Pilotu kazanmak zaman, kaybetmek ise an meselesidir
31 Ağustos 2020 Pazartesi, 00:00:04 / Toplam : 338 yorum
Çok beğenilenler
Ruhsal
01 Eylül 2020, Salı 21:59:06
Şu yorumları okuyan, birbirinizin maaşını ödüyorsunuz sanır. Kimin ne kadar aldığından diğerine ne? İşe başlarken her birinize ne iş yapacağınız, karşılığında ne kadar alacağınız söylenmiyormu? Şirketler yıllık mali planlarını yaparken personel giderlerini hesaplar, bütçesini ona göre ayırır. Bunu yaparken de birinin payını azaltıp bir diğerine vermiyor. Ayrıca kanunlar sorumluluğu pilota veriyor. Bakın 7 ay önce düşen Pegasus Uçağının kazasından sonra Kabin Amiri veya Kabin Memuru hapse girmedi. Kaptan Pilotu hapse girdi. Davası hala devam ediyor. Aldığınız riskin verdiğiniz veya veremediğiniz kararın bedeli karşılığında o maaşlar alınıyor. Birbirinizin aldıklarını ha bire gündeme getirmeniz ne kadar kalitesiz, ne kadar bayağı olduğunuzun göstergesidir. Dünyada başka bir yerde olmayan bir kompleks ile bir yere varamazsınız. Ancak Sinek gibi mide bulandırırsınız. 766
Kıyaslaman sacma
03 Eylül 2020, Perşembe 12:00:23 Pegasus pilot örneğini vermişsin adam kuralları uygulanmadığı insiyatifini beceriksizce kullandığı için insanların ölümüne sebep oldu tabi ki yargılanacak örneğin saçma 831
Expat cpt
03 Eylül 2020, Perşembe 15:03:30
2018 de kendilerine yapılan muameleyi layık görmeyen tüm nitelikli pilotlar ayrılıp yurtdışında 15-18 bin dolarla yeni işlerine başladılar.Peki siz ne yaptınız kalan kağıttan kaptanlar? Ayrılanlar sayesinde aldığınız %50 zam ile mutluluktan uçup sizi ezen kişiliksiz hale getiren yöneticilere şak şak yaptınız.Bu dünyada bir insana kendinin yaptığı kötülükten fazlasını kimse yapamaz.Kimse bir yere ayrılamaz, neden mi? Biliyorum çünkü sizde o yürek hiç bir zaman olmadı.Oturun 30 bine razı olun zaten daha fazlasını haketmiyorsunuz.Yapacağınız bir şeyde yok 6219
Ahh hhah
03 Eylül 2020, Perşembe 15:34:04 Haydi burdan yak, ister ayrilir ister ayrilmaz, bu ne yahu, bu nasil dusuncedir, ayrilmak isteyen ayrilir istemeyen ayrilmaz, ama maaslar Pgs Onur seviyelerine cekilmeli, oralarda memur ne aliyorsa memur onu almali, fo ne aliyorsa tk onu vermeli413
İşçi
03 Eylül 2020, Perşembe 15:58:06 Kimse kimseye şak şak filan yapmadı expat kaptan, biz de gittik ateşi maşayla tutmamak için Havasen'e üye olduk kanuni hakkımızı kullandık, bizi temsil etmediğini düşündüğümüz sarı sendikadan istifa ettik, daha ne yapalım kendimizi mi yakalım, sendikalar bunun için bar işçi ile patron karşı karşıya kalmasın diye. Ayrıca gidenler kendi tercihlerini kullandılar, kapitalizmin kuralları işledi ve kalanlar zamlı maaşı yeterli buldu, bu kadar basit, gidenlere teşekkür mü etmeliyiz bu bağlamda, ona bakarsanız geri dönenler de var, e şimdi "biz burada kalmasaydık siz dönecek şirket bulamazdınız" diye ahkam mı keselim? Bırakınız bu işleri sayın kaptanım, mazeret bulmadan kanuni hakkını kullansın herkes değiştirsin sendikasını ondan sonra bakın bakalım Havaiş bu kadar rahat satabiliyor mu uçuş ekiplerini, unutmayalım ki, ŞERRE DAVET ÇIKARAN ZALİMİN ZULMÜ DEĞİL MAZLUMUN RIZASIDIR, iyi uçuşlar.234
Gulf Cpt
03 Eylül 2020, Perşembe 17:01:48 İşçi, habire laf salatası, pasif direnişle ancak bu kadar yol alırsınız. Siz 2018 den beri, ayrıldığımız için sayemizde aldığınız %50 zamma yatın kalkın dua edin. Herkes hakettiğini yaşar, neden böyle şoklardasınız anlaşılması zor182
İşçi
03 Eylül 2020, Perşembe 18:24:55 Şu yaşımda Türkiye'de başıma gelen hiçbir şey beni şoka sokmaz, bu ülke maalesef ilime insan haklarına olması gereken mesafede olmayan bir ülke, dışarıda profesörlerin, öğretmenlerin, doktorların, hemşirelerin, bakanların, genelkurmay başkanlarının başına ne işler geliyor, geliyor da zihnen ya da bedenen sakat kalıyor hatta özgürlüklerini kimi zaman da hayatlarını kaybediyorlar, aktif direniş dediğiniz bırakıp gitmekse pasif direnmeye razıyım, bu şirket, bu ülke, bu toplum bizim, ısrarla doğruları söylemek, işimizi doğru yapmak, çocuklarımızı doğru yetiştirmek ve de doğru bildiğim tarafta olup safımı belli etmek benim için yeterince aktif bir direniş, varın siz laf salatası yemeyin, herkesin yolu açık olsun.... kalın sağlıcakla, konuşabildiğimiz sürece birbirimizi anlayabiliriz,22
Gulf cpt
03 Eylül 2020, Perşembe 22:05:54 Sevgili işçi, gitmek ya da kalmak bir tercihtir. Ama kalıp mücadele etmeden ağlamak anlaşılır gibi değil.Biz demiyoruz ki ülkenizi şirketinizi zor duruma sokun. Ülke bizim şirkette bizim. Ülkemizi tk yı burada olabildiğince güzel bir şekilde temsil ediyoruz.Ha TSK da olduğu gibi TK da da tüm içtenliğimizle hizmet etmek istedik, istedikte ne oldu? Malum bebeler hala TK da koltuklarını muhafaza etmeye devam ediyorlar. Onlarla uçarken hiç mideniz bulanmıyor mu? Pozisyonunuzu sabitleyip tuzluk gibi oturarak kime neye hizmet ediyorsunuz. Tuzluk gibi oturuyorsanız haklarım gitti diye ağlamayacaksınız40
Tüm yorumlar
HOBI DERSINIZ
06 Eylül 2020, Pazar 22:51:46 AMA KIZ ARKADASIN SENI BIRAKIR PILOTA KACAR,
SENDE PILOT OLACAM DIYE AKADEMI KAPISINDA YATAR KALKARSIN:)))02
Flight crew
05 Eylül 2020, Cumartesi 13:37:43 Pilotlarla ilgili bir yazıda diğer arkadaşların ne işi olur. Kendi işinize bakın177
Zam farki
05 Eylül 2020, Cumartesi 12:39:49 Tabi ki pilotlar kabin memurlarindan fazla maas alacak zam farki fazla olacak. Acin bakin instagram turkishcabincrew sayfasina bir suru hostes hatta aralarinda evli olanlar var oraya fotograflarini gonderip manita ariyorlar. Business class’tan ekmek cikmadi herhalde korona donemi. Rezalet. 138
Bak sevgili dostum
05 Eylül 2020, Cumartesi 02:03:48 Ben istersem katara değil avrupanın gelişmiş ülkelerine de giderim, sonuç olarak adamların kalifiye insana (yazılım mühendislerine) ihtiyaçları var. Aşayukarı eski kazancıma yakın birşeyler de kazanırım. Benim burda olmam size karşı bir lutuf. Ama sen şimdi yine o bayağı uslubunla gitmezsen adam değilsin tarzı cevaplar yazacaksın. Hemen kızma, sen de gelebilirsin! sonuçta çocuklara bakacak birine ihtiyacımız olacak.
Sevgiler ;)1019
Havacı
05 Eylül 2020, Cumartesi 11:42:31 Lütuf mu, aklın yerinde mi?144
Km7
05 Eylül 2020, Cumartesi 11:43:58 Transport yapıyorsun lütuf derken, görende cerrah sanar ya. Laflara bak. 147
Km7’’ye
05 Eylül 2020, Cumartesi 12:35:58 Cerrah bir pilottan daha onemsiz is yapiyor. Hasta kaybedilince kimse sorgulamiyor cerrahi fakat pilotun bastigi her tus kaydediliyor. Senin cerrah dediklerin kac kisinin olumune sebep oldu da sorgulanmadi ucan garsoncum820
Digerlerinı ne yapicaz
05 Eylül 2020, Cumartesi 18:17:17 Diğer pek yuksek mesleklerden gelen paylıtları ne yapacagız (meslek ismi belirtmeyimde alinganlik olmasin)31
Km
05 Eylül 2020, Cumartesi 22:27:18 Hasta kaybedilince kimse sorgulamıyor mu, bir arastır istersen, adamların yaptırmaları gereken zorunlu mesleki sigortaları var. Hangi meslekte bunu gördün. Uçak olmasa kime ne olur. Dünya mı çöker. Ama kalp damar cerrahı, ortopedist, genel cerrah vs vs. olmazsa sen, hastalar çökersin. Buradan atıp tutma. Sanki metrobüs süren adam kaza yapsa millet ölmeyecek. İşinin onemının ondan farkı yok. 94
Army
05 Eylül 2020, Cumartesi 22:31:45 Cerrahın elinin altında piyano tuşu yok kardeş. Can var. Bastığı nota değil. Aklın tam yerinde değil sanırım. Biri adamı ipten alır. Pilot ise taşıma yapar. Olmazsa kimseye birşey olmaz. Geçmiş ülkede kıyas kabul etmez, dr la pilot. Anca burada size verilen paralarla gerçeklik algınız şaştı. Dünyada hangi ülkede cerrahtan fazla kazanıyor, yazsana bi bana. 104
Guzel bir yazi, tebrik ederim
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:20:50 Sirket tasarrufa gidecekse dunyada yapildigi gibi once yabanci pilotlari gondermelidir. Prosedur her ulkede ayni. Yabanci pilotlarla birlikte onlarin metresleei olan bazi hostesler de sirketten atilmalidir, zira onlarin amaci sirkette pilot bulmak, Turk olmazsa yabanciya kapak atmaktir. Yabanci da aptal degil ki giderken yaninda bunlari da gotursunler. Kisacasi yabanci pilotlar ve yabanciseverler gonderilirse sirket bayagi tasrrufa gecer ve boyle buyuk kesintiye de gerek kalmazdi128
Gerçekten
05 Eylül 2020, Cumartesi 12:49:17 Thy kabin çok kalitesizleşti128
Yabancı pilotmuş!!!
06 Eylül 2020, Pazar 08:20:18 Tıtturmuşsunuz yabancı pilot, adamlar geldi bizimkilerden az paraya çalıştı, %85'i lise mezunu ve züppelik alınganlık kaprisleri hiç yok. Her mesleğe saygıları var. Teknisyeni kokpitte ayakta karşılıyorlar. Havacılık kurallarını öğrettiler bazılarına. Yer personeli uçak altında çalışırken insana zararlı herşeyi kapatıyorlar saygıları düşünceleri var. Çoğu kokpitte diğer insanlardan farklı business tepsi istemiyor ve iade edip ekip yemeği yiyor, bilen bilir.. Ne farkı var bizimkilere verdiğin o kadar maaşı bizimkiler yine yurtdışında yiyorlar. İster yabancı ister bizimkiler yani para ülkede kalmıyor. Yabancı pilotlar Türkiyeye sevdiğinden yabancılara anlatıyor ve sayelerinde bir miktar turistte geliyor.. Yabancı pilot gitsin diye kraldan çok kralcılar biraz daha düşünüp yazsın bence... 64
Puhahaha
06 Eylül 2020, Pazar 11:11:16 Lutufla mi is yapiyorsun da seni ayakta karsilayacak oldu olacak kirmizi hali da sersin gerci sen teknik degilsindir %90 kabinsindir sorsak cok okumus profesor doktor 100 dil konusan birisindir30
Pilot ve kabin memuru arasindaki farklar
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:51:36 Hayirlatmakta fayda var. 1) pilot 2 seneye yetisir, kabin meuru 2 ay (24 kat fazla egitim) 2) pilotlarin cogu muhendis kokenlidir ve analitik zekalari gelismistir, kabin memurlarinin cogu lise mezunu ya da acikogretim, iktisat isletme 3) dunyada pilot/km maas farki 5 kattir en az, Turkiye’de 2 kat. .... yani durum soyle ki, br kabin memurunun kendini pilotla ve pilot zammiyla kiyaslamasi akilsizliktir. O yuzden pilot maasini ve zammini konusma hakkina sahip degiller. FLIGHT CREW = PILOTLAR —- CABIN CREW = KABIN EKIBI. Yani kabin ekibi flight crew DEGILDIR. Kabin ile kokpit br degildir.1919
hangi havayolu?
05 Eylül 2020, Cumartesi 11:43:58 10 senedir şirketteyim kabinde lise mezunu yok denecek kadar az, al şimdi bu bilgiyle ne yaparsan yap.17
Enginner
05 Eylül 2020, Cumartesi 11:46:00 Diğer ülkelerde öğretmen pilot farkı da yaklaşık 2-3 kat, yani öğretmen yaklaşık 4-6 arası kazanıyor, o zaman pilot da 8-18 arasında kazanır. Yeni maaslar normal. 132
Maşalllah
05 Eylül 2020, Cumartesi 18:02:00 Masallah kafa hesap makinasi. 2 ayın 24 katı 2 sene diyor bu kardes. Başka yorumum yok. 59
Sivil havacılık mezunu
06 Eylül 2020, Pazar 00:04:34 5 yıl lisans eğitim, demek ki senin iki uçuk katın eğitim alıyor ama çoğu senin uçağının bakımını yapıyor. İki yıl dediğinde süre doldurmak için sertifika programı zaten ve 3 ayda biten bir eğitim aslında. Pilotajın içinde lise ve ön lisans mezunu çok fazla onları da gör biraz. Mühendis isen biraz matematiği ve Türkçeyi iyi kullanman gerekir. Gerçekten kepçe operatörü el melekesi ve iş disiplini açısından siz gibilerden üstün. Biraz iklim azıcık tarzanca İngilizce öğrensinler mesleğinizi elinizden alır emin olun. Ayda maaş olatak 5 bine düşer o erişilmez mesleğiniz... 52
SIVIL HAVACILIK MEZUNU TAMIRCIYE CEVAP
06 Eylül 2020, Pazar 22:47:09 SEN ANCA BIZIM UCAGIN LASTIGININ HAVASINA BAKARSIN,BENZINCIDE/SANAYIDE CALISANDAN TEK FARKIN YALANDAN INGIILIZCE BILMEN
ZATEN COGUNUZ AKADEMIYE GIRMEK ICIN TAKLA ATIYO,GIREMEYEN EZIKLERDE BURADA YAZIYOR00
Bir
18 Ekim 2020, Pazar 11:17:39 Pilotlar nükleer reaktörde çalışan işçilerden daha çok radyasyon alır, adam başkasının değil en başta kendi hayatını tehlikeye atıyor. Pilotlar neden daha çok maaş alıyor diyorsan işte cevabı. Ayrıca pilotaj puanları... 00
Relax
04 Eylül 2020, Cuma 21:31:31 Maaş konusunda bu kadar tartışmaya gerek yok, su an bu işin ederimi tr koşullarında pegasus veriyor. Herkese Pegasus maaşları verilsin. Adam özel şirket kimseye ederi üstü vermez. Pgs Kpt maaşı neyse tk daki Kpt onu alsın, km yer çalışanı ekip planlamacı herkese oradaki maaş verilsin bitsin bu tartışma. Yoksa yer çalışanına sor o da 100.000 ister, kimin ne istediği değil, ne hakettiği de piyasada belirlenir. 124
Troll arffye
04 Eylül 2020, Cuma 21:22:36 Sana kendimi isbat edicem diye uğraşmam. Bi gün yolun sinopa düşerse havalimanına uğra bi çayımı iç o zaman anlarsın gerçek mi troll mu ?33
İsbat eden adam
05 Eylül 2020, Cumartesi 18:04:51 İspat olmasin21
MÜSTEHAK
04 Eylül 2020, Cuma 12:28:40 genel müdür, genel müdür muavinleri, başkanlar, müdürler, uçucular %50 teknik ve diğer personel %2586
Değerlendirme Dr.Gökhan
04 Eylül 2020, Cuma 12:24:04 Eğer burada pilot yada pilot adayı ağzıyla kötü tehdidler yazanlar gerçekse,akıl sağlığı problemi yaşıyor demektir ve derhal uçuştan uzaklaşmalıdır. 255
Sivil
04 Eylül 2020, Cuma 21:22:22 Yalandan işte gireriz lafları, komik görünen tehditler. Hadi gitsenize, kuru blöf. Biraz elinizi taşın altına koyun. Dünyada bir sürü pilot işsiz. 79
Kabinciler
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:42:13 Bayagi kiskanc. Neden? Pilot olacak zekaya sahip olmadiklarindan mi?59
Kabincilere cevap
06 Eylül 2020, Pazar 08:01:44 Kolayı var. Herkesi IQ testine alirsin. Kimin zekasi kimden yukarida çikar ortaya. Yani kokpitte okmakla kabinde olmak arasindaki farkın zekadanmı yoksa paradan ve hayat şartlarındanmı oldugu çıkar meydana21
Bak Kardeşim
04 Eylül 2020, Cuma 12:21:18 Sen hangi meydandasın? Gelip seninle dertleşmek, seni bilgilendirmek ve senden bilgi almak istiyorum.13
Pilot oğlu Pilot
04 Eylül 2020, Cuma 12:06:53 Pilot kazanmak paranız varsa an meselesi bile değidir. Sanki idealist bi şekilde uçmayı sevdiğiniz için pilot olmuş gibi atıp tutmayın autopilotun kullandığı uçağı manuel kullanıyomuş gibi anlatıp kadınlara hava atmak ve ana sebep olan para için pilot oldunuz.Kurum aidiyeti filan yalan dolan kim daha fazla para verirse oraya gidersiniz. Lisanslarınızın uluslarası geçerliliği yok pilot ihtiyacı olan bi kaç Arap ve Asya ülkesi dışında gidecek kapınız da yok. Kaldı ki onlar da bu dönemde alım yapmıyor hatta adam çıkarıyor. Bırakır gideriz filan boş tehditler belki dünyalığını yapmış kaptanlar gider o kadar. Burda asıl olan akademiden yeni mezun € kurundan borçlu FO'lara oldu. Maaşta %50 kesinti olacaksa aylık ödedikleri taksitlerde de %50 indirim olmalı.2734
..
