly dubai zaten başlamıştı. Emirates de başladı görüşmelere çağırmaya. Yenileri de yolda. Onun etkisi bu. Sendikanın yaptığı bişe yok. Çağırdılar sendikayı. Maaşlara bunu bunu yapıcaz dediler, sendikada tamam nasıl uygun bulursanız dedi. 3
    • Aynen 28 Ekim 2021, Perşembe 08:08:25 Sendika ne zaman şirkete bişe yaptırdı ki, şimdi yaptırsın... 0
  • Hrkt hayırlı olsun.. 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:16:03 Zorda olsa bir şeyler yapmışlarda bize yaparsalar da iyi olacak TGS yönetimi duy sesimizi 4
  • PEKİ YA DO&CO 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:15:33 Her fırsatta ve çalışan aleyhine olan durumda siz Thy ilesiniz açıklaması yapan Do&Co, mevzu zam olunca flying şeflere karşı kör sağır dilsiz numarası çekiyor. O koltuklarda oturup kendini yönetici sanan arkadaşlar. Bu şirketten kimler geldi kimler geçti bunu unutmayın. 3
    • 2 sene 28 Ekim 2021, Perşembe 12:50:06 sonra devran dönünce, sivil havacılığa aykırı uçuş, limitsiz uçuş, mobbing, yasal olmayan görevlendirme, haksız işten çıkarma gibi davaların muhattabları o dediğin kişiler kardeşim. Onlar düşünsün vay ben birim başıydım imzam yoktu falan gibi şeyler kabul edilmeyecek nasılsa. 0
  • LeonidasFO 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:08:43 Kabincilere Cidden gülüyorum. %20 zammı duyunca nasıl da büzüştüler nasıl da sus pus oldular. Ama şunu da söyleyim bu şirket size asgari ücret de verse çıkamazdınız. Çünkü vasıf yok. Dil biliyorum demeyin artık dil bilmeyen mi var Antalya da çalışan garsonlar 4 dil biliyor :) şirket e Öneride bulunayım eğer şirketin tasarruf etmesini istiyorsanız öncelikle bu kabinci maaşlarını asgari ücrete çekin İnanın bana hiç biri çıkamaz çünkü çıkarlarsa nasıl uçacaklar oraya buraya akrabalarına nasıl hava atacaklar ? Siz asgari ücrete çekin sonra izleyin nasıl severek uçuyorlar :) biliyorlar onlar da başka şirkete geçemeyeceklerini başka iş yapamayacaklarını alışmışlar burada kalmaya hiç bir yere gidemezler . 571
    • B 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:14:17 Sen ne biliyorsun acaba zeka seviyesi ilkokul çağındaki çocukla bile eşdeğer olmayan 5
    • Yahu 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:17:50 Pilotta vasif varda,sesi cikiyomu!Guldurme!3kurus daha atarlar onune,sus pus olursun iyice!NET 9
    • kabinci 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:25:41 Senin için de aynı şey geçerli bence sen olmasan da uçak uçar sonuçta otomatik pilot var :)) he birde bir dünya pilot var kendini çok büyük nimet görüyorsun hala sanırım senin adına üzüldüm...) 8
    • Hahaga 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:27:05 Sen çıkamıyorsun diye herkesi kendin mi belledin sen .. Giden akıllıca dönmemek üzere gidiyor 4
    • Kabin 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:31:10 He yav he 3
    • Km6 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:31:17 Acınacak halde yazık... Akrabalarına anana bubana eşine çocuklarına Allah sabır versin ömür boyu senin gibi birini çekmek kolay olmasa gerek... 5
    • Kabin 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:32:51 Hayırdır kabinden kestikleri ödemeyi size mi vericekler? Bu ne kabin düşmanliği 6
    • Saçma 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:46:12 Saçmalama pegasus bile asgari ücret vermiyor, servis de yok orada, km lerin cehaletinden bahsetmişsin de,senin de bilgin olsun; sağlıktan feragat ederek yapılan meslekte kimse asgari ücrete çalışamaz insan haklarına aykırı,biraz da vicdan,thy yer personeli bile asgari ücret almıyor, kendin çok donanımlıysan 2 bin dolara pilotluk yapma. 9
    • Emo 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:46:48 Vicdansizsin 4
    • Kabin 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:47:00 8 aydır yokuz aslan gelmiyoruz diye bu zamlar veriliyor, her geçen gün Amerikaya arkadaşlarımız geliyoruz sen kamil misin? Herkesi kendiniz mi sandınız kaslı keko. İstiyorsa vermesin her Amerika vizesini alan 3 ay sonra gelir buraya artık sen cıkarsın servise kemer ikazlar sönünce. Dil yokmuş siz önce Türkçe konusmayı öğrenin. 11
    • Purser 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:48:36 Güzel kardeşim şirket Gittiğimi için, bu zamları yapıyor sizin gibi başımız önde uçak uçurmuyoruz. Biz yokuz aslan aylardır sen saklasın sanırım 7
    • Evet 4 dil... 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:14:28 Ayrıştırmayın dedikçe iyice suyunu çıkardınız be. Are you cola? İngilizcesi ile emekli olacak kaptanlar biliyoruz ama saygımızdan birşey demiyoruz 15
    • Kaptan 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:29:23 Sanane kabin memurlarından işine bak , onların hakkı maaşları 11
    • LeonidasFO 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:45:32 Merak etme cok da guzel iş bulur kabin memurları asıl thy onları kaybetmemek için canla başla mücadele etmeli 14
    • :)) 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:45:52 Arkadaş bazen düşünüyorum bu mailleri gelin görümceler falan mı yazıyor birbirine çekememezlikten diye :D:D:D 7
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:46:54 Delikanli gibi yuzumuze soyle bunlari fitne cikarma burdan derdiniz kabin olmus 9
    • 123ten murat 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:51:18 Hadi ordan kıskanc kaplumbağa seni..giremedin diyen fesatlanıyorsun dimi THY ye..Çatla patla,bizim maaşları yine 18-20 bin oldu..Sende bu vasıfsızları anca uzaktan izlersin,ha bide laf atarsın..ahhh canımmmmm 11
    • Boş konuşmayalım 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:14:12 sen kimsin ki tanımadığın etmediğin kişilere bok atıyosun. Baba parasıyla yurt dışında kimse eğitim alamıyor görende hepiniz burslu pilotaj kazanmış sanıcak. Paran varsa konuşuyosun işte ben çıksamda giricek yer çok. Allaha şükür geleceğimide güvence altına aldım. O vasıfsız diye laf attığın kişilerin çoğu çift üniversite bitirmiş ama türkiye standartlarında haklarını alamayıp burda alıcağını düşünen insanlar. Aslında hakaret edilmeyi hakediyosunda neyse işine bak sen 10
    • Kabin gücü 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:36:45 Bu pilotlardaki kabindekileri çekememe durumunu anlayamıyorum. Biz çalışmayalım servisi siz pilotlar yapın tuvaleti siz temizleyin yolcunun kahrını siz çekin. Yaptığınız hiç bir iş yok ucağı indirip kaldırmak dışında. Allah herkesin kalbine göre versin. Kininizde boğulun. 7
