THY'YE DLR TEPKİSİ

    Çok beğenilenler

  • dlr2 ye 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:33:04 DLR2 görüşmesinden %70 oranında insanların bırakıldığını yazmamissiniz. 3 alman psikolog tarafindan 1 saatlik bir görüşmede yuzlerce insanı eliyorlar... Maksat THY pilot bulamasın, pilot sıkıntısı yaşasın.. Ne olsa rakip? Hangi şirket, kendi istihdamını en büyük rakibine teslim eder??? Acilen THY'nin havacılık sevdalısı gençleri görmesini, seslerini duymasını rica ediyorum.. 5
    • asd 11 Ağustos 2014, Pazartesi 12:31:00 komplo teorisinin böylesi :) 9
    • asd'ye 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:05:18 Haberi ve yorumları okumuyorsunuz sanırım sayın ASD... boş yorumlar yapmayn. 2
    • ... 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:22:47 halimiz aynı 1. dünya savaşında ordunun yönetimini almanlara teslim eden ittihat ve terakki partisine benziyor. sonradan anladıkki asıl düşmanımız almanlarmış. aradan 100 sene geçmiş, batılılar bizden daha iyi bilir anlayışı hala geçmemiş. çok yazık 2
    • asd 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:41:46 DLR 2'de kalmanın nedenlerinden biri kişinin kendi hatasını kabul etmeyerek, suçu başkasına ya da kadere yükleyecek nitelikte olması. Bir de böyle düşünün sonuçları derim. 6
    • asd 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:47:45 ayrıca haber ve yorumları okudum, ceza süresinin çok uzun ve gereksiz olmasını düşünmekle beraber Almanlar bize düşman kesin onda kalıyoruz argümanı ayakları yere basmayan bir sav oluyor. 3
    • asd'ye 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:18:51 Bin saat ucusu olan bir F/O'nun kalmasına ne diyorsun peki? girmeden konusuyosun. 4
    • asd 11 Ağustos 2014, Pazartesi 15:42:17 İlk olarak dlr 2'ye girip geçmiş biri olarak konuşuyorum. İkincisi çevremde çok sayıda geçen ve kalan kişi var hem tecrübeli hem tecrübesiz. 1000 saat uçuşu olan f/o'nun karakter özellikleri yüzünden 1500. saatte bir kazaya yol açmayacağını nerden biliyorsun? Adamların baktıkları şey kişinin uçuş tecrübesi değil psikolojisinin kokpite uygunluğu. Bu arada yanlış anlama kalan kişiler bu işi kesinlikle yapamaz veya sonuçlar %100 doğrudur demiyorum. Belki o kişinin o gün canı sıkkındır ya da belki ters bir soru gelmiştir veyahut başka bir psikolog gelse geçecektirde o günkü kişiyle bir şekilde ters düşmüştür. Benim söylemek istediğim Almanlar THY zarar görsün diye yolumuza taş koyuyor demek, yabancılar Haliç'in altında ki altınları çıkartmamıza izin vermiyor demekle aynı manaya geliyor ki bu da hiç sağlıklı bir sav değil. 3
    • asdye 11 Ağustos 2014, Pazartesi 16:03:17 kendin söylüyorsun başka bir psikolog gelse belki geçecek diye. mesela dlr2den geçmiş 10 tane adayı başka bir psikologla görüşmeye al, mutlaka 6-7 tanesi fail olacak.. Belirtmek istediğim ana şey şu:bir insanın uçuş esnasında ne yapacagını yansıtan bir görüşme değil ve bir rakibine pilot seçimi yaptırmak doğru değil. 1000 saat ucusu olan ve dlr2 de fail alan pilot, değil 1500 belki 15bin saat emniyetli şekilde uçuş gerçekleştirecek. Bunun aksini kanıtlayan bir şey midir sizce? 0