04 Eylül 2020, Cuma 12:14:42 Ekran görüntüdünü aldık, şartlar düzelince hatırlatıcaz sana bunları.1314
Heh heh
05 Eylül 2020, Cumartesi 05:54:45 Bir psikologa gorunmelisin, cocukluguna insinler, yardima ihtiyacin var44
itfaiye
04 Eylül 2020, Cuma 11:37:43 Yüz bin maaş alan adam ağlıyor yarısı kesildi diye. Pilotsuz uçaklar çıkmaya başladı 10 yıla yaygınlaşır o zaman görücez ne kadar değerli olduğunuzu ama bi kaza kırım olduğunda yardımınıza robot arffciler koşmıcak bi koşucaz.herkez kendini gerçek kahraman sannediyor ama biz gerçek kahramanların adı anıılmıyo2237
Avengers
04 Eylül 2020, Cuma 13:25:09 Yeni kadro icin cv nizi gonderir misiniz, yakında çekimlere başlıyoruz 75
Pilotsuz Uçak
04 Eylül 2020, Cuma 18:32:56 Pilotsuz Uçak çıktığında sen binersin artık. En gelişmiş sistemlerle üretilen Boeing Max'lar nasıl düştü? Bunun gibi pek çok durum pilot müdahalesi ile engellenir ve üreticiye bilgi verilir, üretici durumu inceler, önleyici aksiyon bültenlerini bütün kullanicilara gönderir. Bunlara OEB denir. Eğer uçak benzer bir duruma girerse pilot OEB'leri uygular. Zaman içerisinde üretici bu anormal durumları düzeltir. Pilotlar ne iş yaptığını bilmediğinden atıp tutmuşsun. Pilotların eğitimlerinin çoğunluğu Anormal durumlara karşı yapılacaklar içindir. Belki o an'a kadar havacılık tarihinde yaşanmamış bir durumu tecrübelerine göre değerlendirip aksiyon alması içindir. Yani içinde 300 kişinin olduğu uçağı sadece bilgisayara teslim etmezler. Edildiğini bizler görmeyiz en azından. Onun için canını sıkma önümüzdeki 50-60 yıl daha pilot çok para almaya devam edecek. 40bin feet'te uçağı kenara çekip yolcuyu indiremezsin. Sen öyle olduğunu sanıyorsan başka tabii.89
Yürüyen Uçak
04 Eylül 2020, Cuma 21:38:35 da çıkacak mı?44
Cvp
05 Eylül 2020, Cumartesi 23:30:48 Zavallı itfaiyeci kardeş, sen kendini öyle avut, kendi dünyanda hülyalarına devam et .11
dhmi arff
04 Eylül 2020, Cuma 11:28:05 arff 10bintl alırken 10 saatlik uçuşun 9saat50dksını otopilotta geçiren 100bin uçağın kapısını kapatıp çay dağıtan 15bintl alıyo zaten yıllardır hakettiginizzin üstünde maaş alıyodunuz şimdi biraz düşünce hemen birbirinize girmişiniz.Hiç biriniz bi arff kadar sorumluluk almıyonuz ama sorsak herkes aglıyo.1445
Arffye
04 Eylül 2020, Cuma 13:08:23 Apronda voleybol oynarken uçaklara el sallamayın kıskanıyoruz sizi146
Cahilsiniz!!
04 Eylül 2020, Cuma 13:22:00 Uçak hakkında ya da uçağı A noktasından B noktasına götürmekle alakalı ne kadar bilginiz var acaba da pilotların hiç bir iş yapmadığını savunuyorsunuz çok merak ediyorum ben de sizin gibi cahil biri olsaydım şunları söylerdim arffciler de bütün gün uyuyup tiktok videosu cekmekten başka bir işe yaramadan hem fiziki hem psikolojik zorlu bir eğitimden geçmeden 10 bin tl maaş alıyorsunuz arff de119
Trol ARFF
04 Eylül 2020, Cuma 18:34:32 Bence sen ARFF falan değilsin. Trolluk yapıyorsun :))46
Uçak operatörü pardon pilotsuz uçak başlığa
06 Eylül 2020, Pazar 00:14:29 O havada emercency dediğin şeyler çok çok azaldı zaten maaşta o yüzden yüksekti. Artık uçak manual de bile kendi uçuyor. Çok düşük olasılıkla havada emercency olursa zaten çoğunuzdan doğru bir prosedür uygulayabileniniz çıkmaz ve ben bundan eminim. 41
Piyasa Dengeleri'ne
04 Eylül 2020, Cuma 11:07:31 Şurda gördüğüm en mantıklı en objektif yorum. KMler siz %50 zam alırken biz almadık diye saçmalar, pilotlar desen egolar tavan kmleri ezikler. Aklı başında insan sayısı çok az.159
Expat cptye
04 Eylül 2020, Cuma 11:03:08 Bu yorumun alnı olsa da öpsem61
Tebrikler
04 Eylül 2020, Cuma 10:29:41 Sonunda objektif düşünen bi insan. Yorumlara bakıyorum da hem kmler hem pilotlar hepsi olaya kendi açısından bakıp her şeyi kendine hak görüyor ve karşı tarafın hakettiğinden fazla aldığını iddia ediyor.31
Uçuş Okulları
04 Eylül 2020, Cuma 10:23:09 Macaristan v.sdeki uçuş okulları ATPL için 45bin € isterken Burdaki uçuş okullarının bazı masrafları Avrupa'dakilere göre daha düşük olmasına rağmen 60bin€ istiyorlar. Bi de destek mi alacaklar ? Kaldı ki TR'de alınan pilot lisansları milli lisans bazı Arap ülkeleri v.s kabul etse ülke dışında geçersiz. Tabiki de insanlar Avrupa'yı tercih eder.111
Samimiyet
04 Eylül 2020, Cuma 10:10:25 Her fırsatta pilotluk global bir meslek maaşlar dünya ile aynı olmalı dedikten sonra aynı kişilerin pandemi şartlarında birden milliyetçiliğini hatırlayıp yabancılara kapıyı göstermesini samimi bulmuyorum. Tüm ülkeler bunu uygularsa pilotluk global bir meslek olmaktan çıkar, bunları söyleyenler de bir daha maaşlarından şikayet edemezler.1122
Plt
04 Eylül 2020, Cuma 10:41:36 Madem global git 250 saatle Avrupada yada Ortadoğuda bi şirkete girmeye çalış bakalım hocam!!!123
Samimiyet-2
04 Eylül 2020, Cuma 13:13:00 Bahsettiğim konu şudur, eğer tüm dünya ülkeleri sadece kendi vatandaşlarının ülkelerinde pilot olmasına izin verirse pilot maaşları iç piyasa şartları tarafından belirlenir. Böyle olursa bizim gibi gelişmekte olan ülkelerde pilotlara Avrupa'nın yarısı maaş verilebilir. Bu bakımdan pilot milliyetçiliği uzun vadede bizim gibi ülkelerin pilotlarına zarar verirebilir.
Konunun ticari pilotluğa giriş isterleri ile de hiç bir ilgisi yok.
010
Serdar bey
04 Eylül 2020, Cuma 05:02:54 Şirkette öyle giderler varken işçinin 4 bine göz diken yönetime yazıklar olsun burda işi yapan boyacıdir temizlikcidir pilottur kabin memurudur teknisyendir müdür gelir oturur oturdugu yerden emir verir başka ne iş yapar hicbir iş yapmaz her birimde ise müdürün olmasi yanlıştır iki bölüme bir müdür bakmalıdır ama ne yazıkki adim atsanız müdüre denk gelmektedir şefe denk gelmektedir bunlara ses çıkarmayan faturayı işçiye kesmektedir versinler tazminat ihbarları cikalim321
Ekonomik Boyut
04 Eylül 2020, Cuma 02:57:10 Burada herkes birbirinin maasina laf soyluyor ediyor. Bakin kabin kokpit teknik hepsi operasyonun birer parcasidir. Belli is bolumunde yapilmasi gerekeni yapar. Katma deger kismi belirli olculerdedir. Kaptanlar Turkiye’de neden daha cok alir arz talep konusunda ki dengesizlikten. Ekonomik bunalim ve 2025 yilina kadar toparlanmanin olmayacagi ve gerek yurtdisi ya da yurt icinde ki yerli yabanci tecrubeli tecrubesiz pilotlar goz onune alininca ve teknolojide devreye girince. Pilotlarda arz fazlasi gozukuyor suan. Kabinde de arz fazlasi var. Neden pilotlardan fazla kesildi cunku sirkette 2018 yilinda en fazl zammi aldiklari icin. Su durumda issiz kalmayimi tercih eder insan maas kesintisini mi bir dusunun. Sirketin yuzde 50 si borsada sermaye paydaslarina hesap vermesi lazim. Akademi yada diger turlu borcla bu ise giren arkadaslar ise onceden matematiklerini yaptilar isler iyi gitmez her zaman fabrika sahiplerinin isleri dustu ve onlarin da borcu var onlarinda gelirlleri dustu. 811
Ne diyon alla sen
04 Eylül 2020, Cuma 07:03:08 ?33
yanlış
04 Eylül 2020, Cuma 02:16:15 yorumun yanlış bütçe yapılırken kaptanlar baskısıyla hep daha fazla ücret artışı aldılar. Şirket zordayken de onlardan fazla kesilmesi gayet dogal. Verdigin örnek de yanlış eger bir uçak da kabin amiri bir hata yapmış olsa ve birinin ölümüne neden olsa o da tutuklanırdı. kaptanların kendini bu kadar savunmasını anlamıyorum şirket zor durumda en fazla gider kalemisin biraz elinizi taşın altına koyun. asgari ücretliden mi kessinler senden kesecekler tabi.919
737 P4
04 Eylül 2020, Cuma 02:00:29 Değerli KA1 arkadaşım. Atladığın nokta şu kokpit kendi için zam aldı öyle veya böyle. Bi dayatma gücümüz var. Ama senin yok! Farkında değilsin galiba. Amir dahi olsan sen bi kabin görevlisisin. Bu kadar zam aldığınıza şükredin. O da kokpitin sayesinde. O yüzden eşitlik diye bişey yok! Hiç bir zaman olmadı ve olmaycakta. Çünkü yapılan işlerin içeriği belli..3918
Km
04 Eylül 2020, Cuma 10:58:06 O zaman hava-sen’e geçin diye ağlamayın, zammı aldıktan sonra da “havaiş’e geri dönün fişlemesinler” demeyin. Herkes biliyor artık sizin nasıl hipokrat çıkarcı yaratıklar olduğunuzu514
Km ye
04 Eylül 2020, Cuma 13:10:35 Zaten gelmeyin ayak bağı oluyosunuz. İyice bi ayırsınlar bizi bakalım ağlayan taraf kim olacak131
Hahaha
05 Eylül 2020, Cumartesi 11:39:50 Hee şunu bileydin o zaman şartlar şimdi bize döndü.yüzde 50 kesintiyi oturup kabul edeceksin,zırlamayı keseceksin.ederin bu çünkü artık aşağılarının kabinden gram farkın kalmadı.kabul etmiyorsan arap muzuna diyecemde o da yüz vermiyor size artık hahaha 01
Hahahya
05 Eylül 2020, Cumartesi 13:35:05 Şartlar sizemi döndü? Size muhtaç olduğumuzu sanıyorsunuz galiba. Kokpite asalak gibi yapışmışsınız üstmüzden geçiniyosunuz. Kendimize bişey istiyoruz, yandan hemen kabin atlıyo, yaa hani bij? Bije yokmu? Ama bende şaatleyce ayakta duyuyoyum30
737 p4'e
06 Eylül 2020, Pazar 00:54:23 Şu savunmanı okuyup keşke bir IQ testini yapabilseydim keşke!!! Ama tecrubemle ben yaptım:senin sonuç koca bir Sıfır,... 15-20 bile değil... Kimseyi savunmuyorum tavlanın dışında izleyici olarak kanaatim bu... 22
737 P4
04 Eylül 2020, Cuma 01:55:06 Başkasının adına böyle şeref yoksunu ifadeler kullanmayın. Maaşımız gitti ama Karakterimiz ve uçuş emniyetinden asla taviz vermeyiz. Ayda 100binde kazansak Bin lirada kazansak sizleri, ailenizi, ananızı, babanızı, çoluğunuzu, çocuğunuzu, eşinizi, dostunuzu kısacası bütün yolcularımızı sağ sağlim bi yerden bi yere götürmeye sizleri birbirinize kavuşturmaya And içtik Yemin ettik. Yapılanların haksızlığını Pilot olmayan birinin anlaması münkün değil. Ama saçmalamayınız. Toplumu huzursuz etmeyiniz. Troll bi mesaj atmış olsanız dahi onurunuz ve gururunuz olsun.
Hepiniz önce Allaha sonra bize emanetsiniz.
Saygılar..2911
Iste bu
04 Eylül 2020, Cuma 07:59:46 Bir svatandas olarak sagduyulu yaklasiminiza tesekkur ederim. Sürekli uçuş kazaları ile vatandasi ve yonetimi tehdit edenleri kınıyorum. Böyle yazan sagdduyulu pilotlar varsa bizde her ortamda kendi capimizda size destek olacagız. Umarim tekrar hakettiginiz maaslari alırsiniz şu korona belası biterde.150
737 P4
04 Eylül 2020, Cuma 11:07:55 Bu mesajım, deli kaptan rumuzu ile burada sanki kaptan mesaj atmış gibi bizleri kötüleyip, toplumun huzurunu kaçırarak, bizleri hedef gösteren kişiye yazılmıştır.
