10 Temmuz 2021, Cumartesi 09:58:20

THY Teknik'ten çalışanlarına zam kararı

Türk Hava Yolları'nın çalışanlarına zam kararı almasının ardından THY Teknik A.Ş'de de zam yapıldı.
  • Keserken aynı şirketiz, biz aileyiz. Ama verirken ayrı şirketiz....
  • DİSK denenmeli hep birlikte
  • Biz gelince yuzde yuz alacaksiniz...
  • Üniversiteden mezun olacak arkadaşlara tavsiyem, başka şirketlere başvurun. Özellikle sunexpress. THY'de hos hostes olabilirsiniz. Ama teknisyen olursanız en az maaş alan kesim olacağınızı bilmeniz gerekir. Evden çalışma falan da yok teknisyene. Hostes gibi ayda birkaç gün çalışma da yok. Hiç olmadı oto tamircisi olun. Yeni uçak teknisyenleri asgari ücrete yakın bir ücret alıyor. Geçim derdi yaşarsınız İstanbul gibi pahalı bir şehirde.
  • Tgs den bir haber varmı?. Sonuçta uçuşlardan zarar edildi pandemi dolayısı ile normal olarak TK dan maaş eksiltmeye gidildi işten çıkarma olmasın die tabi ancak ikramiyeler aynen devam die biliyorum. TGS de ise ikramiyelerden kesinti yapıldı tabi buda normal sonuşta TK iştiraki. Buraya kadar herşey normal tabi bir sıkıntı yok ama tek sıkıntı TGS bu zamlar (TK ve Teknik) karşısında ne yapıcak? Maaşlarda Zamların yapılmaya başlaması sıkıntıların çözüme kavuşması anlamına geliyo nihayetinde. Herkez inanın sabırsızlıkla Tgs de bir süpriz olsun die bekliyo eylül ayında.
  • Dolar 3 liradan 9 liraya çıktı. Gerçek enflasyon doların artışı kadar. Ya bu deveyi güdersin, ya bu diyardan gidersin diyorlar teknisyene. Vakti gelince gitmek farz oldu. Evinden yata yata maaş alanları doyurduğum yeter.
  • Has çelik iş sendikası neden var bilen var mı acaba? Her ay benden 200 lira senede bir asgari ücret kesmelerini biliyorlar. Zerre faydaları yok. Zaten AO ne zam alırsa onu alıyoruz tam mesai çalışsak bile. Bari aradan çıksalar da her ay 200 lira haraç vermesek.
  • Daha kestiği parayı vermemiş bide zam yaptık diyolar. Bide 2 gün sonra çıkıp biz aldık der yüzsüzler. Bayram var demeden mesai diyorlar ama para nerde diye sorarsan iş yokmuş. Bunu konuşan yok. Şirket ao ya göre veriyor ama sendika arkadaş bizim iş yükümüz çok diyemiyorne verirse siz daha iyisini bilirsiniz efendim diyor.
  • Yazlikci tayfa, yazligindan gunde 3 mail atan yer tayfasi burdami? Tamaaammmm
  • DİSK’e diyenler de ordan nemalanmaya çalışan topluluk. Kendi kesenizi doldurun da çalışanı boşverin ! Acizsiniz aciz !

Türk Hava Yolları'nın çalışanlarına zam kararı almasının ardından THY Teknik A.Ş'de de zam yapıldı.

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. çalışanlarına yüzde 18,45 oranında zam yaptı. Zam açıklamasında aşılanma ile birlikte seyahatlern normale dönmeye başladığına vurgu yapıldı.

Türk Hava Yolları da enflasyon oranı ile birlikte toplamda yüzde 18.5 zam yapma kararı almıştı.

THY Teknik'in çalışanlarına zam duyurusu:

THY Teknik'ten çalışanlarına zam kararı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (58)

tk ~ 4 ay önce
Keserken aynı şirketiz, biz aileyiz. Ama verirken ayrı şirketiz....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
DİSK ~ 5 ay önce
DİSK denenmeli hep birlikte

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CAHEpe ~ 5 ay önce
Biz gelince yuzde yuz alacaksiniz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oto Tamircisi ~ 5 ay önce
Üniversiteden mezun olacak arkadaşlara tavsiyem, başka şirketlere başvurun. Özellikle sunexpress. THY'de hos hostes olabilirsiniz. Ama teknisyen olursanız en az maaş alan kesim olacağınızı bilmeniz gerekir. Evden çalışma falan da yok teknisyene. Hostes gibi ayda birkaç gün çalışma da yok. Hiç olmadı oto tamircisi olun. Yeni uçak teknisyenleri asgari ücrete yakın bir ücret alıyor. Geçim derdi yaşarsınız İstanbul gibi pahalı bir şehirde.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Biri ~ 5 ay önce
Tgs den bir haber varmı?. Sonuçta uçuşlardan zarar edildi pandemi dolayısı ile normal olarak TK dan maaş eksiltmeye gidildi işten çıkarma olmasın die tabi ancak ikramiyeler aynen devam die biliyorum. TGS de ise ikramiyelerden kesinti yapıldı tabi buda normal sonuşta TK iştiraki. Buraya kadar herşey normal tabi bir sıkıntı yok ama tek sıkıntı TGS bu zamlar (TK ve Teknik) karşısında ne yapıcak? Maaşlarda Zamların yapılmaya başlaması sıkıntıların çözüme kavuşması anlamına geliyo nihayetinde. Herkez inanın sabırsızlıkla Tgs de bir süpriz olsun die bekliyo eylül ayında.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dolar ~ 5 ay önce
Dolar 3 liradan 9 liraya çıktı. Gerçek enflasyon doların artışı kadar. Ya bu deveyi güdersin, ya bu diyardan gidersin diyorlar teknisyene. Vakti gelince gitmek farz oldu. Evinden yata yata maaş alanları doyurduğum yeter.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 5 ay önce
La gidin ne olur. Şener Şen gibi durmadan giderim ha! Yeter!
Tuzu kuru torpilli misafir ~ 5 ay önce
Misafir seni baya iyi doyurmuslar, yoksa sen de hızla yükselenlerden misin? Hızına yetisilemeyenlerdensin belli başka türlü açıklanamaz bu tavrib
Misafir ~ 5 ay önce
Belli ki sen bir senedir işe gitmeyen evden yata yata maaş alan takımdansın
Has Çelik İş ~ 5 ay önce
Has çelik iş sendikası neden var bilen var mı acaba? Her ay benden 200 lira senede bir asgari ücret kesmelerini biliyorlar. Zerre faydaları yok. Zaten AO ne zam alırsa onu alıyoruz tam mesai çalışsak bile. Bari aradan çıksalar da her ay 200 lira haraç vermesek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Has TK ~ 5 ay önce
Evet ya, gerçekten. Ne işe yarıyor bu sendika. Gerek yok sendikaya falan. Bak sunexpress'e, miss gibi. Çıksın abi aradan iatemiyorum boşu boşuna her ay 200 liramı alıyorlar. Hicbir faydası yok. HARAM OLSUN. Ağzınızdan burnunuzdan gelsin sendikanın bizlerden aldığı paralar. Ben çok yakın bi zamanda ne olursa olsun çıkacağım. Kaybedeceğim hiçbirşey yok. Zaten %30 kesinti ve zam prosedürleri AO ya göre gidiyor. Eee ne gerek var 200 lira vermeye? Sanarsın bizim yanımızda, hadi canım sende! Çıkın abi
TK ~ 5 ay önce
Daha kestiği parayı vermemiş bide zam yaptık diyolar. Bide 2 gün sonra çıkıp biz aldık der yüzsüzler. Bayram var demeden mesai diyorlar ama para nerde diye sorarsan iş yokmuş. Bunu konuşan yok. Şirket ao ya göre veriyor ama sendika arkadaş bizim iş yükümüz çok diyemiyorne verirse siz daha iyisini bilirsiniz efendim diyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Graound adam ~ 5 ay önce
Bayram bizim neyimize?? üst yönetim baskısından bıktık artık!!! Bizimde annemiz babamiz ve bir ailemiz var Bayramlasmak hakkımız degilmi eyy üst yönetim lanet gitsin rabbim yasattiklarinizi yasatsin size
Lan birakk ~ 5 ay önce
Yazlikci tayfa, yazligindan gunde 3 mail atan yer tayfasi burdami? Tamaaammmm

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nemacılar ~ 5 ay önce
DİSK’e diyenler de ordan nemalanmaya çalışan topluluk. Kendi kesenizi doldurun da çalışanı boşverin ! Acizsiniz aciz !

Yanıtla