    • asd 11 Ağustos 2014, Pazartesi 17:12:12 "10 tane adayı başka bir psikologla görüşmeye al, mutlaka 6-7 tanesi fail olacak" sözü hatalı bana göre. Bunu ne sen ne de ben bilebiliriz. Mutlak ve kesin ifadelerle konuşmamak gerek. Evet belki fail alan kişi çok başarılı uçuşlar gerçekleştirebilir aksini iddia etmiyorum ama zaten amaç ya gerçekleştiremezsenin önüne geçmek. Bildiğin gibi 200-300 kişinin hayatı şansa atılacak bir şey değil. Ayrıca Komplo teorilerinden ziyade adamların haklı olabilecekleri yerleri bulmaya çalışmak daha mantıklı olacağı kanaatindeyim. Şahsen DLR'nin %100 kesin sonuç veremeyeceğini kabul etsemde, kişiyi gerçekten iyi analiz eden bir süreç olduğunu düşünüyorum. 45 dk- 1 saat sürüyor görüşme ve bu bir kişiyi anlayabilmek için önemli bir vakit. Ki içerde tek bir kişiden ziyade bir grup kararı alınıyor. Daha fazla uzatmadan Son olarak şunu söylemek istiyorum, son derece istekli olduğun belli. Umarım hayallerine DLR 2'yi geçerek veya başka bir yolla kavuşabilirsin. Süreçte Başarılar. 1
    • asdye 11 Ağustos 2014, Pazartesi 17:58:14 Neyse konu dağılmasın. Sadece doğru bulmuyorum bu sistemi. Basarilar herkese. 0
    • kamyoncu 13 Ağustos 2014, Çarşamba 03:08:32 ben yazılımcıyım apple 'in ağır teknik mülakatından elendim. Lüzumsuz sorularla beni elediklerini düşünüyorum. Bunun için de imza kampanyası başlattım. Lütfen destek verin. Bir şirket nasıl olur da elin hintli yazılımcısını alır beni almaz. bu şirketin telefonları tr de peynir ekmek gibi satılırken türklere neden amborga koyar. Halbuki mülakatta o soruları sormasalar az bir uğraşlar apple da müthiş yazılımcı olabilirdim. Bence isteyen herkes istedigi şirkette işe başlayabilmeli. Google sa google nasa ise nasa. Bu mülakatlar kadar saçma dlr kadar gereksiz eleyici bir sistem yok. 1
    • kamyoncuya 13 Ağustos 2014, Çarşamba 12:30:32 kamyoncu kardeş bana ulaş, apple'da rizeli bir abimiz var, ona bilgilerini vereyim bugün gün içerisinde başlatsınlar seni. o mülakat, görüşme, sınavlar filan bizden olmayanlar için, bana ulaş seni google'a, sun'a, apple'a sokayım! 0
    • kamyoncu 17 Ağustos 2014, Pazar 13:03:38 ben kamyoncuyum,yazılımcı değilim. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:02:45 DLR başlıklı arkadaş . Sen elenseydin , girdik olmadı yapamadık demekki bizden pilot olmaz diyecekmiydin ? Bence demeyecektin . Uzaktan ahkam kesmek kolay kardeş . Dlr alman züppeliğinden başka birşey değildir. Geçsem de kalsam da bu sisteme karşıyım . Bunca yıl uçan asker kökenli efsane kaptanlar dlr a mı girdi allahaşkına ? Hem de eski uçaklarla uçuyorlardı.Nasıl değerlendirme yapıldığı belli olmayan , nitelik ölçmek yerine direk eleme odaklı bir sistem ! Boşa konuşup thy yi savunmayın ! Neyin ne olduğu belli ... 1
  • Tüm yorumlar

  • Avcı 06 Şubat 2017, Pazartesi 10:08:15 Tarih , Çalışanın maaşından % 2,5 +% 2,5 Zam oranını MALİ DURUM VE ZARAR gerekçesiyle iptal ederek,çok lazımmış gibi Tunus devlet başkanının uçagına 78 milyon dolar sayıp Vip uçağı alan ve butür gereksiz reklâm maliyetlerine Zarar ilan edip milyonlarca dolar sayan TÜRK HAVA YOLLARININ , nasıl yönetildiğini ve halkını KERİZ yerine koyduğunu UNUTMAYACAK.. 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ağustos 2014, Çarşamba 11:01:24 Mühendislik mezunu (Odtu) ve akademiyi bitirmiş 3 yıldır hatta ucan birisi olarak bu yazılanlara arkadaşların kulak asmamasini öneririm.Pilotluk ortalama trigonometri bilen okuduğunu anlayan ve becerikli, ortalama bir insanın rahatlıkla yapabileceği bir iştir .Size önerim ingilizceniz yönünde olacaktır.Sahsi fikrim arkadaşların ingilizce konusunda yaptıkları yorumların yanlis oldugu yönünde.Evet gun icinde ucarken makale yazacak bir ingilizce gerekli değildir ,fakat okuyup anlaşılması gereken, dili cok hafif olmayan ,bir cok dokuman var ve hepsi ingilizce.Hayat herkesin gonlunce olsun basarilar 2