Saygılar..101
Pilotlar ve Kabin
04 Eylül 2020, Cuma 01:26:50 Pilotlar ve kabin ekipleri korunmak ve kollanmak zorundadır. Daima iyi para kazanmalıdır. Aldıkları risk çok yüksektir. Dünyada bu iş böyledir. Sebepler; 1. Uçucu ekipler ortalamanın çok üzerinde kozmik radyasyona maruz kalmaktadır. 2. Sadece kokpit ekibi uçuş aletleri, birkaç metre önlerinde duran devasa radar, uçağın her yerine montajlanmış antenlerden muazzam radyasyon, elektromanyetik etkileri on yıllarca alıyorlar. Ve sonucu; KANSER. Basınç değişiminden uğradıkları kardiyak ve damar hastalıkları da ayrı bir mesele. Ortalama yaşam süreleri birçok meslek grubunun çok altında. Kaza-kırım yapma riski de cabası. Sağlık muayenelerinde yaşayacakları en küçük bir şanssızlık bile lisans kaybı demek. Biyo ritm bozuklukları.. Uçuş mesaisini yapan bilir. Mürettebat olmak çok zordur. Hem pilot hem de kabin ekipleri açısından. Her emekçi gibi onların da emeklerinin bir karşılığı var. Emeklilikten sonra tüm birikimini tedaviye harcadığı halde kurtulamayan rahmetli pilotlarımızı çok iyi bilirim.3310
KM1
03 Eylül 2020, Perşembe 23:32:24 Bu pilot düşmanlığı niye ya??? Maaş kesintilerini bir kenara bırakın önce insan olun insan. Herkes aldığı paraya göre hareket ediyor. Ne derdiniz varmış bu parayla ya. Siz de olun siz de kazanın bu paraları. Ağlamayın. 3513
Kahin
04 Eylül 2020, Cuma 02:37:52 Şirket pilotları küstürerek kendi bacagına sıkıyor. Benim merak ettigim bunu beceriksiz yönetim anlayışı ile mi yapıyor yoksa son derece başarılı bir şirketi içten çökertme planı mı var. Havacılıkta kurallar kan ile yazılır. Piskolojisi bozuk bir pilotun yapacağı bir anlık hata şirketi iflasa götürür. Kaybedilen prestijin tekrar kazanılması için bu kesilen paraların kat be kat fazlasını harcamak zorunda kalır şirket. Kimse bu şirkete bişey olmaz bayrak taşıyıcı diye düşünmesin, ne şirketler battı. Şirketin geleceğini yok etmek için çabalayan içimizdeki hain oluşum tespit edilmeli sonra kandırıldık içimizdeki hainleri farkedemedik demenin bir anlamı olmayacak.147
PİLOTLAR KRALDIR,KRALLARDA PİLOT
03 Eylül 2020, Perşembe 23:10:47 KRALLAR VE PILOTLAR
-Pilotlara laf söyleyen,kendi olmayan akılları ile küçümsemeye çalışanlara bir cevap
-Aşağıda adı yazılı krallar ve başkanlar emirlerinde uçaklarını uçuracak onlarca pilot varken kendileri pilot olmuşlardır(Muharip jet pilotu veya helikopter pilotu veya ticari pilot ve hatta bazılarında hepsi bir arada )
-Hatta bir kısmı full time pilotluk yapmışlardır.
-Çünkü pilotluk her zaman her yerde prestijli ve güzel bir meslektir
-Aşağıdaki liste uzayıp gidiyor bu sadece küçük bir kesit!
PİLOT OLAN KRAL VE BAŞKANLAR
URDUN KRALI HUSEYIN (BABA)PILOT
URDUN KRALI HUSEYIN (OĞUL)-PILOT
URDUN PRENSESISALMA BIN ABDULLAH-PILOT
INGILTERE PRENSI CHARLES-PILOT
INGILTERE PRENSI WILLIAM-PILOT
INGILTERE PRENSI HENRY-PILOT
HOLLANDA PRENSI-WILLEM ALEXANDER
ISPANYA KRALI FELIPE VI-PILOT
SUUDI PRENSI KHALED BIN SALMAN-PILOT
GEORGE BUSH (SENIOR)-PILOT
GEORGE BUSH (JUNIOR)-PILOT
1422
04 Eylül 2020, Cuma 07:01:24 Kim bilir belki araba da kullanıyorlardır. Çok hoş. 11
ARABA KULLANIYORLARA CEVAP
04 Eylül 2020, Cuma 10:43:51 SADECE UÇAK UÇURMUYORLAR MESLEK OLARAKDA PİLOTLUĞU SEÇMİŞLER (EN AZINDAN HAYATLARININ BİR DÖNEMİNDE)
MESELA KABİN MEMURLUĞU YAPAN PRENSES DUYDUNMU HİÇ?HAHAHA80
Çok yaşa kralım
04 Eylül 2020, Cuma 12:11:29 O zaman hepinizi kral ilan ediyorum. Sen mesela dudullu kralı ol45
Madem kralsınız
04 Eylül 2020, Cuma 14:55:11 Sarayda yaşayın o zaman..Ama bundan sonra anca Simit sarayında25
MADEM KRALSINIZA
04 Eylül 2020, Cuma 22:00:05 COK DEĞİL BİR SÜRE SONRA ,2018 DE OLDUĞU GİBİ PİLOTLAR ZAMMINI ALACAK
SİZDE AĞLARSINIZ YİNE SALYA SÜMÜK:))))32
Kabin
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:43:59 Kabin memurlari cok kizmis yine. Ez ikler41
Kralim
05 Eylül 2020, Cumartesi 18:15:39 Kralım yan ulkeye savaş açalimmmı20
Hobi
06 Eylül 2020, Pazar 11:54:33 Oyuncak 50 liralık uçak uçurursunyz ya, bu da onun gibi sadece bir hobi. Ben meslek sınıfına bile sokmam. Direksiyon dümende çok daha zordur fakat yaptıkça gelişir. Yapamazsan da uçak tamamlar zaten... 11
HOBIYE CEVAP
06 Eylül 2020, Pazar 22:49:27 DUSUN ISTE HEM KRALLARIN MESLEGI HEMDE HOBI
MESELA TAMIRCILIK(TEKNISYENLIK),KABIN MEMURLUGU DIYE BIR HOBI VAR MI?HAHAHA00
PEKİ KAPTANDAN FAZLA ALAN TORPİLLİ MÜDÜRLER NOLUCAK
03 Eylül 2020, Perşembe 22:57:09 O KADAR CAHİL YPRUMLAR VARKİ..UÇANLAR RİSK ALIR,RADYASYON ALIR,EN UFAK Bİ HATADA LİSANSLARI ALINIR.HİÇMİ BU YORUMLARI YAPANLARDA AR EDEP AKIL MANTIK YOKMU.PİLOT ÖMRÜ BOYUNCA DERS ÇALIŞIR KONTROLLERE GİRER.MESLEĞİ DİKEN ÜSTÜNDEDİR.SAĞLIK MUAYENESİNE HER YIL GİRER.EN UFAK Bİ PROBLEM ÇIKSA İŞİ BİTER.PİLOT HAYATINI VE MESLEĞİNİ KAYBETME RİSKİNİ ORTAYA KOYARAK BU PARAYI KAZANIR.YOKSA TÜM DÜNYALİ ŞİRKETLER SALAKMIDA PİLOTA BU PARAYI VERİYOR.PEGASUS SUNEX BİLE THY NIN İKİ KATINI VERİYOR SALAKMI.TAMAM ŞU ANDA PİLOT İŞ BULAMAZ DİYE THY BU AYIBI YAPIYOR.PEKİ 18 YILDIR ŞİRKETE MİLYARLARCA DOLAR KAR YAPTIRAN İNSANLARA BUMUDUR VEFA.NERDE O PARALAR.MİLYARLARCA DOLAR KAR ETTİĞİ HER YIL KAPTANA 5 BİN YL BONUS VER AMA MÜDÜRLERE 3 MAAŞ İKRAMİYE.YÖNETİME MİLYONLARLARCA İKRAMİYE.AMA Bİ YIL ZARAR ETTİ DİYE TÜM FATURA PİLOTLARA KESİLSİN.
İŞİN ÖZÜ ŞU ARKADAŞLAR THY DAKİ TORPİLLİ EVDEN TV İZLEYEREK MAAŞINI ALAN FAZLALIK BANKAMATİK MEMUR ŞEF BAŞKANLARI BESLEMEK İÇİN HAYATIYLA PARA KAZANAN KABİN KOKPİTTEN KISIYOLAR.
PİLOTLARA BU LAFLARI SÖYLEYEN CAHİL YALAKA İNSANLARA TAVSİYEM....
NEDEN PİLOTLARDAN FAZLA MAAŞ ALAN BİNLERCE TORPİLLİ MÜDÜR ŞEFLERE LAF SÖYLEMİYOSUNUZ...ÇÜNKÜ BURADA KABŞN KOKPİTİN MAAŞINA LAF SÖYLEYEN TROLLER O TORPİLLİ TAYFA...PİLOTU İTİBARSIZLAŞTIRAYIM DİKKATİ ORAYA ÇEKEYİM BANA DOKUNMASINLAR BENİ BESLEYEN PİLOTLARLA UĞRAŞSINLAR..
EVET MÜDÜRLERDEN NEDEN YÜZDE 50 KESİNTİ DİİLDE PİLOTLARDAN.
KARDEŞİM THY PİLOTLARA YÜZDE 50 ZAM YAPTIĞI 2018 YILINDA DÜNYADA PİLOTUNA EN AZ MAAŞ VEREN ŞİRKET KONUMUNDA İDİ.200 YABANCİ PİLOT İSTİFA EDERİZ MAAŞIMIZ EURO BAZINDA YARI YARI YARIYA DÜŞTÜ DİYEREK YÖNETİME ÇIKTI ÖYLE ZAM YAPILDI.1200 PİLOT AYRILDI O DÖNEMDE.
PİLOT İLE YER PERSONELİNE AYNI ORANDA ZAM YAPILMASINI SAVUNUYOSAN PİLOT OLSAYDIN.PİLOTLUK DÜNYADA HER YERDE İŞ BULABİLECEĞİN VE BELLİ Bİ RAİCİ OLAN Bİ DÜNYA MESLEĞİ...SEN KENDİNİ NASIL BUNUNLA KIYASLARSIN..
O ZAMAN UÇAK ALTINA BAGAJ YÜKLEMESİ YAPAN EMEKÇİ KARDEŞİM ŞUNUMU SÖYLESİN..EY İLKER AYCI SEN MAKAMINDA OTURARAK MİLYONLAR KAZANIYOSUN AMA BEN 8 SAAT BOYUNCA BAGAJ YÜKLÜYORUM NASIL BENİM 10 YILDA KAZANAMADIGIM MAAŞI BİKAÇ AYDA ALIRSIN DER..YANİ MANTIK SAÇMA..PİLOTLAR KANIYLA CANIYLA BU PARAYI KAZANIYOR..PİLOTLARA KABİN MEMURLARINA LAF SÖYLEYECEĞİNİZE ODASINDA EVİNDE OTURARAK PİLOTLARDAN FAZLA MAAŞ ALAN TORPİLLİ İNSANLARA LAF SÖYLEMELİSİNİZ..HER UÇUŞTA RİSK ALINDIĞI İÇİN PİLOT VE KABİN MEMURLARINA TÜM DÜNYA BU PARALARI VERİYOR..YAZARIN DEDİĞİ ÇOOK DOĞRU...KOKPİTE BU KADAR YÜKLENMEK KAZALARI HEP GETİRMİŞTİR..GEÇMİŞE BAKIN İNCELEYİN GÖRÜRSÜNÜZ..3911
Yonetici ile kıyas
04 Eylül 2020, Cuma 07:46:14 Hani diyorlar ya,kabin ile kokpiti kiyaslamayin olmaz diye!Bu da oyle iste,mudur yani yonetici ile kokpit yani neticesinde yonetileni kiyaslamayin!Mudur yuksek ucret aliyordur,prim aliyordur,sayisi fazladir,ona sirket ,yani onun da yoneticis karar verir!Herkes yerini bilmeli diyenler,once kendi yerinde mutabık kalmalı!Mudur ve ustu calisanlar yoneticidir,kokpit personeli ise yonetilendir!Nasil degerlendirirseniz degerlendirin bu Dunyanin heryerinde(bazi pilotlarin dedigi gibi kabinin pilotla mukayesesi olmayacagi gibi)boyledir ve boyle kalacaktir.NOKTA617
Ökkeş Aygır
04 Eylül 2020, Cuma 10:57:55 Nokta yazınca haklı mı oldun şimdi mukallit müdür. Biz zaten yöneticilik vasıflarının hepsine haiziz. Filoda 500 pilot var bir tane yöneticimiz var. Onu da 1-2 yılda bir görüyoruz muhabbet için. İşimizi severek yapıyor, ne yaptığımızı da biliyoruz. Sizin gibi lufthansa, biritishi taklit edip, onu da yüzümüze bulaştırmıyoruz. 71
Müdürler yazana..
06 Eylül 2020, Pazar 23:20:04 Yürü oradan kendileri kazandırmış! Müdürlük için açıköğretim de olsa bir diploma lazım. Senin işinde lise kabul ediliyor bir araştır istersen. Hat bakımda ve bir kaç yerde liseli müdür var ama nöbetçi müdür geçer ama aslen müdür değildir ve gerçek Müdüre bağlıdırlar.. Burası farklı adalet, aramamak lazım ama müdür dendi mi yine de sizden üstündür bunu aklınıza koyun... 00
Asker
03 Eylül 2020, Perşembe 22:49:15 1i gider/1000i gelir ki bizden her 30 Ağustos’ta emekli olan alt devrelerim yeter bu devletimizin havayoluna evvelAllah ❗️1124
tk007JBND
03 Eylül 2020, Perşembe 22:40:30 %80 tk kokpit gidici, yediği ayaz kazık azımsanamaz.
böyle biline
keser/sap/devran üçlüsü.
yerler altında 30nin fersah, yeni çıktı!104
ARFF
03 Eylül 2020, Perşembe 22:35:14 Pilot'ta pilot pilot'ta pilot ne kıymetli pilotlarınız varmış arkadaş kaç gündür bıdıbıdbıdı konuşup duruyonuz hayı anlamıyorum bu pilot dediyiniz adamlar çokmu önemli sanki önemli olsalar insansız uçaklar bu kadar gelişmezdi bakın haber vardı insansız uçak 49 saat uçmuş pilot yok bişey yok 49 saat uçmuş o uçayı pilot uçursaydı yok yoruldum yok çişim geldi yok benim uçmak için sınırlı saatim var diye zart zurt konuşur bikaç saatte inerdi şımarttınız bu pilotları tepenize çıkardınız şimdite ceremesini çekiyonuz hayır bide şu var pilotları şımartırken havacılıyın gerçek kahramanlarını görmezden geliyonuz bu oluyor netice uçakların pilotsuzu yapılıyor gayatte güzel uçuyor o uçaklar ama Arff nin insansızı daha icat edilmedi!!!47144
ARFF LIĞINI BİL..KAPASİTEN VARSA PİLOT OL
04 Eylül 2020, Cuma 11:25:53 CAHİLLL107
Cahil
04 Eylül 2020, Cuma 11:27:11 Sen sus cahil herif135
Sevgili Arff
04 Eylül 2020, Cuma 11:32:17 Bilmem farkında mısınız ama insanlar bıkkınlığa yol açıyorsunuz. Bu yaptığız hakkınızı savunmaktan ziyade imajınızı zedeliyor.194
Hadi len
04 Eylül 2020, Cuma 14:16:53 Duyan da sizi birşey sanacak voleybol filesinin sultanları sizi.223
Deli kaptan a
03 Eylül 2020, Perşembe 21:44:04 Git istifa et kardeşim milletin canından ne istiyorsun Deli saçması... 125
B 777 kaptan
03 Eylül 2020, Perşembe 20:50:46 Sayın kaptanım lütfen ağzınızdan çıkanı kulağınız duysun.Ne dediğinizin,ne ima ettiğinizin farkına varın.Titreyin ve kendinize gelin.23
kesinti
03 Eylül 2020, Perşembe 20:44:36 Kredili uçuş parasından kesinti olacak mı, bilen var mı?01
Serdar bey,
03 Eylül 2020, Perşembe 19:57:32 Serdar bey, tarafsız olmadığın açık. Kesinti gelire göre olmalıdır. Örneğin 100 TL alan birine yüzde 50 kesinti yaparsan 50 kalır. 1000 TL alana uygularsan 500 TL alır. Bu kadar basit. 500 TL alan işçi, 50 TL alan işçinin yapabileceklerinin 10 katını yapar. Resimden daha zeki gibi görünüyorsun. Milleti keriz yerine koyma. Cahilden de o kadar değil. 179
sadece oralara mı
03 Eylül 2020, Perşembe 19:03:11 pakistan sudan iran ırak colombia maxico.... sorsan beğemezler TÜRKLERİ
10
ruhsal sallayış
03 Eylül 2020, Perşembe 19:00:32 pgs pilotu hapse girmedi hastanedeyken adli kontrol ile tahliye ve taburcu edildi. işkembe-i kübraaa114
..
03 Eylül 2020, Perşembe 18:44:21 işten çıkarmama ile tek satır ifade gördünüz mü anlaşmada?141
Yabancı vs Türk
03 Eylül 2020, Perşembe 18:31:21 Tekrar söylüyorum, (gerçe duyan yokya..)
Yabancıya düşmanlık yapmak doğru değil. Fakat elenmeli.
Yabancıların kira vs yardımları çoktan kesildi, Artık uzun zamandır türk pilotlar ile aynı şartlarda çalışıyorlar. Doğru olanda bu.
Tek farkı, onlar aldıkları TL'yi döviz'e çevirince her ay daha maaş almış oluyorlar.
Ancak, yeniden değerlendirme yapılması kanaatımca uygun olur.
Türk'e nefret ile bakan, Ercan hava sahasıyla konuşmayan, ingilizceyi 5 veya 6 seviyede konuşamayan, şirket hakkında dedikodu yapan, sop ve crm eksikleri olan,... Derhal gönderilmeli.
Sonra GEREK KALIRSA aynı şekilde türk pilotlar elenmeli,
Sadece KIYMETLİ yabancılar ve türk pilotlar kalmalı,
Apolet takınca kaptan olunmaz, hak edince olunur.
