19 Temmuz 2021, Pazartesi 08:54:57

THY haftalık değerlendirmede Avrupa ikincisi

Türk Hava Yolları (THY), geçen hafta düzenlenen günlük ortalama 1268 uçuşla Avrupa'da en çok sefer icra eden 2. havayolu olmayı başardı..
  • Birinci olmak dilegiyle insallah. Amin
  • Peki hak hukuk yemede birinci miyiz merak edilen soru bu
  • Zaten maaşlar çoktu. Olması gereken yere geldi. Düzeltmeler gayet yeterli. Şirketi ve operasyonu sabote etmek için personeli demoralize etmeye çalışmayın.
  • Thy her konuda avrupa birincisi veya ikin cisi olur lakin calisanlarini calisanlari iştirak sirketlerdeki calisanlari her zaman en sonda kalir aclik siniri altinda maas veren tek sirkettir thy ve tgs yani sifirsiniz sadece avrupanin gozunu boyamak yapilanlar kendi calisanlariniza bakin ne zorlukta emek sarf ediliyo bunlari gorun birakin avrupanin gozunden bakmayi yonetici ler
  • Insanlarin parasini gasp etmeyin artik. 1500tl ye ic hat bileti kesmek guzel ama
  • Valla siz yabancı değilsiniz , şu namazlı ağzımla söylüyorum işler çok kötü
  • Paralarımız nerde ozaman?maaşlar???
  • MAAŞLAR DA DÜNYADA SONDAN 2.
  • Başarıların devamını dileriz Yorgun moralsiz pilotlarla büyük başarı Bravo THY Durmak yola devam Avrupanın birincisi olacak inş
  • Bu tarz haberlerde tgs yorumlarını çokça okuyacaksınız neden mi elimizden alınan çift maaşlar yüzünden. Çektiğimiz ekonomik sıkıntı yüzünden. Birçoğumuz aldığımız maaşın fazlasını hakederken birçoğumuz aldığımız maaşı bile haketmiyor. Dış hat personeli 2 gr ingilizce bile konuşamıyor şaka gibi uluslararası alanda iş yapıyorsun

Avrupa Hava Seyrüsefer Emniyeti Teşkilatı (EUROCONTROL) tarafından hazırlanan 9-15 Temmuz arasındaki uçuş trafiği raporuna göre, kısıtlamaların büyük oranda kalkmasıyla çıkışa geçen İrlanda havayolu firması Ryanair, günlük 1818 uçuşla Avrupa'nın en çok uçan havayolu oldu.

THY, günlük 1268 uçuşla 2. sırada yer alırken, 877 uçuşla Air France 3'üncülüğü elde etti.

Listede 4. sıradaki EasyJet 805, 5. sıradaki Lufthansa 779, 6. sıradaki KLM 664, 7. sıradaki Wizz Air 602 uçuş yaptı.

Pegasus Havayolları, listede 513 uçuşla 8'inci sırada yer aldı. Pegasus'un Twitter hesabından konuyla ilgili yapılan açıklamada, "EUROCONTROL uçuş trafiği verilerine göre geçtiğimiz hafta en fazla uçuş gerçekleştiren hava yolları arasında 2019 ile aynı sayıda uçuş gerçekleştiren tek hava yolu olmaktan gurur duyuyoruz." ifadelerine yer verildi.

.

THY haftalık değerlendirmede Avrupa ikincisi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

Grb ~ 16 gün önce
Birinci olmak dilegiyle insallah. Amin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bayram ~ 16 gün önce
Peki hak hukuk yemede birinci miyiz merak edilen soru bu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beğenmeyen QR’a gitsin ~ 17 gün önce
Zaten maaşlar çoktu. Olması gereken yere geldi. Düzeltmeler gayet yeterli. Şirketi ve operasyonu sabote etmek için personeli demoralize etmeye çalışmayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
QR ~ 16 gün önce
Hareketlere tavırlara bak hele! Sen gitmeyi denesene, çiftlik değildir orası seni alırlar mı bakalım.
Çekemeyen şey ~ 16 gün önce
Sana şey deniyor değil mi şey
Thy mi ~ 17 gün önce
Thy her konuda avrupa birincisi veya ikin cisi olur lakin calisanlarini calisanlari iştirak sirketlerdeki calisanlari her zaman en sonda kalir aclik siniri altinda maas veren tek sirkettir thy ve tgs yani sifirsiniz sadece avrupanin gozunu boyamak yapilanlar kendi calisanlariniza bakin ne zorlukta emek sarf ediliyo bunlari gorun birakin avrupanin gozunden bakmayi yonetici ler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sürüngenler gibiyiz. ~ 16 gün önce
Enflasyon açıklandı %17 kusurlerde asıl işi yapanlardan almaya devam ediliyor kokpit, harekat, teknik, cabin, yhm, temizlik ve uçak altına kadar herkez mutsuz. Lan Sizin o oturduğunuz koltukta bizlerin emeği var...
Lann birakk ~ 17 gün önce
Insanlarin parasini gasp etmeyin artik. 1500tl ye ic hat bileti kesmek guzel ama

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hafız Mustafa 1864 ~ 17 gün önce
Valla siz yabancı değilsiniz , şu namazlı ağzımla söylüyorum işler çok kötü

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bulldog ~ 17 gün önce
Paralarımız nerde ozaman?maaşlar???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2. OLMUS ~ 17 gün önce
MAAŞLAR DA DÜNYADA SONDAN 2.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Başkan ~ 17 gün önce
Başarıların devamını dileriz Yorgun moralsiz pilotlarla büyük başarı Bravo THY Durmak yola devam Avrupanın birincisi olacak inş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 17 gün önce
Bu tarz haberlerde tgs yorumlarını çokça okuyacaksınız neden mi elimizden alınan çift maaşlar yüzünden. Çektiğimiz ekonomik sıkıntı yüzünden. Birçoğumuz aldığımız maaşın fazlasını hakederken birçoğumuz aldığımız maaşı bile haketmiyor. Dış hat personeli 2 gr ingilizce bile konuşamıyor şaka gibi uluslararası alanda iş yapıyorsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000