  • iPhone Uygulaması 13 Ağustos 2014, Çarşamba 00:33:10 Akademideyim iktisat mezunuyum hemen yarın kaydımı sildirmem lazım. Tavsiyen önemli.. Sen önemlisin dünyada en iyi sensin. 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ağustos 2014, Çarşamba 00:28:14 Zamanında işletme mezunlarıyla ilgili bir sorun yaşamadın dimi? Sende travma yaratabilecek? 1
  • Bilot 13 Ağustos 2014, Çarşamba 00:22:31 zorla kasarak pilot olmaya çalışmayın. Eğer dlr dan kaldıysanız temiz olmuştur. Yoksa size bu meslek ızdırap gelir. Pilotluk çok da cazip bir meslek değil. Zorla güzellik hiç olmaz bu meslekte .THY sizi uygun görmüyorsa uygun degilsinizdir bunda ısrar etmenin size faydası olmaz. DOST acı ama doğru söyler. 5
    • bilot'a 13 Ağustos 2014, Çarşamba 12:32:09 hocam, dost sadece acı söyler, söylediğinizi evrensel niteliği olan bir gerçek zannedip "dost doğru söyler" diye kendinizi kandırmamanızı isterim. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 21:21:54 Akademiye mühendislik ( belli iyi üniversitelerin belli iyi bolumleri hariç ) dışında hız kimse alınmamalı , bu ınsanlarada en ağır sınavlar uygulanmalıdır.İsletme iletişim ziraat mühendisliği konservatuar su ürünleri vb ilgisiz bölümler bu iste olmamalidirlar 5
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 21:19:42 En dogrusu teknik bilgi ve simülator sinavidir , fakat bu ise yeni başlayan akademi öğrencisi adaylarına bu sınavlar yapılamayacağına gore , bir sınav yapılmalı sanırım o sınavda bu 1
  • yanlis 12 Ağustos 2014, Salı 19:50:39 Net olarak bu tarz sinavlarin pilotaj acisindan hicbir etkisi olmadigini dusunmuyorum.. .hele gecen sene yapilan hta da aldigi tuyolarla ipi gozu kapali u sekiline alanlarin thyye alindi ama gece sehir disindan gelip sabah grup mulakatinda kendisini iyi ifade edemeyenler oldu veya baska sebeplerle insanlar elendi.. simdi bu elenenlerin ozel sirketlerde canavar gibi sorunsuz uctugunu biliyorum.. hatta ucanlar bilir disarida gorsen bu nasil pilot diyecegin adamlarin ucusta devlestigini soyleyen arkadasim var.. o kokpite oturup adamin kisiligini crm ini denemeden bu sinavlarin bir gecerliligi yoktur 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 11:03:47 Evet ağlamayın da oturun çalışın ,normal bir insanın geçebileceği kolaylıkta bir sınav.Sadece para vererek kaptan koltuğuna oturup 20000 tl para alması değil.Zahmet edin de çalışın biraz ,kolay lokma yok öyle. 5
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 10:38:57 Nasıl secsinler arkadaslar kavun gibimi kusura bakmasın kimse dlr cok kolay bir sınav ağlamayın calisin 3
  • notalpa 12 Ağustos 2014, Salı 09:15:48 Talpa normalde her Türk pilotunun üye olması gerek bir derneği ama bu kadar etkisiz bir dernek olunca haliyle üye sayısı 1600lerde. Çok değerli insanların oldugunu biliyorum ama neticede fos. Haybeye aidat, toplar var ile yok arası bir kuruluştur. Ben üye değilim ve birşeyde beklemiyorum. Keşke orada gerçekten birşeyler için çırpınan kişiler başa geçebilse 0
  • HTA 12 Ağustos 2014, Salı 08:57:40 Bu HTA saçmalığınında kalkması lazım adam Almanya'da uçan kpt fakat 40 kilo gelmeyen kalık Merve ablaya göre sayko kaldırın su rezilliği tabii birisi HTA dan nemalanmıyorsa 0
    • hmm 12 Ağustos 2014, Salı 19:56:50 Hta hala varmi? Iddia ediyorum o gorusmeye gelen merve hanimi uluslarasi bagimsiz bir meslek orgutu degerlendirsin diplomasi iptal edilir 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 03:07:01 Prisma yorumunu şimdi gördüm aslında uğraşıp cevap yazmak bile zaman kaybı ama bir hatırlatma yapayım. Oradaki "de" dahi anlamında değil ve bitişik yazılır cümleyi iyi oku:) komik insan :)) (biride = bir tanesi de = bir diğeri) Neyse beni seçen seçmiş sen edebiyat yapmaya devam edebilirsin burada:) 0