Saygılar, 165
Vatandaş
03 Eylül 2020, Perşembe 21:52:35 Ercanla konuşmayasın bu topraklarda maaş alması ne demek 10
Level 6 sınava girsin
03 Eylül 2020, Perşembe 23:22:22 Kesinlikle haklısınız...mesela tüm pilotlara özelikle level 6 notu olanlar da olmak üzere ingilizce sınavı uygulanmalıdır.En önemli sebeplerden biri dil olmalıdır...74
El cevap, km
03 Eylül 2020, Perşembe 23:23:51 Yabanci pilot turkiyeye gelerek turkiye sartlarinda calismayi kabul etmis oluyor mu,evet
Neden maasini dovize cevirme hesabi yapip az maas aldigini hesaplama geregi duydun
Kuveyt dinarina cevirelim o zaman 25 lira cok daha az maas aliyo
Ya da guney afrika parasina cevirelim cok daha fazla maas almis olur belki adam guney afrika vatandasi olamaz mi
Lira aliyosa turk kaptanlarla ayni turkiye sartlarinda yasiyor demektir dovize cevirmeye gerek yok.haa doviz istiyorsa o zaman baska havayolunda calisacak40
Captain F
03 Eylül 2020, Perşembe 17:59:18 Yorumlardan anlaşılan şudur. Maaşların düşmesinden ötürü uçağa yere çakmak normal. Çünkü (sözde) profesyonellik bunu gerektirir. lisansı nereden aldınız?sağlık raporunu nasıl geçiyorsunuz acaba?3016
Saçma tartışmalar
03 Eylül 2020, Perşembe 17:56:10 Pilot maaşları fikrine katılıyorum. Her işin bir ederi var. Tüm mesleklerin maaş ortalamaları belli aşağı yukarı ülkemizde ve dünyada. Aynı imkanları isteyen çalışır, binlerce euro para yatırır mülakatlara hazırlanır başarılır olursa o koltuğa oturur. Oturup pilotlara kabincilere, tekniğe çok alıyorsunuz az alıyorsunuz demek saçmalıktan öteye gitmez. Boş kafalar eleştirirken onlar yaptıklara karışık hak ettikleri ücretleri amaya devam edeceklerdir.361
320 Cap.
03 Eylül 2020, Perşembe 17:50:05 Tüm personel için,
Ya diğer hava yolları gibi toplu işten çıkarma olacaktı ya da ücretlerde kesinti, sevdiğiniz iş arkadaşlarınızın veya kendinizin kovulmasındansa belli kesintiler oldu, bu dönem işsiz kalıp iş aramaktansa şirket mevcut hayat koşullarına uyum sağladı. Dileyen işten tabii ki istifa edebilir... Kimse etmiyor, edemiyor. Sevgili akademili pilot dostum, sevgili kaptanlar, en kötü senaryoda bile 10k altı almayacaksınız, bu zaten yeterince güzel bir maaş. Bu süreçte illaki bitecektir lakin tahmini 4-5 yıl sürecek bir dönem bizleri bekliyor, aşı dahil bulunsa, ülkelerin kabulu, rant ve sınırların açılması göz önüne alınarak... Yatırımlarımızı, harcamalarımızı doğru değerlendirmemiz gereken bir dönemdeyiz. Sevgili km iş arkadaşım, her çabanın, her harcanan emeğin karşılığı farklıdır, bir pilot 20 ay eğitim alıp, sürekli yineleyen sınavlara girmektedir. Bu emeğin karşılığını dünya standartlarında almaktadır, kabindeki arkadaşlar da dünya standartlarında almaktadır...2221
Tk
03 Eylül 2020, Perşembe 21:58:21 Ohh be işte hakkaniyetli,kaptanlığını gösteren bir kaptan.kendini kabinle teknikle kıyaslamaya sokup küçülmeyen,ilerisini görebilen,şükreden herşeyin farkında biri.işte bu kaptanlara helal olsun ve iyiki varlar 72
Tam bir iyimserlik
04 Eylül 2020, Cuma 13:30:22 Bakın ben de size şunu soyleyecegim. Kapitalist duzende haklarınızı bu kadar kolay veriyorsanız yok olmaya mahkumsunuz, bunu bir kenara yazın. Size bu haklarınızı kimse geri vermeyecek. İsten çıkarma olmadan hakkaniyet ve iyi niyet istiyorsanız part time çalışma en uygun çözümdür. Gerisi hak gaspıdır. Şirketin butun calisanlarina ihtiyacı var ise isler zaten yolundadır. Bir kısım personeli çıkarmak zorunda ve çıkaramıyor ise yarı zamanlı çalıştırabilir. Cok açık ve net bence ortada iyi niyet olmadigi. Lütfen bu kadar saf düşünmeyin.21
Hahahahsh
03 Eylül 2020, Perşembe 17:46:37 Giderseniz gidin sanki bulunmaz hint kumaşınız pilot fazlalığı olduğu gibi geleceği de kapalı bir meslek grubu bugün olmak isteyen algısı düşük olsa bile max 2 senede sağ koltukta oturuyor ondan gidebilirsiniz buyurun ne iş yapacaksınız çoğunuzun eğitimi bile vasat 1528
Eyyy yazar
03 Eylül 2020, Perşembe 17:42:49 Başlıktaki cümleye bak. Kazanin gelmesi an meselesiymiş. Ne demek ya kazanin gelmesi an meselesi. Yüzde 50 maas indirimi ile kaptan maasi 50 bin fo maası 25 bin civarina geldi. Asgari ucretemi calisiyorlarda kazanin gelmesi an meselesi olsun. Insanlari böylemi korkutacaksiniz. Ayip degilmi. 50 bin maas alipta fakirlikten kaza yapacaklar öylemi. Ucus okullatindaki ögretmen pilotlar 10-15 bin tl maasa calisiyor, hava kuvvetlerinde bir pilot yuzbasi 15 bin tl ile f 16 ucurup terörle mucadele harekati yapiyor. Onların kafasi yerinde ama onların 3-4 katı maas alanlar fakirlikten kaza yapacak öylemi. Tehdite bak. Cebinizden ödeyiniz efendim kimse mani olmuyor size4136
Fwz
03 Eylül 2020, Perşembe 18:47:00 Rakamların tümü hava kuvvetleri dahil yanlış. Cahil bir yorum 194
Kaptan
03 Eylül 2020, Perşembe 18:49:55 Oğlum sen hangi sünyada yaşıyorsun ? Ne 50 bini be ? 15 yıllık airline tecrübem bar elime geçecek max 35 bin. Haklısın tr şartlarına göre fazla. Ama yiyorsa sende ol be anam. Ayrıca f16 pilotlarının lojman diğer masraflarını ekleyince emin ol bizden fazla kazanacaklar bu devirde. Helali hoş olsun daha çok alsınlar. Lakin şunuda unutma , biz ayağımızı gelirimiZe göre uzattık , globally yours , flying everywhere diyen mentaliteye inandık ev aldık borca girdik. Bu maaş ile -6000 deyiz. Ne yapacağız sen söyle. Neyimiz varsa sattık. Elde avuçta kalmadı. Merak etme. Şirket karda eder zararda. Kar ederken 5 kuruş vermezken zarar edince kes direk pilottan. Tamam kes. O zaman part time çalıştır. 15 gün çalıştır 15 gün ücretsiz izin ver. Hem riske sokma , hem kazanç elde et. Ama yok amaç başka. Fazla cazz yapmayın artık. Yettiniz yani !5116
Alikopter pilotu
03 Eylül 2020, Perşembe 20:29:17 Hava kuvvetlerinde uçuş tazminatıyla 8-15 bin tl arasında alınıyor. Thy yeni kokpit yeni maaşlar ise 7-18 bin tl arasında olacak. Tsk ile aynı yaklaşık artık. Onların ki emek değil mi sn yazar?83
dilenci bunlar!
03 Eylül 2020, Perşembe 22:46:40 Adamın biri yazmış, "f16 suren lojman yardımıyla daha fazla alacakmış"! Alsın hakkıdır ama almıyor!
YALAN!
Kaza gelecekmiş!Bah bah bah tehdite bak! bence de kaza gelmemeli ve hemen istifa edip sizi bekleyen başka havayollarına gitmelisiniz!
utanmazlık yapmanızdan daha onurlu davranış olur! 136
Lojman
04 Eylül 2020, Cuma 08:05:40 Sanki lojmanda bedava oturuyor adamlar. Lojmana 1000 tl yine kira ve lojman güzellestirme odeniyor. Oturulan evlerde yali degil. Sivildede otursan ayni kirayi ödersin. Lojmanin maddi olarak bir artısımı var 41
Piyasa Dengeleri
03 Eylül 2020, Perşembe 17:24:00 Bu iş arz talep işi. Kokpit ekibinin 2018deki %50 zammı da buydu. Pilotlar gidiyor diye dünya piyasasına yaklaştırdı ücretlerini, demekki bu işin fiyatı buymuş. Size %50 zam yapıldı, bize %50 zam yapılmadı diyen kesimin ki tamamen hasettir. Ayrıca %50 zammı sadece kaptanlar aldı. FO %30 aldı. Ona rağmen şimdi FO'dan da %50 kesiliyor.
Sizinde daha yüksek maaşa çalışabileceğiniz bir yer olsa, oraya gitmeler başlar ve şirket maaşınızı o düzeye çeker. Piyasa böyle dengesini bulur. Demek ki sizin piyasa değeriniz bu. Çünkü hiç kimse daha yükseğini vermiyor. Bu kadar basit. Pilot %50 aldı biz %50 almadık... Aynı işi mi yapıyoruz? Nası bi kafa yapısı bu...
Mevcut dönemde de sadece pilotun değil, tüm herkesin fiyatı düştü. Tüm herkesin diyorum... Madem piyasada hepimize ihtiyaç azaldı, neden pilottan daha fazla kesliyor. Bu fırsatçılık işte.
Ayrıca kaptanlar da hiç bir yere gitmez. Büyük çoğunluğunun yerleşik düzeni, çocuğu vs var. Belki yaşını almış kesim tazminatını alır gider. 2018 zammında da gidenler çoğunlukta FO'ydu ama kaymağı kaptanlar yedi. Yine piyasalar açıldığında FO'lar gitmeye başlayana kadar bu maaşlarla çalıştırır şirket. Bu maaşlar derken tüm personel için geçerli. Herkesin umudu FO'ların başka şirketlere geçmeye başlamasıdır. 558
Hadi abicim
03 Eylül 2020, Perşembe 17:15:24 Zam yapılırken sadece pilotlara yüzde 50 zam yapılacak, maaş indirimi yapılırken herkese eşit indirim yapılacak öyle mi? Hadi abicim işine bak hadi... 2731
Cafer
03 Eylül 2020, Perşembe 15:37:06 Muhterem serdar bey.
1. Herkezden %35 demenize katılıyorum.
2.Ancaaaaak hiç endişelenmeyın HİÇBİR KAPTAN ayrılmaz. Bu bu camiada yaşadığım kadarıyla hiçbirisini ayrılmayacağının garantisini verebilirim.
3. THY ye Borcu olan pilotlar konusunda haklısınız THY akademisi taşaron şirket oluncaya kadar böyle bir borçlanma yoktu. sadece 10 yıl hızmet/ayrılmama durumu vardı. Herşey para ile ölçülürse sonucu da malesef böyle oluyor.
Sağlık ve başarılar diliyorum.
1013
Ayrılmaz...
06 Eylül 2020, Pazar 12:06:57 Bencede çok fazlası kalır 15 nin versen de kalır. Yapacak işleri yok. Diğer meslekler tamirci, garson gibi işlerde olsa yapar aç kalmaz. Onlar kraliyetten gelmiş ekmek yoksa pasta yerler bunca zaman kazandıklarıyla... 20
deli kaptan
03 Eylül 2020, Perşembe 14:48:49 bu son kesintilerden dolayı aldığım en mantıklı karar ıcınde 100 yolcu ıle ucagı denıze dusurmek ben yandıysam hepınız yanın...766
Wertigo
03 Eylül 2020, Perşembe 15:58:58 Saçmalamayın yahu.... Bi derin nefes alın mantıklı düşünün. 31
Yolcu
03 Eylül 2020, Perşembe 16:35:22 Salak mısın yoksa trolmu 141
50 bin
03 Eylül 2020, Perşembe 17:43:55 50 bin maas yetmez tabi haklisiniz. 46
DELİ KAPTAN A
03 Eylül 2020, Perşembe 17:53:11 Ama haklı ama haksız herkez kendi düşüncesiyle yazıyor birşeyler ve sallıyor birbirine kabin kokpit yer personeli..Ama kimse de DELİ KAPTAN rumuzuyla yazan kişi kadar ŞEREFSİZCE yorum yapmamıştır bu platformlarda..İster gerçekten kaptan olsun ister trol VATAN HAİNİ demekki...Ancak DEVLETİMİZ BÜYÜKTÜR270
Sivil
03 Eylül 2020, Perşembe 20:33:40 Senin ip tespit edilmeli. Hesabını hukuk önünde vermelisin. Site suç duyurusunda bulunmalı.230
...
03 Eylül 2020, Perşembe 14:19:45 burada yorum yapan thy çalışanları kendi eş değeri sivil hava yolu çalışanlarının ( pgs, sunex , corendon vs. ) maaşlarını bi incelesinler ondan sonra yorum yapsınlar.
Kaptanlar mı kendileri mi fazla maaş alıyor öyle değerlendirsinler.227
Maalesef
03 Eylül 2020, Perşembe 14:59:53 Tk da Kaptanlar az memurlar cok fazla aliyorlar, ustelik fazla imkan dan sukretmek yerine, simaran personel, basta yoneticiler ve kaptanlar herkese buralarda cok kotu yorumlar yapabiliyor, cok ayip, sukredin biraz, allahin gucune gider1512
Tatava yapma
03 Eylül 2020, Perşembe 15:05:32 100bin maaş olmaz. El insaf. PARAGOZLER1536
Km
04 Eylül 2020, Cuma 11:04:32 Artık tk’yı pgs, corendon’la kıyaslamayı bırakın be kardeşim yeter. Pgs 12 saatlik er uçuşu mu yapıyor? Corendon sıcak yemek servisi mi yapıyor? Ayakta new york’a mı uçuyorlar? Boş boş konuşmayın32
kokpitçi kabinci
03 Eylül 2020, Perşembe 14:12:00 Evet eğer ki burada KOKPİTÇİ / KABİNCİ diye yazan biri varsa, onun havacılıkla alakası yoktur, ya hava-iş trolüdür yada kamyoncudur. Mesela kamyoncu doğru bir kullanım sayılır. Kabinci mesela, teknik içinde bir bölüm olabilir, kabin içi için kabinci denilebilir, ama kabin ekibi için kabinci garip olur, kokpitçi de yanlış ama kokoreçci doğru :)230
Kokpitçi
03 Eylül 2020, Perşembe 15:01:01 İçinde kokpit kelimesi geçipte hangi birimde olursa olsun,asıl işi PARA olan kokpitçidir,asıl işinin PARA olanında kim olduğu bellidir,ki o da kokpitçidir yani C1 C2 C3 C4 C5 lerdir519
Tabi tabi
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:16:41 Cabin crew = kabin memuru = kabinci. Flight crew = pilotlar = ucus ekibi01
Hürgeneral
03 Eylül 2020, Perşembe 14:09:20 Herhangi bir çalışanın maaşında kalıcı(bir kaç aydan uzun) kesintiye gitmek büyük bir haksızlık, ancak Pilotlar 2018'de yüzde %50 zam alırken diğer personel bunun yarısı bile zam alamadı diye biliyorum. Bu durumda kesintinin de aynı şekilde yapılması bence kendi içinde adaletli bir durum.
Bir noktada sivil havacılığa geçiş planı olan 10 yıldır yazılım mühendisli olarak para kazanan biriyim. Sivil havacılıkla ilgili maaş ve statü üzerinden yapılan yorumların kalitesini gördükçe bilişim sektöründe birlikte çalıştığım insanlara şükrediyorum.
Umarım sivil havacılık günün birinde hak ettiği kaliteye ulaşır.349
Yüzsüzier
03 Eylül 2020, Perşembe 13:57:18 2018 yılında kokpıte %50 zam yapılırken nerdeydiniz? O zamanda kabın ve yer hızmetlerine %10 zam yapılırken neden herkese %50 zam yapılsın demediniz. Azdan az çoktan cok işine gelmeyen hadi gidin Ortadoğu'ya sizi bekliyorlar.5137
yüzsüz
03 Eylül 2020, Perşembe 14:24:24 ederinin üzerinde maaş alan yer ve kabin çalışanıdır. Yüzünüz ve cesaretiniz varsa aynı işi başka şirkette yapın bakalım kaç kuruş maaş alıyorsun.