    • No1 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:25:33 3 yıldır FO olarak çalışıyorum. Kabin de ki arkadaşlarımızla gayet güzel bir şekilde hep beraber uçuş görevlerimizi ifa etmekteyiz.Elbette kötü niyetli kıskanç insanlar var.Onlar her yerdeler. Burada bizleri birbirimize düşürmeye çalışanlara fırsat vermeyelim lütfen. Hakettiğimizi henüz alamasakta yine de şükretmek lazım. 6
    • Sevgili leonidas 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:46:29 Senin "kabincilerden "ne türlü bir kuyruk acın var çok merak ettim doğrusu.Söyle hesap numaranı atalım sana parada rahatla buralarda trollükle uğraşma; 5
    • Peki sana ne kabin maaşından 27 Ekim 2021, Çarşamba 23:24:00 Neden bu kadar dert olmuş sana kabin maaşı ?? Ne biliyorsun vasıfsız hepsı ? Mesela ben 2 unıversite bitirdim yüksek lisans yaptım !! Ayrıca senden daha cok ıs tecrübemle daha vasıflı ve kendımı geliştirmiş olduğumu düşünüyorum .En başta tüm departmanlara saygı duyarak bunu göstermiş oluyorum !! 4
    • Sahibin 28 Ekim 2021, Perşembe 00:53:32 Biz sana eğitim vermesek nereni satar fo olurdun, seni akademiye almasak KPSS kapılarında uğraşıyordun… 6
    • FOsavar 28 Ekim 2021, Perşembe 01:07:18 Kokpitteki arkadaşların önce ingilizce konuşmayı öğrensin. 4
    • Körfez 28 Ekim 2021, Perşembe 10:38:45 Körfez kabin ilani açmasa , Amerika'da çalışanlar gün geçtikçe artmasa , kaslı folar %55 km maaşına düşecekti , yat kalk dua et kmler sayesinde sende zam aldın bu sefer 6
    • Leonidas a katılıyorum 28 Ekim 2021, Perşembe 10:40:59 Kesinlikle katılıyorum kabinciler ağlamayın hiç bi iş yaptığınız yok bir de astronomik rakamlarla maaş istiyosunuz 15
    • Km 28 Ekim 2021, Perşembe 14:48:03 if you don't like there the DOOR yallah başka kapıya kabincilerin efolardan çok daha az kazandığı şirkete kalabalık yapma 4
    • Abidin 29 Ekim 2021, Cuma 06:23:13 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Taşorene Yokmu 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:04:12 Taşoren çalışan personellerin hk yemeyelim onların maaşlarınıda biraz iyileştirelim ilker baskanım değerli yönetim k uyelerim çok zamanlardan geçiyoruz. 18
  • Bu bir düzeltmedir. 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:56:23 Maaşın %68 ini almaya başlayacaz. Bizim iyi niyetli sendikamız açıklarken %15 ini geri almıştık falan diye açıklıyorda. (Ama hesap hatası tabi yoksa hayatta yapmaz böyle birşey) 55*1.25=68.75. Ulu sendika başkanımız adına ben düzeltiyorum. Maaşımızın %68.75 ini alıyoruz şuan kokpit için. Kabin için ise 55*1.2=66 (%66 sı) alınıyor. Zam derken orada da dil sürçmesi olmuş. Kaybedilen hakkın bir kısmının geri verilmesi olacak. 16
    • Duzelteyim 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:48:38 Bizden %50 kesinti yapilmadi, 35 yapildi, yuzde 65 olmustu, simdi bi yuzde on la 71.5 bu yuzde yirmiyle de 85,8 ine tekabul edecek eski maasin. 1
    • Artist 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:06:56 Sen önce kendini düzelt. Adamın attığı twitin neresinde zam diye bi kelime geçiyo kör. Verdiğimizin hiç alınmaması daha mı iyi? Sen tis masasında enflasyon ve 65 zam alabileceğinimi sanıyon. Masal dünyasındamısın? Ulu manitu senin qatarda çalışmanın daha iyi olacağını düşünüyor. Haydee 5
    • Yanliiiş 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:26:45 Kabinden ilk kesinti yüzde 50 değildi. Yani kokpit oranından daha az kesinti ile uçuolar 1
    • Fo320 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:42:00 Kabin kesintisi yuzde 35'ti 0
    • Kabin şu an da 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:57:30 %65 ile uçuyordu , %10 aldı = %71.5 oldu şimdi de %20 aldı = 85.8 oldu diye biliyorum ama 2
    • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:20:16 Kabinin maaşı yüzde 30 kesildi, yüzde 90 lara çıktı maaşları düzelteyim. 4
    • Yanlış 27 Ekim 2021, Çarşamba 21:34:42 Kabinden yüzde 50 kesilmediki.. hesabın kokpite doğru ama kabinde yanlış.. kabin nerdeyse yüzde 95 ine geldi.. 0
    • Düzeltme 27 Ekim 2021, Çarşamba 23:38:16 Kabin hesabı hatalı , %35 kesinti olmuştu 0
  • Sirket hala kokpiti kayiriyor 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:51:47 Eskiden kimse zam almazken ekstra %50 almislardi...simdi de fazla aliyorlar...pilotlarin hakkimizi yemesinden biktim...kabin..yer..ofis ..pilot zulmune direnecegiz 439
    • Ofisci 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:22:34 Ofis calisani olarak diyorum ki, kaptanlar olmasaydi bu duzeltmeyi de alamazdin. 7
    • Türkçe 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:22:50 Dil bilgin çok kötü. Siz kim kim oldunuz kime direniyorsunuz netlerden sevinirim. 2
    • :) 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:32:10 kesinti en çok kokpit ekibinden yapılmıştı 2
    • pilot esastır 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:59:15 Siz olmasanız da ucaklar ucar. asil olan pilottur .... sizler sirketin beslemelerisiniz))) 11
    • Pilot olmaszaa 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:02:05 Is yapacak bir mekanin yok sen bunun farkinda misin dunyali? 4
    • Purser 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:30:34 Benim hakkımı canımı emanet ettiğim pilotlar yemiyor , kimin yediği belli 5
    • cpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:38:03 senden %35 kesilirken bizden %50 kesildi o zaman niye hak hukuk demedin 5
    • Haklısın 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:41:47 Çünkü onlar pilot dünyanın heryerinde bu böyle. Sen hiç hasta bakıcının veya hemşirenin doktordan fazla maaş aldığını gördün mü? Veya sen hiç bir fabrikada mühendisin fabrika güvenlik görevlisinden fazla maaş aldığını duydun mu? Ya da hiç pilotun başpilottan veya genel müdür yardımcısından genel müdürden yönetim kurulu başkanından fazla maaş aldığını gördün mü? Bu iş böyledir kardeşim. 5
    • Akıl tutulması 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:53:50 Böyle bir yorum yapmak için cidden insanın aklının tutulması lazım. Hatta okuma yazmaya yetecek aklı olan bile böyle yorum yapmaz 4
    • Pardon 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:05:08 sen kimsin? Pilottan önemli olduğunuzu nasıl düşünebiliyorsunuz aklım almıyor. Sizi sağ salim gideceğiniz yere ulaştıran insanla nasıl bir olabilirsiniz? Hata şu mesleği milletin ağzına düşürende. 10