    • ziyaretçi 09 Temmuz 2018, Pazartesi 03:03:48 keşke cevap vermeseydin insanlar dikkatsizlik derdi ama açıklama yapınca gerçekten bilmediğin belli oldu. üzgünüm 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ağustos 2014, Salı 00:06:55 Bu is cok emek calisma ister daha basından ağlamayın.Kamyoncu arkadas sanada bi çift lafım var ; sen ananın karnındami öğrendin rudder kullanmayı 1
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 23:33:59 Allah aşkına bu imza kampanyasını kim başlatmış bilen varmı?yanlış anlaşılmasın ltfn o arkadaşlarımın yüreklerine sağlık. Talpaya da iyi uykular diliyorum. Yaban tv de gördüm yeni kuş mamaları çıkmış tavsiye ederim. Kanaryalarını beslesinler!!! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 23:24:26 ya bana dunyada bi ornegini vercek varmidir yoksa ben mi yanlis biliorum ya da bilmiorum???? dunyada bayrak tasiyici olup da kendi vatandasi yerine yabanci vatandasa oncelik veren ve hadi dlr 1 saymiyorum ( cnku sahsi gorusum gerekli bi sinav) ama mulakatini da yabancilara yaptiran baska bir sirket varmidir???? 0
  • anc 11 Ağustos 2014, Pazartesi 23:06:18 bence THY yi Almanlara teslim edelim olsun bitsin. DLR sınavını da onlar yapsın,psikologlar da onlardan olsun.İş alımına onlar karar versin. 0
  • bir dakika 11 Ağustos 2014, Pazartesi 21:47:29 Peki, THY, Bugune kadar Aday ogrenci secimi icin tum asamalari gecmis(HTA, DLR) ancak mulakattan elenmis adaylarin hangi nedenle mulakattan elendigini aciklasa herkes bu gerekceleri bilse! bu arada; cogunlukla bizim eleme gerekcelerimiz cok makul degil di!(tum kamuoyunca kabul edilecek makul gerekceler olabilir saygi duyarim) bu adaylari tekrar cagiriyoruz dese! DLR i gecmeye calisan arkadaslara ayip olmaz degilmi? bence bu arkadaslara ayip olmaz ama IRAN dan alinacak FO lara ayip olur! sonucta elenen TC vatandasi, dert etmeye gerek yok! 0
  • Gelenek 2 11 Ağustos 2014, Pazartesi 21:32:28 Bilirmisiniz ki bu testten gerçek değerlendirmede çok yüksek skorlar almak ta obsesif-kompulsif kişilik özelliğine delil kabul edildiğinden, testte fail olmaya neden olur. Bundan sonra bu tür haberlerin altına yorum yazarken, "Biraz edep ya hu" dedirtmeyecek cümleler kurmanız, hem kendi, hemde toplumun faydasınadır. THY' nin bu gün pilot diye alıp 15 bin liradan başlayıp 30 bin liraya kadar maaş verdiği , yere göğe sığdırılamayan yabancıların hepsi bu teste tabi tutulupta başarılı olan pilotlarmıdır? Bu gibi anlamsız testlerde başarılı olduğuna kendini inandıran aşırı özgüven sahibi kişilerin gerçek sorun olduğuna dair http://www.psychologytoday.com/basics/self-esteem ' de açıklananları okumanız tavsiye edilir. Sonunuz kuvvetle muhtemel klinik narsizm (öz sevici) olacaktır. Böyle insanların yıllık muayenelerde sağlam raporu almaları sorgulanması gereken bir durumdur. 1
  • Gelenek 1 11 Ağustos 2014, Pazartesi 21:08:30 Ata geleneğimizden gelir, bilenler bilir. Yağlı güreşlerin başlangıcından önce cazgır meydana çıkıp, "Alta düştüm diye üzülme, Üste çıktım diye sevinme, Alta düşersen apış, Üste çıkarsan paça kazıktan yapış" diye temna eder. Kırkpınarın değişmez manisi içerisinde bir yandan gelenek yerine getirilirken, diğer yandan halka haddini bilmek konusunda ince bir ders vermeye çalışırlarmış. Bu kültür, Osmanlıda dönem dönem haddini bilmesi gerektiğini hatırlatmak için halk ve yeniçeri bile padişaha " Böbürlenme padişahım, senden büyük Allah var" diye mesaj dahi gönderirmiş. Burada Almanların hastalıklı zihniyetlerinin ürünü olan, insan performansını yok sayarak yaptığı, bizimkilerin de şeyim hıyar diyenin peşinden bir tutam tuz ile koştup benimsediği bu testin sonuçlarından kendince böbürlenme payı çıkaranlara bunu hatırlatmakta fayda var. İngiliz bir memlekette doğup iki üniversite bitirdiğini yazan misafir rumuzlu yorumcunun yazdıkları ne kadar manidar. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 20:12:55 toefl kendi ingilizce sinavlari dlr 1 den gectim ve cok mukemmel gectigini dusundugum dlr 2 den 4-5 ay calismam sonucu thy dan sadece 2 satirlik bir mail aldim..sureciniz olumsuzdur kariyer hayatinizda basarilar..( kac ayim gitmis dalga gecer gibi kariyer hayati denilior) insan kendini okadar kotu hissedior ki sadece o maili alan bilir..insanlarin bukadar ay hayalleriyle oynamanin ne geregi var..tum bunlar 1 ayda yapilamaz mi..sunexpress pegasus onurair atlasjet vs hepsi istedikleri evrak ve sinavlar tam ise 1 gun bilemedin en gec 1 ayda karar veriyorlar..onlar da mukemmel pilot yetistiriyorlar..6 ayda pilot secimi nedir Allah askina ya... 1
  • messi 11 Ağustos 2014, Pazartesi 19:37:50 yoldan gecen herkesi alıcaklar neredeyse, daha oturup dlr calışmayan adamların boş muhabbeti. calışma paketinin bilgilendirme notunu okumaktan acizler. bu sınavın bir birincisi yok puanlaması yok. cahil üzerine bide türkiyede yasadığınız için daha sınavın ne olduğunu bilmiyorsunuz. pilot olmayın zaten uçağın adına tipine bakmadan uçurmaya kalkarsınız. oturup calışın geçin. denildiği gibi sınava girenler bugun yine çatır çatır yaparlar. sanki uçuş okulu bitirmek çok zormuş gibi bi iş yaptım sanmayın. sonra havanızdan şişiyosunuz. 4
  • kamyoncu 11 Ağustos 2014, Pazartesi 18:39:47 Bu sınavları geçip başarılı olup rudder kullanmayı bilmeyen ve uçağı en ufak yan rüzgarda indiremeyen çoooook F/O gördüm ...sürüsüne bereket !!! 2
  • Misafir 11 Ağustos 2014, Pazartesi 18:03:48 Arkadaslar,ben Ingiliz bir memleket'te dogmus buyumus bir insanim,2 Universite bitirmis bir insanim hemde havacilik uzerinde.ICAO FAA/CAA/JAA ATPL lisanslarim var,ve onu birak 2600 saat uzerinde ucusum var (2150 saat PIC), birak onu ICAO Lvl 6 Ingilizce var.Birak onu B737 Tip Egitimi var,ve simdi gelelim THY'ye adamlar benden TOEFL istiyor??? O'kadar ayaklarina kadar gittim,bunlari sundum,malesef 3 tane genc elaman koymuslar beni resmen geri cevirdiler.Sinava sokmadan,ikinci asamaya gecirmeden,birak DLR'mis,yok Ingilizce'ymis sinava bile amladilar,bu biraz cok sacma,hem Pilot lazim diyorlar,hemde yurt disinda yasayan genc elamanlari geri ceviriyorlar.Ben sahsen cok Pilot arkadas taniyorum cat pat Lvl 4 ingilizce'si olan ve PPL olan (ama FRZ ATPL) arkadaslari ve 1000 saat uzerinde F/O'luk yaptigi icin onlara ne Ingilizce Testi,nede DLR testi yapiyorlar,direkmen THY giriyorlar.TAMAMEN SACMA. Benim bildigim yurt disinda F/O saatlerin yarisi kabul edilir,ve 1500 saat olamayan ise giremez. 0
    • kamyoncu 12 Ağustos 2014, Salı 00:44:44 Sen yanlış yapmışsın arkadaş, Türküm demeyecektin, İngilizim diyecektin, THY'nin kriterlerine uyduracaktın kendini.İngiliz pasaportunu gösterip ,"Oyeeaah" diyecektin.. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 17:00:56 Kafası çalışan bu sınavı geçer geçemeyen zaten pilot olma yetisine sahip değildir hepimiz geçtik bu sınavları geçemeyenler gelmesin zaten gerek yok gidip ucuç okullarında yer dersi öğretmeni olsunlar 7
  • çok da fifi 11 Ağustos 2014, Pazartesi 16:26:47 thy de çok takar o imza kampanyasını. shgm dediğiniz kurum da zaten thy, thy de aynı şekilde shgm. kimi kime şikayet ediyorsunuz? 0