3014
YÜZSÜZLERE CEVAP
03 Eylül 2020, Perşembe 14:51:57 COK KONUSMA CAYCI1417
Bana ne
03 Eylül 2020, Perşembe 15:50:20 Senin zammından. Az aldığını düşünüyorsan sen bir şeyler yap. Git başka yere mesela. Bize diyorsunuz ya. Bırakın bizimle ... yarışını. size ne benim maaşımdan bana be senin maaşından83
gitmek serbest
03 Eylül 2020, Perşembe 17:49:35 herkese mail geld iste. ver tazminatimi gideyim diyenler için, düzenlemeyi kabul etmeyene kapıyı gösterdi şirket tazminatları ile. o zamanki şartlarda yüzde 50 zam geldi bu zamanki şartlarda kesinti. normal bir durum70
YÜZSÜZLERE CEVAP
04 Eylül 2020, Cuma 10:48:28 YER PERSONELİ VE KABİNİN YETİŞMESİ 2 HAFTA .TABİİKİ SİZ ZAM ALMAYACAKSINIZ,PİLOTLAR ALACAK32
Yuzsuz km’ye
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:15:30 Fazla konusma git wc’yi dezenfekte et yoksa rapor ederim seni, restoran haric hicbr yerde is bulamazsin00
Borç
03 Eylül 2020, Perşembe 13:51:56 Akademili olarak bitmiş durumdayım. Yüz milyonluk uçak yüzlerce yolcu emanet edilip kesintiyle beraber yoksulluk sınırı altında maaş alacağım. Çıkmak istesem çıkamıyorum 140bin euro borcu öde diyor. İpim çekilmiş gibi hissediyorum. Bu şartlar altında uçuşa nasıl gidicem bilmiyorum. En küçük itirazda fesih tehdidi. Psikolojik olarak bitik durumdayım. Ölsem daha iyi. Böyle bir sözleşmeye imza atarak hayatımı kararttım.4725
inna lillahi ...
03 Eylül 2020, Perşembe 14:08:10 ölüm de nasip.her isteyen ölemediği gibi ,istemeyen de ölebiliyor. hadi inşallah(herzaman ALLAH c izni ile)327
inna lillahi diyene
03 Eylül 2020, Perşembe 14:24:10 Aynen kardeşim. Böyle devam et sen. Adam sıkıntısını paylaşmış. Senin gibiler yüzünden dinden soğudu insanlar. 113
Gerçek akademili misin?
03 Eylül 2020, Perşembe 14:57:34 Kesintiyle beraber ortalama 50 saat uçsak dahi 17 18 bin para geçecek elimize nerde yoksulluk sınırı? 1432
Yok artık
03 Eylül 2020, Perşembe 14:58:24 Yoksulluk sınırı mı ? Sen 50 bin TL almayı hayal ettiğin için yoksulluk sınırının altında maaş alıcam diyorsun, el insaf, ülkende asgwri ücret 2300₺ haberin var di mi1322
Hadi len
03 Eylül 2020, Perşembe 15:06:54 Şirketin sayesinde adam sınıfına girdiniz. Daha ne istiyorsunuz1730
Cafer
03 Eylül 2020, Perşembe 15:48:35 2005 -- 2012 arasında böyle bir borçlandırma yok idi. Ulkemizin tamamında olduğu gibi THY Uçuş okulu da taşere edildi. Hemde fahiş fiyatla. Dışarıdaki uçuş okulları 60000 euroya eğitim veriyorlar. siz 100000
artı 40.000 tip eğitimi
sim uçusun saatinin maliyeti 81 dolardır 60 saat sim uçsanız iki kişi 30 x 81 = 2430 dolar veya 2100 euro hadi yer dersleri filan ABD de bunun tamamı 20.000 dolardır.
Yani eğitiminizin tamamı 80000 eurodur.
60.000 euroyu da THY ye hediye ediyorsunuz
Belki 140.000 euro borçlanma base çekden sonra kur sabitlemesi ile devam ettirils o da bir çözum idi.
Allah kolaylık versin.
Düzelir umarım.81
Gerçek akademilisin diyene?
03 Eylül 2020, Perşembe 16:36:58 Siz gerçek akademili misiniz? Kesintiyle 17,18 bin mi? İyi hesap edin bence. Öyle bir rakam kesinlikle yok. 42
Hadi len diyene
03 Eylül 2020, Perşembe 16:38:45 Ben şirkete girmeden de adam sınıfındaydım. 41
Asgari ücret
03 Eylül 2020, Perşembe 16:39:50 Herkes asgari ücret alsa da şu kına yakanların yorumu bi bitse10
Asgari ücret - Yoksulluk sınırı
03 Eylül 2020, Perşembe 16:43:09 Asgari ücret açlık sınırıdır. Tüikin açıkladığı yoksulluk sınırı 7918 tldir. Asgari ücretle kıyas etmeyin.21
Soru soran akademiliye
04 Eylül 2020, Cuma 02:44:23 Evet akademiliyim şahsi mail adresimi yazayım eger fo ise bordronu bana atacak mısın kardeşim. 77 de P4 üm ben sen bana yolla ben de sana yolliyim ozaman kim haklı anlarız. Elinde ücret çizelgemiz vardır yoksa gir temel ücretlerimize bir bak kesintiyi hesap, et nekadar alacağını anlarsın. Normal dönemde 3 er 3 yada 4 gitgel yaptıgımda o rakamın 2 katına denk para alıyoruz burda ucuyorsan bunu bilmen lazım20
KA1
03 Eylül 2020, Perşembe 13:38:01 Kokpit ekibinin maaşıyla kabin ekibi aynı mı niye herkesten aynı kessinler bizden fazla zam alırken iyi bizden fazla indirim olunca mı kötü oldu eşitlik olmadı . Kimse yanlış anlamasın tabii ki herkesin borcu harcı vardır. Kendı adıma konusuyorum çok şükür borcum yok. Bu anlasmayla elıme daha fazla para gecmeye baslıcak hemde kçö zamanındaykenden belkı daha az ucarak evımdeyım sureklı . Zaten pandemı yenı dalga gelınce yıne sınırlar kapatılcak herkes evınde olucak bu sefer daha fazla fazla para alıcaz unutmayın arkadaşlar bu sancılı donem elbet gecıcek biraz sabır2519
Canım benim
03 Eylül 2020, Perşembe 14:27:06 eş değerin kabin memuru diğer şirketlerde senin yarı maaşına çalışıyor. Kokpitte öyle değil.
Yapılan işin de bir piyasası var.1515
Haklısın
03 Eylül 2020, Perşembe 14:32:55 Çok güzel yazmışsın ama tekrar pandemiden dolayı evde oturmaya başladığında yeni ücretler üzerinden kçö devreye girer172
Yuh
03 Eylül 2020, Perşembe 14:59:26 Senin niyetin emek vermeden para kazanmak galiab, baya sevinmişsin bu duruma68
Canım benim’e
04 Eylül 2020, Cuma 11:08:07 Eşdeğerlerimiz; emirates, qatar ve onlardan az alıyoruz. Hala pgs diye sayıklamaya devam et low cost cahil30
fo maaşı
03 Eylül 2020, Perşembe 13:37:01 fo ile amir aynı maaşı alacağına göre bizler amirlere çay kahve servisi yapalım artık...3920
Skyliner
03 Eylül 2020, Perşembe 14:31:26 Ayni dedigin gene arada bir 12 bin olur :)74
Fo ya
03 Eylül 2020, Perşembe 14:46:42 Amirlerle ne derdiniz bir türlü anlam veremiyorum 1311
Havacıva
03 Eylül 2020, Perşembe 20:38:41 Kabin amiri 8-9, fo 8-12 civarı 51
Ey sendika
03 Eylül 2020, Perşembe 13:34:40 Madem sözünde durup bizlere danışmadan karar aldın, yazarın dediği gibi bari vergi yükünden kurtarsaydın ya bizi. Hazır gitmişsin Cumhurbaşkanına. Bari bu adama danışın birşey düşünemiyorsanız. 85
...ya
03 Eylül 2020, Perşembe 16:38:53 buralarda boş atıp durduğuna göre senin tasmanı bırakmış sahibin...03
Laf söyledi balkabağı
03 Eylül 2020, Perşembe 13:29:03 Iyi bari "pilotun o saatte orada ne işi varmış" falan dememiş 21
...:(
03 Eylül 2020, Perşembe 13:12:55 Kokpitin iş yükü değişmedi ancak kabinde iş yükü mü var ! yaptıkları galley de dedikodu , artık yemek servisi bile yok, yöneticilerin bunu iyi düşünmesi gerekir, yabancı kokpit Ekibi ve kabin memuru fazlası çıkartmadan ve daha sonra gerekirse kokpitten de çıkarma yapılmadan ayakta kalmak mümkün değil, bunu herkes biliyor ancak havaiş in gelir kapısı aidatlar olduğu için ve THY de tazminat olayına sıcak bakmadığından karar verilemiyor, ayrıca vergi konusunda da tekrar düşünülmeli ve gerekirse bu dönemde THY çalışanlarından minimum vergi alınmalı bunu Cbaşkanı ile görüşen sendika başkanının söylemesi gerekirdi.2026
Km
03 Eylül 2020, Perşembe 13:47:36 Kardesim senin ne is yukun var uçağı kaldırıp indirip sonra saatlerce dedikodu cay kahve goygoy. Bir ulasim araci kullanmanin bu kadar ayrıcalığı olmamali. Uolcu can guvenligiyse metrobus şoföru de ayni sayida yolcu tasiyan arac kullanıyor. Biraz mütevazi olun 2930
:)
03 Eylül 2020, Perşembe 15:13:45 Sayın km arkadaşım, yorumun. Bir amelenin , bilgisayar programcısına ( yaptığın da nedir ki , üç-beş tuş a basıyorsun, biz daha çok yoruluyoruz ) demesinden farkı yok. Farkı anlayabilmen için .......
Neyse, boşuna uğraşmıyayım158
:((((
03 Eylül 2020, Perşembe 18:11:38 Birader o zaman kokpitten cik covidli yolculara merhaba de. Galleyde goygoya devam et134
Metrobus soforu heveslisine
04 Eylül 2020, Cuma 00:23:05 Şaka gibisiniz gerçekten kendi ayarınızdaki insanları kıskanın yahu Allah görüyor bunları.Pilot olmanın ne kadar zor olduğunü ve zeka gerektirdiğini, bu sebeple hicbirinizin olamadığını da Allah biliyor.Siz küçümsemeye çalışınca mesleģin değeri küçülmüyor ki.Kulun hasedi pek de önemli değil kısacası...12
Dewamke
03 Eylül 2020, Perşembe 13:09:36 Thy gibi bir şirketin bütün personelleri birbirine düşman olmuş. Birlik beraberlik olmadıkça hakkınızı savunamazsınız. İş arkadaşının maaşına laf atacağına hakkını savun arkadaşım kendini de savunmuş olursun. Buradaki tartışmaları görünce utanıyorum çok yazık...232
Bence
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:12:17 Burada dusmanlik yapan, pilot maaslari konusunda konusanlar sadece kabin memurlari. Ustlerine vazife olmadan00
Kaptan
03 Eylül 2020, Perşembe 13:01:50 Olayın özünü yakalamışsınız sizi candan tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum.Pandemi krizini pilotlara karşı silah olarak kullanan pilot düşmanlığı yapan insanlar bunun karşılığını elbet birgün göreceklerdir.4421
Tehdite bak
03 Eylül 2020, Perşembe 13:07:56 Gecti o gunler. Pandemi bitse dahi issiz pilot sayisive egitim alanlarin sayisi katlanarak giderken soylediginiz pek inandirici gelmedi2038
Artık dünyada
03 Eylül 2020, Perşembe 13:58:53 Sağlam 10,yıl pilot açığı olmayacak boşuna debelenme şofeeeer şoferr1925
Gizem
03 Eylül 2020, Perşembe 14:13:38 10 yil pilot acigi olmayacak diyen, getirdigin cayin kapagini al 1 yil sonra lazim olacak sana94
Artığa
03 Eylül 2020, Perşembe 14:39:29 Umarım bir şoferin kullandığı uçakta ailenle uçarken taca çıkmazsınız adam müsveddesi141
DURUM
03 Eylül 2020, Perşembe 12:58:25 Cok cok buyuk cogunluk imza atacak. Isler ne zaman duzelir insanlar hemen alternatifleri degerlendirmek icin adim atar. Tam o sirada sirketten kallavi bir zam cogu kisi kalir. Gercekten kirilanlar ayrilir. Aidiyetsiz olsa da isler yurur ta ki diger krize kadar.172
Kaptan kazanma
03 Eylül 2020, Perşembe 12:53:50 1- hiç korkmayın kaptan kazanmak parayı verince an meselesidir. Parayı verdin mi kaptan yığarsın buraya. Hele FO konuşmaya bile gerek yok..
2- kaptan para düşünmeyecekmiş , bu uçuş güvenliğini etkilermiş gibi cümleler kabul edilemez. profesyonel olup işini doğru yapan kişi bunu söyleyemez. Etkileneceğini düşünüyorsan o koltuğa oturmayacaksın ,oturyorsanda hakkını vereceksin.3270
Calamity
03 Eylül 2020, Perşembe 13:10:39 Sen konuyu yakalayamamissin arkadas, aidiyet duygusunun bir numarali kriteri para degildir, para onemli ama ucus emniyeti dedigin sey aidiyet duygusunun oldugu yerde daha cok onem kazanir, sen bakkal gibi dusunmussun, cok belli bu sektorden olmadigin...93
CRM Erbabı
03 Eylül 2020, Perşembe 13:21:43 Arkadaş işi çözmüş. Yıllarca crm falan diye de boşa boru öttürmüşler. Keşke bu vatandaşa sorsalarmış. Bak bak bak, laflara gel. Profosoyonol olop osono dogro yopon koso bono soyloyomoz. Hadi ya, vallaha mi?
Insanlar cinnet geçirip kendi cocuguna kiyabiliyor. Psikoloji nedir bilir misin yigido?
Caresiz kalan adam profesyonellik mi dusunecek yoksa karnini doyurmak mi?
O zaman isin basindaki adam da profesyonel olacak, bu sartlarda havacilik yapilamaz diyip dukkani kapatacak. Niye kapatmiyor? Vardir senin bi cevabin superzeka kardes.213
Km
03 Eylül 2020, Perşembe 13:26:17 Hakkını vereceksin ki hakkını versin. İyi günler191
...
03 Eylül 2020, Perşembe 14:30:22 uçağa binip accık sağlandığında bu yazdıkların aklına gelsin... 76
Kpt
03 Eylül 2020, Perşembe 12:50:12 Kabin Havaişi ve şirketi tehdit ederek yüzde 35 indirimi kabul ettirdi. Kaptanların yüzde 50 indirimine ses çıkarmadılar. Havaiş binası önünde toplanmaya gidilince kabinden hiç destek gelmedi. Kabinin sözü geçen sendika oldukça daha başımıza neler gelecek bakalım. 1221
Ohhooo
03 Eylül 2020, Perşembe 13:20:36 Senin olan bitenden haberin yok!10
Yuzde elli neden mi!?