    • Neredeydin ? 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:27:19 Peki kardes pilotlardan yuzde elli kesilirken neredeydin ? 1
    • yine de cok direnme 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:49:28 onlar olmazsa ac kalirsin:) 0
    • Direnişçi arkadaş… 27 Ekim 2021, Çarşamba 22:21:14 Ömrü hayatın boyunca kaç paralık ekipman zimmetlendi sana? Her uçuşta 200-300 milyon dolarlık uçak, artı yolcu, artı kargo, artı pilotların yüksek maaş almasına direnenler kaptana zimmetlenir. Ne kadar sorumluluk, o kadar maaş… 0
    • Pilot 28 Ekim 2021, Perşembe 00:04:22 Neden pilot olmuyorsun? 0
    • düzeltme 28 Ekim 2021, Perşembe 02:08:55 FO 30,125 AED , Captan 42,695 AED Cabin 9,972 AED maaş alıyor bunlarda THY'nin verdiği ücretin 4,5 katı ediyor. 0
    • Kpt 28 Ekim 2021, Perşembe 12:18:43 Arkadaşlar bu adamlar sürekli kokpit gibi görünerek kabinle uğraşanlar kesinlikle sendikadan yada şirketten. Kaptanlar Hava-İş ten ayrılıyor durduramıyorlar. Amaç kabini elde tutmak İçin nifak çıkarıyorlar. Ben pek çok şirkette uçtum bizim kabin ekibi tartışılmaz derecede iyi. Ben gurur duyuyorum arkadaşlarımla. Pek çok şirkette uçmuş 30 yıllık tecrübemle söylüyorum. Evet çok çok az sorunlu olan da var fakat elbette kokpitte de var. Bakmayın bunlara amaç belli. Saygılarımla. 2
  • Eksideyiz 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:45:18 Yuzde 5 + yuzde 12,5 = yuzde 17,5 geri aldık kokpit olarak diyelim. Yuzde 32,5 hala 2019 rakamlarından eksideyiz. Kaldı ki 2019 senesinde 1 milyon olan bir ev şu an 3 milyon tl. Hesaplar çooook fazla ekside. Fo 8000-9000 usd kaptan 11000-12000 usd civarı altı kabul edilemez. 44
    • Oldu 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:33:18 Fo 50bin,kaptan 80-90bine çıkacak 2ay sonra,yılbaşı zammı ile.bu da yaklaşık fo için 6-7000,kaptan için 9-10000$demek.Bence fazlasını hayal etmeyin,Şükredin 9
    • Şırdancı kirve 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:06:41 Bu paraları veren şirketler var buyur kapı orada 7
    • deal 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:30:57 gel 6/9 $ da anlaşalım 2
    • Oldu diyene 28 Ekim 2021, Perşembe 10:22:45 Kur 2 ay içinde burada kalırsa tabi. Şükredecek birşey yok. Hakkımı yiyecek 2 senedir kesinti yapacak. Hala devam edecek ve ben şükredecegim. Bu yüzden ülkemizde hak hukuk arabmaz halde şükredelim hep. Bizi seven sevmeye devam etsin ohh süper 1
    • eksidesiniz 28 Ekim 2021, Perşembe 13:43:58 kardeşim bunlar nasıl rakamlar. bırak pandemi seni de etkilesin olmaz mı? bu ne doymazlık bu nasıl bi kibirdir? madem dünya standartlarında kalifiyesiniz işinize gelmediği noktada(ki yaklaşık 2 yıldır öyle) gidebilirdiniz. körfez hemen orda kardeşim buyrun. 2
  • Mühendis 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:45:02 Zamlar hangi ücretin üzerine gelecek?, kalan farklar kimler için hesaplacak?, geçmişe dönük ödeme yapılacak mı?, 2 senedir ödenmeyen yemek ücretleri ödenecek mi? yoksa yer personeli için %10+20 yaptık fark kalmadı denilip şark kurnazlığı mı yapılacak bekleyip göreceğiz herhalde. 9
    • Mühendisçik 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:33:33 Ben hesap yapmayı iyi bilirim egosuyla mı öühendis olduğunu yazdın :) Mühendis bırak bu üç kuruş zam hesabını. Gerçek mühendissen mühendisliğini konuşturacak başka işlere başvur. Tk da mühendisler sadece oturur müdür maaşı alır. 12
  • Eski maaş çok eskidi 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:39:36 Eski maaşa donecez de donecez. 2 senedir bunu diyoruz. Ama arkadaslar eski maaşlarımız bile çok eskide kaldı. 2019 daki maaş bordronuzu açın lütfen. Şu an aldıgınız maaş peki kaçta kaçı ? Peki 2019 daki herhangi bir faturaya bakın , ev fiyatına bakın , araba fiyatına bakın. Onlar kaça katlamış. Eski maaşlara donecegiz diyerek kendimizi kandırıyoruz. Alım gucumuz yuzde 25 lerde şu an. Lütfen farkında olalım. Yuzde 25 sadaka gibi şu an. Bizlere yuzde 100 verilse dahi eski maaşlarımıza dönmüyoruz. 6
    • Ahahaha 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:35:26 Dünya da eski dünya değil hemşerim varsa daha iyi fırsat söyle değerlendirelim. Sendika almış bi oran şükür derim. İşveren soyguncu ihalelelerle uğraşan münafıklarla dolu. Kur ne halde farkındamısın 16
  • B737 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:35:46 ℅50 kesinti yapilmiş maaşa. Sonra da ayvazlik yapip ℅25 zam yapmak. Biz pilotlar salağiz ya matematik bilmiyoruz. Bu bile aslinda kaybedilmişin ancak ℅13une denk gelir. Zam oyununu yapmayin. Evvela sadece önceki maaşimiza geri verin. Sonra zami konuşalim. 6
  • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:33:17 Pandeminin başında günlük 100den az uçuş oluyordu ve petrol fiyatları 40 doların altına düşmüştü. Şimdi günlük 1500 den fazla uçuş, petrol varil fiyatı 80 dolar üstü oldu. Parayı yakıta vermektense ekiplere verelim dediler herhalde. Son aylarda sık sık yayınlanan tek motor taksi yazıları da bu durumu destekliyor. 5
  • Kabinin, yerin 10 kati maas alan pilotlar 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:25:28 Buyrun aglamaya baslayin....ne de olsa borc, icra, aclik icindesiniz... 214
    • Buyur gel 27 Ekim 2021, Çarşamba 21:36:42 Sende kokpite boyunun ölçüsünü görelim 2
  • Fo 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:23:15 Kokpit maaşı yüzde 68.5e geldi. Çocuk mu kandırıyorsunuz? Euro artışı ile zaten akademi borcu bu artışı kafa kafaya getircek. Kaçışlar bu kafayla durmaz. 10
  • SusuzHotcup 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:23:13 "Buyrun sizin hesaplayamadığınız ama olması gereken FERAGAT ettiğimiz ücret hesaplaması 10.000 TL'yi %35 kes 6.500e düşür %10 zam yap 7.150 TL %20 zam 8.580 TL %16.55 daha zam 9.999 TL . EN AZ %16.55 Daha feragat oranı iadesi olması ŞART" 6
    • İlave 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:27:04 Enflasyon farkı olarak verdiği %8,5 ta kesintili maaş üzerinden verildi. Zaten açıklanan enflasyonla gerçek enflasyon arasında uçurum var, bu verilen yaraya merhem bile değil ancak bi ufff diye üfleme olur. 0
    • . 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:47:41 Hiç mi enflasyon yok arada. Hesabın yanlış. Enflasyonu bılr katmasan su an en az %22 daha yapması lazım 0