  • tabanca 11 Ağustos 2014, Pazartesi 15:35:13 Gerizekalı olmayanlar 1 seferde geciyor bu sınavı sorun ne anlayamadık ?? 14
    • balta 12 Ağustos 2014, Salı 04:46:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • DLR -LFT -THY 11 Ağustos 2014, Pazartesi 15:00:29 Değerli Pilot aday adayları, THY nin DLR sınavını seçıp ve bu sınav sonuçlarına bağlı adayları bünyesine alıp veya almama hakkına sahiptir. Yani Tüm DLR sınavını geçip de alınmaman yine THY karardır ve karara saygı duyulması gerekir. Alman Lufthansa DLR1 ( BU ) sınavında kalan bir adaya hiç bir şekilde bir şans daha vermiyor. DLR1 ( BU ) geçen ve DLR2 ( FQ ) sınavında başarısız olan adaylar da yalnızca " Ready Entry" olarak yine bir şansı daha vardır. Bu da şu demektir, Lufthansa Academy dışında bir uçuş okulu bitirip, Frozen ATPL lisansını alıp yine DLR sınavına davet edilir. Bu durumda yine elenir ise, Hayati boyu Lufthansa kapıları Kapalıdır. Tabiki bir değişiklik kararı almazlar ise. THY bukadar katı bile değil demek ve " kısa veya uzun "bir ceza süresi sonra yine davet ediyor. Yani her Şirket istediği sinav türlerini seçebilir ve istediği adayı ,bu sınavları üstün başarılı tamamlayıp ta, yinede bünyesine almama kararını verebilir. Ve bu da dünyanın heryerinde geçerlidir. 6
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:29:25 Dunyanin en iyi sirketi olma yolunda bir sirket THY. Yillardir Avrupa nin en iyisi. Bunun en onemli sebeblerinden biride SECEREK almasi. Vefat eden Sirp pilot arkadasimiza Allahtan rahmet dilerim.. 8
    • Prisma 11 Ağustos 2014, Pazartesi 15:05:11 Galaktik süperstar yükselen kuyrukluyıldız şirketin "dahi anlamındaki -de'yi" ayıramayan imla özürlüleri de itinayla seçtiğini görmüş olduk böylece. 0
    • ayfun 12 Ağustos 2014, Salı 13:08:19 Bilmiyorsun bir de üste cevap vermişsin.. "biri de", prisma doğru söylemiş. Esenlikler. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:27:55 Yapılacak işlem çokta zor değil aslında ve bence doğruya çok yaklaşılmıştı. Yeni başlayacaklara DLR1 ve HTA (Türk e Alman Psikolog ve İngilice mülakat mı, pöh) ingilizce 50 tane sınav yerine ; ICAO Level sınav notu + Thy İngilizce sınavı (Tamamen farklı seviyeleri ölçen ve akademik yayın yapacak kişilerden talep edilen sınav notu istemek? Arz talep meselesi) Tecrübeliler de durum daha da kötü; toplam 1500 saatlik Yabancı Pilot san Tip falan arama ne olursan ol gel, Türk sen toplam 10 000 saat olsa da Tipte 990 saatin varsa olmaz illa 0 adam muamelesi göreceksin dlr vb. Adil olunmalı dünya pozitif ayrımcılığı kendi insanına yapıyor... 0
  • ingiliz 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:27:47 hali hazırda yüksek bir toefl skorum olmasına rağmen alman vatandaşlar ingilizce bilmediğimi iddia ederek eledi beni. 20 dakika içinde 60 tane ne havacılıkta nede günlük hayatta kullanılan garip kelime ve deyimleri sorarak. Madem ingilizce bilmiyorum ingilizce sorulan fizik ve matematik sorularını nasıl yaptım o zaman sayın alman? Birde 6 ay ceza koymuş thy boşu boşuna bekliyorum. 0
  • DLR 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:21:01 Arkadaslar neye varmaya calistiginizi anlamiyorum. Binlerce kisi basvuru yapiyor. Bir sekilde belirli kriterler ortaya konulup eleme yapiliyor. Hakli ya da haksiz oldugunu dusunebilirsiniz. 1 modulden kalmak da eminim cok zordur anlayabiliyorum. Bir sekilde bu insanlar elenecek ve iclerinde hata yapmadan gecenler hedefine ulasacak. Malesef sistem boyle. Bana sallayan iphone lu arkadas: biz uzaktan atmiyoruz kardesim vtssinden de gectik dlrsinden de. Sen rahat ol her zorlugu yasayarak buralara geldik bunlarin disinda da. Ben giremeyin ya da cok kolay demiyorum. Malesef sistem boyle calisip basaracaksin olmassa baska alternatiflere yoneleceksin. Hayirlisi olsun hakinda. 4