03 Eylül 2020, Perşembe 14:05:31 Cunku sen 1,5yil once benden yuzde 50fazla zam aldin.Artik bu konu kapanmistir.Size fazladan yuzde 1 zammı da kimse yapmaz bundan sonra enaz 3-4 sene!Ha işine gelmiyorsa ,yürü git kardeş ,tutmuyor aeni kimse?1212
Hacı
03 Eylül 2020, Perşembe 12:46:59 Kim Nereye Gidiyormuş. Duyamadimmm En Az 1 Sene Sektör Kendine Gelemez. Şirket Zaten Ayrılmak İsteyen İçin Açık Kapı Bıraktı. Maaş Sözleşmesini Kabul Etmiyorum De Ayrıl Tazminatlarini Alarak. Yoksa Sesini Çıkarma 2 Yıl Çalış Gün Gelecek Devran Donecek. Zamanı Gelince Zaten Zamlar Otomatikman Yapılacak Kokpit için. Diğer Birimlerin Eski Ücret Konusunda Eski Yerine Gelmeleri Biraz Zor diye Düşünüyorum. 1715
Sagdan gidin
03 Eylül 2020, Perşembe 14:03:14 Pilot agalar,cuzdan bulursunuz!88
Bu ne ya
03 Eylül 2020, Perşembe 15:41:04 Deyip verin tazminatlarımızı çıkıp gitmek istiyoruz diyenleri görmek isteriz. Çoğu kedi gibi kuyruğunu altına alıp devam diyecek sanırım61
Doktor
03 Eylül 2020, Perşembe 12:28:35 Doktorun 7-8000 Tl maaş aldığı ülkede kabin memurunun 20000 TL maaş alması absürt. Kapran 10 yılda yetişiyor, kabin memuru 3 ay. Ayrıca Kaptan sorumululuğunun binde biri kabin memurunda yok. Kendileriyle KOKPİT’i kıyaslamak cahillik tezahürü. Ayrıca Kaptan yapacağı tasarruf ile zaten maaşını çıkarır ya da daha fazlasını şirkete yansıtır. Bu düzenlemeyle THY kendi ayağına sıkmıştır. Bir kaptan yılda ortalama 150000 kg yakıt tasarrufu sağlamakta. Bunun maddi karşılığı 250-300000 TL dir. Hayırlı günler........3829
Yapma ya
03 Eylül 2020, Perşembe 13:13:07 Tamam cok haklisiniz. O halde kabinden kesilen yuzde 35 kaptanlara verilsin. Yuzde 50 hic kesilmesin. Maaslari 3 milyon tl olsun. 184
Diyorsunki
03 Eylül 2020, Perşembe 13:30:22 Doktor 7-8 alirken pilot 60-70kazansin yani!!!!2110
Maaş Uzmanına
03 Eylül 2020, Perşembe 14:08:00 Madde madde gidelim ki daha somutlaştır gözünde;
1)Yeni başlayan uzmanlığı olmayan doktor o dediğinde başlıyor bazen de fazlasını alıyor
2)Bir kaptan 10 yılda yetişiyor diye savunuyorsun.O zaman bir geniş gövde kaptanının 100 bin küsürlü maaşı ile hala doktoru kıyaslayabilir misin?(bunu yermek için yazmadım,kıyaslaman alakasız)
3)Kaç yıldır şirkettesin bilmiyorum ama ne yerde ne de havada Kabin ile kokpitin aynı işi yapmadığını,aynı maaşı almadığını ve de maaşlarda bile aynı kesintisi olmadığını görmüşsündür.(Oran-orantı)
4)Kabin memurlarının hiçbir zaman kaptan maaşlarında gözü olmadı ama kaptanların bazılarının (üzgünüm ama bu azınlığın sesi daha çok yankılanıyor)kabinde çok gözü oldu.Gelip sana burada ilk yardım yapıyoruz ,emniyet ya da kalp krizi geçirirsen biz müdahale edeceğiz deneyeceğim.Görev tanımlarımız farklı arkadaşım
5)Havacılık sektöründe ve özellikle bayrak taşıyıcı firmalarda dünya geneli maaş oranları yüksektir.Hem kabin hem de kokpit ...Kıyaslama yapmak istersen klavye uzmanlığı yapacağına araştır
Herkese sağlıklı günler diler,bu ses çıkaran azınlıkların daha az gözle görülür olmasını dilerim... 103
Doktor
03 Eylül 2020, Perşembe 17:51:18 Doktorun 7-8 bin aldığı ortamda 100bin maaş nedir Allah aşkına?dolmuş şoförlerinde 50 can taşıyorum 50 bin istiyorum desin bu ne?yüzde 50 bile az liseli şoförlere.onların rakibi hostesler,en büyük rakipleri kadınlar.adam olayınızda çok vasıflıysanız çekip gitseydiniz.bak it de eleman kaldı mı?5 para etmez olduğunuzu bilmeyen kalmadı.ne kabin memuruna 20 bin verilir ne size.10 bin iki gruba da yeter.statü farkı da yok ikiside lise mezunu vasıfsız işler 105
Cvp
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:10:25 Estetik doktorlar gunde 20000 tl kazaniyor, ayda 200000 tl. Pilot ise 40000 tl. 11
Soğudum
03 Eylül 2020, Perşembe 12:24:42 Yemin ederim artik bu meslekten soğudum parası var diye katlaniyorduk simdi oda gitti ac gözlü dolandırıcı patronlar hak yiyen insanların çukuru olmus sektör ornek atlasglb Murat ersoy yazıklar olsun yakında sirket kalmayacak nehali varsa görsünler allahin ilahi adaletine sığınıyorum umarım hak yiyenlerin boynuna dolanır bu adaletsizlikler kahrolsun sektöre girdiğim gune231
Sadece isten mi sogudun
03 Eylül 2020, Perşembe 23:25:45 Bircok insan ulkeden sogudu00
Kpt
03 Eylül 2020, Perşembe 12:24:27 Tüm pilotlar sabır edecek. Pandemi de bitecek, 1 2 yıla işler acılıp herkes deli gibi daha hızlı daha fazla ucacak hızla duşen grafik hızla yukselecek,Kapitalist sistem düzen bunu gerektirir. Oara babaları da biliyor ne olacagını 1 2 yıl kalifiye elemanları ucuza calıstırma derdindeler sadece. Zaman gelince de herkes görecekkim ne para kazanıyor. Sabır sadece.196
TEK İŞİ KUTU DAĞITMAK OLAN
03 Eylül 2020, Perşembe 12:16:49 KABİN MEMURLARINA 10-15 BİN TL VERİLMEMELİ.KABİN A.Ş GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR3043
merak
03 Eylül 2020, Perşembe 12:29:42 kim kabin memuru yapmadı seni ? yada bir kabin memuru sevgilini mi aldı elinden çocuk ? dur tahmin edeyim yaramaz bir kabin memuruydun raporlar alan sorumsuz seni kapının önüne mi koydular yoksa...sen söyle...124
KA
03 Eylül 2020, Perşembe 12:42:10 Tek işimiz kutu dağıtmak ise madem.. Geçen hafta uçağımda bayılan kadını kim iyileştirdi?Kaptan mı?? Durumu kim yönettii? Herkesin işine biraz saygı.. biraz haddini bilmeli herkes..!1717
NEDEN
03 Eylül 2020, Perşembe 13:03:09 Sen neyi hak ediyorsun bir söyle? Örnegin bu yaptıgın hizipçiliğin cezasını çekmeyeceğinimi sanıyorsun. Ali abi yeter bunlar hep aynı isimler açıkla, hemen bulalım verelim yargıya. Yazalım isimlerini altın harfle. 16
Merak , a
03 Eylül 2020, Perşembe 13:13:19 Bir dahakine kolonyayi ben vereyim de kendini doktor sanma olur mu?85
Samet
03 Eylül 2020, Perşembe 12:02:19 Türkiye'den Baska bir yerde iş bulamayan bu yabancılar gönderilmeli zaten o konuda haklısınız... Bu gercek değişmez, ilk yabancılar gönderilir heryerde223
çok doğru
03 Eylül 2020, Perşembe 12:00:15 Derhal kokpitin maaşı bir %25 daha düşürülmeli. Çünkü kaptan eksikliğinden dolayı, şirketin mecburen yaptığı pilot zammı sırasında, kabine çok daha düşük zam yapıldı. Kabinde bir kabin ekibi eksikliği falan yoktu, ama kabine de %50 zam yapılmalıydı, çok ayıp. Kabin zaten büyük eylemler yapmıştı, kendilerine eksik zam yattığı için, bu eylemlerin en büyüğü airport haberde bir sürü yorum yazmaktı. Kabin pilotlara yapılan %50 zam dolayısıyla, pilotlara ne yapsa yeridir. Bence kaptanlardan kesilip, kabine verilmeli. Arkadaşım sen burada bir zahmet iban numaranı falan paylaş, biz o işi halletcez, biz bize yeteriz (fitne fesat işlerde)2232
Kaptan
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:08:08 Fazla konusma sen git cay getir icine limon koy. Bir tek slide arm disarm yapiyordunuz onda da bir suru slide patlattiniz beceriksizler00
No name
03 Eylül 2020, Perşembe 11:55:21 Şirketlerin büyüyebilmesi veya şu koşullarda küçülmemesi / kapanmaması için giderleri aşağı çekmek maalesef şart. Dolayısıyla bu günlerde böyle önlemlerin alınması da çok normal. Türkiye şartlarında pilotların kesinti sonrası alacakları 45-50 bin lira bir insana ailesini geçindirmesi için fazlasıyla yeterli. Maalesef pilotların gözünü doyurmak çok zor, bu Dünya senin desen Ay'ı da alabilir miyim derler. Kimse geliri azalsın istemez ancak ülke şartlarında üst düzey yöneticiler bu maaşların yanına yaklaşamazken pilotların biraz da şükür etmeleri lazım. 1025
bb
03 Eylül 2020, Perşembe 12:31:39 kesinti sonrası 45-50 bin lira mı? :))63
Kimse
03 Eylül 2020, Perşembe 12:49:52 %50 kesintiden sonra 45-50 bin ha..
Vaybe THY de 90-100 bin tl alan pilotlar varmış da haberimiz yokmuş. 67
Nerede yasıyorsun sen
03 Eylül 2020, Perşembe 12:54:10 Kesinti sonrası 50 bin mi. Siz uzayda yasıyosunuz ya da gercekten bi .oktan haberiniz yok.82
Akademi fo
03 Eylül 2020, Perşembe 12:54:21 Ne 40-50 bini, kesintiden sonra 10 bin geçecek elimize.142
Ne 45 50si
03 Eylül 2020, Perşembe 13:02:36 ne 45 50 si cahil!!!!!! Yeni hesaba göre kaptan 15 Borçlu FO 8 alıyor135
Herkes yalan konuşuyor
03 Eylül 2020, Perşembe 14:04:58 Ben adımı vermeyeceğim ama baş harflerini yazim tanıyan olursa ne ala adım soyadım T. K.. Ben 2018 girişliyim akademi çıkışlıyım. Maaşımdan her ay ortalama 883 euro para kesiliyor. Pandemi öncesi yogun ayda aldığım maaşı tam söylemek istemezdim ama herkes yanlış yalan yazışıyor burda. Kesinti sonrası elime yapılan zam sonrası 27.000 ile 32.000 arası para geçiyordu. Şimdi kıdeme gore cok degısen olmuyor ama bir 77 kaptanımız ikramiye ayında 105 yada 110 bin civarı alıyor. Yüzde 50 kesinti sonrası bir 77 kaptanı 40 bin tl den aşağı maaş almayacak arkadaşlar bunu bir kafanıza sokun. 89
hala
03 Eylül 2020, Perşembe 11:51:56 hala havacılığın sadece pilotlardan oluştuğunu savunuyorsak zaten batsın! şu anda 2-3 sene kimse bir yere gideemz77
Ne sandin
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:06:03 Hostesleri havaci mi saniyordun yoksa? :)))00
NEREYE
03 Eylül 2020, Perşembe 11:45:58 AYRILACAKLLARDA NEREYE GITMEYI PLANLIYORLAR? AYRILMAYI DUSUNMEK BU AN ITIBARI ILE IS INTIHARINDAN FARKSIZ. AYRILAN EN AZ 3 YIL MOTORLA KURYECILIK YAPAR ANCAK711
Vatandaş
03 Eylül 2020, Perşembe 12:40:12 Dolmuşçuluk yapacaklar,taksicilik yapacaklar.100 bin maaş alıp hala kesinti fazla demek.sizin gibi insanlara bu maaşı vermek değil yüzüne tükürmek lazım613
ayrılacaklar
03 Eylül 2020, Perşembe 13:04:53 Fesih dilekçesini 6 iş günü içerisinde veren personele tazminatı verilerek gönderilecek. Bu durumda uzun süredir çalışan ve borcu olmayan birçok insan saçma sapan meblağlara o sorumluluğu yüklenmek yerine toplu parasını alıp ayrılır, sürecin düzelmesini evinde bekler... Yoksulluk sınırının 8000tl olduğu memleketten bahsediyoruz, onlar çok alıyor diyeceğinize ben niye hakkımı alamıyorum demeniz lazım. İnsanca yaşamalı herkes. Ama bu zeka kıtlığıyla zor birbirini anlayıp kollamak...110
kokpitçiler
03 Eylül 2020, Perşembe 11:44:34 5000 kişi olurmuşunuz ya..sendikaya sabah poğaçasını yemeden gidenler de dahil toplam 10 kişi imzalamasın şu dilekçeleri de görelim gözünüzü..pazar günü "aaa yanlışlıkla gelmişim,gelmişken varsa uçuş giderim diyenleride,arayıp varsa uçuş gideyim diyenleride çoook gördük zamanında..parayı çok seversiniz,hatta para için...hadi neyse2515
330fo
03 Eylül 2020, Perşembe 12:55:49 Haklı. Zamanında tükürdüklerini yalayıp hava işe geri dönen binden fazla pilot var.
173
Kabinciye
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:05:32 Pilotlarin sirtindan geciniyorsunuz, onlar kosturuyor zam ariyor siz de faydalaniyorsunuz. Parazit hayat deniliyor buna00
Ah
03 Eylül 2020, Perşembe 12:30:45 troller sizi....60
Dolmuşçu coşkun
03 Eylül 2020, Perşembe 12:41:26 Dolmuşçular da senin işi doldurur zor değil 8 ayda.76
Kahve makinesi
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:04:39 Kesinlikle haklisin. Kutu dagitmakla 10-15 bin maas verilmemeli00
Kimse gidemez
03 Eylül 2020, Perşembe 11:41:58 Kaptanlarin gidişi lafta olur. İşte kapı işte.........2118
Cevap
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:04:07 Katar ve emirates’te toplam 300’e yakin Turk pilot ucuyor. Thy, pegasus vb’den gidenler. Kac km var peki? 50’den fazla degil. Cunku kalifiye degilsiniz yaptiginiz isi herkes yapiyor00
SADECE KUTU DAĞITAN KABİN MEMURLARI
03 Eylül 2020, Perşembe 11:40:24 COK KAZANIYOR,UÇAĞA KAHVE MAKİNASI KOYUP,SAYILARINI AZALTIN2119
Katara giderim
03 Eylül 2020, Perşembe 11:22:45 Diyen kokpitçiler hadi şimdi varsa yürek imzalama görelim. Sendiks yüzünden ucusu durdurulan pilotlar paşa paşa imzaladı böyle yalatılar adama tükürdüğünü3350
Bu durumu
03 Eylül 2020, Perşembe 11:30:22 Bu durumu bir yan ruzgari bekmana soralim12
katar matar
03 Eylül 2020, Perşembe 11:31:02 çok çalışsaydında pilot olsaydın. arkamda gezerken yalakalığın bin türü ama. kıskançlığa gerek yok. doktora gittiğinde prof ile uzman arasında ne kadar fiyat farkı varsa rütbeye görede fark olacak. dünya bu. biz yaratmadık89
KATARA GİDERİM E CEVAP
03 Eylül 2020, Perşembe 11:32:55 MERAK ETME HERŞEYİN ZAMANI VAR.PİLOTLAR AKILLI İNSANLAR.ZAMANI GELİNCE YA EN AZ PANDEMİ ÖNCESİ MAAŞ OLACAK YADA UÇAKLAR YERDE KALACAK1112