    • Bir de yuzde 18 yokmuydu 27 Ekim 2021, Çarşamba 21:47:39 ??? 0
  • Kokpit 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:22:25 100 den 70 birime inen kabin ve yer personeli maaşı ilk yapılan 10 ve şimdi yapılan 20 iyileştirmeyle 70*1.1*1.2=92.4 yani ilk maaşın yaklaşık 8 birim altı kokpit için 100 den 50 birime inen maaşlar 50*1.1*1.25=68,75 aradaki fark 100 birm için 31.25 altı. 2019 maaşının 92 sini almak ve 69 unu almak aradında biraz fark var sanki. Yanlışım varsa düzeltin 11
    • Yooo 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:29:35 Hesabınız gayet doğru. Hatta enflasyon farkı diye verilen yarım maaş üzerinden hesaplandığı için 2 yıl önceki maaş bugünün şartlarında zaten erimiş bitmiş oluyor. 0
    • Matematik hocana 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:29:47 Selamlarımı sunarim 1
    • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:58:56 Kabin 35 aldı 30 değil kesinti cahil 2
  • Eksi 30 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:22:18 Bu yüzde yirmilik zam ile eski maaşın yüzde yetmişine çalışmak anlamına geliyor. Kaybımız halen yüzde 30! 3
  • Rakaml ve Yüzde 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:18:00 Rakamlar ve yüzdeler ile adam kandıramazsınız, 1. Bu işin Türkiye ve dünya çapında ortalama ücreti var, 2. Zaten enflasyon %20, hiçbirşey yapmasan yıllık %20 zam yapmak zorundasın. 3. Basit matematik 100 birim maaş %50 kesinti eder 50. %18 1.zam ile 59 birim. %25 zam ile 73 birim eder, enflasyon farkını hesap etmesen bile 1 yıl önceki maaşın %73'ünü veriyor hala. Ortada zama falan yok, kanfırmaca var... 3
    • Yanlış 28 Ekim 2021, Perşembe 10:26:17 2 yıl onceki maaşın yuzde 68 ini veriyor! Madem hesap yapıyorsun tam yap. 1
  • Fo 37 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:17:37 Ya binlerce insanın hayatını etkileyecek bir zam açıklıyorsun o bile net değil. Şu anki maaşa mı %25 zam, %50 kesintinin %25'ini geri alma zammı mı yoksa %10 almıştınız üstüne %15 daha mı belli değil. Daha iletişim kurmayı beceremeyen, matematikten anlamayan bulunduğu yeri hak etmeyen yönetici... 5
    • Fo cuk 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:08:58 Beğenmion madem neden aday olmadın aday olup sen hakedeydin de makamı göreydik. Sen de bu şirketi haketmiosun. Pandemide kçö den ağlıyodun. Şimdi global alımları duydun bi tarafın mı kalktı? 249
    • %100 bile yetmez 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:12:51 Kokpit için %100 zam versen yine konuşacak bişi bulurlar. Onların adeti bu. Çok değil 6 ay önce ağlayanlar şimdi aslan kesildiler. Size % 300 versinler yeter mi? O zaman susarmısınız? Asla Siz sadece konuşursunuz yazık ya ayıptır… 8
    • Fo cuk yazan 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:15:35 Makamı alıp üstüne oturturlar adamı , Türkçe bilmeyen barzo 0
  • Fwz 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:16:48 Arkadaşlar hesabınızı iyi yapın.ocak ayına geldiğimizde tam maaş dönersek bile kağıt üstünde %40 enflasyon etkisinde ekside olcaz.satınalma gücünüzü saymıyorum.pazarlar,artırılan brüt maaş vergileri .ölümü gösterdiler sıtmaya razısı olmayın.dünya çapında iş yapıyoruz maaş skalamız buna göre... 1
  • Fc 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:15:22 Peki do&co sen neyi bekliyorsun? 3
  • Gerçekler 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:11:58 Son 1 haftada kur bazlı herşeye yüzde 15 zam geldi. Pandeminin başından da gerçek anlamda yüzde 50 az alıyorum. 5 sene önce ise ilk girdiğinden yüzde 120 daha az maaş alıyorum. TL bazında bakmayın, hatta dolar bazında da bakmayın çünkü doların da enflasyonu var. Enflasyonlu doların Türkiye de ürünlerde ÖTV KDV... Si var... 4
  • .. 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:11:08 Tgs nerede 5
  • TK Taşerone 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:06:39 peki.. Zeki Mürende bizi görecek mi..biz alıyor 320 dolar maaş ..sen istiyor starbaks cafe ..verecek o zaman 1 dolar gideceksin büyük hangarda yeni kahve makinası açıldı..İŞTE HİZMET İŞTE FERASET.. 1
  • Uçan 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:04:17 Hayırlı olsun.Devamını bekliyoruz 28
  • Dayı 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:03:41 Bu feragat yapılmasaydı en az 5 bin kişi işsiz kalacaktı.Bizler şirketimizi seviyoruz.Çok şükür maasımız düzenli aldık.Dünya yanıyor havayolları batıyor.Şirketimiz kazanınca çalışanına da elbet emeğinin karşılığını verecektir.Başta sendikamıza emeği geçenlerden Allah razı olsun. 187
    • Heverecektir 28 Ekim 2021, Perşembe 10:57:10 Şirket 2019da mukemmel kar açıklarken tiste yazılı olan pazar mesaisini tek tarafli kanun ve hükümlere aykırı olarak feshetmedi mi? Güzel kafalar, güle güle kullan 1
  • Dalgamı 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:02:16 Geçiyorsunuz, enflasyon %20 ! Bu nasıl bir zam ?! 5
    • Dalgamı yazan 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:14:55 Sen uzaydaymısın? Bu zam değil hala anlamadın mı ? Zam tis zamanı olur. Sen pandemide işsiz kalma diye yapılan anlaşmanın geri iadeleri, kesinti iadeleri. Helloooo r u thr? 3
  • Neye zam 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:54:37 Bu artış kesilen tutarın %25 imi yoksa hali hazırda ki maaşın %25 mi anlayamadım 7
  • Hayırlı olsun 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:54:24 Hiç bi şey anlamadım ama 0
  • 777 Kaptan 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:53:03 Sadaka mevsimi geldi herhal 3
    • 77ci 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:16:19 Sen kışı görmeden mevsim seçme ya da size ihtiyaç varmış ya 77 cilere bence qatar emirates yarar size har zaman mevsim yaz :)) 1
  • Hostizzz 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:48:10 Ooo bu zamlarla olmaz hostesleri tutamazsiniz gideriz valla ona göre 38
    • O sınıfı 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:01:47 Daha gelmedik ki gidelim. Biz sizmiyiz kafamız önce ucak ucuralım. Ocakta yüzde 20 daha verirlerse geliriz yoksa siz servise cıkarsınız amerikalarda 1