  • Android Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:20:41 THY YETKILILERINE; DLR LH TARAFINDAN PARA KAZANMAK ICIN YAPILAN BIR UYGULAMADIR. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:08:50 SHGM EL ATSIN DİYEN ARKADAŞLAR BU KURUMUN (MANTIĞI HER NE KADAR TARTIŞILIRDA OLSA)PİLOT ADAYLARINA DAHA FTO'LARA BAŞLARKEN DLR/benzeri SINAV ZORUNLULUĞU GETİRDİĞİNİ BİLMİYOR HERHALDE. Aslında dlr/benzeri sınavlara adil yapıldıklarında karşı olmamakla beraber, THY'nin yabancı hayranlığından çok,Türk pilot istemediğini düşünüyorum. Daha bir kaç hafta önce toefl:75 üstü(elenenler arasında toefl100 üzeride var)level:4 üstü Türk adayların %80ini kendi level sınavında eleyen bir şirkete başka bir şey söylenemez bence.DLRı bile göstermiyorlar artık :)) 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 14:02:57 Bütün işsiz pilotlar dlr karşıtı o eski kocaman kaptanlar binlerce saat uçmuşlar hertürlü tecrübeleri var onları dlr sınavına soksak yapamazlar diyen insan senden pilot falan olmaz çünkü bakış açın yok 4
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:51:06 "Dlr 2 ye girsene artist!" Diyen arakadaşa..Zamanında süreci geçen arkadaşlar şuanda girseler yine geçerler. Hatta emin ol hayatları boyu girseler yine geçerler. Çünkü onlar sitem etmek yerine oturup çalışanlar.. Ayrıca Mülakat görmediğin için bilmediğine veriyorum; bizim girdiğimiz mülakatlarda da ingilizce vardı emin ol. 4
    • iphone 5S 11 Ağustos 2014, Pazartesi 15:12:35 kendi dediğine kendin inanıyor musun merak ediyoruz :)) 0
    • dl2 11 Ağustos 2014, Pazartesi 18:25:09 arkadasım DLR2'yi geçtim. kurul mülakatındaki 5 dakikalık ingilizce ile değil 1 saat 5 dakika süren , müthiş bir baskı altında, tüm sorulara terlemeden, kekelemeden çatır çatır cevap vererek GEÇTİM. Kurul mülakatına da girdim. 10 dakikalık mülakatın 3-4 dakikası anca ingilizce oldu. Gel gelelim kurum içerisindeki IK-Kokpit istihdam-Yönetim Kurulu arasındaki restleşmelerin kurbanı olduk ve elendik! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:10:54 Shgm de iş bitiyor . Bu haksız ve saçma sınava dur demesi lazım . Ayrıca almanlar yapıyor. Hiç inandırıcı değil . Kaç kişi geçtiğinden emin olduğu modülden kaldığını söylüyor . Alman ın da çok umrunda senin hayallerin zaman kaybın emeklerin . Eleyip geçiyor . Ne malum bilerek elemediği niye güveneyim ? Shgm bu işe dur demesi lazım . Ayrıca geçsen de gereksiz bir sınav . Zaman kaybı ve tam bir saçmalık . 1 ay boyunca inekleyip ezberden sonra mı astronot olup olmadığı belli oluyor . Yapabiliyorsa zaten yapıyordur . Aşırı sahte ve adaletsiz bir sınav . Pilot niteliği bunlara bağlı değil . Ayrıca bu nitelik ölçme değil , elemek için yapılıyor ... 0
    • kamyoncu 12 Ağustos 2014, Salı 00:49:15 SHGM yetkilileri ancak köfte ekmek partisi yapıp ayran içip bir hoş olmaya çalışıyorlar. Bugüne kadar SHGM'nin bir işe yaradığını ne duyan olmuş ne de gören. 0
  • dlr2 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:02:55 Dlr2ye hic girmemis, gayet basit dlr1 ile kuruma girenler buradan ahkam kesiyor. Dlr2 ye gir de goreyim seni artist 1