Giderim
03 Eylül 2020, Perşembe 11:51:28 Giderim canim kapilarin kapali oldugunumu dusunuyorsun?
Bu krizde Tk elindeki vasifli isguvunu kaybedecek, tum sirketler vasifli isgucu pesinde, bizler binlerce ucus saati olan tecrubeli kaptanlariz, bu sartlarda ilk firsati degerlendirecegiz sadece zaman kazaniyoruz, bundan emin ol127
Goody
03 Eylül 2020, Perşembe 11:57:19 Ne kindar ne anormal tipsin ya10
Cpt 77
03 Eylül 2020, Perşembe 12:08:57 Ben imzaladım,ama ilk fırsatta istediğimi alırım,istediğim yere giderim..ya sen...aynı gemide olduğumuzun farkında bile değilsiniz yazık size...159
Havacı
03 Eylül 2020, Perşembe 12:18:59 Öncelikle pilot değilim,havacılık sektörünü bıraktım. Pilotların içinde kendini bilmez,cimri,boş tipler mevcut. Ancak şirket bu kişilere milyon dolarlık uçak teslim ediyor. Her işin bir ederi var. Sen adamların maaşını pandemiyi bahane ederek kesersen uçuş emniyeti,kalite vs bekleme. Yarın senin yaptığını onlarda başka bahaneyle sana yapıp misliyle ödetebilirler. Herkes canını bu kişilere emanet ediyor. Kimse psikolojisi bozuk kaptanla uçmaz istemez. Asgari maaşla maksimum fayda elde edemezsiniz. Yoksa kaptanın cebine giren para beni ilgilendirmiyor. Yalatma falan demişsiniz. Bu ülkede size dayatılan herşeyi yalayıp yutmuşsunuz zaten. Kaptan maaşı kesilince sizin cebinize para girmiyor ekstradan. 386
Bir yorum
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:03:10 Mumkunse yemek yedigin restoranda gittigin mekanlarda ucreti pilotlara odetme, ya da erkeklere odetme kendi masrafini kendin ode. Kira vermemek icin Pilotlarin evine yerlesmeyi dusleme hostes garsoncum. 00
Sayın yazar
03 Eylül 2020, Perşembe 11:21:17 Kabine yüzde 10 kokpite yüzde 50 zam yapılırken de hiç konuştun mu neden kokpite yüzde 50 diye. Bugün bir 77 kaptanı ikramiye ile 105 bin lira para alıyordu pandemi öncesi. Avrupa standartlarına getirilmişti maaşları ama kabin memurları düşük kalmıştı. Şimdi cıkacak birkaç çakma kokpitçi bize ezik muamalesi yapacak ama asıl ezik onlar aldıkları paralar ile doymayan hala kabine laf atan milletin ekmeğinde gözü olan insanlar. Saçma bir yazı yazmışsın seni dikkate alıp yazının tamamını okumadım bile. 4452
SAYIN YAZAR A CEVAP
03 Eylül 2020, Perşembe 11:35:09 (LUTFEN YAYINLAYIN)
AYNI UÇAKTA ÇALIŞIYORUZ DİYE AYNI İŞİ YAPIYORUZ ZANNEDİYORSUNUZ
SİZİN YETİŞMENİZ SADECE VE SADECE 3 HAFTA HATTA CHARTER DA 2 HAFTA
KENDİNİ BiZİMLE BİR TUTMA1113
SAYIN YAZAR A CEVAP
03 Eylül 2020, Perşembe 11:35:57 HAHHA EZİKSİN ÇÜNKÜ,ÇAYCIIII76
Bi
03 Eylül 2020, Perşembe 12:00:56 Düşün yakamızdan33
Yazıklar olsun
03 Eylül 2020, Perşembe 12:01:55 Nekadar zayıf karakterli bir insansın ki burada kaptan maaşını kuruşuna kadar yazıp ifşa ediyosun, şu pandemi bahanesiyle umarım sen ve senn gibi zayıf karakterliler hem kabinde hem kokpitte bu meslekte kalmazlar , Gerçekten kaliteyi düşürdünüz mesleğe zarar verdiniz bunda covidden önce havayolu şirketlerinin şuursuz büyüme planları önüne geleni kokpitci kabinci diye alım yapıp insani değerlerine bakmadan okadar ipsiz sapsız densiz adamla dolduki camia yazıklar olsun şu yoruma bak... Mesleğini seven işine aşık aile terbiyesi ve karakteri sağlam düzgün vatan evlatları lazım hem kokpite hem kabine... Burada kabin memuru ve pilot yetiştiren okulların yöneticilerinede büyük iş düşüyor kendinize gelin parayı vereni okullara doldurmayın biraz adam eleyin bakın bu adam bu mesleğe bu işe layık mı diye... Arkadaşının başarısızlığına sevinip motive olan mı dersin öğretmenine lakap takıp arkasından alay eden densizlerimi dersin ikiyüzlü para delisi psikopatlarla doldurmayın bu camiayı yazık!!!198
Ben
03 Eylül 2020, Perşembe 12:36:42 hiç unutmam birisi demiştiki pilotluk uluslararası bir iş o yüzden biz yüzde 50 zam aldık size adam bulmak kolay siz zeten yüzde 10 ile hak ettiginizden fazlasını aldınız.O sıralarda avrupalı havayolları km için 3500 euro maaş veriyordu....Herhangi bir adamı asgari ücrete kısa bir eğitimle uçurursun gibi geliyor herkese ama öyle olmadığını işin içindekilerde biliyor...63
Coşkun
03 Eylül 2020, Perşembe 12:45:43 Allahın dolmuşçularına bak hele kabin,teknik yüzde 35 miş ben mi alıyorum lan 100 bin lira.hadi beğenmiyorsanız defolun gidin.kibir budalaları.yurtdışında ilkokul mezununun kasiyerlik gibi 6 ayda öğrenilen işle hava atma sadece turkiyedeki şoförlerde olur139
Kabin kokpit Sunexpres yada Pegasus’un maaşına geçelimki piyasa belli olsun
03 Eylül 2020, Perşembe 20:43:39 Hangi iş gücünün Türkiye de genel bağlamda değeri belirlenir ve herkes ona uyar10
Doğru kokpitede bayrak taşıyıcı 20-25bğn Euro veriyordu Avrupa’da
03 Eylül 2020, Perşembe 20:44:36 Yaniii11
Kabin memuruna
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:59:27 Hangi akilla pilotlara yapilan zammin aynisini isteyebiliyorsun 2 aylik cay kahve egitiminle? 00
Maaslar
05 Eylül 2020, Cumartesi 01:01:05 Yurtdisinda pilot/kabin maas orani 5’dir. dolayisiyla Turkiye’de pilot (fo) maasi en az 40 bin tl olmalidir. 01
Yazıklar olsun diyene...
06 Eylül 2020, Pazar 23:38:15 Okudum da adamlar kendilerini gerçek ruhanı bir bozuklukla gerçekten çok büyük görüyorlar ve birbirini yemeleri başladı... Lise seviyesindeki bu meslek(uçak OPERATORLÜĞÜ) ne doktor, ne mühendis, ne prof tanıyor...kokpitte sokun lise mezunu gariban anadolu gençlerini ve görün saygı seviye beraberinde otobüs şoförü ücretine bu mesleği ne kadar güzel icra ederler, denemek lazım.. Bu yüzden gereksiz mesleklere aşık olunarak üretmeden tüketiyoruz... 00
Alidesidero
03 Eylül 2020, Perşembe 11:14:19 Niye sürekli pilotlari savunan yazilar okuyorum acaba. Neymis kaptanin akli baska yerde olurmus. 50 bin civari maas alip hala nasil akli baska yerde olacak. Gecen baska bir yazi altinda bir pilot yer personeli ile dalga geciyordu kesintili halimle bile senin kac katini aliyorum diye. Yeter be. Pilot maaslarini pilotlar sizin kadar savunmuyor. Hala tam maas verilsin istiyorsunuz şu pandemi ortaminda. Iflasmi etsin şirket. Begenmeyen gidip körfeze müracaat etsin. Son zamanlar hic duymaz oldu bu cümleyide ben hatirlatayim dedi. 2036
Buna nasıl inanıyorsun?
03 Eylül 2020, Perşembe 11:59:35 Yer personeliyle dalga geçenin pilot olduğuna ne kadar inanıyorsunuz? Belli ki trol işi, fitne fesat kazanı kaynatan hainlerden biri.64
Tgs
03 Eylül 2020, Perşembe 17:56:29 Sanki pilotlar çok ak kaşık hiç uğraşmazlar.gerçek hayatta da biliyoruz ne olduklarını33
Tgs’e...
05 Eylül 2020, Cumartesi 12:44:25 İnsanların yüzüne söyleyemeyeceğini gelip burada yazıyorsun, münferit birkaç kişi yüzünden herkesi karalayıp hakka giriyorsun. Şu genelleme huyunuzdan vazgeçin.10
Km
03 Eylül 2020, Perşembe 11:09:05 Lutfen ekip planlamadaki virusten beter torpil cetesini bitirin, yillardir sirketime cani gonulden severek hizmet eden ve bire bir bircok swyi dinlemis bilen biri olarak rica ediyorum
Kabin memurlarinin bircogunun en buyuk mutsuzlugu ve memnuniyetsizligi kanka arkadas sevgili ayagina tanidiklarina balli kaymakli harcirahlari yuksek ve guzel yatilari yazan ayarlayan ekip planlama calisanlaridir. Ucuslarda bircok zaman konusulan muhabbeti yapilan bu konudur ama bircok kisi daha da kotu olur kirmizi kisteye vs girerim diye kabin memuru arkadaslarim korkup bu durumu aciklayamiyor
Bunlar planlamada adeta bir cete orgut gibi
Bu kisiler tespit edilip is akitleri feshedilmelidir ya da bu birimden alinmalidir. Bunlar kul hakki adalet inanci olmayan insanlar
413
Kısa zamanda
03 Eylül 2020, Perşembe 11:40:24 Kısa zamanda bu çete çökertilicek inşallah ! Atayanlar atananlar hiç merak etmeyin hak yerini bulacak141
Insallah
03 Eylül 2020, Perşembe 12:28:29 Bekliyoruz
Imkani olan genel mudurumuzu uyarsin bilgilendirsin bu konuda
Bosuna her yil calisan memnuniyeti anketi yapqcaklarina su planlama cetesini bitirmeleri kabin memurlarinin torpilliler haric hepsini mutlu etmek icin yeterlidir61
Haydii
03 Eylül 2020, Perşembe 11:06:28 Etihad, Qatar, Asian bizim pilotların yolunu gözlüyor... basip gitsinler, madem kaybettik... 1116
Uzgun kabin memuruna
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:58:10 Senin opsiyonun bile yok, restoranda garsonluk haricinde. 00
Sadece pilot mu
03 Eylül 2020, Perşembe 11:01:01 Işler düzelsin Birtane kalifiye adam kalmayacak. İnsanlar thy sağlam şirket diye girdi çürük çıktı. İçi çürümüş yöneticiler her daim çalışanın aldığı haklara maaşlara saldırır oldu. Bu tarz insanlar şirketi batırır toparlanması daha zor olur. 289
Dolmuşçular
03 Eylül 2020, Perşembe 12:47:17 Hadi yallah cehennemin dibine kadar yolunuz var.gidin yunan ordusuna katılın 58
Dolmuşçular cevap
03 Eylül 2020, Perşembe 13:14:49 Haklisin dolmuşçu sen ve senin gibiler şirketi yönetiyor. Adınıda çok güzel koymuşsun. Bravo dolmuşçu dolmuş şirket birde kamyoncu 32
Yorum
03 Eylül 2020, Perşembe 11:00:04 Yazılarınızı takip ediyorum. Çok isabetli noktalara parmak basıyorsunuz. İyi çalışmalar. 76
B777
03 Eylül 2020, Perşembe 10:58:15 Boyle bir krizde bize birşey olmasın, hayır yabancıları işten çıkartın demek bana biraz zalimce geliyor. Haketmeyeni işten çıkartın veyahut sıkalım hep beraber dişimizi demek daha insani. İsteyen herkes yorumuma karşı çıkabilir. Ama farklı bi havayolunda bizde yabancı statüsünde olabilirdik, orada da böyle linç edilmek istemezdim. Emniyetli uçuşlar. 5228
b777 fo
03 Eylül 2020, Perşembe 11:22:36 ben de eskiden çıkarılabilirler diye düşünüyordum. ama son olanlardan sonra meslektaşlarımın yanındayım. onlar da fedakarlık yaptılar bizim gibi bu dönemde ve bu işte berabersek beraberiz. uçakta canımı emanet ettiğim insanı yarı yolda bırakmak yakışmaz.187
güneye
03 Eylül 2020, Perşembe 11:27:29 gitmenin yolunu mu yapıyorsun..kapı orda!!07
Dört Göz
03 Eylül 2020, Perşembe 11:32:34 Umarım bu söylediklerini iyi okuyarak ve anlayarak yazdın. Ben pandemi öncesi Yurt dışında çalışıyordum ve ilk biz yabancıları çıkarttılar. Hem de hiçbir hak ödemeden. Onlar bizden daha milliyetçi. Biz de kalkmış Yabancı gitsin mi diyoruz. Ben artık Pilotluk yapamıyorum. İş yok. Başka bir işte çalışıyorum. Bundan da hiç utanmıyorum. Benim yerime uçağını Yabancı Pilotlara emanet eden, onların benim ülkemde ben bu haldeyken daha çok kazanmasına vesile olan Türk Yönetici utanıyor mudur? Sanmam, o da utanmıyordur. Her ne görevdeysen, umarım sen ve senin gibi düşünenlerin yerine de bir gün bir yabancıyı getirmezler. O zaman anlarsın belki..113
İnsan
03 Eylül 2020, Perşembe 11:35:08 İlk kez insani ve empatik bir yorum görüyorum gerçekten tebrik ederim. Hepimiz insanız ve hepimizin sorumlulukları sorunları ve ev geçindirme derdi var bu duruma bu şekilde bakılmalı. Ben kalayım da kim giderse gitsin demek hiç insani gelmiyor bana. Bizlerde dünyanın bir yerinde ekmeğimizi kazanıyor olabilirdik. Çevreniz size böyle baksa nasıl hissederdiniz??Umarım kalmak ve çalışmak isteyen herkes kalır. Sevgiler171
Dört göz cvp
03 Eylül 2020, Perşembe 16:37:44 Size yapılanın aynısını burada yaptırmak istiyorsunuz. Yazdıklarımı daha iyi anlamanızı diliyorum. 01
B777
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:56:47 Baska bir havayolu sirketinde yabanci nasil olabiliyorsun? Basvur bakalim luftansa british olympic airlines air france seni aliyor mu, gecmiste korona oncesi aldilar mi, git yunanistana italya fransa ispanya ingiltereye pilot olarak ise girebiliyor musun. Bu zekada bir pilot meslektas oldugun icin kendimden utandim00
Ucus islerme
03 Eylül 2020, Perşembe 10:56:21 Orada baskan mudur teknik pilot vb pozisyonunda, gelen giden her evraka paraf atip aleyhimizde konusup dedikodu yapmaktan ve balli pozisyonlari ni korumak icin hergun meslektaslarini satan, arkadaslarina kiyak gecen, telefonlari kapali kaptanlari kiniyorum381
Ui
03 Eylül 2020, Perşembe 12:48:32 Ne yapacaktım paradan gözü dönmüş şoför bozuntularıyla mı uğraşacaktım34
Teknik pilotmuş tip müdürüymüş
03 Eylül 2020, Perşembe 13:06:01 Onlar ancak kendilerini arayanları azarlasınlar. Insanlar yardım veya çözüm için arıyorlar , bunlar da kendilerini birşey sanıp azarlıyor yada şirketin avukatı gibi tavırlara bürünerek cevap veriyorlar. Thy bitmiş, nereye dokunsan dökülüyor.80
Çç
03 Eylül 2020, Perşembe 13:24:33 Hepsi kraldan çok kralcı. Sonra gelip kokpitte zırladıklarında hadi işine bak abicim diyorum. 11
Gomo
03 Eylül 2020, Perşembe 10:53:58 Bu pandemi elbet bitecek, o zama göreceksiniz kimin aglayacagini296
..
03 Eylül 2020, Perşembe 10:52:27 tebrikler çok güzel bir yazı olmuş. öyle görünüyor ki serdar bey önümüzdeki yıllarda uçucuların sorunlarını dile getirmede öncü isim olacaktır. 194
Km
03 Eylül 2020, Perşembe 10:47:33 Nedir bu pilot hakları savunuculuğu. Maaşlara yüzde 50 iyileştirme yapılırken kimse dedi mi kabin memurlarına da yapılsın diye. Tabiki hayır. Giden gitsin bakalım. Kokpitte o yürek nerede! Sadece akşam eve giderler2965
Kesinlikle katiliyorum
03 Eylül 2020, Perşembe 11:01:46 Pilot ayrimciligini birakin!Tum diger personele dusuk oranla zam yapilip,pilotlara (o gunun sartlari geregi denilip)yuzde 50 fazladan zam yapildigini dusununce ,bu indirim yine adaletli kalmiyor!LUTFEN ARTIK HERKESIN HAKLARINI ESIT DILE GETIRIN!Gerci siz getirmesenizde,su anki durum zaten pilotlara herhangi bir ayricalik verilmesine uzun sure elvermeyecek!1010
Gideceklermis
03 Eylül 2020, Perşembe 11:04:43 Nereye?Qatar,emirates,uzakdogu vs yani olay bitti,enazindan 3-4yil kimse biryere kıpırdayamaz.Umarım,sizde haksız yere ,bu kayırıcı(pilot)yazılarınızdan vazgeçersiniz,zira bu dönemde zaten bu dil rağbet görmez.1018
..
03 Eylül 2020, Perşembe 11:20:42 kusura bakma ama boş yorum olmuş. pilotların kendi hakları kırpılırken de sesi çıkmıyor. sorun pilotların sesinin çıkmamasında. kabinle tgs yle alakası yok bunun. gelişmiş hiçbir ülkede şu şartlara sessiz kalacak pilot grubu yoktur222
Pilot ayrımcılığı?!!