  • Şükür 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:46:56 Evet belki hakkımızın karşılığı değil ama şirketimiz istihdamı bozmamak için elinden geleni yaptı. Emirates diye kapısında yatılan şirket 1800 kişinin gözünün yaşına bakmadı! Kimse bunu konuşmuyor. Gidebilen varsa ( yetenekleri ve ingilizcesi iyi olan ) buyursun gitsin ama kalan arkadaşlar da biraz haddini bilsin , kimse iyi yada kötü ekmek yediği şirketin arkasından böyle konuşmamalı. 191
    • Boş yapma 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:12:08 Emirates diye laf attığın küçümsediğin şirket işten çıkardığı kişilere 100binlerce dolar tazminat verdi. Senin şirketin tazminat vermemek için mobbing yaparak, insanları bıktırarak istifa yolu açtı. 5
    • Cokbilen 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:21:39 İngilizcen kötü yani kabul ediyorsun. Yoksa sen de gideceksin. Zaten ingilzce konuşamayanlar ve normal hayatta iyi paralar kazanamayacaklar hah şükür cok iyi diyor 2
    • Bilmeden konusma 28 Ekim 2021, Perşembe 00:40:16 Emirates 40 bin personeli var 1800 kişi çıkarmış çok mu 1
  • Fo 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:45:20 Ay çok sevindiikk, çok sevindik.. % 150 daha yapılırsa başa baş noktasına belki yaklaşılır. 3
  • Sırada 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:45:17 merakla beklediğimiz pazar mesaileri var. Zira birçok dedikodu dolaşıyor en azında hangi aşamada olduğumuzu birisi açıklasa ! 9
    • Kesinlikle 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:08:48 Ocakta,yuzde 7-9arasi enflasyon farki ve pazar mesailerinin geri verilmesi ile kaptan maasi 80k-90k olacak.Fo 40-45k,kabin memuru 15-18k,Purser ise 25-30k alacak(ikramiyeler vs dahil) 53
  • Erkan Amir 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:43:33 Pilotlara gereğinden çok fazla yapılmış nasıl olsa bir yere gidemeyeceklerdi donanım,altyapı, rahat kokpit ortamı ve ingilizce seviyelerine göre dünyayla kıyaslandığında yüksek bir maaş oldu, neyse şirket böyle uygun gördü demek ki… 151
    • Trol 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:23:44 Trol hesap, boşuna yorulmayın... 0
    • Trol 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:32:15 Sen ortalığı karıştıran trollerdensin, ver iban atalım 3-5 kuruş'da sus 1
    • Xo 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:50:16 Sende pilot ol bence 1
  • Kokpitçi 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:42:24 Bu zam kokpite çok olmuş. Limonlu su içip, amir konuşan kaptanlara zam yapmamalılar. Adam gibi olanlar baş tacı di mi şayin 84
    • Trol hesap 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:24:22 Trol hesap, boşuna yorum yapmayın 0
  • YapiYorum 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:41:54 Sendika vekalet verdigimiz karsiliginda odeme yaptigimiz bir kurum.Hicbir surecte gelismelerden yumurta agiza gelene kadar bir haber vermedigi gibi,gorusmelerde nelerin ele alinmasina dair en ufak calisma yapmadi yapmiyor.Avukatim davama bakiyor ama bana birsey anlatigi yok.Karar aciklandiginda haberimiz oluyor.Aciklama icin tefsir meal gerekli.Ne demek mesela kalan farklar ucret skalaniza eklenecek?Yani buradan iyi okumayanlar bunu zamn olarak anlasin,dikkatli okuyanlar iade oranini bordroda goreceksin mi demek? 2
    • Yapmayorum 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:19:35 Bence sen yapmayorum. Herşey net. anlamadıysan burda sallamak sendikayı karalamak için siyaset yapma. Havasencimisin ? Hala varmı onlar ya ? 4
    • Kim pardon? 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:37:03 Karar almak için önce düşünmek gerek. Sendika kafayı hiç yormuyor böyle şeylerle. Şirket ne derse o! 0
  • Kabinin maaş nerede ise normale döndü 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:41:27 Kokpit maaşları hala eskinin yarısı bile değil . Yuh olsun böyle sendikaya . 52
    • Sana yuh 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:21:23 Beğenmiosan ayrıl kardeşim biz memnunuz ve şükretmesini bilen insanlarız. Pandemi boyunca millet 1000 lira için kıyruk bekledi biz ikramiyemizi bile aldık. Şükretmesini bilmeyen daha kötü günlere layıktır. Gidin arkadaş burdan ya yeter 8
    • Normal mi! 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:18:14 Kardeşim ben 19yıllık purserım.Benim ücretim de hala yüzde 22geride bu son zam ile!Seninki zaten astronomikti!Şuan ise fazla fazla yetecek seviyeye geliyor!Ayrıca senin ücretin umurumda değil,senin de umurunda olmaması gerektiği gibi!!!! 1
  • Kpt 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:39:15 Hiçbir kıymeti yok ama gidemeyenlere nefes olur 5
  • Komünist 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:36:20 Sendika aidatları 1.5 tan 1 e düşürülsün. Aylık milyonlarca lira giderlik hiç bir faaliyeti yok sendikanın. Sendika Bakırköy'de daire alsın diye aidat ödüyoruz kaçınci dairesini satın aldı.. aidatlar düşürülsün. 2
    • Çok bile 27 Ekim 2021, Çarşamba 19:39:10 Hiç bir şey yapmayan bi kurum için o bile çok! 1000’de 1 neye yetmiyor 0
  • 68.5 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:35:56 ücret iadesiyle birlikte %68.5 oldu, insan bari 70 e tamamlar. Zam kelimesi yanlıs ayrıca. 2
  • Kokpit 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:35:10 20 daha alir kabinle ayni olmasi sacma olmus 22
  • Uzaktan Calişma 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:33:39 Uzaktan çalışma boyunca ne yol yardımı aldık ne internet ne yemek. Hepsini cebimizden karşıladık. Bundan sonra yol ve yemek ücretinin de garanti altına alınması gerekmektedir. 35
  • Kalan fark 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:33:07 Nedir ? İade denmiş. Kesinti öncesi maaştan mı iade ? Tam bir açıklama yapsanıza. Kelime oyunundan bıktık. 0
  • Hangisi yani ? 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:32:45 Senaryo A = %50 kesinti ile 50tl olan maaşa %10 zam ile 55 yapıldı buna da %15 ile 63.25 yapılarak total %25 ini geri aldık. Senaryo B = %50 kesinti ile 50tl olan maaşa %10 zam ile 55 yapıldı buna da %25 ile 68.75 yapıldı. Senaryo C = %50 kesinti ile 50 tl olan maaşın %25 kesintisi geri alındı yeni maaş 75tl. Hangisini anladıysanız yorumlara beklerim 3
    • Clear 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:26:33 Istedigim C beklediğim B korktuğum A 0
    • Bc 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:49:13 B ile C arasında gidip geliyorum. 0
