23 Ocak 2023, Pazartesi 13:21:22

Havalimanı metrosu yolcu taşımacılığına başladı

Dün gerçekleştirilen törenle açılışı yapılan yeni metro hattı, bugün yolcu taşımaya başladı.
  • dünya kabin kokbit üzerine mi kurulu hiç bir şeyi beğenmiyorlar hadi oradan gidin bu ülkeden
  • Dandik derken senin için ne yapabiliriz sizi nasıl mutlu edebiliriz isteklerinizi nasıl karşılayabiliriz diye sorarlar adama eleştirilmeyen hiçbirşey kalmadı bu ülkede 83milyon inasanın hepsini aynı anda nasıl mutlu memnun edebiliriz diyen ve başaran bir ülke olsa bile o ülke türkiye değil illa birşey bulunur .
  • teşekkürler imamoğlu
  • abi 00.00 metroyu kapatmak nedir biri açıklasın bana
  • Kağıthane metro durağına ulaşmak için neler çekicez allah bilir Gayrettepeden bağlıcaklqrmış 3 ayda..! YERSEEEEN
  • Aylardan beri test sürüşü yapıyorsunuz istasyon 1 yıdır hazır ama gsm döşemek akınıza gelmedimi 20 dk arayla metro seferimi olur ulaştırma bakanlığı İBB den ders alsın
  • Allah tan mahmutbey e entegre dediniz, .!!!! Havalimanı mahmutbey birbuçuk saat metro ile, iett 40 dakika..! İnanmayan denesin, ben denedim gördüm..! İlk ve son olarak..!!
  • Yapandan yaptırandan Allah razı olsun
  • Kagithanede metroya ulasim ve havalimaninda metrodan indikten sonraki ulasimi da anlatirsaniz tam bir secim aceleciligi oldugunu gorursunuz
  • Havalimanı taksicilerini hiç düşünen yok.Metro demek taksicilerin ekmeğini baltalamak demek. Metronun açılması hataydı biz taş mı yiyelim??

Dün gerçekleştirilen törenle açılışı yapılan yeni metro hattı, bugün yolcu taşımaya başladı.

Yolculara hızlı tren konforunda sürüş imkanı sunulacak olan metro hattında, Bakanlık ve ASELSAN iş birliğiyle geliştirilen yerli ve milli sinyalizasyon sistemi kullanılacak.

Günde 800 bin kişiyi taşıyacak olan hat, 9 duraktan oluşarak İstanbul Havalimanı'na direkt hizmet veriyor.

Kağıthane'den havalimanına ulaşım süresi ise 24 dakika sürüyor.

Öte yandan İstanbul Havalimanı metro ücreti kısa mesafe 9.90 TL, mesafe uzadıkça da 12 TL'ye kadar yükselecek.

1 ay boyunca ücretsiz

Cumhurbaşkanı Erdoğan açılış töreninde, metro hattının 1 ay ücretsiz olarak hizmet vereceğini duyurmuştu.

Bugün havalimanı metrosu sabah 06.00 itibarıyla hizmete başladı.

Havalimanı metrosu yolcu taşımacılığına başladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (33)

memo ~ 4 gün önce
dünya kabin kokbit üzerine mi kurulu hiç bir şeyi beğenmiyorlar hadi oradan gidin bu ülkeden

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İnsan ~ 4 gün önce
Dandik derken senin için ne yapabiliriz sizi nasıl mutlu edebiliriz isteklerinizi nasıl karşılayabiliriz diye sorarlar adama eleştirilmeyen hiçbirşey kalmadı bu ülkede 83milyon inasanın hepsini aynı anda nasıl mutlu memnun edebiliriz diyen ve başaran bir ülke olsa bile o ülke türkiye değil illa birşey bulunur .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
imamoğlu farkı işte budur ~ 5 gün önce
teşekkürler imamoğlu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havacı ~ 5 gün önce
abi 00.00 metroyu kapatmak nedir biri açıklasın bana

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ulaşımda geçen bi ömür ~ 5 gün önce
Kağıthane metro durağına ulaşmak için neler çekicez allah bilir Gayrettepeden bağlıcaklqrmış 3 ayda..! YERSEEEEN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ed Hunter ~ 5 gün önce
Aylardan beri test sürüşü yapıyorsunuz istasyon 1 yıdır hazır ama gsm döşemek akınıza gelmedimi 20 dk arayla metro seferimi olur ulaştırma bakanlığı İBB den ders alsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.. ~ 5 gün önce
Allah tan mahmutbey e entegre dediniz, .!!!! Havalimanı mahmutbey birbuçuk saat metro ile, iett 40 dakika..! İnanmayan denesin, ben denedim gördüm..! İlk ve son olarak..!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vatandaş ~ 5 gün önce
Yapandan yaptırandan Allah razı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uuu ~ 5 gün önce
Dünyanın en pahalı ve en dandik metrosu “M” hayırlı olsun.
Daha iyisini ~ 5 gün önce
yap yapma diyen mi var boş yapma
Daha iyisini ~ 5 gün önce
sen yaptın da sana niye yaptın mı dedik bosbeles
Secim var secim ~ 5 gün önce
Kagithanede metroya ulasim ve havalimaninda metrodan indikten sonraki ulasimi da anlatirsaniz tam bir secim aceleciligi oldugunu gorursunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.... ~ 5 gün önce
Nankörlük böyle bisey
Yolcu ~ 5 gün önce
İndikten sonraki ulaşım aynı kalacak malesef. Ancak Kağıthaneye ulaşımı metrolar ile yapabilirsin 
Ala ~ 5 gün önce
Bugün kullandım bi gariplik göremedim:)
Seçim var seçim ~ 5 gün önce
Bunu anlayamayan milyonlar var maalesef. Şimdi biri çıkar size nankör der. Planlamadan liyakattan uzak bir metro projesi. Ama yiyen çok
Nankörlük ~ 4 gün önce
Bu nankörlük değil sizinki bilgisizlik ve daha önce metro görmemişlik olsa gerek. Dünyadan haberiniz olsa böyle yazmazdınız. Onun için bol bol okumak ve a haber vs izlememek lazım
İGA TAKSİ ~ 5 gün önce
Havalimanı taksicilerini hiç düşünen yok.Metro demek taksicilerin ekmeğini baltalamak demek. Metronun açılması hataydı biz taş mı yiyelim??

Yanıtla