03 Eylül 2020, Perşembe 11:35:03 Arkadaş senden alınsın pilotları verilsin denmiyor. İyi oku. Onlara da %35 yapılsın deniyor. Kimsenin parasında gözü yok. Bundan neden rahatsız oluyorsun sevgili arkadaşım. Sonra kabin memurlarının maaşı 3 bin olsun dendiğinde tepki gösteriyorsun. Keşke sendende bendinde %10 kesilse. Sonuçta senin maaşın beni ilgilendirmez.66
Aynı kategoride
03 Eylül 2020, Perşembe 12:18:57 Değiliz. Niye pilotlarla ... yarışına giriyorsunuz anlaşılır gibi değil72
Açgözlülük
03 Eylül 2020, Perşembe 12:51:08 El insaf.yüzde 55 olarak 4000 lira ya alacağım ya almayacağım.hala kendinizi kabinle kıyaslamak nedir?71
Km ye
03 Eylül 2020, Perşembe 13:11:43 Yuzde 50 değil. Fo yuzde 20 aldı kaptan extra yuzde 30. ÖNCE BUNU ÖĞRENİN.Ayrıca bizle neden aşık atmaya ugrasıyorsunuz ki. Bizler pilotuz sizler ise hostes. Sınıf cok farklı. Yapılan iş alınan eğitim ve süreçler cok farklı. Pilota yapılır da sana neden yapılsın. Zaten diğer havayollarına göre en fazla maaş sizde. Neden size zam yapılıcakmış, önce kendine bunun cevabını ver. ŞUNU DA BELİRTİYİM. BU DONEM GECINCE BU FİRMA BİZE YUZDE 200 ZAM YAPMAK ZORUNDA KALACAK. SİZE DE 3 ün birini gösterecekler. ELBET TARİH TEKERRÜR EDER. BU YAZDIKLARINI TEKRAR OKUTURUM SANA.715
Q
03 Eylül 2020, Perşembe 13:17:59 Herkesin kendi alacağı maaş üzerinden yorum yapması gerektiğini düşünüyorum. Kaptanların benim alcağım maaşa çok demesi veya benim kaptan maaşlarına çok demem aç gözlüce olur. Herkesin hesabı, gideri, aile durumu farklı. Rabbim bu günlerin tez zamanda bitmesini nasip etsin. Tgs den tekniğe herkesin en yüksek maaşları aldığı günleri görmek dileğiyle. 60
Pilot
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:53:27 Pilotlara zam yapilmasi sayesinde zam aliyorsunuz. Pilotlarin sirtindan geciniyorsunuz. Ne havais’e gidip konustunuz ne bir sey. Istiyorsunuz ki pilotlar ciksin konussun sizin haklarinizi savunsun. 3 kurusa 5 kofte yok. 01
Reality
05 Eylül 2020, Cumartesi 00:55:04 Kabin ile kokpit bir degil kendini paralama, egitim ve zeka farki var tabi ki kokpite daha fazla zam verilecek. Makale dogru yazilmis.. ama sizin yorumunuzdan bile ortalama bir hostes zekasi belli oluyor01
Gelişim şart
02 Eylül 2020, Çarşamba 22:59:39 Cumhuriyet kurulduğunda Sivil Havacılığın gelişimi için THK kuruldu. Devamında malesef bazı diğer girişimlerin önü kesildi. Türk Sivil Havacılığı sadece askeri kaynaktan beslendi. 10 sene önce bile havayollarında sivilden gelenlere ''alien'' muamelesi yapılırdı. Fakat artık asker yok ve uzun süre hiç olmayacak bu bir. İkincisi; yabancılar sayıca fazla, ihtiyaç döneminde ihtiyaç olduğu için kapılar onlara açıldı evet de biz onların ülkelerinde aynı değerde miyiz? Malesef hayır. Turist olarak bile ziyaret edebilmek için, dünyanın parası, dosyalar, evraklar. Yabancı düşmanlığından bunu ayırmak gerek, devletler her zaman kendi vatandaşına istihdam önceliği sağlar ve sağlamalıdır. Türk uçuş okullarının teşviklerle desteklenmesi gereklidir. Sayılarının artması, rekabetin güçlenmesi, öğrencilerin Macaristan Polonya gibi ülkelere kaçırılmaması, istihdamın da bu şekilde rahatlatılması şarttır. Pandemi bitecek ve ihtiyaç şiddetlenecektir. 3-4 aylık öngörüyle plan yapılmaz. 172
Cozum olarak
01 Eylül 2020, Salı 15:40:54 Bu atip tutan hostes tayfasi ucagi kullanir3514
Pgs
03 Eylül 2020, Perşembe 10:57:30 Hostesler pgs ve onur ne veriyorsa onu almalidir, kapi beklemekten baska isleri yoktur, onuda cogu beceremez, gidin egitimlerine bakin2418
İnkapasite pilot
03 Eylül 2020, Perşembe 11:12:39 Ne demek biliyorsundur sanırım? Başka sözüm yok teşekkürler...32
Yabancılar
01 Eylül 2020, Salı 13:00:26 Atılmalı. Sirket hem kira yardimindan kurtulur hem Turk pilotlarin onu acilir hem milli servet yurtdisina cikarilmaz hem de milli havayolu olma yolunda adim atilmis olur. LUTFEN yabancilarin cikarilmasi konusunu gundemde tutun357
Yabancı elenmeli
03 Eylül 2020, Perşembe 11:29:49 Yabancıların kira vs yardımları çoktan kesildi,
Artık uzun zamandır türk pilotlar ile aynı şartlarda çalışıyorlar. Tek farkı, onlar aldıkları TL'yi döviz'e çevirince her ay daha maaş almış oluyorlar.
Ancak, yeniden değerlenme yapılması kanaatımca uygun olur. Türk'e nefret ile bakan, Ercan hava sahasıyla konuşmayan, ingilizceyi 5 veya 6 seviyede konuşamayan, şirket hakkında dedikodu yapan, sop ve crm eksikleri olan,... Derhal gönderilmeli.
Diğer KIYMETLİ yabancılar kalmalı.
Saygılar, 52
Yabancı elenmeli
03 Eylül 2020, Perşembe 11:29:49 Yabancıların kira vs yardımları çoktan kesildi,
Artık uzun zamandır türk pilotlar ile aynı şartlarda çalışıyorlar. Tek farkı, onlar aldıkları TL'yi döviz'e çevirince her ay daha maaş almış oluyorlar.
Ancak, yeniden değerlenme yapılması kanaatımca uygun olur. Türk'e nefret ile bakan, Ercan hava sahasıyla konuşmayan, ingilizceyi 5 veya 6 seviyede konuşamayan, şirket hakkında dedikodu yapan, sop ve crm eksikleri olan,... Derhal gönderilmeli.
Diğer KIYMETLİ yabancılar kalmalı.
Saygılar, 33
O zaman
01 Eylül 2020, Salı 12:44:19 Tinder’da instagram’da evli olmana ragmen zengin erkek manita pesinde kosacagina okuyup pilot olsaydin4216
Hintli
01 Eylül 2020, Salı 21:45:06 Çetin Ümit Şaban artık. Mesai arkadaşların biraz ilgili davranıyor diye kendini bulunmaz hint kumaşı sandın anlaşılan. Aklından önce mabadın arşa çıkmış senin. Hem kendinizi böyle görüp hemde kendinize profesyonel uçucu mu diyorsunuz.513
Yorum
01 Eylül 2020, Salı 12:41:29 Bu kabinciler cok oldu artik3028
Kabincilere
01 Eylül 2020, Salı 13:53:34 Hakikaten haddinizi bilin. Onurdan atlastan PGS den para İçin geldiniz. Şimdide kokpite dil uzatmak ne cüret!!! Lise mezunu birşeyden anlamaz hasbamlar! gezip tozmak para kazanmak herşey.dışarıda tafranızdan geçilmez. Bakın bazılarınız hemen geçti kokpite! Aklınızı kullansaydınız. Ama saygısızlık yapmayın! Yerinizi bilin! 4734
Nekadar
03 Eylül 2020, Perşembe 11:07:10 Yırtınsanızda,ballı devir bitti kardesim.Yeter şirketin belini büktüğümüz,Dua edin yüzde 50 aldığınız zammın üstüne yüzde 30daha kesmediler!Yoksa zaten gidecek yeriniz de yok118
Teknik
03 Eylül 2020, Perşembe 18:09:06 Sen para için gelmedin de ne için geldin?idealin miydi şoförlük?herkes para için çalışıyor.şirkette vasfi olmadan para için yapmadığını bırakmayan da kabin memurları değil pilotlardır.biz 5000 alıyoruz hala derdiniz kendinizi bizle kıyaslamak.yüzde 60 zammı kabinle teknikle mı aldınız?yok.şimdi neden birlikte aynı oranda azaltılsın?bu düşünceleri göre göre kokpite saygım kalmadı43
Çözüm
01 Eylül 2020, Salı 12:40:15 Yabancı pilotlar derhal işten çıkarılıp Türk pilot maaş kesintisi %50’den %35’e düşürülmelidir. Bu ülkenin ekmeği, dövizi yunanistan’a sırbistan’a fransa’ya ispanya’ya peikeş çekilmemelidir. 6018
Çözümsüz
02 Eylül 2020, Çarşamba 04:20:05 Yabancı pilotlar değil de sizin gibi düşünenler derhal işten çıksın umarım2354
Hani
31 Ağustos 2020, Pazartesi 13:28:28 Hani pazartesi günü Thy ile Hava iş arasında imza atılacaktı, nerede , öğle sonrası oldu ses seda yok , yoksa haber büyük balon mu ?31
Atıldı
31 Ağustos 2020, Pazartesi 18:46:20 İmzalar atıldı atılmasına da hani bu sendika bize danışacaktı? Mertlik nerede arkadaş!!!!51
Atıldıya
31 Ağustos 2020, Pazartesi 20:06:33 Mertmi?oda atıldı..En son planlama başkanıydı..Yani nereye baksan foss..hatta globali foss:))40
Hani'ye yanıt
31 Ağustos 2020, Pazartesi 20:54:35 Haklısınız , imza haberi akşama doğru geldi.Herkes en geç öğleye kadar haber bekliyordu..20
Sıradan vatandaş
31 Ağustos 2020, Pazartesi 12:22:30 Ya şu sitedeki yorumları okuyunca hayret ediyorum. Sizlerin kafası mı güzel ? Pilot dediğin bir havayolunun en önemli unsurudur. Hastanede doktor ne ise pilot odur. Kardeşim pilot yoksa bu havayolunda çalışan kimseye ekmek yok. Bunu o cahil kafalarınıza sokun artık. Bu nasıl bir şirket anlamadım ama balık baştan kokuyor. Çalışanları birbirine düşür sonra yönet. Ama dediğim gibi pilot yoksa sizler hiç ama hiç yoksunuz onunda bilin.408
yorumcu
31 Ağustos 2020, Pazartesi 12:08:08 Serdar Bey bizim insanimizda 'ben neden hakettigimi alamiyorum' sorusu yoktur, 'ahmet mehmet benden niye cok kazaniyor' sorusu vardir. hicbir sekilde diger insanlarin emeklerini, gecmislerini, yeteneklerini gormezler ve hatta 'torpil' diyerek de iftira etmekten de cekinmezler.
hadi diyeceksiniz aday adaylari torpille aliniyor, yine iftira ama neyse, o kadar mesul kaptan var onlara iftira atmaktan da mi utanmiyorsunuz. oturdugunuz yerden yorum yapiyorsunuz, bu insanlara uygulanmayan FTL'leri, dunya geneline kiyasla aldiklari paranin fazla olmadigini konusmuyorsunuz.
varsa yoksa 'bizi kolelestirdiniz, pilotlari da yanimiza cekin de rahatca uyuyabilelim' dusuncesi. zavalli bir yaklasim.211
hllsprdvm
31 Ağustos 2020, Pazartesi 00:37:27 Pilotlar zaten son yıllarda uluslararası havacılık piyasasındaki olağandışı büyüme nedeniyle astronomik maaşlar alıyorlardı, şimdi binlercesi işsiz kaldığı için arz talep bir nebze dengeleniyor. Bu astronomik maaşların yarısı bile yeterince astronomik. Bu ülkede ve bu ekonomide hallerine şükretmek yerine uçuş emniyetini dahi tehlikeye atacak kadar canlarını sıkıyorlarsa bir an önce işten ayrılmaları veya çıkarılmaları isabet olur. Artık yerlerini kolayca doldurabilecek çok kişi var. Kimse de parayı kolay kazanmıyor.2670
Kesin
01 Eylül 2020, Salı 12:43:45 Kabin memurusundur. Zekan olsa pilot olurdun oyleyse. Kiskanc varlik. 2210
!!!
01 Eylül 2020, Salı 19:16:28 Ya bu parayla lisans satın alanlar zekadan falan bahsediyor iyice saçmalamaya başladılar rezillik.717
Hllsprdvm
02 Eylül 2020, Çarşamba 04:34:05 Şaka mısın sen? Aldıkları eğitim ne kadar tutuyor haberin yok, kıskançlık ve becerememe sendeki.154
Kıskanç
02 Eylül 2020, Çarşamba 20:15:04 Kıskanç ve kindarsın. Becer de bal ye. Kendine güveniyorsan git pilot ol. Anca vır vır vır. 173
thy
03 Eylül 2020, Perşembe 11:10:03 Cumhurbaşkanımız onlardan daha az alıyor.Ülkenin bütün yükü üstünde.Pilotlar ne yapıyor ki autopilot autothrust engage yapmaktan başka.Yüzde 70 kesilmeliydi bence.Pilot çok.yetişmeside kolay.615
thy
03 Eylül 2020, Perşembe 12:58:28 Ya siz benim öss de aldığım puanin yarısını almamışsınızdır.Pilotların zekalarını da kabiliyetlerini de çok iyi biliyorum.pilot olmak isteseydim çoktan olmuştum.Ünv.yi şöförlük yapmak için okumadım.Allah a şükür mesleğimi yapıyorum.58
thy
03 Eylül 2020, Perşembe 21:13:12 Pilot olmak için üstün zekaya sahip olmak gerekmez.dört işlem matematik bil. kapali çarşıdaki halıcı kadar ingilizce bil yeter.Pilotluğu abartmaya gerek yok.Bir baltaya sap olamamis kaptan çocuklarinin hepsi pilottur.Bende oğlum bir baltaya sap olamazsa bastirip parayi pilot yapacağim.62
yaniii
31 Ağustos 2020, Pazartesi 00:37:23 kardeşim öyle bir yazı yazmışsın ki yani sanıyorum aqua floryada starbuck ta otururken çiziktirdin. pilotlar şu dönemde nereye gidecek? kim işi bırakacak? boş hayalleri yazmışsın bence.1338
Gidiyorum!
31 Ağustos 2020, Pazartesi 09:48:12 Şahsım dahil olmak üzere en az 13 kişi daha ayrılacağız. Yapılacak iş çok. İllaki pilotluk yapmamıza gerek yok. Bu ortamdan çok daha mutlu olacağımız kesin.446
Gidene güle güle
31 Ağustos 2020, Pazartesi 13:00:38 Kendisiyle birlikte 13 kişi daha gidecekmiş. Git hemen kardeşim. Bizi külfetten kurtar. Ne iş yapıyorsan yap. Şirket zaten bu hakkı sundu. İstifa edip gidene tazminatı verecek. Sen şimdi verilen tazminatı da beğenmezsin. Hadi güle güle1222
Gidiyorum'a
03 Eylül 2020, Perşembe 11:21:22 Hicbir yere gidemezsiniz, gitmezsiniz64
Eskinin forsu,şimdinin kamyon kaptanı
03 Eylül 2020, Perşembe 18:14:36 Seçenek çok dolmuşçuluk,taksicilik,uber,korsan en kötü alırım bir kamyon giderim yurtdışına 1 hafta yatı yapıp öyle trye dönerim.bizim seçeneğimiz çok ya teknik,kabin,tgs ne halt yiyecek?40
Gg
31 Ağustos 2020, Pazartesi 00:14:01 Servet bey iyide yüzde 57 zam yapılırken diğer personel içinde bir yazı yasaydiniz iki satır, evet yüzde 50 kesinti var yüzde 57 zam almışlardı ,yüzde 7 si kaldı temmuz zammida yansıyacak yüzde 14 olur , Ocak ayıda yaklasti, daha ne yani.2547
Sanane
31 Ağustos 2020, Pazartesi 00:45:25 Seni neden geriyor pilot maaşı?263
Google
31 Ağustos 2020, Pazartesi 01:58:17 Did you mean “Serdar”?100
İlkokul hesabı yapamayana
31 Ağustos 2020, Pazartesi 09:09:11 +%50—>100+50=150
-%50—>150-75=75
-enflasyon
-dolar kuru
-artan vergi oranı
Reel kayıp çok daha artıyor. Ama ona hiç girmeyelim. Şimdilik 4 işlem.131
Bravo
31 Ağustos 2020, Pazartesi 09:32:03 Yazarın yazısı çok güzel de senin ezikliğinin çözümü yok. 5 aydır maaş verilmese acaba ne düşünürdün? 182
İş
31 Ağustos 2020, Pazartesi 09:51:47 Seni neden geriyor kardeşim. Herkes aldığına baksın. Madem gözün kaldı git sende pilot ol. Yeter artık uğraşmayın pilot maaşlarıyla!274
Uzman
31 Ağustos 2020, Pazartesi 12:58:25 Kesinlikle haklısın. %57 zam alırken diğerleri enflasyon oranında %10 zam aldı. Şimdi gelmiş indiririm yapılırken aynı oranda yapılsın diyor. Bu işin adaletti azdan az çoktan çok şeklinde oran yapılır
Eğer iş imkanı varsa ve beğenmiyorsan ayrıl git. Nerede ne iş yapıyorsan yap. Şirket tazminatı vermeye de hazır zaten. 1414
Pilot
01 Eylül 2020, Salı 12:41:20 Pilot olacak beyni olmayan gelmis burada kendini ve maaslarini pilotlarla kiyasliyorlae. Arkadas sen git maasini restorandaki garsonla kiyasla. Garson da 2 aylik training’le garsonluk yapiyor kabin memuru da199
Zam
01 Eylül 2020, Salı 12:45:47 Unutma ki pilotlara %50 zam yapildiginda aglamayin diye size de zam yapildi. Pilotlarin basindan geciniyorsunuz resmen yoksa kim size zam yapacakti. 2 ay egitimle ise giren liseli tipler gelmis pilot maasi konusuyor2210
Beyin
01 Eylül 2020, Salı 19:17:49 Sanırsın yeşillerle değilde beyniyle pilot olmuş "haspam" lafınızda aynen iade...38
Pilotu kazanmak zaman, kaybetmek ise an meselesidir
31 Ağustos 2020 Pazartesi, 00:00:04 / Toplam : 338 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar