03 Ocak 2023, Salı 10:56:41

THY'de Zam Oranı Belli Oldu

Türk Hava Yolları (THY) personellerinin açıklanan enflasyon oranları sonrasında yeni zam oranları belli oldu.
  • Herkes birbirinin maaşını kıskanıyor. Herkes kendi işinin zorluğunu düşünüp şirketin en çok işini ben yapıyorum kafasında. Bu çok kafasız bir düşünce. Kardeşlerim kıskandığınız konumda değilseniz, bu o konumda olanların hatası değil sizin zeka seviyenizin yetersizliğindendir. Zekan yetseydi o değil sen olurdun orada zaten. Tgs kabini, kabin kokpiti, kokpit yönetimi, yönetim bir üst koltuğu vs. O yüzden ekmek yediğiniz yere saygı duyun, daima en iyisini yapmak için uğraşın. Emek hakkınızı yiyenlere de sesinizi yükseltin. Burda it dalaşına girmen bir şeyleri çözmez.
  • memnun olmuyanlar isine cikis versin ciksin sirada cok bekleyen vardir
  • thy memurdan alsın emekliden alsın onlara versin yeterki mutlu olsunlar ne kadar verirsen veer yetmez
  • Arkadaşlar daha kimsenin açıkladığı bir şey yok açıklanan enflasyon oranı neden herkes ekmek yediği yere sahip çıkmıyor. herkesin gözü diğerinin aldığı parada nasıl böyle olduk ALLAH herkesin aldığına bolluk bereket versin halimize şükretmeyi neden bilmeyiz hemen neden cephe alırız Allah devletimize milletimize güç bolluk bereket huzur versin önemli olan bu
  • benim maasım tgslinin maasıyla aynı olamaz
  • Thyde bir kabin memurunun aldığı parayı bu ülkede 5 tane prof bir araya gelse alamıyor. 50kdan fazla (3 ayda bir çift, borsa arz ödemesi, vs vs saymıyorum bile) kazanan memurlar bu zammı beğenmiyorlar öyle mi? Ne doymaz aç gözlü insanlarmışsınız siz be!
  • Geçen Thy uçağına bindim bir Kabin amiri vardı yarım dünya resmen. Boy kilo endeksine bakan yok sanırım artık. Hadi bakalım dedik oturduk hepsinin suratı asıktı dolmuş muavinleri bile daha elit kalır bunların yanında. Sonra günde 1000 kere kağıttan okudukları İngilizce anonsu dinledim bir İngilizce öğretmeni olarak söylüyorum benim ortaokul öğrencilerimin daha düzgün telafuzu vardır. Yani cidden eski kaliteli ekiplerden eser kalmamış nereden buluyorsunuz çok merak ediyorum bu kadar vasıfsızı? Ve üstüne bir ton maaş veriyorsunuz. Arkadaşımdan kardeşimden vs sık sık çevremden de aynı yorumları duyuyuyorum ne zaman Thy uçağına binseler ekiplerin gülünç bir durumunu anlatıyorlar. Sanırım torpilin baya suyunu çıkarmışsınız eski donanımlı ekipleri biz yolculara geri verin!
  • bu zam oranları primler neden çarşaf çarşaf haber yapılıyor arkadaşlar şirket için hatta kişisel bir bilginin böyle haber yapılmasından neden rahatsızlık duymuyorsunuz.
  • 5 ayda bir ER görüyorum'un nesini anlayamadın? 8 standart boşumu 2-2-2-2 bölüyor. her 2. boşun gecesinde uçuşa geliyorum. onun için akşam en geç 9'da evden çıkıyorum. o günü de dinlenmeye harcıyorum. 5 yaşındaki bebe bile anlardı bunu. evden çıkıp eve dönüşüm de 12 saatin altına ASLA düşmedi iki senedir.
  • dedem fabrikatördü ne götürdü hiç bir şey bize kaldı bizde bir şey götürmücez . yurtdışında bu kadar parayı seven bir millet görmedim

Türk Hava Yolları (THY) personellerinin açıklanan enflasyon oranları sonrasında yeni zam oranları belli oldu.

Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) açıkladığı son altı aylık yüzde 15,4'lük enflasyon farkına ek olarak yüzde 1 de Toplu İş Sözleşmesi (TİS) farkı alacak olan THY çalışanlarının toplam maaş artışı yüzde 16,4 olarak gerçekleşti.