  • F0legolas 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:32:26 Bu saatten sonra alacağım zam da maaş da umrumda değil, huzursuzum. Huzursuzum evet, ama maaştan dolayı değil haksızlıktan dolayı. Kokpitin çoğu benimle aynı durumda. Her türlü sorumluluğu omuzlarımıza yükleyin, her türlü kaza da baş sorumlu olalım, ama gelsin story çeken kabin memurları bizden daha rahat konumda olsun. Yüzlerce kişinin canının emanet edildiği kokpitten pandemi diyerek %50 kesinti yap, kabinden %35 kesinti yap, zam verirken de bize %25, kabine %20 ver. Gerçekten çok canımı sıktı. Şu zamana dek ne flydubai ne airastana ne de başka bir şirkete gitmeyi düşünmedim. Çünkü ne olursa olsun bu mesleği bayraktaşıyıcı şirketimde yapmak istedim. Ama yok, biz pilotlar üvey evlat bile değiliz bence. Bu şirket için varsa yoksa kabin.. şimdi hostesler uçursun bundan sonra ilk ilan da başvurumu yapicam.. 83
    • Hemen basvur 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:34:35 Onlarda seni bekliyordu :) 5
    • KA 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:42:19 Güle güle gidin. Tüm dünyada ki havayolları da sizi bekliyordu hep tehdit hep tehdit bi sürü kabinden kokpite gecen arkadaslarımız var onlar için de iş imkanı olur. 7
    • Arabic 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:57:53 Ahh ne kadar duygulandım… bayrak taşıyıcıya hizmet etmek istemişmiş. Tutan mı var kardeşim hadi dubaiye güle güle.. sen çekersin şimdi storyleri dubai çöllerinde 5
  • Ak tatlıbal 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:32:12 Pul olmuş ₺ ile ne kadar göz boyamaya çalışsanda benden bu kadar. Şirket ile bütün gönül bağımı kopardım piyasanın açılması ile adios. Sende kabin ile uçağı uçurursun. Kokpitten keserken kepçe ile verirken çay kaşığı. Fırsat çıkınca çok önemli bir nedeni olmayıpta bu şirketten ayrılmayan kokpit personelide karekter testi yaptırsın 23
    • K 28 Ekim 2021, Perşembe 09:43:01 Bi sen uçursun yani duyan da bulunmayan hint kumaşı sanan...bırak bu işleri kabinden de eğitim alan çok uçurumlar merak etme! 3
  • Banka Promosyon 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:31:43 3 Yıllık banka promosyon süresi de bitti ve personel başına en az 10 bin tl promosyon ödüyor banka. Bu paraya yillarca şirket el koyuyor. Bu para kamu kurumlarinda personele ödenmek zorunda kanunla belirlenmis hak. Bu paranın personele dagitilmasi hususunu tis ile garanti altına al sendika. 2
  • TİS 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:28:23 Sendikaya önerimdir. Şirketten birşey almak mümkün değilse devlete gitsin. Vergi dilimi düzenlemesine gidilsin. Brüt maaşlar son 5 yılda yüzde yüz degisti çünkü paranın değeri 5 yıl içinde %100 azaldı.Ama halen vergi dilimi aynı 15,25 binde vergi dilimi olması çok geride kaldı. Yer personelinin maasinda 3 bin TL gelir vergisi kesiliyor. Pandemi dönemi vergi affı gelmeyen firma kurum kalmadı ancak biz eksik maasimiz ile bile bu yüklü vergiyi ödedik. Bu konuda düzenleme yapılması vergi diliminin genişletilmesi şirkete yük getirmeden personelin maaşında artış sağlacaktir. 1
  • Asdas 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:26:32 Korku vs. cesaret 5
  • Hostesin pilottan daha değerli olduğu 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:25:08 Tek şirket burası 84
  • Bilgilendirme 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:25:00 Ücret düzenlemesi hepimize hayırlı olsun ancak bu zaten pandemi öncesinde mevcut hakkımızın geri verilmesi yani bir zam değil. Dikkat edilmesi gereken nokta tatsızbey diyorki kalan da tıs ile eklenecek. Ocak ayında alınması gereken enflasyon farkı böylece arada kaynayacak.Yillik %25 enfasyon zammı alıyor tüm özel sektör ve bunu yıllık alıyor 1 ocakta. Bizde zaten bunu 6 aylık alıp onun bilmem şuna oranı diye böle çarpa 8 e kadar düşürüyorlar onu da yıla değil 6 ayda bir veriyorlar o bile yetmemiş gibi şimdide TİS zammıni geçmişe dönüş düzenlemesi ile araya kaynatacaklar. Herkes herşeyi kirpmanin peşinde. Uyanık olun. 2
  • Zam mı? 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:23:35 Zam mı yaptınız? Gasp edilen halkımızdan %25 ini geri mi veriyoruzsunuz? Kardeşim maaşımızı tam versenize! 3
  • çok yaşa 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:22:53 çok yaşa başkan :-) 52
  • Zam değil 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:22:49 Zam değil, kesinti iadesi… 0
  • Sacmalık 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:22:48 Neden kesilirken 50 kokpit ten diğerlerden 30, verilirken kokpit 25 diğerleri 20....dostum sen git bizim yerimize memur oturt koltuga... 22
    • Neden mi! 27 Ekim 2021, Çarşamba 20:22:11 Çünkü fazladan yüzde 50zammı sana yapmıştı şirket!Bana değil!Boş yapma,algı hiç yapma!Pilot ihtiyacı olup sana fazladan zam yapar diye bekle dur artık! 1
  • aliveli 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:20:21 Şuraya bak ya sene dolmadan adamlar zam üstün zam alıyorlar,beğenmiyorlar. işbankası ve thy çalışanlarını doyuramassın arkadaş...birde devlet memurları var doymazlar. 83
  • ZAM DEĞİL 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:19:54 İADE 1
  • Zam mi haha 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:18:45 Ne kadar arttirsanda bitti, olay parayi gecti. 1
  • Feragat maaşı 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:18:03 Yani bu son yapılan %10 da buna dahil diyor. Kabine %10 kokpite %15 demek istemiş 7
  • ŞİYAR 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:17:16 Yetme diyenler olmuş yok müjde açıklanınca gereksiz yorum yapan havasen üyeleri vardı burda sözünün arkasında duran sendikanız yoksa havaiş her daim en iyisi olduğunu gösterdi sonraki müjde tis sürecinde havaiş ile herşey güzel olacak havacılık camiasına hayırlı uğurlu olsun 47
  • no subject 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:15:12 Hemen hesaplayalim kokpit icin. Haziran’daki duzeltmeden sonra maaslardaki kesinti %45 idi. %25 duzeltme ile gercekte kesinti %45’ten, %30’a dustu, yani hala eski maastan 1/3 kesinti yapiliyor. Akliniz sira “%18 verdik, %25 verdik, daha ne istiyorsunuz” diyerek insanlari sindireceksiniz, yemezler. Aradan gecmis 1.5 yil, sirket kâr aciklayacak, hala %30 kesintiyi utanmadan mujde olarak duyuruyor. Az kaldi, gidiyorsunuz hepiniz. 3
  • Puhajajajaj 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:13:18 İşte cesaret 4
  • bb 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:12:44 isterseniz %100 zam yapın yine de gidiyoruz kardeş. 2022 yazında o uçaklar yerde kalacak her türlü. 7
    • Ya he he 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:53:33 Bıktık blöflerinizden 3
  • Hayrola 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:11:58 %10 diyordunuz. Baktınız duran yok %25 e mi karar kılındı? Köle olmadığımıza göre, yine duran olmayacak merak etmeyin. Kaybetmemizi istediğiniz Aidiyeti kaybettik artık profesyonel düşünüyoruz. Nerede hak orada biz. 5
  • BOZKURT 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:11:13 Ağa geç ve yetersiz oldu , bir TÜRK milliyetçisi ve yer personeli olarak ben bile Emirates e başvurdum . Bizleri yabancı bir firmaya gitmeye zorlayan sizler utanın artık demek isterdim ama o kadar arsız olmuşsunuz ki sizde utanacak yüz bile kalmamış. Bu arada kimse aptal değil , yapılan ücret artışları son derece yetersiz özellikle operasyonda çalışan her gün İstanbul Havalimanına işe giden yer personeli yoksulluk sınırının altında maaş alıyor sadece yer personeli değil TGS TEKNİK KABİN KOKPİT tüm personel için bu ücret artışları son derece yetersiz , sendikaya ve şirkete hiç güvenleri yok ... Tüm kalifiye personelinizi kaybedip vasıfsız tarikatçı ve partili personeliniz ile 2022 ye girip yaz operasyonunda mahvolacaksınız. O yüzden aklınızı başınıza alın her şeyi berbat etmeden TİS de tüm çalışanlara adam gibi kesintisiz ( üzeri nede GERÇEK ENFLASYON FARKI nı ekleyip )hak ettikleri gerçek maaşlarını ödemeye başlayın.Bütçeniz yok ise Başkan ve Müdür maaşlarından kesin ! ! ! 6
  • Teknik esb 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:11:08 Karma Sınavı bir an önce verin, tipinizi alın, lisansınıza işletin. Hem ücret farkı da çok oluyor arkadaşlar, güzel olur yani 4
  • Hic 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:10:06 Hic utanmaniz yokmu????son 10 gunde hayat 20% pahali hale geldi kur 20% degisti 3
  • Pandemi öncesi 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:08:55 40 bin TL olan bir f/o maaşı şimdi 27 bin TL oldu sözde zamlarla.2022 de millet Dubai'de ucunca pilot bulabilecekler mi merak konusu 7
  • Handsome 77 FO 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:08:25 50*1,1*1,25 = 68,75 . Demem o ki biz pandemide kabine yapılan kesintiye yeni gelebildik. %150 zam istiyoruz. Ey THY yönetimi 3 cümle tahliye komutunu veremeyen kabinciler ancak körfez havayollarının genel müdürlüğünün önünden toplu taşımayla geçebilir. İlanlar açıldığında kokpitteki herkes önce pıtır pıtır yazın ise çatır çatır geçer. Uçaklarınızı kabincilere uçurursunuz. “Kabin okey amirim “ “ tamam merve bugün sen uç kıdemli kabin amiri serkan bey pm olsun ben de yolcuyu yerleştiriyim kokpite geliyim yıllık yol kontrolünüz aradan çıksın” 45
    • Kabine çok yüz veriyorlar 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:01:10 Ben anlamıyorum pilottan daha değerli galiba bu kabin halbuki 13 gün de yeni kabinci yetişiyor hatta 13 gün e bile gerek yok köşe başında ki cafeden bi garson getirtsek tamamdır. 69
    • Hadsiz 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:27:56 Ne kadar terbiyesizsiniz, sizinle aynı şirkette bulunmaktan utandım/ 2
    • Fo ya 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:29:18 Hacı önce ingilizce öğrenin, sonra atar yapın. 20 yıldır sirketteyim. 20 yıldır atar yaparsiniz ama hala buradasınız. 4
    • Fo ya 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:29:24 Hacı önce ingilizce öğrenin, sonra atar yapın. 20 yıldır sirketteyim. 20 yıldır atar yaparsiniz ama hala buradasınız. 5
    • Dönem 128 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:46:21 Dedi uçak şoförü... 4
    • Yazık 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:52:38 Evet kardeşim en haklı sensin. Kabine zam olmasaydı senin cebine girecekti sanki o para. 4
    • Sanırsın 28 Ekim 2021, Perşembe 00:19:24 6 yıl tıp okumuş :) abd’de de pilot 5 ayda yetişiyor ve tır şöförü ile aynı kazanıyor 1
  • Yani 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:08:23 Cocuk kandi oyle mi, siz goreceksiniz 1
  • Km7 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:08:00 Kaptan, Fo, Ka ve Kmler için Amerikaya gelirlerse kiralık doordash heaabı verebilirim. Ordaki maaşın 3 katı kazanırsınız. Getirisi gayet iyi. 4
  • Muğlak ifadeler 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:06:18 %55 (enflasyon düzeltmesinden sonra) üzerine bu oranın %25'i ile %68 mi yoksa düz hesap kesintili maaşın %75'e geçirilmesi mi yani? Farkettiğinden değil sadece yaptığınız algıyı ortaya koymak için. Her koşulda istifalar devam edecek hiçbir şey değiştiremezsiniz artık. Yıl sonunda yeni TİS ile de zam yapacaksınız, ilkbaharda elinizde uçak uçuracak kimse kalmadığında da. Hem de 2018'deki oranlar bile kurtarmayacak bu sefer. 2
    • He canım he 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:27:24 İlkbahari, ilkbaharda düşünürüz. Siz şimdi böyle devam edin. Bu ayar iyi. Bozmayalım.n 0
  • 330fo 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:04:04 Mevcut maasa %25 zam mi yoksa eski maasin %50sinden %75ine mi cikiyoruz 3
  • F/o 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:02:57 Geniş gövdeye tecrübeli pilot alımı ne zaman yapılacak? Bekliyorum hala gelemedi bana neden çıkmadı? Bu işte de mi torpil dönüyor ? 34
  • Akıl ile Dalga Geçilmesin 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:01:49 Hiç yoktan iyidir. Buna da şükür. Bir nebze de olsa dertlere pansuman olacaktır. Lakin hala TL bazında dahi 2019 maaş seviyesinden uzak bir seviyedir maaşlar. 2 yılda yaşanan enflasyon ve düşen alım gücünü dikkate alırsak reel kayıp çok daha büyük düzeydedir. Bir de 2019 maaşının USD karşılığı ile bugünkü maaşın USD karşılığı mukayese edilirse maalesef iç açıcı bir tablo bulunmamaktadır. Ama dediğim gibi hiç yoktan iyidir. Muhakkak devamı gelmeli çünkü esasında bunlar zam değil alınanın iadesi, refah artışı yaratacak bir husus yok. Ayrıca bu şirkette herkes kardeş olmalı, sadece kendini değil tüm grupların hakkını kollamalı. Kokpit, kabin, yer, teknik vd. Hepimiz aynı gemideyiz. Lütfen bir olalım, iri olalım, diri olalım. Aramıza sendika ağalarının ve yönetimin girmesine izin vermeyelim. Bir olursak güçlüyüz. Şirket bizim şirketimiz. 5
    • Helal 28 Ekim 2021, Perşembe 02:33:39 Büyüksün baba 0
  • %25 iade? 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:59:39 %25 zam demiyor; %25 iade diyor. Hangi maaşa göre iade? Kesilen %50 maaşa göre %25 iade ise %50 zam demektir kokpit için.. imkansız.. 2
  • İskeceli 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:59:36 Bu zor dönemde bunada şükürler olsun.Emegi geçenlerden Allah razı olsun. 28
  • FO 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:59:15 Dün Hava-İş’ten istifamı verdim. Onlarca üye de aynısını yaptı. Devamı da gelecek. Ağzınızla kuş tutsanız bu iş olmaz artık. Kayıplarımız bu oranlarla telafi edilemez. Ayrıca ekip planlama saçmalıkları, shgm muafiyetlerini vb tüm kayıplarımız telafi edilemeden mücadeleyi artık bırakmayacağız 4
    • Foldable 27 Ekim 2021, Çarşamba 23:58:20 Ne o greve mi çıktınız 0
  • Hayırlı olsun 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:59:14 Emeği geçenlere teşekkür ederim. 27
  • seul 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:58:58 hayırlı olsun, sendikaya ve şirket yönetimine teşekkürler.2019a döndük inşaallah 2022 daha güzel geçecek. 51
  • GIBRISLI 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:58:55 Öncelikle ali Kemal tatlıbal nezdinde tüm yönetime teşekkürlerimi sunuyorum. Sonunda az bir hakkımızda kalsa sene sonuna kadar tamamımını alacağız. Bu salgın dönemini diğer şirketlerdeki gibi çalışarak geçirdiğimiz için mutluyum. En azından hiç bir personel işten çıkartılmadı 61
  • ALGI YAPMAYIN 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:58:20 ZAM DEGIL ALOOOOO ALINAN HAKKIN GERI VERILMESI 1
  • Kabin Q6 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:58:09 Anlamaya çalıştığım şey , kesilen %35in mi %20si geri verildi. Yoksa şu anki maaş üzerine mi %20 eklendi. Çünkü şu anki maaş üzerine eklenen %20 belki de bizim için %15e tekabul ediyor. Bunu net açıklarsanız sevinirim. 2
  • Son 1-2 ayın 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:57:40 Enflasyonu kadar artış. Matematik bilmeyene bile markete gidince kasiyer öğretiyor. Kafayı değiştirmeden olmaz 1
  • Kabin zammı kokpite yansıtılmalı 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:57:19 Kimse kimseyi kandırmasın, kabinciler bu şirkete yük olmaktan başka bişe yapmıyorlar. Çıkış kapılarını gösterip bu kadar maaş almak da ne demek? Ben buradan yönetime sesleniyorum; bakın bu kabincilere asgari ücret de verseniz çalışmaya devam edecekler. Çünkü Başka nerede çalışabilirler? Şimdi gelip ben öğretmenim dil biliyorum der bazı kabinciler. Garsonlar da dil biliyo. Siz de uçan garsonsunuz. Bi fark yok. Tek fark siz oturup bir kaç kez su servisi yapıyorsunuz , story çekip oturuyorsunuz , o garsonlardan on kat fazla maaş alıp burada ağlıyorsunuz. Tk emin olsun ki kabine zam yapmasa eğer kabinciler hiç biri yere gidemez. Yazık bu şirketin parasına yazık. 109
    • Hüsnü 28 Ekim 2021, Perşembe 17:07:03 Sen çok güzel bir insansın. 0
  • iade mi? 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:54:02 zam mı? 0
  • flight deck 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:53:50 müjde filan degil, tam maas bile insanları kalmay ikna etmez artık. bunu aylardır herkes söylüyor, emirates alımlara başladı. haydi hayırlısı... 4
  • Fo 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:53:48 Yüzde 12,5 geri gelmiş oldu dolar 5,9 iken ki haline. Dolar 9,5 kalan zaman yapılması gereken tutar yüzde 200 3
  • Pala 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:53:37 Hesap vereceksin 1
  • Dayı 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:52:25 Sendikamizdan ve thy den Allah razı olsun. 44
  • Km 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:51:39 Kokpite daha çok verilmeliydi. Bileklerinin hakkı. Biz de bıktık ama kokpite karşı km yorumları hep sahte. Gaza gelmesin kimse. Ekip olarak hep birlikteyiz. 16
    • Buna anca gülerler 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:03:39 Gelip gaz alma kabinci. Biz de biliyoruz sizin hakkımızda ne dediklerinizi. Show yapma. 53
    • Buna anca gulerler'e 27 Ekim 2021, Çarşamba 17:43:42 Olm yeter trollemeyi bırakın işinize gücünüze bakın 2
  • HİJYENCİ 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:51:25 Hayırlı uğurlu olsun tüm ekiplere.. Her ne kadar sendikayı gömseniz de (bazıları) adamlar boş durmuyor. Yiğidi öldür hakkını yeme 74
    • Yağcı 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:48:18 Sağol kardeşim eyvallah. Sendikayı gördük sende ufak bi matematik problemi var ama olsun. 0
  • Kabine 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:50:55 Ee kabinciler ne oldu? Sectiginiz havais size daha az iadede bulundu kokpite oranla 32
    • sarhoş 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:50:43 kaptan yüzde 50 li kesintiye yüzde 25 eklenince yüzde 35 kesintiye yüzde 20 eklemeden daha fazla olduğunu düşünmesi kalitemizi gösteriyor kokpite 25 bile fazla 11
  • ZAM ? 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:50:32 Zam değil ücret güncellemesi , şaka şaka KESİNTİ İADESi :)) 1
  • Haksızlık 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:48:01 Kokpitten %50 oranında kesinti yap, kabinden %35 oranında kesinti yap, kokpite %25 , kabine %20 ver.. her zaman diyorum bu kabin hem şirkete hem de kokpit e ayak bağı oluyor. Şirkete sesleniyorum kabine zam yapmanın ne gereği var?! Zaten çay şu servisi yapıp kapı göstermekten başka bişe yaptıkları yok, 2999 tl verseniz de çalışmaya devam edecekler. Gerçekten siz kabine kokpitten daha fazla değer veriyorsunuz. 54
    • Haha 27 Ekim 2021, Çarşamba 16:51:09 Kabin kokpit diye ayrım yapanlar her ikiisinden de değildir , sen kabin maaşlarına bakıp ağlamaya devam et , kin , kıskançlık ile mutlu olursun çok bekle sen ;)) 8
    • Kaportacı 27 Ekim 2021, Çarşamba 18:45:10 Senin yorum yapman gereken yer bura değil çelikiş sanayiciler odası. 2
  • Akif 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:47:24 Hayırlı olsun 89
    • ALGI 27 Ekim 2021, Çarşamba 15:47:57 Aslında verilen zam , (kokpit maaşının )olması gereken yerin yüzde 40 altında kalmasına karşılık geliyor., kesintili maaş üzerinden yapılan zam yüzde 200 olması gerekiyor ki yüzde 50 kesinti karşılanabilsin.Sonuç olarak hala eski maaşın yüzde 40 altındayız..Yüzde 25 lerle İnsanların yetersiz matematiğini kullanarak algı yapmak,tam da bunlara yakışıyor. 1
  • Pandemi 27 Ekim 2021, Çarşamba 14:45:47 Yetmez ama evet 77