22 Kasım 2022, Salı 10:33:45

THY'nin Indigo'ya kiraladığı uçak sayısı 6'ya çıktı

Türk Hava Yolları Hintli havayolu şirketi IndiGo Havayolları'na kiraladığı 3 uçaklık planlamayı 6 uçağa çıkarabilir.
  • Torpilli airbus filolarını gönder nasıl olsa 737 cilerin canı cıkıyor günde 12 saat mesai toplam uçuş saati 4 saat yazıyoruz... halbuki airbus bi londra git gel yapsa 8 saat uçuş saati yazıyor...
  • Ekipler bana mail gelmesin diye sabah akşam dua ediyorlar. Mail gelen 1-2 arkadasım ücretsiz izine çıktı.
  • Artık git kendin , başkanlıklar ve müdürlükler uçsun bu saatten sonra herşeyin en iyisini siz hakediyorsunuz ya bize gerek yok hadi kolay gele
  • Demek ki ucaklar bos gidip bos geliyor ki kiralama yoluna gitmis THY. Neler oluyor THY'de ? Rakamlar yoksa hep sisirme mi ? Madem cok yolcu var, neden ucaklarini kiraliyor ?
  • Kanim isindi Ahmet Bey'e, oncekilerden daha samimi, daha guvenilir, daha durust geldi bana
  • 737 filosu neden bu kadar fazla çalışıyor 6 gün 4 bacak ucuyor? neden tüm avrupa uçuşları airbus 320 filosuna verilir ?
  • Hindistan ile kardeş Pakistan'ın barışmaları en çok bizi olumlu yönde etkiler. Ama çok zor görünüyor.
  • Hindistan base uçacak şanslı! ekipler kimler acaba?
  • Uçak daha alalım
  • Keşke yapmasaydınız. Nasılsa 2023 de liyakat sahibi insanlar gelip doğru seçimi yaparlar

Türk Hava Yolları Hintli havayolu şirketi IndiGo Havayolları'na kiraladığı 3 uçaklık planlamayı 6 uçağa çıkarabilir.

Uçak tesliminde yaşanan sıkıntıları dikkate alan Hintli şirket, kış operasyonlarının zora girmemesi için uçak kiralama yoluna gitmişti. Söz konusu plan kapsamında THY ile görüşen Indigo, 3 adet Boeing B777 kiralamıştı.

Kiralama anlaşması hakkında değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, Indigo'ya verilecek uçak sayısının 6'ya çıkacağını duyurdu. Bolat, kiralanan uçaklarla ilk seferin 1 Aralık itibarıyla yapılacağını bildirdi.

THY'nin Indigo'ya kiraladığı uçak sayısı 6'ya çıktı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (20)

Bitkin 737 kaptanı ~ 8 gün önce
Torpilli airbus filolarını gönder nasıl olsa 737 cilerin canı cıkıyor günde 12 saat mesai toplam uçuş saati 4 saat yazıyoruz... halbuki airbus bi londra git gel yapsa 8 saat uçuş saati yazıyor...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Water My Friend ~ 10 gün önce
Ekipler bana mail gelmesin diye sabah akşam dua ediyorlar. Mail gelen 1-2 arkadasım ücretsiz izine çıktı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sayın Bolat ~ 11 gün önce
Artık git kendin , başkanlıklar ve müdürlükler uçsun bu saatten sonra herşeyin en iyisini siz hakediyorsunuz ya bize gerek yok hadi kolay gele

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Skandal ~ 11 gün önce
Demek ki ucaklar bos gidip bos geliyor ki kiralama yoluna gitmis THY. Neler oluyor THY'de ? Rakamlar yoksa hep sisirme mi ? Madem cok yolcu var, neden ucaklarini kiraliyor ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Neden bilmiyorum ~ 12 gün önce
Kanim isindi Ahmet Bey'e, oncekilerden daha samimi, daha guvenilir, daha durust geldi bana

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yorgun 737 kaptanı ~ 12 gün önce
737 filosu neden bu kadar fazla çalışıyor 6 gün 4 bacak ucuyor? neden tüm avrupa uçuşları airbus 320 filosuna verilir ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
honeywell ~ 12 gün önce
havabus cılar bal kaymak , bu sebeb ile.
fwz ~ 12 gün önce
37 filosu şark görevidir.....en iğrenç mesailer burada dır...saw base bu şirketin en kötü yeridir birde...uzun mesailer;gece uçuşundan gelince sabahın körü 4 bacaklar...çok merak ediyorum kaza mı olmasını bekliyorlar...bütün yaz telef olduk sonbahara biraz düze çıkarız dedik tam tersi birde sunexpress saw'dan çıkacak oranın uçuşlarda bize binecek..12 h mesai 4 h uçuş...beklemeleri geçen ölü zamanlar yanında ekip planlama maya...
Yorgun 37ci ~ 11 gün önce
Kim veriyor kaptanım, suçlusu kim öncelikle? Bu boinkçilere ağlama dersi mi veriyorlar nedir. Afrika’dan şikayet ettilniz, airbusa verelim deyince onu da kabul etmediniz, programı bi o rahatlatıyormuş, ee şikayet ediyordun. Ve neden hep yanlış yere ağlıyorsun kaptanım. Tip Muduru var uçuş işletme var ama gelip siteye yazıyorsun, bunu okuyan teknisyen, amir TGS çalışanı 4 bacağını alıp lhr git gel mi verecek sana. az uçarsan az uçuyoruz para alamıyoruz, çok uçunca yorgunuz para istemiyoruz boş gün istiyoruz, eee nasıl yapalım. Nasıl memnun edicez seni? bi uçuş emniyetten BAM değerlerini alsana filo bazında, bi bakalım dediğin gibi mi? Korsan taksi değil bu, tüm planlı ve gerçekleşen roster istatistikleri yasa gereği tutuluyor ve yayınlanıyor. Haklılığını belgeyle yetkili kişiye anlat, kaptan adamsın, yakışmıyor.
777kasli fo ~ 11 gün önce
Sizi cok safe gormedikleri avrupa yasak kaptanim, ama siz 777ye upgrade olunca yine cok ucuyoruz diye aglarsiniz
a320 ~ 11 gün önce
hiç haksızlığı bize sallama sizin gibi biz de ne gece biliyoruz ne gündüz. geniş gövde senin hakkını yiyen oraya sar.
Kpt ~ 11 gün önce
Tartışmayın şurda yahu
Yaw hala mi ayni ~ 10 gün önce
Yillar oldu biraktik 37 belasina girmeyelim diye upgrade de, hala biraktigimiz gibi mi bu isler? Hic mi duzelmedi? Hala mi avrupaya airbus gidiyor? Hala mi afrikaya ve sabihaya 37 gonderiliyor? Yaziklar olsun. Bu sirket adam olmaz. Iyi ki birakmisiz iyi ki kalmamisiz.
Sözcü ~ 12 gün önce
Hindistan ile kardeş Pakistan'ın barışmaları en çok bizi olumlu yönde etkiler. Ama çok zor görünüyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hindu base :) ~ 12 gün önce
Hindistan base uçacak şanslı! ekipler kimler acaba?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2 ~ 12 gün önce
Uçak daha alalım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 12 gün önce
Alabilirdik aslında.. hep bizim yüzümüzden:)
Keşke ~ 12 gün önce
Keşke yapmasaydınız. Nasılsa 2023 de liyakat sahibi insanlar gelip doğru seçimi yaparlar

Yanıtla