Söz konusu oranda ilave bir artış yapılıp yapılmayacağı ise personel arasında merak konusu oldu. 

THY personeli geçtiğimiz yılın Temmuz ayında 47,35 oranında zam almıştı.

©AirportHaber.com

THY'de Zam Oranı Belli Oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (537)

YORUMLAR ÖZET ~ 12 gün önce
Herkes birbirinin maaşını kıskanıyor. Herkes kendi işinin zorluğunu düşünüp şirketin en çok işini ben yapıyorum kafasında. Bu çok kafasız bir düşünce. Kardeşlerim kıskandığınız konumda değilseniz, bu o konumda olanların hatası değil sizin zeka seviyenizin yetersizliğindendir. Zekan yetseydi o değil sen olurdun orada zaten. Tgs kabini, kabin kokpiti, kokpit yönetimi, yönetim bir üst koltuğu vs. O yüzden ekmek yediğiniz yere saygı duyun, daima en iyisini yapmak için uğraşın. Emek hakkınızı yiyenlere de sesinizi yükseltin. Burda it dalaşına girmen bir şeyleri çözmez.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
meli ~ 18 gün önce
memnun olmuyanlar isine cikis versin ciksin sirada cok bekleyen vardir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
wc ~ 18 gün önce
thy memurdan alsın emekliden alsın onlara versin yeterki mutlu olsunlar ne kadar verirsen veer yetmez

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aircraft maintenance ~ 6 gün önce
Arkadaşım senin sanırım bizim maaşlar dan kesilen vergiden haberin yok sanıyor musun devlet tarafından alınan vergilerle ödeniyor bizim maaşlarımız bizler yarı özel yarı devlet çalışanı olarak maaş ve bütçemiz özel şirket gibi haklarımız devlet memuru haklarına yakın bir şekilde veriliyor. Bunlarda yıllık izin mazeret doğum izni gibi izinler ki bunların devamlılığı da sendikal taleple sağlanıyor.
12345 ~ 20 gün önce
Arkadaşlar daha kimsenin açıkladığı bir şey yok açıklanan enflasyon oranı neden herkes ekmek yediği yere sahip çıkmıyor. herkesin gözü diğerinin aldığı parada nasıl böyle olduk ALLAH herkesin aldığına bolluk bereket versin halimize şükretmeyi neden bilmeyiz hemen neden cephe alırız Allah devletimize milletimize güç bolluk bereket huzur versin önemli olan bu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AYSUN KAYa ~ 21 gün önce
benim maasım tgslinin maasıyla aynı olamaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakamoz ~ 19 gün önce
Evet çok haklısınız
Tgs işçi ~ 12 gün önce
Zaten aynı deil sen aliyon 50 milyar işin ağırlığını yagmurunu soguk havasını çeken biz maaş 8 milyar bir kira olmuş 10 bin lira Allah'tan korkun
İsimsizler ~ 11 gün önce
Peki neden tgs liyi çalışmaları aşşalıyorsunuz? Tgs çalışanından çok mu emek sarf ediyorsunuz? Hakkaniyetli düşünüp bir yorum yapın yada siz hiç uçak altında çalışmadınız gidin 1 saat bagaj bölümünde çalışın bu söylediğiniz sözden utanırsınız
Çok bile ~ 22 gün önce
Thyde bir kabin memurunun aldığı parayı bu ülkede 5 tane prof bir araya gelse alamıyor. 50kdan fazla (3 ayda bir çift, borsa arz ödemesi, vs vs saymıyorum bile) kazanan memurlar bu zammı beğenmiyorlar öyle mi? Ne doymaz aç gözlü insanlarmışsınız siz be!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bayan çok bilmiş ~ 11 gün önce
Proflarıda bekliyoruz uçuşa.yeni alım yapıyoruz buyursunlar gelsinler.bakalım kaç gün çalışabilecekler.davulun sesi uzaktan hoş gelir.iki türbülansta renginiz benziniz atıyor yahu.oturup yazması kolay:)
Anı ~ 22 gün önce
Geçen Thy uçağına bindim bir Kabin amiri vardı yarım dünya resmen. Boy kilo endeksine bakan yok sanırım artık. Hadi bakalım dedik oturduk hepsinin suratı asıktı dolmuş muavinleri bile daha elit kalır bunların yanında. Sonra günde 1000 kere kağıttan okudukları İngilizce anonsu dinledim bir İngilizce öğretmeni olarak söylüyorum benim ortaokul öğrencilerimin daha düzgün telafuzu vardır. Yani cidden eski kaliteli ekiplerden eser kalmamış nereden buluyorsunuz çok merak ediyorum bu kadar vasıfsızı? Ve üstüne bir ton maaş veriyorsunuz. Arkadaşımdan kardeşimden vs sık sık çevremden de aynı yorumları duyuyuyorum ne zaman Thy uçağına binseler ekiplerin gülünç bir durumunu anlatıyorlar. Sanırım torpilin baya suyunu çıkarmışsınız eski donanımlı ekipleri biz yolculara geri verin!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Alım var ve olacakta ~ 20 gün önce
Buyrun gelin sizin dünyanızı görelim, ingilizcenizide test ederiz öğrencilere lüzum yok
meli ~ 18 gün önce
benee katirlyiorum bide ahmet bolatin aciklamasi var kizi eleme sebeleti boy ve ya antidepresyan bence ahmet bolat ilk bas icindeki olan kabin iscilerine bi baksin ne kulaniyorlar para yetmes cünki bi cogu baska seyler kulaniyor
:) ~ 15 gün önce
O da birşey mi, ne İngilizce öğretmenleri tanıyorum iki cümle yan yana getirip ki konuşamayan. Ve bunlar 657'ye tabi, maaş garanti emeklilik garanti ooh. Bir de utanmadan özel sektörün kazandığı paraya dil uzatır bunlar, gel özele diyince de sesleri çıkmaz. Kudurur öyle buralara yazar durur :)
İngilizce öğretmeni ~ 12 gün önce
Başvurdunuz da kabul edilmediniz mi? Edilmediyseniz demek ki yeterince kalifiye değilsiniz. Hiç başvurmadıysanız aklınız bir karış havada demektir. 5500 e çalışın devam. Oturduğunuz yerden kalifiyeyi değerlendirin. Hadi yarın sabah dersin var.
Alt yorumculara ~ 7 gün önce
Kağıttan okuyabiliyorsa şükür gene ben seneler önceki alımda İngilizce sınavına başkasını sokanları duyduktan sonra buyrun sizde girin diyenlere sesleniyorum buradan, kabinde malesef ki dil yeterliliği olmayanlar var, e bunu anlamak için de yolcu olarak onlarla İngilizce konuşmanız bile yeterli
İkinci yorumcuya ~ 7 gün önce
5500 neymiş pardon ??
Kalifiyecikcik ~ 7 gün önce
Başvurup seçilmemenin sebebi yeterince KALİFİYE olmamak değil küçük hanım/bey Thy kendine muhtaç kişileri km olarak alıyor yani senelerce kendileriyle çalışacak o yüzden eskiden garsonluk/tezgahtarlık gibi servis ve hizmet sektöründe çalışanları alır şirketine. Yüksek lisans yapan ya da 657ye tabi birine ise bu bizimle uzun yıllar çalışmayabilir diye düşünür ( başıma geldi ve Thy beni kalifiye bulmadı o halde, komiksiniz)
neden ~ 22 gün önce
bu zam oranları primler neden çarşaf çarşaf haber yapılıyor arkadaşlar şirket için hatta kişisel bir bilginin böyle haber yapılmasından neden rahatsızlık duymuyorsunuz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mühendis ~ 21 gün önce
Çünkü bu şirket içi ya da kişisel bir bilgi değil. Özçelik-İş ya da Hava-İş in sitesine girip toplu iş sözleşmesine bakan birisi ki bunu 2 dk lık google aramasıyla yapabilir. Zaten bu bilgiye erişebiliyor.
km ~ 22 gün önce
5 ayda bir ER görüyorum'un nesini anlayamadın? 8 standart boşumu 2-2-2-2 bölüyor. her 2. boşun gecesinde uçuşa geliyorum. onun için akşam en geç 9'da evden çıkıyorum. o günü de dinlenmeye harcıyorum. 5 yaşındaki bebe bile anlardı bunu. evden çıkıp eve dönüşüm de 12 saatin altına ASLA düşmedi iki senedir.

Yanıtla