    • ahkamlara 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:18:57 DLR2'de psikologlar keyfi eleme yapıyorlar ne yazık ki. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 12:52:02 Dlr çalısılarak yapılabilecek bi sınav pilotluk zaten devamlı calışma gerektirir dlr ı gecemeyen diğer aşamaları geçemez zaten 4
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 12:16:59 Thy de kurallar belli. Sirket sana degil, sen sirkete uyacaksin. Ayrica torpil torpil torpil diyen arkadas, Sen bu kazanan insanlar torpille mi kazaniyor saniyorsun? Camur atmayin artik herkes emegiyle cabasiyla geldi buralara.. 6
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 12:10:17 DLR basligiyla yorum yazan arkadasa 100% katiliyorum. Agzina saglik kardesim.. 2
  • hee yaa 11 Ağustos 2014, Pazartesi 12:08:17 helal olsun ne guzel soylemissiniz,bytyn modukkeri gecip matematik sinavinda 22 sorunun 20sini dogru yaptigima eminim caktim.simdi baska bir sirkette 500 saatim oldu demek ki ben gerizekaliyim ama calistigim sirketi guzel kandirmisim, 0
  • DLR 11 Ağustos 2014, Pazartesi 11:52:35 DLR1 yapilamayacak bir sinav degil. Gecemiyorsan zaten bi noktada problem var demektir. Herkes de pilot olacak degil memlekette. Illa ki belirli elemeler olacak. Biz de gectik bu yollardan. Sartlar belli yapamiyorsan olmaz. Syglr.. 7
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:46:38 Bu piyasanın patronu THY dir ve ne derse o olur.Sivil havacılık THY nin istek ve ihtiyaclarını karşılamak yönünde çalışır.DLR sınavına gelince , yapılması gerekliliği bence uzman kişiler tarafından tartışılmalıdır .( her adaya eşit uygulanmalı onayli bir konu) fakat gayet kolay ve 10 gunluk bir calisma ile rahatlıkla geçilecek ve Akdağ'a sonraki asamalardaki zorluklarla karşılaştırıldığında hiçbirşeydir. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:43:57 dlr 1 gecme gene kolay da dlr 2 varya iste bundan gecmek neredeyse imkansiz..dlr 1 de en azindan yaparsan gecersin..ama olaki gecersen adama dlr 2 de ne isin var lan burda muamelesi yapar sepetler gonderirler 0
  • DLR-1 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:34:00 Bu sınava ilk girenlerdenim , özellikle ilk modül zor değil. Hepsini geçemiyorsa pilot hayali kurmamalı. Daha sınavda zorlanıyorsan mesleği nasıl hakkıyla yapacaksın? 8
  • Türk Piot 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:30:19 Almanya'daki DLR sınavı ilk defa pilot olacaklara uygulanıyor.Bizde ise hali hazırda uçan pilotlarada uygulanmaktadır.Burdan benim anladığım DLR sınavı torpil sınavıdır.Yabancı olunca ne dil sınavı sonuç belgesi ( anadili ingilizce olmayanlarda dahil ) nede üniversite diploması gerekli.Sadece adını yazdır THY'ye başla(yabancı isen).Malesef birçok Türk pilotumuz işsizken Temel Bey kalkıp Türk pilotlar kriterlerimizi karşılamıyor diyor bu nasıl iştir anlamak mümkün değil.Buna karşılık SHGM'nün tepkisiz kalmasıda başka bir anlaşılması zor bir konu.SHGM'nün yabancı pilotla ilgili genelgesinide kimsenin taktığıda yok.Anlaşılan odurki SHGM havayolu şirketleri üzerindeki otoritesini kaybetmiş anlaşılan.... 3
  • Link 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:26:59 Link verilmemis : habere eklenmesini rica ediyorum. Kampanyayı baslatana teşekkür ediyorum..https://www.change.org/tr/kampanyalar/t%C3%BCrk-hava-yollar%C4%B1-a-o-dlr-ceza-s%C3%BCreleri-uygulamas%C4%B1n%C4%B1n-kald%C4%B1r%C4%B1lmas%C4%B1 1
    • Kısaca 11 Ağustos 2014, Pazartesi 13:20:05 Kısaca http://goo.gl/ObvMn5 0
  • dlr1i gec 11 Ağustos 2014, Pazartesi 10:12:32 Dlr2de yine eleniceksin. Dlr1 gecme orani %50 Dlr2 gecme orani %35 Kurul mulakati gecme orani %40 100 adaydan en iyi 6 adayi alirim. Isinize geliyorsa 4